quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:11 schreef teknomist het volgende:
Mijn dag kan niet stuk.
Dat dat zo mooi uitgekiend is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
pffff, dat zijn er veel...ik zal binnenkort eens wat suggesties van mijn kant postenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat dat zo mooi uitgekiend is.
Misschien is het een idee om een overzicht te maken van de meest essentiële electroalbums van de afgelopen decennia?
Het voordeel van het meest essentiële is dat je het meest essentiële meestal tot een kleine kern kan reducerenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
pffff, dat zijn er veel...ik zal binnenkort eens wat suggesties van mijn kant posten
Ik heb em nog niet gehoord maar de track 'Back Home' is in ieder geval erg vet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:51 schreef ELPablo het volgende:
Waarom heb ik nog nergens dit album zien langkomen?
[afbeelding]
Of heb ik niet goed gezocht?
Ik vind 't een lekkere schijf. Misschien niet heel ongewoon, maar wel aanstekelijk en lekker dansbaar.
Is dat zijn meest essentiele album?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:07 schreef HAL9000S het volgende:
Doe mij maar sex with the machines
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:21 schreef ELPablo het volgende:
[..]
Is dat zijn meest essentiele album?
Ik moet heel eerlijk opbiechten dat ik niet zo'n electro-verslinder ben als anderen in dit soort topics.
Ja, prima idee. Kan ik mijn ervaring en kennis van electro weer wat bijspijkeren.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dan wordt het inderdaad tijd dat er een essential album list komt voor al die newbies hier.
Van Drexciya bezit ik vier albums en die draai ik regelmatig. Japanese Telecom ken ik niet. Is Bunker niet dat kleine Haagse label van Moebius enzo?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:42 schreef HAL9000S het volgende:
Ja, zowiezo alles wat op Bunker records, Viewlexx en stilleben uitgebracht wordt, en alles van drexciya, dopplereffekt en Japanese Telecom...dat is een leuk begin denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |