Op Metalfan wachten er ook velen op, ik ken de band nieteens! (schaam?)quote:Ik moet overigens zeggen dat ik meer naar het nieuwe Mastodon album uitkijk.
Misschien is het ook wel een groei plaat he!quote:Nieuwe TDEP is aardige maar ben er niet wild van
Duurt niet zo lang meer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:55 schreef Summoner het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat ik meer naar het nieuwe Mastodon album uitkijk.
Nee, de Mike Patton invloeden en nieuwe zanger zijn denk ik niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:28 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel een groei plaat he!
mike patton invloedenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:40 schreef OMG het volgende:
[..]
Nee, de Mike Patton invloeden en nieuwe zanger zijn denk ik niet aan mij besteed.
Oud materiaal met de nieuwe zanger klonk overigens wel goed de keren dat ik ze heb gezien.
Uhmm ze waren 24/6 nog in de Effenaar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:00 schreef killingcupid het volgende:
Dit jaar touren ze overigens 8 a 9 maanden over de hele wereld, dus ze komen hier nog wel een keer voorbij.
en ze staan op LowLands dusquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:07 schreef nipeng het volgende:
[..]
Uhmm ze waren 24/6 nog in de Effenaar.![]()
boeiendquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:13 schreef killingcupid het volgende:
Weet ik. Ik heb alle shows die ze ooit in Nederland, Belgie en een deel van Duitsland hebben gedaan bezocht hoorZijn vrienden van me, vandaar.
daar ga ik met mijn vooroordeel, maar et kwam over als een patser tough guy ding vandaar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:42 schreef killingcupid het volgende:
Ach, was gewoon uitleg om aan te geven dat ik heus wel weet waar en wanneer ze spelen en waar ze mee bezig zijn. Het kan me persoonlijk ook weinig schelen of vrienden van me al dan niet in bands spelen.
me tooquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:27 schreef Guidosaurus het volgende:
En ik ga ze zien op LL!!![]()
Dat klinkt interessant, url ofzo bitte?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:36 schreef killingcupid het volgende:
Is een beetje een mix tussen TDEP, Burst, Meshuggah, Botch en Isis ofzo. Dus het ene moment hard en (redelijk) technisch en het andere moment melodieus en dromerig.
op asice.net bedoel je toch met PMquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:54 schreef killingcupid het volgende:
Komt binnenkort welZodra de website online is laat ik het wel weten (en post ik het hier). En anders PM je maar
![]()
Middelvinger opsteekt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:48 schreef OMG het volgende:
Wel aardig.
Irony is a dead scene was ook niet echt denderend.
laat mij dat ook dan is horenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:36 schreef killingcupid het volgende:
Hey Ben!
Alles goed met jou? Hier nog steeds heel druk. Ben al een hele poos bezig met een bandje en vanaf september/oktober zullen we serieus gaan optreden. Tegen de tijd dat ik goede opnames heb, laat ik je wel wat horen...okay?Is een beetje een mix tussen TDEP, Burst, Meshuggah, Botch en Isis ofzo. Dus het ene moment hard en (redelijk) technisch en het andere moment melodieus en dromerig. Nu nog hopen dat we net zo goed worden
![]()
Ja hoor, heb nog wel msn maar een ander adres als hetgeen jij nog hebt denk ik. Nu kun je me vinden op rob@ <nickname> .nl![]()
Enne...sorry voor de off topic chat.
goed id!quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
me too
Haha, dat kan ook jaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:57 schreef Kletz het volgende:
[..]
op asice.net bedoel je toch met PM![]()
Nu ik "Miss Machine" een aantal maal geluisterd heb, kan ik zeggen dat dat nieuwe Mastodon album wel erg sterk moet zijn om de nieuwe Dillinger te overtreffen. Wat een moordplaat!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:55 schreef Summoner het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat ik meer naar het nieuwe Mastodon album uitkijk.
bij dat concert hadden ze ook wel het slechste geluid wat ik ooit bij ze heb gehoord. Had zelf af en toe moeite om nummers uit elkaar te halen z'n brij was het...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:40 schreef Dr.E het volgende:
miss machine is vanaf vandaga vier weken lang in de luisterpaal van 3voor 12 te luisteren...
heb hem nu voor ongevere de helft beluisterd... moet zeggen dat ik niet zo;n fan ben van DEP, maar tot nu toe is het allemaal prima aan te horen... niet meer enkel gefreaked gerag op instrumenten (zo kwam het de eerste keer dat ik DEP hoorde/zag (was in voorprogramma SOAD) over), maar er is gewoon enige lijn in te ontdekken en dat doet deze muziek meer dan goed
Yep. Why?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:23 schreef Jazzmatazz het volgende:
Vette cd en een super originele band met een eigen stijl.
Maar dat "phone home" vind ik toch echt tegen het plagiaat aanzitten hoor, spijt me zeer. De melodie en het tekstgebruik zijn echt wel even wat meer dan alleen beinvloed door Meneer Reznor. Goed dat ze zich verbreden, wel wat jammer dat dat er dan zo dik bovenop ligt.
Offtopic: Killingcupid, jij kende Transmission0 ook toch?
Nu ik Miss Machine heb gehoord weet ik zeker dat de nieuwe Mastodon stukken beter zal zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:13 schreef Summoner het volgende:
[..]
Nu ik "Miss Machine" een aantal maal geluisterd heb, kan ik zeggen dat dat nieuwe Mastodon album wel erg sterk moet zijn om de nieuwe Dillinger te overtreffen. Wat een moordplaat!
Maar goed... als een band deze plaat kan overtreffen, dan is het Mastodon wel.
Hij is vast wel erg goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:13 schreef nipeng het volgende:
Nu ik Miss Machine heb gehoord weet ik zeker dat de nieuwe Mastodon stukken beter zal zijn.
Die clip is best irritant om te kijken. Wel een leuk nummer trouwens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:05 schreef Tokus het volgende:
en morgen is DEP op The Box te zien
THE DILLINGER ESCAPE PLAN - Panasonic Youth – Clipcode 248
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb 'm gister gehoor, dik strakke plaat is dat! 't Klinkt voor Dillenger zelfs bijna poppy af en toe
Waarom issie irritant?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Die clip is best irritant om te kijken. Wel een leuk nummer trouwens.
Dat hele beeld out-of-sync met de muziek (net alsof het beeld even blijft hangen en de muziek doorgaat) werkt nogal op mijn zenuwen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 04:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Waarom issie irritant?
Klopt, maar ik vind het wel wat hebben...viel me eerst ook op tho...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat hele beeld out-of-sync met de muziek (net alsof het beeld even blijft hangen en de muziek doorgaat) werkt nogal op mijn zenuwen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
ennnnnnnnn 10 november! Dillinger Escape Plan in Vera Groningen! Woohoo my clubI'll be there...
Ik ben ook present.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wel wat hebben...viel me eerst ook op tho...
Anyway, heb de CD nu eindelijk maar gekocht (niet dat ik 'm nognie had) Leuk DVD'tje!
ennnnnnnnn 10 november! Dillinger Escape Plan in Vera Groningen! Woohoo my clubI'll be there...
Op 3 voor 12 krijgt DEP als enige band een 10 voor hun optreden!!! Ze zijn daarmee de best scorende band van LL.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:29 schreef _Etter_ het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=17561251
dillinger live op lowlands
waar lees je dat? luister nu ook de stream voor het eerst en het valt me op dat het allemaal flink goed klinkt qua geluidskwaliteit. Blijf me toch ook afvragen hoe ze in hemelsnaam zulke muziek kunnen spelen en ook zo bewegen!?quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:43 schreef RedWind het volgende:
[..]
Op 3 voor 12 krijgt DEP als enige band een 10 voor hun optreden!!! Ze zijn daarmee de best scorende band van LL.
Het was ook wel een bot goed optreden.
http://pages.vpro.nl/3voo(...)79+18462808+18872049quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:40 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
waar lees je dat?
Plus:quote:Op zondag 12 september 2004 02:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
http://pages.vpro.nl/3voo(...)79+18462808+18872049
>quote:Op maandag 13 september 2004 02:10 schreef Carn het volgende:
hmm misplaatste smiley daar, wegens geen edit mogelijkheden ofzo bedoelde ik eerder iets van
Miss Machine lijkt nauwelijks op de voorgangers vind ik, Calculating Infinity is een stuk chaotischer, hoewel ik nogal Dillinger fan ben trek ik die plaat soms ook nietquote:Op donderdag 23 december 2004 02:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
Zijn er nog nummers van de vorige CD die aan te raden zijn???? Die wel een beetje bij Miss Machine in de buurt komen??
Ik heb dr al éénquote:Weet iemand waar ik t-shirts (in NL) van hun kan bestellen?????
www.codex4.orgquote:Op donderdag 23 december 2004 02:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
Weet iemand waar ik t-shirts (in NL) van hun kan bestellen?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |