quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:11 schreef teknomist het volgende:
Mijn dag kan niet stuk.
Dat dat zo mooi uitgekiend is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
pffff, dat zijn er veel...ik zal binnenkort eens wat suggesties van mijn kant postenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat dat zo mooi uitgekiend is.
Misschien is het een idee om een overzicht te maken van de meest essentiële electroalbums van de afgelopen decennia?
Het voordeel van het meest essentiële is dat je het meest essentiële meestal tot een kleine kern kan reducerenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
pffff, dat zijn er veel...ik zal binnenkort eens wat suggesties van mijn kant posten
Ik heb em nog niet gehoord maar de track 'Back Home' is in ieder geval erg vet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:51 schreef ELPablo het volgende:
Waarom heb ik nog nergens dit album zien langkomen?
[afbeelding]
Of heb ik niet goed gezocht?
Ik vind 't een lekkere schijf. Misschien niet heel ongewoon, maar wel aanstekelijk en lekker dansbaar.
Is dat zijn meest essentiele album?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:07 schreef HAL9000S het volgende:
Doe mij maar sex with the machines
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:21 schreef ELPablo het volgende:
[..]
Is dat zijn meest essentiele album?
Ik moet heel eerlijk opbiechten dat ik niet zo'n electro-verslinder ben als anderen in dit soort topics.
Ja, prima idee. Kan ik mijn ervaring en kennis van electro weer wat bijspijkeren.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dan wordt het inderdaad tijd dat er een essential album list komt voor al die newbies hier.
Van Drexciya bezit ik vier albums en die draai ik regelmatig. Japanese Telecom ken ik niet. Is Bunker niet dat kleine Haagse label van Moebius enzo?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:42 schreef HAL9000S het volgende:
Ja, zowiezo alles wat op Bunker records, Viewlexx en stilleben uitgebracht wordt, en alles van drexciya, dopplereffekt en Japanese Telecom...dat is een leuk begin denk ik.
Dat is echt yummiequote:Op donderdag 8 juli 2004 01:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ook wat leuke Nederlandse electro als Dexter of Quik n brite, of alles van Alden Tyrell
Love Explosionquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:04 schreef HAL9000S het volgende:
Phaze me
Plaatjes nodigen altijd uit tot lezen hèquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:22 schreef teknomist het volgende:
Relaxte OP![]()
.
Ik luister de laatste de tijd veel naar Felix Da Housecat - Devin Dazzle & The Neon Fever
[afbeelding]
Fijne electropop met new wave-invloeden.
Heb je een url?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Plaatjes nodigen altijd uit tot lezen hèDat is inderdaad een vette plaat. Ik luister tegenwoordig veel naar internetradio op live365. Daar hebben ze echt alles, van de "bron" uit eind jaren '70 tot de nieuwste liveset van Miss Kittin....
Electro zonder ritmes, daar kan ik me nauwelijks iets bij voorstellen. Dan kom je meer bij soundtrack achtige electro uit zoals sommige Legowelt tracks en met name "Psi performer - Art is a division of pain" (=Anthony Rother).quote:Op maandag 12 juli 2004 07:20 schreef Faxie het volgende:
Trouwens....hoe zit het met beats? Hebben jullie je electro liever met of zonder een beat eronder?
Ik liever met in ieder geval, hoewel zonder ook weleens lekker klinkt hoor. Maar als d'r een beat inzit heeft het een streepje voor hoor
Bedoel je met of zonder 4/4 zeker?quote:Op maandag 12 juli 2004 07:20 schreef Faxie het volgende:
Trouwens....hoe zit het met beats? Hebben jullie je electro liever met of zonder een beat eronder?
Ik heb 1 van de Il-Ek-Tro 12"es op Klang en dat is toch vrij straight electro, geen IDM invloeden.quote:Op maandag 12 juli 2004 05:09 schreef HAL9000S het volgende:
Over Carl A Finlow gesproken ik heb laatst de onlangs uitgebrachte White Void EP van IL.EK.TRO. besteld, uitgebracht op het label van Boomkat: Modern Love.
Het schijnt een beetje tussen IDM en electro in te hangen, just the way I like it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |