Dit dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die nieuwe plaat klinkt ook verdomd lekker, zeg.
ff lezenquote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Grobbel het volgende:
En dat vinden ze bij Pitchfork nu ook:
http://www.pitchforkmedia(...)e-radio-dear-science
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:39 schreef JelleS het volgende:
Marquee Moon vond ik goed, maar hing ook van de stemming af en eigenlijk maar een paar nummers. Vooral de titelsong. Ik heb het idee dat deze plaat ook niet echt gaat blijven hangen.
weet ook niet wat ik had toen ik dat postequote:
Ik heb het optreden van de week op het digitale kanaal van 3voor12 gezien. Zat al dagen "Golden Age" te neurien en was wel benieuwd naar andere nummers van ze. Moet zeggen dat het live een stuk harder en noisier klinkt dan ik verwacht had. Maar toch best lekker nog!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:46 schreef emokid het volgende:
Het optreden staat op de 3v12 site. Of is dit oud nieuws, ik kom nooit op de frontpage van de 3v12 site.
Te gek! Ze vonden zeker dat ze ieder afzonderlijk nog niet freaky genoeg warenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef emokid het volgende:
De zanger begint blijkbaar een band met niemand minder dan Mike Patton!
http://www.nme.com/news/tv-on-the-radio/40282
Ik denk dat dat door het geluid komt, moet zelf nog even kijken/luisteren maar in mijn herinnering was het niet heel hard. Gewoon, goed te doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:09 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik heb het optreden van de week op het digitale kanaal van 3voor12 gezien. Zat al dagen "Golden Age" te neurien en was wel benieuwd naar andere nummers van ze. Moet zeggen dat het live een stuk harder en noisier klinkt dan ik verwacht had. Maar toch best lekker nog!
Return to Cookie Mountain vind ik ook goed. Ben benieuwd naar de nieuwe, hopelijk blijven ze in de stijl van deze twee platen.quote:
bronquote:TV On The Radio-bassist Gerard Smith (34) overleden
Muzikant leed aan longkanker
3VOOR12 NL Ingmar Griffioen
woensdag 20 april 2011 22:55
Gerard Smith, bassist en toetsenist van de Amerikaanse groep TV On The Radio, is woensdag 20 april overleden. Dat meldt de band op de eigen website. Smith leed aan longkanker, zo maakte de band een maand terug bekend, en moest de recente tour al aan zich voorbij laten gaan. TV On The Radio heeft de komende vijf shows van hun Amerikaanse tour afgezegd. Gerard Smith is 34 jaar geworden.
Smith maakte sinds 2005 deel uit van de band. Eerder deze maand verscheen TVOTR's vijfde album Nine Types Of Light. TV On The Radio staat op 30 juni op Rock Werchter in België en 4 juli in Paradiso, Amsterdam. Smith doet ook mee op onderstaande tv-opname uit ons archief: 3VOOR12 Presenteert... TV On The Radio op 1 oktober 2008 in Desmet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |