quote:Voorts liet de trainer weten welke doelstellingen hij voor het komende seizoen heeft met zijn groep. ,,Bij Ajax is dat relatief makkelijk te bepalen, want bij deze club moet je voor de prijzen gaan. Dat betekent meedoen om en het liefst winnen van het kampioenschap, de Amstel Cup en de Champions League zoals ook Van Eijden al aangaf. Daar hebben we een jaar op fantastische wijze van geproefd, vorig seizoen was het een wat minder seizoen. Maar we hebben ons direct gekwalificeerd vanwege het kampioenschap en we kijken er naar uit om nu mee te doen zoals we het eerste seizoen deden en uiteindelijk door te groeien tot misschien wel het winnen van de Champions League. Dat is een uitdaging voor een club als Ajax. Het EK heeft aangetoond dat de ploeg met de meeste kwaliteit niet per se wint. Het gaat om het team, om het met elkaar te doen. En dan kun je heel ver komen
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:39 schreef Suijk het volgende:
Koeman wil de CL winnen, heeft ie gemeld.
[..]
Wat is ome Ruud's doel voor dit seizoen? UEFA cup plaats?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:40 schreef RuudGullit het volgende:
[..]. Ome Ronald heeft wel humor.
niemand had verwacht dat Griekenland het EK ging winnen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:40 schreef RuudGullit het volgende:
Dat zou ook betekenen dat er naast Trabelsi niemand vertrekt bij Ajax.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:33 schreef JeroenV het volgende:
Om maar gelijk met 'nieuws' te beginnen, Koeman heeft aangegeven alleen nog maar een rechtsbuiten te willen aatrekken, verder niks. Als er geen goede rechtsbuiten gevonden wordt doen ze het met deze selectie (De Mul, Pienaar en de Ridder voor rechtsbuiten dus)
Gullit wil ook kampioen worden, net zo veel humor hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:40 schreef RuudGullit het volgende:
Onze Ome Ruud is tenminste realistisch en gaat in ieder geval voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Wat is ome Ruud's doel voor dit seizoen? UEFA cup plaats?
Dat zou wel knap zijn. Mogen jullie Dickie dankbaar zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:42 schreef keeper het volgende:
[..]
Dat zou ook betekenen dat er naast Trabelsi niemand vertrekt bij Ajax.
De nacompetitie ontlopen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:41 schreef keeper het volgende:
Wat is ome Ruud's doel voor dit seizoen?
Espanyol had interesse in Galasek maar ze zeiden ook dat ze hem waarschijnlijk niet konden krijgen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:48 schreef kees_zenuwpees het volgende:
Zlatan en Galasek speelden wel een aardig EK.
Zouden zij niet vertrekken misschien?
zou inderdaad nieuw zijn jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:47 schreef Billy_daKid het volgende:
Nieuwtje: Ajax krijgt klop van Feyenoord!![]()
Galasek vertrekt niet meer bij Ajax hoor..quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:48 schreef kees_zenuwpees het volgende:
Zlatan en Galasek speelden wel een aardig EK.
Zouden zij niet vertrekken misschien?
Edit: voor veel *bling bling* dan, dat wel...
Heeft interesse in iedereen die een beetje kan voetballen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Espanyol
Ik heb ook niks gehoord, maar ik ben er niet gerust opquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Espanyol had interesse in Galasek maar ze zeiden ook dat ze hem waarschijnlijk niet konden krijgen.
Voor Zlatan hadden eerst iets van 22 clubs interesse maar het is de laatste dagen (gelukkig) wat stil. of ik heb wat gemist
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
Heeft interesse in iedereen die een beetje kan voetballen.
Ik werd vorige week door mijn zaakwaarnemer gebeld of ik zin had in een spitspositie bij Espanyol.
En ik ben geeneens een voetballer! Kan je nagaan.
Waarom niet als Porto het kan kan AJAX het helemaalquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:40 schreef RuudGullit het volgende:
Wie is dat? Jeugdspeler?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:47 schreef Billy_daKid het volgende:
Ken je Klop niet?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:00 schreef keeper het volgende:
Wie is dat? Jeugdspeler?
Die lopen anders continu hand in hand, dat zijn vastquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:03 schreef Eightball het volgende:
Laten ze Fier en Coen eens opstellen, dat zijn volgens mij geweldige spelers!
Ze zingen er steeds over...
Ja, en PSV ook.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom niet als Porto het kan kan AJAX het helemaal
A'dam is toch echt de homo-stad van Nederland.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:08 schreef Eightball het volgende:
[..]
Yuk!
Rotterdammers zeker?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:47 schreef Billy_daKid het volgende:
Neehee!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:17 schreef RuudGullit het volgende:
Ja, en PSV ook..
Met jullie 'verbeteringen' tot nu toe, no wayquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:18 schreef RuudGullit het volgende:
[..].
Dat zal wel, maar dit soort voetballers moeten toch echt naar Rotterdam.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:17 schreef RuudGullit het volgende:
A'dam is toch echt de homo-stad van Nederland.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
Neehee!
Je snapt er werkelijk geen reet van Loek.
Wij worden kampioen, PSV tweede, en jullie nemen (as usual) genoegen met een plaats in de marge.
Is dat jullie nieuwe spits?quote:Capiche?
Welcome to hell zou ik zeggen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:24 schreef RuudGullit het volgende:
. Wij nemen alleen genoegen met de schaal.
Het verschil is alleen dat wij 'm niet eens per decennium ook winnen, maar om het jaar.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:24 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
. Wij nemen alleen genoegen met de schaal. Net als jullie.
[..]
Is dat jullie nieuwe spits?.
Denk je dat wij dat Jorien niet kwalijk nemen? Maar om dat feit lopen wij niet weg bij onze club, zoals vele supporters van andere clubs dat wel zouden doen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef twi het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat wij 'm niet eens per decennium ook winnen, maar om het jaar.
Ho ho, die smerige PSV'ers zitten er af en toe tussen..quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef twi het volgende:
Het verschil is alleen dat wij 'm niet eens per decennium ook winnen, maar om het jaar.
Ja, dast doen wij aan het eind van het seizoen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:28 schreef RuudGullit het volgende:.
Jullie zwaaien de HCE uit?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja, dast doen wij aan het eind van het seizoen.
Jongen, dit gaat al sinds de invoering van het betaald voetbal zo, Jorien heeft daar echt totaal niks mee te maken. Die doet het gewoon naar verwachting. Dat die verwachting ronduit slecht is, dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:28 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Denk je dat wij dat Jorien niet kwalijk nemen? Maar om dat feit lopen wij niet weg bij onze club, zoals vele supporters van andere clubs dat wel zouden doen..
Leer je feiten kennen, je kunt niet uit de HCE promoveren als je kampioen wordt, dat kan alleen in de GGDquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Jullie zwaaien de HCE uit?
Als Jorien in de jaren 80 en 90 nou gewoon gezorgd had dat wij die schaal 8 of 9 keer pakten, was iedere Feyenoorder tevreden geweest. Die verwachting hóórt niet slecht te zijn, die hoort te zijn dat we elk jaar meedoen voor de 1e plek.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Jongen, dit gaat al sinds de invoering van het betaald voetbal zo, Jorien heeft daar echt totaal niks mee te maken. Die doet het gewoon naar verwachting. Dat die verwachting ronduit slecht is, dat is een heel ander verhaal.
Niemand heeft het erover...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:28 schreef RuudGullit het volgende:
Jorien
Ja, lekker zeiken over een tiepvaut.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:30 schreef RuudGullit het volgende:
Jullie zwaaien de HCE uit?
Je begint het te snappen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:33 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Als Jorien in de jaren 80 en 90 nou gewoon gezorgd had dat wij die schaal 8 of 9 keer pakten, was iedere Feyenoorder tevreden geweest. Die verwachting hóórt niet slecht te zijn, die hoort te zijn dat we elk jaar meedoen voor de 1e plek.
Dat is gezien de historie dus hetzelfde zeggen als:"Wanneer Ajax nou gewoon gezorgd had dat wij de Champions League 8 of 9 keer pakten"....Want in ongeveer die verhouding haalt Ajax Europese bekers binnen t.o.v. Feyenoord kampioenschappen. Je moet je doelstellingen koppelen aan de financien, je verleden en de huidige sportieve middelen. Die heeft Feyenoord ten opzichte van PSV en Ajax gewoon nauwelijks gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:33 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Als Jorien in de jaren 80 en 90 nou gewoon gezorgd had dat wij die schaal 8 of 9 keer pakten, was iedere Feyenoorder tevreden geweest. Die verwachting hóórt niet slecht te zijn, die hoort te zijn dat we elk jaar meedoen voor de 1e plek.
Niet mee eens. Feyenoord is (samen met jullie) de grootste club van Nederland, en Ajax is niet de grootste club van Europa.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is gezien de historie dus hetzelfde zeggen als:"Wanneer Ajax nou gewoon gezorgd had dat wij de Champions League 8 of 9 keer pakten"....Want in ongeveer die verhouding haalt Ajax Europese bekers binnen t.o.v. Feyenoord kampioenschappen. Je moet je doelstellingen koppelen aan de financien, je verleden en de huidige sportieve middelen. Die heeft Feyenoord ten opzichte van PSV en Ajax gewoon nauwelijks gehad.
Statistisch gezien wel zo ongeveer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:53 schreef RuudGullit het volgende:
Dus jij wou zeggen dat als Feyenoord kampioen wordt, dat dat even knap is als dat jullie die CL winnen?.
Als ik Feyenoorder was zou ik niet zo hard juichen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:53 schreef RuudGullit het volgende:
.
Ik neem alvast een klein voorschot op het komende seizoen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:56 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als ik Feyenoorder was zou ik niet zo hard juichen!
Mjah, de nacompetitie.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:57 schreef RuudGullit het volgende:
Ik neem alvast een klein voorschot op het komende seizoen..
In een Poultje met Excelsior.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:03 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, de nacompetitie.
Fklikker een eind op stuk verdriet.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:00 schreef RuudGullit het volgende:
Maar goed, waarom lokt iedereen mij altijd uit tot een Feyenoord - ajax discussie.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Fklikker een eind op stuk verdriet.
Welke invloed heeft Jorien dan in de jaren '80 op Feijenoord gehad?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:33 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Toen zat ie er toch ook al?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:14 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Welke invloed heeft Jorien dan in de jaren '80 op Feijenoord gehad?
Moet idd lastig zijn voor jou om te weten dat Ajax een kut-club is!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:18 schreef Eightball het volgende:
[..]
Lastig hé? De waarheid.
Mjah, je beperken tov de Ajax-cultuur.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:21 schreef RuudGullit het volgende:
kut-club
En ga nu maar op naar je eigen topic. Interessant hoor, wat Jorien heeft gedaan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:21 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Moet idd lastig zijn voor jou om te weten dat Ajax een kut-club is!
Maak ik zelf wel uit. Maar wel een goed idee trouwens, het stinkt hier.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
En ga nu maar op naar je eigen topic. Interessant hoor, wat Jorien heeft gedaan.
klopt, we hebben last van kakkerlakkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:28 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit. Maar wel een goed idee trouwens, het stinkt hier..
Is als financieer begonnen, later een soort werkgroep geleid, toen penningmeester, pas sinds 1992 voorzitter...quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:20 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Toen zat ie er toch ook al?
Anderlecht.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
Waar haal je een goede rechtsbuiten vandaan ?
Dubbele bezetting kan ik alleen maar om lachen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:48 schreef tong80 het volgende:
Hoezo krap. Teveel spelers geeft alleen maar onrust.
hij vergat erbij te zeggen dat het er 1 moet zijn die te betalen is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Anderlecht.
met het geld dat ze voor trabelsi vangen moeten ze hem wel kunnen kopen lijkt me.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
hij vergat erbij te zeggen dat het er 1 moet zijn die te betalen is.
Ajax had Defendi moeten kopen. Zou de opvolger voor Maxwell moeten worden. Linksback dus maar kan ook prima op links in het centrum.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:26 schreef methodmich het volgende:
Grygera kan wel centraal, maar lijkt me geen echte optie. Er moet gewoon een verdediger bij.
Defenwie?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:56 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Ajax had Defendi moeten kopen. Zou de opvolger voor Maxwell moeten worden. Linksback dus maar kan ook prima op links in het centrum.
idd krappe selectie. veel jonkies moeten zich nog bewijzen en van der vaart is hopeloos uit vorm, tijd voor een aankoop van een wat meer ervaren aanvallende speler zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Voorlopig lijkt dit de mogelijkheden lijst van Koeman:
KEEPER: Stekelenburg, Lobont, Vonk
RECHTSBACK: De Jong, Grygera, Obodai, Heitinga, O'Brien
CENTRAAL: Heitinga, Escudé, Maduro, Vermaelen, De Jong
LINKSBACK: Maxwell, O'Brien, Vermaelen
RECHTSHALF: Galásek, Pienaar, Obodai
NUMMER 10: Van der Vaart, Pienaar, de Ridder, Sonck
LINKSHALF: Sneijder, Maxwell, O'Brien, van der Vaart
RECHTSBUITEN: Pienaar, de Ridder, Sonck
SPITS: Ibrahimovic, Sonck, Anastasiou, Babel
LINKSBUITEN: Mitea, Soetaers
Best krap.
Logisch,heeft getekend bij de Sperzquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:09 schreef tong80 het volgende:
Nooit van gehoord.
Ik zeg Petri behouden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:26 schreef methodmich het volgende:
Grygera kan wel centraal, maar lijkt me geen echte optie. Er moet gewoon een verdediger bij.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie overigens liever een stofzuiger op het middenveld komen in plaats van een aanvaller.
had een mailtje gestuurd naar info@ajax.nl en ze zeiden dat half juli de seizoenskaarten verstuurd gingen worden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef devv05 het volgende:AJAX
Dit seizoen maar met een nieuw icoon op naar de CL winst!
Iemand al bericht gehad over seizoenskaarten voor komend seizoen? Ik sta op de wachtlijst voor 410 en ben wel benieuwd wanneer ik iets ga horen.. Ik dacht dat ze het over Juli hadden toen...
't is al weer 10 jaar geleden, dus ik vind het ook wel weer eens tijd worden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik las in de krant dat Koeman samen met de directie stiekem hoopt op CL-winst
quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:07 schreef twi het volgende:
De PSV'ers zijn nog steeds in de waan dat elke nieuwe aankoop een wereldtalent is van het kaliber Ronaldo. Nog even en ze d enken dat Gomes er 34 in legt...
Ik stond ook op de wachtlijst, maar heb afgelopen week bericht gekregen. Op de site stond dat er geen seizoenskaarten meer beschikbaar waren, dus ik vrees het ergste voor je.........quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef devv05 het volgende:
Iemand al bericht gehad over seizoenskaarten voor komend seizoen? Ik sta op de wachtlijst voor 410 en ben wel benieuwd wanneer ik iets ga horen.. Ik dacht dat ze het over Juli hadden toen...
zijn er nu 42.000 verkocht, en dat is maximaal. Volgens mij kan je alleen nog een kaart als mensen opzeggen of niet betalen. Voor 410 komt er geen uitbreiding, dus die wachtrij (van + 300) blijft nog wel een tijdje.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef devv05 het volgende:
Koeman heeft gezegd dat als Porto de CL kan winnen, en Griekenland met een minder team het EK kan winnen, waarom Ajax dan niet de CL zou kunnen winnen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik las in de krant dat Koeman samen met de directie stiekem hoopt op CL-winst
Maduro speelt bij de A1 op de Danny Blind positie "4". Dus bij Ajax 1 is dat de positie van Galasek volgens mij. Ik ben het wel met je eens dat Galasek belangrijk is (geworden) maar we hebben al zoveel goede middenvelders. Een rechtsbuiten is wel belangrijk. De Ridder gaat er wel komen, maar kan volgens mij nog niet een heel jaar goed spelen in Ajax 1.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie overigens liever een stofzuiger op het middenveld komen in plaats van een aanvaller. Ik hou namelijk m'n hart vast als Galasek uitvalt. Of is Maduro ook goed inzetbaar als verdedigende middenvelder?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Maduro speelt bij de A1 op de Danny Blind positie "4". Dus bij Ajax 1 is dat de positie van Galasek volgens mij.
Ik schreef al bij de A1, in de tijd van Danny Blind speelde Ajax eerder een 3-4-3. Want de 4 schoof altijd door. Ajax 1 speelt niet meer met doorschuivende verdedigers (dus altijd doorschuiven) maar met 4 verdedigers ook bij de opbouw.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is de positie van Heitinga of Escude. Mits ze dan inschuiven.
Maar dan nog speelt Galasek niet daar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:45 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik schreef al bij de A1, in de tijd van Danny Blind speelde Ajax eerder een 3-4-3. Want de 4 schoof altijd door. Ajax 1 speelt niet meer met doorschuivende verdedigers (dus altijd doorschuiven) maar met 4 verdedigers ook bij de opbouw.
Maduro scoorde heel vaak afgelopen jaar vooral met opkomen vanuit de verdediging, en Heijtinga en Escudé komen lang niet zo vaak in scoring positie.
Dus je kan wel gelijkneerzetten maar het is
Maar als ik het goed begrepen heb, wil Koeman dit seizoen dat 1 van zijn centrale verdedigers meer moet gaan doorschuiven. Hiermee bedoelde hij Escude.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:50 schreef Omega het volgende:
Nee klopt, maar ik denk dat Maduro heel goed kan spelen op die plek, omdat hij een sortgelijke (niet helemaal want 3 ipv 4 middenvelders) had bij Ajax A1.
Ik hoop het in ieder geval want Galasek wordt al wat ouder, dus een opvolger hebben "we" wel nodig.
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom niet Heitinga? die was een tijdje topscoorder bij het tweede als ik me niet vergis.
zal wel met hun snelheid te maken hebben.
Chelsea.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
Waar haal je een goede rechtsbuiten vandaan ?
Wie dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Chelsea.
Gronkjaer, maar dat is ijdele hoop, waarschijnlijk ook te duurquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie dan?
SQD kan fantastische voorzetten geven. Als 'ie dat nou wat vaker deed...quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
mooie half lange ballen
Gronkjear speelt volgend seizoen bij Bimingham.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gronkjaer, maar dat is ijdele hoop, waarschijnlijk ook te duur![]()
Omdat Ajax niet zo'n goed team als Porto heeft/had en omdat Ajax geen topcoach heeft?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Koeman heeft gezegd dat als Porto de CL kan winnen, en Griekenland met een minder team het EK kan winnen, waarom Ajax dan niet de CL zou kunnen winnen.
Heeft ie al getekend dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gronkjear speelt volgend seizoen bij Bimingham.![]()
Eens. Evenals Gullit trouwens, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, Koeman wordt enorm overschat.
Blind was de nummer 3, check je feiten. Het feit dat een verdediger toen inschoof lag niet aan het systeem, maar aan Blind zelf. Dat was iig de reden waarom Cruyff hem in de jaren '80 bij sparta weg haalde. Je moet een hele goede voetballer zijn om aan te kunnen voelen wanneer je wel en wanneer je niet een linie naar voren kan. Baresi kon dat, Koeman kon dat, Blind kon dat, maar zo gek veel meer ken ik niet die dat perfect beheersten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:45 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik schreef al bij de A1, in de tijd van Danny Blind speelde Ajax eerder een 3-4-3. Want de 4 schoof altijd door. Ajax 1 speelt niet meer met doorschuivende verdedigers (dus altijd doorschuiven) maar met 4 verdedigers ook bij de opbouw.
Maduro scoorde heel vaak afgelopen jaar vooral met opkomen vanuit de verdediging, en Heijtinga en Escudé komen lang niet zo vaak in scoring positie.
Dus je kan wel gelijkneerzetten maar het is
Wie roept er dan dat Feyenoord met Gullit de CL wint?quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Eens. Evenals Gullit trouwens, maar dat terzijde.
Blind was inderdaad nummer 3 dus mijn feiten klopte niet. Maar het lag aan het systeem en niet alleen aan Blind. Want ook Seedorf (volgens mij in die wedstrijd bij Real Madrid) en zelfs Litmanen hebben daar gespeeld. En Blind speelde bij Sparta rechtsback en bij Ajax in het begin ook. Pas later werd hij centrum verdediger, dus over feiten checken gesproken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Blind was de nummer 3, check je feiten. Het feit dat een verdediger toen inschoof lag niet aan het systeem, maar aan Blind zelf. Dat was iig de reden waarom Cruyff hem in de jaren '80 bij sparta weg haalde. Je moet een hele goede voetballer zijn om aan te kunnen voelen wanneer je wel en wanneer je niet een linie naar voren kan. Baresi kon dat, Koeman kon dat, Blind kon dat, maar zo gek veel meer ken ik niet die dat perfect beheersten.
Daarom zie ik Maduro ook niet als opkomende centrumverdediger maar als middenvelder met verdedigende kwaliteiten, een Galasek. Niet nu, maar hopelijk in de toekomst.quote:En als je daar de spelers niet voor hebt dan moet je dat ook niet doen. Een jeugdcompetitie is toch heel wat anders dan de eredivisie, dus ik wil wel eens zien of die maduro dat beheerst. En al helemaal in de CL waar bijna elke fout van een verdediger wordt afgestraft door de topaanvallers die daar rondlopen.
Heel goed twi, heel goed!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:23 schreef twi het volgende:
[mm mode]
Pasanen is te lief
[/mm mode]
Droge humor van VIquote:Ajax en Vitesse akkoord over Yakubu
Vitesse en Ajax hebben een akkoord bereikt over Abubakari Yakubu. De onvindbare Ghanees moet zelf nog tot onderhandelen met Vitesse.
Wat is daar grappig aan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Droge humor van VI
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:00 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan?
Hij is echt zoek, hoor![]()
Abu die zal wel aan t werken zijn aan de nieuwste Aladin filmquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:49 schreef Praag het volgende:
Waar is Abu voor het laatst gesignaleerd? Ghana?
Dit zag ik eigenlijk al aankomen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Abu die zal wel aan t werken zijn aan de nieuwste Aladin film _O*
Owkeequote:Op donderdag 8 juli 2004 19:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
Ik vond het woordgebruik gewoon wel grappig
Ik heb hem gevonden!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:49 schreef Praag het volgende:
stieken?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:36 schreef keeper het volgende:. In de das zelf zit echter wel weer een mooi grapje, namelijk een grote witte 1, die verwijst naar het landskampioenschap van vorig jaar (en stiekem naar het feit dat Ajax gewoon de #1 van Nederland is natuurlijk.).
[afbeelding]
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=35351
Hij bedoeld dat het wel erg opvaltquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:47 schreef keeper het volgende:.
Jij moet zonnodig roepen dat Koeman overschat wordt, lik-op-stuk meneertjequote:Op donderdag 8 juli 2004 14:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wie roept er dan dat Feyenoord met Gullit de CL wint?
Dat is toch ook zoquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij moet zonnodig roepen dat Koeman overschat wordt, lik-op-stuk meneertje
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:49 schreef Praag het volgende:
Daar dusquote:Yakubu ziek in Ghana
Het NOS Sportjournaal meldt dat er inmiddels contact is geweest met Yakubu. De Ghanees kwam niet opdagen op de eerste training en zowel Ajax als zijn zaakwaarnemer wisten niet waar hij uithing. Het blijkt nu dat hij ziek op bed ligt in Ghana waar hij verbleef vanwege interlandverplichtingen. Het is de bedoeling dat hij begin volgende week naar Nederland komt voor onderhandelingen over een overgang op huurbasis naar Vitesse.
Nee hoor, voorlopig heeft ie het heel aardig gedaan...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo
Ach hij heeft een goed team om zich heen. Koeman leert nog erg veel, en daar horen ook fouten bij. Het is nóg geen topcoach. HIj heeft erg veel te danken aan Bruins Slot en Krol.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee hoor, voorlopig heeft ie het heel aardig gedaan...
Als ie dit jaar derde wordt ofzo, krijg je misschien gelijk
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAXquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:38 schreef Chadi het volgende:
AJAAAAAAX
Ik hoop dat ie wat minder beslissende fouten maakt in de CL dit jaar... EN dat zlatan zich nu ns lekker in zijn vel voeltquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ach hij heeft een goed team om zich heen. Koeman leert nog erg veel, en daar horen ook fouten bij. Het is nóg geen topcoach. HIj heeft erg veel te danken aan Bruins Slot en Krol.
Blij dat 'ie terecht is. Ivoorkust is natuurlijk weer een ander land, maar je weet het maar nooit wat die Afrikanen uitvreten met elkaarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daar dus
Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:56 schreef methodmich het volgende:
Morgen tegen FC Omniworld. Gaat de 10 gehaald worden of niet?
Pas op, als wij zeggen dat Ajax een goede ploeg heeft worden we uitgelachen en arrogant gewaand.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ach hij heeft een goed team om zich heen. Koeman leert nog erg veel, en daar horen ook fouten bij. Het is nóg geen topcoach. HIj heeft erg veel te danken aan Bruins Slot en Krol.
Lekker belangrijk! Zelfs afgelopen seizoen heeft hij volgens mij vaker gescoord dan Soetaers, die meer speelde en wel mag blijven.. Als ik het mis heb, hoor ik het graag..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
O ja, Sikora kan echt NIKS, hij kan nog niet eens touwtje springen
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hm.. nog slechter gemiddelde ook dus.. zaten voor beiden ook veel invalbeurten bij natuurlijk.. maar goed.. ik zie Victor nog wel op rechtsbuiten komen..
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
(iemand die schaar gezien?)
Ook salaris kan nogal flink oplopen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:27 schreef StarGazer het volgende:
Belachelijk hoe Ajax altijd maar weer weet te melden dat bepaalde spelers financieel niet haalbaar zijn. Ze proberen het niet eens volgens mij. Wrom kon Ajax 5 jaar geleden wel diep in de buidel tasten voor een Machlas en Laudrup en nu niet meer? Ik zeg niet dat ze zoals PSV moeten gaan kopen kopen kopen, maar een nieuwe rechtsbuiten/linksbuiten a la Gronkjaer zou wel welkom zijn. Kwil in ieder geval GEEN Sikora bij de eerste elf zien.
True. Maar Machlas, Laudrup en nog meer hebben destijds ook een riant salaris gekregen. Ajax wist dat van te voren, en heeft ze toch aangetrokken. Nou was Laudrup geen geldwolf, z'n salaris drukte zwaar op de begroting hoor...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:38 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ook salaris kan nogal flink oplopen.
Misschien kunnen ze hen niet meer betalen omdat Ajax nu niet meer elk jaar een Europese finale speelt? Misschien omdat er véél verandert is qua transfers in vijf jaar?quote:Belachelijk hoe Ajax altijd maar weer weet te melden dat bepaalde spelers financieel niet haalbaar zijn. Ze proberen het niet eens volgens mij. Wrom kon Ajax 5 jaar geleden wel diep in de buidel tasten voor een Machlas en Laudrup en nu niet meer? Ik zeg niet dat ze zoals PSV moeten gaan kopen kopen kopen, maar een nieuwe rechtsbuiten/linksbuiten a la Gronkjaer zou wel welkom zijn. Kwil in ieder geval GEEN Sikora bij de eerste elf zien.
je kan het ook zien als tevredenheid dat er niemand is weggegaanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:07 schreef Sloggi het volgende:
Eredivisievoetbal.com Poll
Wie is qua transfers het beste uit de zomerstop gekomen?
Ajax (13) 28%
PSV (14) 30%
Feyenoord (10) 22%
Overig (9) 20%
Ajax heeft ook veel spelers gekocht ja
Zoals ik al zei, moet je niet kopen om te kopen. Maar er is gewoon momenteel een gebrek aan een linksbuiten. Je hebt Mitea, en meer niet. (Aangezien ik Sikora en Soetaers heb afgeschreven, evenals de rest hier) Daarom vind ik dat Ajax wel meer z'n best mag doen om daar een goede vervanger voor te vinden. Dat Ajax zich in vergelijking tot de periode '97/'99 meer met de jeugd bezig houdt, ben ik uitermate tevreden mee. Want potten breken met al die aankopen deed Ajax niet, op de gebroeders Laudrup en de meneertjes Gronkjaer en Arveladze na dan. Dát bedoel ik er dus mee. En dat er op het gebied van transfers veel is gebeurd de laatste 5 jaar is misschien wel zo, maar dat neemt niet weg dat Ajax het wel echt moet proberen. Ajax heeft internationaal een naam, en zal buitenlandse spelers sneller aanspreken dan Psv of Feyenoord. Anders was Brian Laudrup destijds wel naar psv gegaan. Maar goed, de zomer is nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:17 schreef keeper het volgende:
Misschien hebben ze geleerd van het verleden? Je kan moeilijk zeggen dat de komst van Machlas een succes is geworden.
Van Laudrup (beide) opzich sportief nog wel, maar financieel niet natuurlijk.
wees toch niet zo onrealistischquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:59 schreef Praag het volgende:
Ik wil dat we de CL weer winnen! Liefst 3 keer op een rij.
laten we eerst dit jaar de treble maar weer eens halenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wees toch niet zo onrealistisch![]()
we winnen 'm hooguit maar 2x op rij![]()
dus alleen mitea op links, en wat hebben we op rechts? de ridder en de mul die er naar mijn mening nog niet helemaal klaar voor zijn en sonck en pienaar die liever en beter tot hun recht komen op een andere positie, dus het wordt dit jaar toch maar 4-4-2 ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, moet je niet kopen om te kopen. Maar er is gewoon momenteel een gebrek aan een linksbuiten. Je hebt Mitea, en meer niet. (Aangezien ik Sikora en Soetaers heb afgeschreven, evenals de rest hier) Daarom vind ik dat Ajax wel meer z'n best mag doen om daar een goede vervanger voor te vinden. Dat Ajax zich in vergelijking tot de periode '97/'99 meer met de jeugd bezig houdt, ben ik uitermate tevreden mee. Want potten breken met al die aankopen deed Ajax niet, op de gebroeders Laudrup en de meneertjes Gronkjaer en Arveladze na dan. Dát bedoel ik er dus mee. En dat er op het gebied van transfers veel is gebeurd de laatste 5 jaar is misschien wel zo, maar dat neemt niet weg dat Ajax het wel echt moet proberen. Ajax heeft internationaal een naam, en zal buitenlandse spelers sneller aanspreken dan Psv of Feyenoord. Anders was Brian Laudrup destijds wel naar psv gegaan. Maar goed, de zomer is nog niet voorbij.
dat kan dus nog wel us een probleem gaan worden (de redenen die ik hierboven heb genoemd)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:13 schreef F1Bas het volgende:
Koeman heeft gezegd in 9 van 10 wedstrijden 4-3-3 te spelen.
was 3 jaar geleden of zoiets wel goed dacht ik, maar daarna weinig van gehoord, was berhuurd aan AIK geloof ik, maar bracht er daar ook weinig van terechtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:25 schreef gras het volgende:
Kwame Quansah word één jaar verhuurt aan Heracles Almelo, althans dat staat in een lokaal krantje daar.
In de jeugd scoorde hij er goed op los. Is vervolgens verhuurt aan GBA en AIK Solna, maar kon inderdaad niet echt potten breken.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
was 3 jaar geleden of zoiets wel goed dacht ik, maar daarna weinig van gehoord, was berhuurd aan AIK geloof ik, maar bracht er daar ook weinig van terecht
Een consistent elftal.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:26 schreef S-Two het volgende:
mijn opstelling voor komend seizoen:
-----------------------------------lobont/stekelenburg--------------------------------------
----------de jong--------------heitinga-------------escude------------maxwell-----------
---------pienaar---------------galasek-------------sneyder-----------vd vaart-----------
-----------------------------------Zlatan-------------Sonck???------------------------------
of vd vaart voorin en dan obodai of zo er bij in
Volgens mij ging het niet zo goed met Simao bij barca he..?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:29 schreef gras het volgende:
Hij kent Van Gaal wel van z'n uit z'n Barça tijd.
Klopt. Van Gaal zag het niet echt in hem zitten. Antic dacht ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet zo goed met Simao bij barca he..?
Dat is erg jammer. Hadden we goed kunnen gebruiken. Sérgio Conceição dan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:48 schreef mitt het volgende:
Gelukkig is Sergio Conceisao nooit gekomen
Dat lijkt mij inderdaad de meest logische oplossing voor de verdediging. Galasek van voor Heitinga.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:13 schreef S-Two het volgende:
we kunnen wel 3-4-3 spelen, met dan maxwell die inschuift, escude die dan zeg maar iets verder naar links gaat (is toch links, en als ik het niet verkeerd heb heeft hij vroeger ook linksback gespeelt) en dan heitinga centraal... alleen dan zitten we nog met die buitenspelers
Gohquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is erg jammer. Hadden we goed kunnen gebruiken. Sérgio Conceição dan.
In de polder is naar mijn weten overal bereik, zeker in Almerequote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:24 schreef gras het volgende:
Ik krijg m'n 'contactpersoon' aldaar niet te pakken. Vast geen bereik daar in de Polder.
dan is het zeker wel redelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:42 schreef gras het volgende:
Nu wel bereik.
De Mul, De Jong, Obodai, Pasanen en Soetaers wisten te scoren.
Kanttekening; Ajax was present zonder de EK-gangers. Een B-team dus.
Niet slecht.. Ben benieuwd naar de opstelling.quote:10/7/2004 - Ajax wint eerste oefenwedstrijd met 1-5 van FC Omniworld
Ajax heeft de eerste oefenwedstrijd tegen de hoofdklasser FC Omniworld met een 1-5 zege weten af te sluiten. Bij rust was het al 1-4 voor Ajax. Nigel de Jong, Tom Soetaers, Petri Pasanen, Tom de Mul en Anthony Obodai waren achtereenvolgens de doelpuntenmakers. Omniworld scoorde bij een 0-3 stand tegen.
Ajax speelde nog zonder de internationals die op het EK aanwezig waren.
Dacht altijd dat jij Lobont in de goal wilde boven Stekelenburg?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet slecht.. Ben benieuwd naar de opstelling.
Hopelijk kreeg Lobont die tegengoal tegen![]()
wat heeft iedereen toch tegen lobont??? net zoals iedereen van Damme een houten clown vind.. ik vind het jammer dat van damme weg is want vind hem een betere linksback als bijvoorbeeld o´brien (niet dat hij weg moet hoor)... en lobont? wat is er mis met hem? iederren wil stekelenburg, ik denk dat op dit moment lobont toch nog wel de betere keeper isquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet slecht.. Ben benieuwd naar de opstelling.
Hopelijk kreeg Lobont die tegengoal tegen![]()
Ik heb absoluut niets tegen Lobont. Hij heeft ons zeker een paar keer gered hier en daar. Maar ik wil Stekelenburg nu ook wel eens een langere periode zien keepen. Dat is niet alleen in ons belang, maar ook voor het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
wat heeft iedereen toch tegen lobont??? net zoals iedereen van Damme een houten clown vind.. ik vind het jammer dat van damme weg is want vind hem een betere linksback als bijvoorbeeld o´brien (niet dat hij weg moet hoor)... en lobont? wat is er mis met hem? iederren wil stekelenburg, ik denk dat op dit moment lobont toch nog wel de betere keeper is
ja okay, dat ben ik met je eens, het is mooi voor het Nederlands Elftal als hij nou een basis-plaats krijgt, maar dat is toch geen factor die mee gaat wegen voor Ronald Koeman??? Hij moet ze gewoon afwegen naar hun kwalitieten, nix meer, nix minder...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niets tegen Lobont. Hij heeft ons zeker een paar keer gered hier en daar. Maar ik wil Stekelenburg nu ook wel eens een langere periode zien keepen. Dat is niet alleen in ons belang, maar ook voor het Nederlands elftal.
Zeker een kopbalquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
De Mul die scoort? Moet niet gekker worden.
Ik denk dat het ook geen factor is voor Koeman, mag toch hopen van niet. Verder ontlopen Lobont en Stekelenburg elkaar vrij weinig, waarbij denk ik de reflexen van Lobont iets beter zijn, maar Stekelenburg heeft weer een uitstekende trap. Ben gewoon benieuwd naar een seizoen lang Stekelenburg.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
ja okay, dat ben ik met je eens, het is mooi voor het Nederlands Elftal als hij nou een basis-plaats krijgt, maar dat is toch geen factor die mee gaat wegen voor Ronald Koeman??? Hij moet ze gewoon afwegen naar hun kwalitieten, nix meer, nix minder...
dat ben ik wel met je eens hoor... Lobont vind ik een uitstekende keeper, maar dat is Stekelenburg denk ik ook wel, wil hem ook wel eens zien... alleen Stekelenburg vind ik erg onzeker bij hoge ballen van zijkanten e.d.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook geen factor is voor Koeman, mag toch hopen van niet. Verder ontlopen Lobont en Stekelenburg elkaar vrij weinig, waarbij denk ik de reflexen van Lobont iets beter zijn, maar Stekelenburg heeft weer een uitstekende trap. Ben gewoon benieuwd naar een seizoen lang Stekelenburg.
quote:Vooral de laatste was duidelijk in zijn element. De jonge Belg vermaakte het publiek met verschillende passerbewegingen en een bekroonde zijn goede spel na vijfendertig minuten met een fantastisch doelpunt, dat hij zelf had voorbereid. ,,Ja ik speelde wel aardig’’, vond De Mul na afloop. ,,Ik had een paar goede acties en scoorde mijn eerste doelpunt voor Ajax 1. Dat is altijd mooi.’’ De aanvaller vond het op zich niet verrassend dat hij meteen mocht spelen. ,,De trainer wil in dit soort wedstrijden iedereen laten spelen denk ik. En of je nu in de eerste helft of in de tweede speelt maakt ook niet uit. Daar kun je geen conclusies aan verbinden.’’ De Belg maakte een fitte indruk. ,,Dat ben ik ook’’, verklaarde hij.
quote:Via deze weg willen wij proberen samen met alle supporters een waardig afscheidskado voor Jari te maken. De bedoeling is om een boek te maken waarin iedereen die dit wil zijn bedankje aan Jari kan doen. Wellicht worden de bedank woorden afgewisseld met mooie foto's en gedichten. Het uiteindelijke resultaat zal in een boek gebundeld worden en zo aan Jari aangeboden worden wat wellicht tijdens Nederland - Finland in oktober kan gebeuren. Met het boek nemen we dan geen afscheid maar kunnen we Jari wel bedanken voor alles wat hij voor Ajax als speler betekend heeft.
Zat je er toch dicht bij MM, met je 5-0.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Nou nou, wellicht wordt het nog wat.
Dat was ik;quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:36 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Zat je er toch dicht bij MM, met je 5-0.
Als ik wist dat Petra speelde had ik er wel een tegendoelpunt bijgerekend.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:47 schreef gras het volgende:
15.00 begint het seizoen ook voor Ajax; FC Omniworld heet het eerste slachtoffer.
Een nulletje of vijf, verwacht ik.
Mijn excuses grasquote:Op zondag 11 juli 2004 10:10 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was ik;
[..]
Als ik wist dat Petra speelde had ik er wel een tegendoelpunt bijgerekend.
ik heb toch liever wat ik al eerder in dit topic vermeldde.... maxwell die doorschuift, lijkt mij een stuk beter.. hij speelt regelmatig al op het middenveld en tjah... escude is op dit moment nogal kwetsbaarquote:Op zondag 11 juli 2004 13:30 schreef methodmich het volgende:
Escudé moet dus meer risico gaan nemen. Zou Koeman dat nu wel doen?
omdat hij een jaar lang uitgeschakeld was door een zware blessure en nu pas op de weg terug is? of omdat hij gewoon niet zo goed isquote:Op zondag 11 juli 2004 15:14 schreef Sloggi het volgende:
Waarom loopt Knol nog bij Vitesse rond (of waar hij ook speelt), als hij zo goed is?
ja ik wist niet precies hoe lang die geblesseerd is geweest e.d. dus had er maar een jaar neer gezet... voor zijn blessure was het idd een talentvolle verdediger alleen daarna heb ik eigenlijk niet meer op heb gelet (hij heeft ook weinig gespeelt), maar we zullen komend seizoen zien of het iets isquote:Op zondag 11 juli 2004 15:20 schreef methodmich het volgende:
Dat eerste, S-Two. En maak van een jaar maar meer, die jongen heeft wat getobt.
Bel hem eens.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Toch is het een aardige jongen.
Die jongen zal niks worden bij Ajax. Een linksbenige aan de rechterkant. Past wel in hetzelfde rijtje als Boukhari, Sikora en Soetaers. Zal wel typische Koeman-aankoop zijn.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:24 schreef Chadi het volgende:
Koop je dat jochie van NAC DIba die kan makkelijk op rechts uit de voeten. Risisco alleen is of hij dit seizoen net zo goed zal presteren als vorig seizoen.
quote:Op zondag 11 juli 2004 17:11 schreef S-Two het volgende:
Van der Meyde zeker niet bij Ajax
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=60833/sc=d07f53
Muhahahaquote:Op maandag 12 juli 2004 00:03 schreef Eilanden het volgende:
JM .... je bent dit topic vergeten te sluiten![]()
AJAX hoefde hem al niet meer na zijn slechte EKquote:Op zondag 11 juli 2004 17:11 schreef S-Two het volgende:
Van der Meyde zeker niet bij Ajax
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=60833/sc=d07f53
Babel wordt beter, maar is het nog niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:25 schreef methodmich het volgende:
Nee. Sonck en Anastasiou hebben nog niet de helft van zijn kwaliteiten.
Dat belooft nog wat dan..quote:Op maandag 12 juli 2004 15:25 schreef methodmich het volgende:
Nee. Sonck en Anastasiou hebben nog niet de helft van zijn kwaliteiten.
Deed Kwame Quansah ook. Die voetbalt nu in Almelo. Het is gewoon afwachten en veel geluk hebben.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:48 schreef Duiveltja het volgende:
Patje is de laatste goede spits die AJAX heeft voortgebracht.
Jammer dat Hose het niet heeft kunnen waarmaken. In de jeugdelftallen schoot hij ze er achter elkaar in.
Het zou leuk zijn als het een spits is die er meer dan 20 in kan schieten per jaar. Dat is niet meer voorgekomen sinds het eerste jaar van Shota.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:48 schreef Duiveltja het volgende:
Jammer dat Hose het niet heeft kunnen waarmaken. In de jeugdelftallen schoot hij ze er achter elkaar in.
En Patje was niet het talent in de jeugd. Daarom ben ik zo bang dat Babel ook de Hose kant opgaat.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:48 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:31 schreef sugarnieuws het volgende:
Noord 2de ring zit in ieder geval vol :S :S :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |