abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20486023
wallpapers van conker:

pi_20486175
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Juist in 2005 komen de toppers. Ik zal in totaal 10 Xbox games bezitten dnek ik (misschien 15) maar meer niet. Zowieso is de LIVE ervaring al subliem als je de juiste mensen in je lijst hebt
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:52 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, zo kan je altijd wel een reden bedenken. Als de nieuwe Xbox er is vind je 'm te duur, en wil je wachten. Na de eerste pricedrop wil je langer wachten, omdat je bang bent dat er snel een nieuwe pricedrop komt en tegen die tijd vind je het weer zonde om er eentje te kopen omdat er eind 2008, begin 2009 een nieuwe Xbox wordt verwacht.

Ik zou zeggen, voor de Xbox en Live ben ju nu rond de 250 euro kwijt, en er zijn echt veel games die je Live kunt spelen. Het aanbod wordt alleen maar groter met de aankomende supergames. Nu wat geld uitgeven, dan een jaar of 2 a 3 kunnen spelen en tegen die tijd is de Xbox 2 alweer lekker in prijs gezakt. Klaar toch?
Ok, jongens. Jullie hebben me overtuigd.
pi_20486326
Ik ben bij de xbox terecht gekomen door een vriend van mn vriend die een xbox had. Hij had deze omgebouwd tot een multimedia apparaat en toen mn vriend dat had gezien wilde hij er ook zo een. Een tijd later heeft hij dus zelf een xbox gekocht en deze omgebouwd en was er erg tevreden mee. Toen kwam xbox live wat ons wel erg leuk leek en de kitjes waren in de aanbieding bij de FRS dus wij 2 van die kitjes gehaald. Een week lang hebben we uitgebreid gebruik gemaakt van de mogelijkheden die xbox live biedt en toen werd de xbox gebanned en was het over. Vervolgens na een aantal discussies toch maar besloten nog een xbox te kopen om online te kunnen spelen (aangezien de xbox voor die tijd nagenoeg niet voor spellen gebruikt werd, enkel voor films).

Iets later zijn we uit elkaar gegaan en ben ik weer thuis gaan wonen en omdat ik live toch wel een beetje mistte en redelijk ruim in mn geld zat heb ik weer een xbox gehaald. Deze gebruik ik vrijwel enkel maar voor live omdat de spellen die er nu zijn me niet zo aanspreken. Ik heb dan ook pas 4 spellen waarvan 3 live spellen en beyond good and evil omdat ik die toch wilde hebben en die niet zo duur was. Uitbreiding van spellen komt er waarschijnlijk binnenkort niet. Ombouwen ben ik ook niet van plan omdat dan waarschijnlijk live niet meer gaat werken (en daarvoor heb ik de xbox) en ik ben ook niet zo handig met computers dat ik gedownloadde films via mn xbox op tv kan kijken dan, dat doe ik wel bij mn vriend.

Het apparaat zelf is wel oke, ik vind echter wel dat het apparaat zich vrijwel alleen op volwassen (mannen) richt. Kinder spellen en wat minder geweldadige spellen zijn er vrijwel niet of je komt direct in het race genre terecht. Blinx vond ik dan ook leuk en Jet Set Radio Future vond ik ook erg leuk. Halo heb ik ook bijna uitgespeeld in coop maar vond ik na een tijd veel te eentonig worden en die missies zijn steeds zo lang waardoor je niet even tussendoor kan spelen. Deze spellen zaten trouwens allemaal (met sega GT2002) bij de eerste xbox die we kochten.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:20:50 #79
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_20486409
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:54 schreef HomerJ het volgende:

Vandaag mijn moeder ingemaakt met Top spin

Fok! Groentje
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:23:46 #80
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_20486469

It's been floating around online that a Star Wars LEGO video game is coming out in the Summer of 2005. Some of the quotes found on images include "Experience the entire story of Anakin Skywalker's fall to the Dark Side.", and the logos on the images indicate that it's coming for the PC, PS2, XBox, and it also has the Original Playstation Logo on it, something to keep an eye out for. jp-30 first alerted us to this several weeks ago, but now he has been able to scan in two imagesfor us:

Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:34:42 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20486707
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:17 schreef koei het volgende:
Ik heb dan ook pas 4 spellen waarvan 3 live spellen en beyond good and evil omdat ik die toch wilde hebben en die niet zo duur was.
Welke Live games heb je dan ei'k, want ik heb je voor zover ik weet nog nooit online gezien
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:57:56 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20487191
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:58 schreef koei het volgende:

[..]

toch leuk, als je terug kijkt naar het 1e echte xbox topic, staan daar ook screens van halo 2. Al 100 topics wordt er op dit spel gewacht (en het wordt vast nogwel wat meer).
Fable
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:01:04 #83
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_20487255
Gefeliciteerd met het 100ste topic!!

Ik post hier vrijwel nooit meer, maar ik lees nog wel een beetje mee....
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:07:40 #84
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_20487389
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:01 schreef R_B het volgende:
Gefeliciteerd met het 100ste topic!!

Ik post hier vrijwel nooit meer, maar ik lees nog wel een beetje mee....
Zelfde hier.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_20487684
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

It's been floating around online that a Star Wars LEGO video game is coming out in the Summer of 2005. Some of the quotes found on images include "Experience the entire story of Anakin Skywalker's fall to the Dark Side.", and the logos on the images indicate that it's coming for the PC, PS2, XBox, and it also has the Original Playstation Logo on it, something to keep an eye out for. jp-30 first alerted us to this several weeks ago, but now he has been able to scan in two imagesfor us:

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20487826
'nieuwtje': het long beach booster pack voor Project Gotham Racing 2 zal vandaag beschikbaar zijn. Het pack is vrijgegeven, en is op dit moment 'door aan het filteren' naar de status van actieve download.
quote:
Here are our new cars for you to try out and download:

The Cars - 8 Additions

Subaru 22B STi - One of the most famous Subaru's ever made, this wideboy will give you a run for your money. It is the car all Subaru owners want, and now you can get it too.

Ariel Atom 2 - This light weight open wheeled car uses the Civic Tyre-R engine and couples it with a superlightweight frame and rear wheel drive control. This car handles like a dream, a really nice dream indeed

Dodge RAM SRT-10 - The latest supertruck from Dodge and a world record holder. This extreme beast has an 8.3 litre Viper engine to push it over 150mph. And yes, it is in fact a truck.

Dodge Challenger R/T Hemi - 1970's ultimate muscle car. It's a Dodge Challenger, need we say any more?

Ferrari 612 Scaglietti - The latest car to leave Ferrari's garage. Boasting 199mph and a fresh new design, this car, 4 seats or not, is still an incredibly fast machine built for speed and style. It achieves both admirably.

Volkswagen Nardo - With 600+ horsepower in a unique W12 engine, the Nardo is VW's supercar competitor. Another addition to the big boys with it's sleek curves and AWD acceleration, how will it fare against some of the fastest cars in history?

Porsche 911 GT2 Clubsport - The new GT2 in all it's glory. Tighter handling, tweaked performance, and the unmistakable 911 body, it is an ultimate track Porsche.

Radical SR3 Turbo - Last, but definately not least, the Radical SR3 Turbo. Currently the laptime record holder for the Nurgburgring, this Suzuki Hayabusa bike engine powered track monster makes up for it's lack of top end grunt through insane acceleration and unparalleled grip. This car is on rails, will the TVR drivers be able to hold it off?

===========

So thats the cars then, but what about the new city?

Long Beach City - 8 New Tracks

Starting with the famous Long Beach City race track we've got 8 new tracks for you to test your meddle against. Middle of the road dividers, abrupt elevation changes, long sweeping straights and kudos generating hairpins turn this is one of the most varied, rewarding and challenging cities in the PGR series.

But while you're racing round you also get to enjoy the sunny palm tree lined streets of Los Angeles. Past the convention centre, down Ocean Drive and powersliding in front of the Westin. It's all there and it's all bathed in that classic LA sunshine. Bring sunblock.
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:30:33 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20487951
Ik zit erop te wachten, maar tot nu toe nog niks...
pi_20488087
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:34 schreef twi het volgende:

[..]

Welke Live games heb je dan ei'k, want ik heb je voor zover ik weet nog nooit online gezien
PGR2, MM3 en Top Spin (en dan nog die demo cd).

Maar ik ben niet zo goed en speel dan ook vaak op het allerlaagste niveau en verlies zelfs dan nog
pi_20488151
Even mijn gedachten over de nieuwe autotjes:

Subaru 22B STi - WTF? Ik kan mij niet voorstellen dat iemand hierop zat te wachten. De M3 > M3CSl was al een beetje cheap (gelukkig reed de CSL totaal anders dan de standaard M3), maar dit is wel een beetje erg Gran Turismo stijl om een andere versie van een model erin te stoppen. Erg jammer.

Ariel Atom 2 - Yes Naast de 340R en de caterham nog een semi Kart.

Dodge RAM SRT-10 - Eindelijk competitie voor de Cayenne (al zal de RAM deze misshcien wel dik achter zich laten). In ieder geval een erg mooi Model.

Dodge Challenger R/T Hemi - Een van de klassieke muscle cars. HOPELIJK hebben ze eindelijk eens een fatsoenlijk auto geluid geproduceerd, want dit beestje klinkt als geen ander. Leuke toevoeging.

Ferrari 612 Scaglietti - Wederom een toevoeging van de hoofdsponsor. Waarschijnljk voegt deze auto net zoveel toe als de BMW 645i (niets nieuws maar leuk om mee te rijden). Alleen waarom geen DB9?....

Volkswagen Nardo - Eindelijk een nieuwe ultimate (helaas geen McLaren maar goed), en een mooi bakkie ook nog eens. Maar een tvr beater? Neuh, daar moeten we de laatste auto voor hebben.

Porsche 911 GT2 Clubsport - Onbegrijpelijke toevoeging, zie subaru. Alle porsches lijken op elkaar, hopelijk speelt dit beestje wel wat anders dan de standaard GT2. Wel een auto met een mooie lijn.

Radical SR3 Turbo - Een lage topsnelheid.. Maar voor de rest is er niets traags aan dit bakkie. Deze auto is door top gear getest als de snelste auto ooit op hun testtrack (nog steeds sneller dan de Mclaren slr en de porsche). Zou dit bakkie sneller zijn dan de TVR op de Ring? Het valt te betwijfelen aangezien de ring aardig snel is, maar we hebben het hier wel over de Real Life record houder op de Nurburgring (van road legal auto's dan...)
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:37:48 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20488157
Oefening baart kunst
pi_20488303
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:37 schreef twi het volgende:
Oefening baart kunst
Ja, ik wordt nu geen 8ste meer bij PGR2, maar 7e. Heel af en toe zelfs 5e
pi_20488708
nou ik heb gisteren voor het eerst sinds tijden weer wat op live gespeeld. DTM2 ging nog wel lekker, maar topspin (DRAMA) en PGR2 (flipperkast) ... niet zo goed
Je moet het echt bijhouden want anders ben je gewoon nergens meer. Ik was gewoon 1500 plaatsen gezakt met PGR2 qua ranking (nog maar 6000e). Live, erg erg cool, maar wel erg onderhoudsintensief
pi_20489146
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:59 schreef DinoPK het volgende:
Live, erg erg cool, maar wel erg onderhoudsintensief
Als je bij de top wil horen wel ja, er zijn altijd van die gekken die elke dag minstens een paar uur spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20489470
Daarom is Midtown Madness 3 ook zo leuk, dat is de enige live game waar het niet om het scoren gaat (maar het is oooh zo leuk als je wint).
Ook een van de redenen waarom ik bijvoorbeeld DTM2 een beetje links laat liggen op het moment, je kan er niet tussenuit want dan kan je niet meer meekomen (en laatste worden met dat spel is niet leuk)
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:32:49 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20489553
Bij Midtown Madness heb je trouwens wel gigantische verschillen tussen de fanatiekelingen en de mindere goden. Maar je komt er wel weer makkelijker in inderdaad. Ik joinde laatst een room vol met Amerikanen, die heel arrogant begonnen te lullen over wie ik nou weer was, en dat Nederland zuigt en whatever, dat ik zoog in de eerste paar potjes. Na een klein kwartiertje reed ik ze echter weer het snot voor de ogen. Dat geeft je dan echt een super gevoel inderdaad. Bij geen andere game geeft het zo'n goed gevoel om te winnen als bij Midtown Madness 3
pi_20489675
Tis bij RS3 ook leuk als ze de hele tijd roepen dat je zuigt en als het potje is afgelopen dat jij dan 4 kills hebt en diegene die zo zat te zeiken 0
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:43:10 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20489835
Da's waar, Gisteren samen met die neger 2vs4 tegen de Nexiums, 5 of 6 potjes op rij gewonnen Da's dan wel weer leuk

Vooral als je dan de ene na de andere launch om je kop krijgt en weet hoe hard ze balen
pi_20489897
Tis alleen minder als je de host na een paar seconde spelen al afschiet en dan van de server wordt geschopt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20490630
Iemand Spiderman 2 al gespeeld?
Xbox Live: Anormius
  donderdag 8 juli 2004 @ 15:21:15 #100
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_20490745
ninja gaiden bundel bestelt.. maar omdat ik morgen op vakantie kan ik pas volgende week spelen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')