op 3de passage?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:53 schreef knep het volgende:
retesnelle tijd van Phonak 1e tot nu toe
Die zijn al een paar minuten binnenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:56 schreef Basje_B het volgende:
Hoe draait de rabo ploeg?
netje kop over kop?
hbe geen tv he klote is datquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die zijn al een paar minuten binnen
mayoquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:02 schreef Leatherface het volgende:
Nu al duidelijk wie de Tour de France dus gaat winnen....
als rasmussen nou later binnekomt hoe zit eht met zijn tijd dan voor Algemeen Klassement?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:02 schreef Niels86 het volgende:
Ben ik de enige die zag dat Rabo met 8 man binnenkwam? Ik meende dat Rasmussen er niet bij zat.
Het kan nog alle kanten op...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:02 schreef Leatherface het volgende:
Nu al duidelijk wie de Tour de France dus gaat winnen....
Dan krijgt hij de tijd aan zijn broek waarop hij binnenkomtquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:03 schreef Basje_B het volgende:
[..]
als rasmussen nou later binnekomt hoe zit eht met zijn tijd dan voor Algemeen Klassement?
Ja dan verliest die volgensmij het aantal secondes dat ie op achterstand binnenkomt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:03 schreef Basje_B het volgende:
[..]
als rasmussen nou later binnekomt hoe zit eht met zijn tijd dan voor Algemeen Klassement?
Parijs is nog ver!quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:04 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten op...
roep ik al 5 jaar...![]()
Precies...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Parijs is nog ver!
maar het krachtsverschil is wel heel groot.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Parijs is nog ver!
Wat verwachten we eigenlijk van Joop ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Precies...
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:07 schreef Remzz het volgende:
Wow toch respect voor de US Postals
Ik word al sjagerijnig bij het idee dat de Tour nu al klaar is...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
maar het krachtsverschil is wel heel groot.
teelt weer een tik uit.
De bergen komen nogquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik word al sjagerijnig bij het idee dat de Tour nu al klaar is...![]()
Zeker weten! Ik dacht dat ik de enige hier was die niet anti-Lance was...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:07 schreef Remzz het volgende:
Wow toch respect voor de US Postals
Ullrich is een duitser en je weet dat je pas van Duitsers gewonnen hebt als ze in de bus terug zitten (bij voetbal dan)quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die nieuwe regel is briljant, anders was het nu al helemaal voorbij
En wie rijdt daar altijd vooraan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
De bergen komen nog
Bleh .... was ik maar thuisquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:08 schreef Zwansen het volgende:
Mooie beelden!
nou... heb geen tv wrijf het er maar weer in dat er wel mensen zijn die werken (nouja aanwezig zijn)quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:08 schreef Zwansen het volgende:
Mooie beelden!
Heb je alleen maar in dit topic gezien.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:09 schreef Basje_B het volgende:
[..]
nou... heb geen tv wrijf het er maar weer in dat er wel mensen zijn die werken (nouja aanwezig zijn)![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:07 schreef Leatherface het volgende:
Deze Tour word saaier dan saai.
Armstrong
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:09 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Bleh .... was ik maar thuis![]()
Daat gaat ie ook doen, maar dat is vanuit mijn standpunt niet relevant (wel dat ik hem een schofterige matennaaier vind)quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ie echt de beste is mag ie winnen! En dat is ie...
me f5 knop is bijna stuk hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Heb je alleen maar in dit topic gezien.
http://members.home.nl/mullerremcoquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:09 schreef Basje_B het volgende:
[..]
nou... heb geen tv wrijf het er maar weer in dat er wel mensen zijn die werken (nouja aanwezig zijn)![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Grappigquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik dacht dat ik de enige hier was die niet anti-Lance was...
(hoewel een beetje meer spanning erg welkom is...)
Ullrich![]()
Mooie plaatjesquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://members.home.nl/mullerremco
Daar onderaan staan wat screeshot's van als Armstrong over de finish komt.
Wat ziiten die gasten toch relaxed op de fiets ......quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://members.home.nl/mullerremco
Daar onderaan staan wat screeshot's van als Armstrong over de finish komt.
Word huisvrouw!quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:09 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dat was bij de finishquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:14 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Wat ziiten die gasten toch relaxed op de fiets ......
Het feit dat ik graag een "open tour" zie, betekent niet dat ik anti-Lance ben... snappie?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:13 schreef knep het volgende:
[..]
[..]
Grappig![]()
JOPIE JOP!E !!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Zou Eddy Merkcx alweer aan het trainen zijn voor volgend jaar?
Ja daarom .... ik denk dat ik half dood over het stuurtje zou hangenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was bij de finish
hij kreeg weinig reactie van Maartenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:15 schreef Butra het volgende:
Herbert zit al 2 uur lang zn gelijk te halen over Noval..
Huisman ook goed?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:14 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Word huisvrouw!![]()
Elke Tour heeft ie wel iets ja... Hoop dat ie zijn verhalen van Adbel Kader Zaaf voor zich houdt...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:21 schreef Toad het volgende:
[..]
hij kreeg weinig reactie van Maarten![]()
zal hij morgen weer beginnen over Noval?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Elke Tour heeft ie wel iets ja... Hoop dat ie zijn verhalen van Adbel Kader Zaaf voor zich houdt...
Armstrong is minder goed in de bergen geworden, dus ik denk dat je er nog niets over kunt zeggen. Ullrich is in zijn beste vorm ooit.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:33 schreef Magicfrankie het volgende:
Nou.. de tour van dit jaar is alweer beslist.... tenzij Lance het ravijn in rijdt....
Denk het niet, en als zo is de ploeg van Armstrong is nog vele malen beter als die van Ullrich. En de ploeg is ok belangrijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Armstrong is minder goed in de bergen geworden, dus ik denk dat je er nog niets over kunt zeggen. Ullrich is in zijn beste vorm ooit.
Aan een ploeg heb je weinig op de Alpe d'Huez denk ik.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:37 schreef Basje_B het volgende:
Denk het niet, en als zo is de ploeg van Armstrong is nog vele malen beter als die van Ullrich. En de ploeg is ok belangrijk
Als dat zo blijft stop ik met kijken.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:34 schreef Steijn het volgende:
Kut, Armstrong weer in het geel.
US Postal veel beter dan T-mobile? Bekijk beide ploegen eens man. T-mobile heeft een fenomenaal team.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:37 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Denk het niet, en als zo is de ploeg van Armstrong is nog vele malen beter als die van Ullrich. En de ploeg is ok belangrijk
Wat een klojo is Herbert.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:15 schreef Butra het volgende:
Herbert zit al 2 uur lang zn gelijk te halen over Noval..
Dat hebben we gezien vandaag jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
US Postal veel beter dan T-mobile? Bekijk beide ploegen eens man. T-mobile heeft een fenomenaal team.
Een dikke vette minuut pfaf, een dikke vette minuut .....quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
US Postal veel beter dan T-mobile? Bekijk beide ploegen eens man. T-mobile heeft een fenomenaal team.
Tijdrijden is niet alles.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Een dikke vette minuut pfaf, een dikke vette minuut .....![]()
Met tijdrijden win je tegenwoordig de Tour.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tijdrijden is niet alles.
Een ploegentijdrit hangt niet alleen af van de persoonlijke kwaliteiten in de ploeg, de organisatie is minstens zo belangrijk. Je kon duidelijk zien dat de ploeg van Armstrong getraind had op de ploegentijdrit, de ploeg van Ullrich (Ullrich kennendequote:Op woensdag 7 juli 2004 17:43 schreef febster het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien vandaag ja
In de individuele tijdritten kan alles anders zijn denk ik.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met tijdrijden win je tegenwoordig de Tour.
Er komen er nog twee, waar Armstrong het zonder Ekimov en Hincapie & co. moet doenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met tijdrijden win je tegenwoordig de Tour.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:49 schreef Lortnoc het volgende:
Wielrennen is een simpele sport, drie weken lang zo snel mogelijk fietsen en aan het eind wint Lance Armstrong.
En dan wordt de beer van de Oostzee wel wakker.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:50 schreef pfaf het volgende:
Er komen er nog twee, waar Armstrong het zonder Ekimov en Hincapie & co. moet doen
Waarvan eentje bergop, en daar gaat Ullrich echt niet veel tijd goedmaken.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er komen er nog twee, waar Armstrong het zonder Ekimov en Hincapie & co. moet doen
Op de Mt. Ventoux ging het anders met minuten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:53 schreef zjroentje het volgende:
Waarvan eentje bergop, en daar gaat Ullrich echt niet veel tijd goedmaken.
Dat was Mayo .....quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Op de Mt. Ventoux ging het anders met minuten.
Maar het is ook niet meer de Armstrong van weleer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:56 schreef zjroentje het volgende:
Dat was Mayo .....
Ik zie anders weinig scheurtjes hoor. Ik had verdomme echt hoop na het begin van de ploegentijdrit en de eerste tussentijden, en dat wordt dan genadeloos afgestraft.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar het is ook niet meer de Armstrong van weleer.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar het is ook niet meer de Armstrong van weleer.
Vorig jaar.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:59 schreef Magicfrankie het volgende:
heeft Ulrich uberhaupt ooit wel eens flinke minuten (terug)gepakt op Lance?
De verzadiging ligt nu langzamerhand onder de verzadigingsgraad.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het lijkt wel alsof het de schuld van Armstrong is dat de rest "teleurstellend" rijdt
http://www.letour.fr/2004/usquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:50 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand een link met het Algemeen klassement? Ik vind het niet op de officiele tourpagina.
Dan moet de rest maar harder rijden of z'n jaar beter indelen (lees in dienst van de tour stellen)quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:05 schreef zjroentje het volgende:
De verzadiging ligt nu langzamerhand onder de verzadigingsgraad.
Een nieuwe ster aan het firmanent mag wel eens op staan. 7 keer dezelfde winnaar, de lol is er inmiddels wel af.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het lijkt wel alsof het de schuld van Armstrong is dat de rest "teleurstellend" rijdt
Of Armstrong moet ophoepelen. Lijkt me de gemakkelijkere oplossing.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan moet de rest maar harder rijden of z'n jaar beter indelen (lees in dienst van de tour stellen)
Shit man, een week diarree lijkt me beter.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:11 schreef popolon het volgende:Na Parijs denk ik.
Maar een klein buikloopje is niet ongewenst
Toen was ik al op vakantie. Laat me dat nu ff inhalen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:12 schreef Suijk het volgende:
Armstrong is te vroeg in vorm.
Kom op, vorig jaar zat iedereen rond deze tijd ook al zo te praten. Er komen nog genoeg mogelijkheden.
Als die al komt zal het op de rustdag zijn, let maar op.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:11 schreef popolon het volgende:
Maar een klein buikloopje is niet ongewenst
In de tijdrit verloor Lance 1.35 op Ullrich, en de etappe daarna nog 7 seconden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vorig jaar.
Er rest de concurrentie nu niets anders dan keihard aan te vallen in de bergen.
Een Walkowiakjequote:Op woensdag 7 juli 2004 18:38 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat De Groot eens ff geel gaat pakken met een ontsnapping.
Het blijft natuurlijk een mooi verhaal...!quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:31 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik hoor het hem op een zeer warme tourdag zo zeggen hoor!
daar was ik ook al naar op zoek!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:31 schreef vanDaal het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Heeft iemand een idee op welke site je goede info kan vinden over de komende etappes? En dan doel ik vooral op de eigenschappen van de laatste 20km (hoogteverschillen, kasseien, bochten, dat soort zaken).
http://www.cyclingnews.com/road/2004/tour04/?id=stagesquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:31 schreef vanDaal het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Heeft iemand een idee op welke site je goede info kan vinden over de komende etappes? En dan doel ik vooral op de eigenschappen van de laatste 20km (hoogteverschillen, kasseien, bochten, dat soort zaken).
Thanks! Das al beter dan ik tot nu heb gevonden. Natuurlijk zou nog specifieker beter zijn. Want bij het onderstaande kaartje zou je verwachten dat we morgen een aankomst "bergop" hebben?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:47 schreef Bartoli het volgende:
http://www.cyclingnews.com/road/2004/tour04/?id=stages
en dan links op de etappenummers klikken
finish ligt hellend dus, ideaal voor Max als hij erbij wasquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:54 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Thanks! Das al beter dan ik tot nu heb gevonden. Natuurlijk zou nog specifieker beter zijn. Want bij het onderstaande kaartje zou je verwachten dat we morgen een aankomst "bergop" hebben?![]()
[afbeelding]
volgens studio sportzomer praktijken, Arras - Parijs nog iets van 3000 kmquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:12 schreef JanJanJan het volgende:
Mensen mensen, nog even een oude wielerwijsheid:
Het is nog niet gedaan he
Behalve als iemand zoals Bettini dat laatste heuveltje gebruikt als springplank.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:12 schreef Bartoli het volgende:
ofwel weer voer voor de spurtes.
hopelijk nu wel een keer Alessandro "ale-jet" Petacchi
Precies, er kan nog van alles gebeuren, Parijs is nog ver, de Tour is net begonnen enzzzzzzzz....quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens studio sportzomer praktijken, Arras - Parijs nog iets van 3000 km
Op papier hadden de Grieken hun terugvlucht al geboekt voor gelijk na de laatste poulewedstrijd, dus.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:13 schreef Andiyan het volgende:
Hopen op een stunt in de bergen. Dat Armstrong het niet aankan in de bergen o.i.d.
Op papier is de kans natuurlijk klein, maar in de praktijk...
kunnen Ullrich/Mayo/Hamilton wel voor een verrassing zorgen.
En daarnaast blijft de magische grens van 5 tourzeges dan in stand.
Hup Mayo, Ulli en Hamilton!!![]()
stelt niet zoveel voor dat laatste heuveltje volgens mij. Paolo kan er voor de punten gaan maar als de treintjes komen is Bettini gezien.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:14 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Behalve als iemand zoals Bettini dat laatste heuveltje gebruikt als springplank.
Ik help het je hopen! Maar hetzelfde geld natuurlijk voor de andere favorieten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:16 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Precies, er kan nog van alles gebeuren, Parijs is nog ver, de Tour is net begonnen enzzzzzzzz....
Ik zie Lance toch dit jaar niet winnen. De echte etappes komen nog, en als je in de bergen een mindere dag hebt heb je zo 3 minuten aan de koersbroek![]()
Goed punt. Hij is duidelijk wel in vorm met zijn bolletjestrui. Maar zou ie het mogen van zijn ploeg? Want die rijden waarschijnlijk weer voor de sprint met Boonen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:14 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Behalve als iemand zoals Bettini dat laatste heuveltje gebruikt als springplank.
noem eens andere namenquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
finish ligt hellend dus, ideaal voor Max als hij erbij was
Boonen, Zabel, Hushovd, McEwen, Nazon naja eigenlijk dezelfde namen als in rit 1. Was toen ook sprintje bergop.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
noem eens andere namen(die wel in de tour rjiden
)
Ik kom zo gauw niet op de machtsprinters...
Boonen, Zabel, maar verder, Mario![]()
WAAATquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:31 schreef Bartoli het volgende:
Het kutte aan die nieuwe regels van de ploegentijdrit vind ik dat Simoni ondanks dat die een 5 tal seconden later binnenkwam dan zijn ploeg door die lekke band of val hem wel 1.30 extra aan de broek gerekend wordt (dus wel werkelijke tijd). Dit omdat Saeco niet op hem gewacht had in de laatste 150 mt. Wat een flater in die regelgeving zeg, ook wel beetje dom van Commesso hij was namelijk de enigste die doorknalde en de rest was aan het omkijken.
Wie is beter in een machtsprint kirsipuu of nazon?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Boonen, Zabel, Hushovd, McEwen, Nazon naja eigenlijk dezelfde namen als in rit 1. Was toen ook sprintje bergop.
Is toch 169 meter hoog, hoe hoog is de cauberg, kon zomaar dat alle sprinters d'raf vliegen hebben we ineens mannen als Bettini en Boogerd vooraan in de sprint.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:14 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Cauberg is 141 meter hoog.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:37 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Is toch 169 meter hoog, hoe hoog is de cauberg, kon zomaar dat alle sprinters d'raf vliegen hebben we ineens mannen als Bettini en Boogerd vooraan in de sprint.
verschil is alleen dat de Cauberg na 256 km komt en deze ergens 100 km vroeger ofzo. En hier zijn dan georganiseerde jachten die je in de Gold niet hebt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Cauberg is 141 meter hoog.
Ben je daar zeker van? Op Sporza werd het nochtans anders uitgelegd. Daar werd gezegd dat 2de op 2 seconden effectief 2de was op 2 seconden. De 2de eindigt dus op maximum 20 seconden. Dus niet sowieso 20 seconden. Zo stond het ook in de krant.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:31 schreef Bartoli het volgende:
Het is met die regelgeving wegen met 2 maten. Als je 2e wordt op 1.12 is het fijn dat je op 20 sec. geklasseerd wordt. Eindig je op 2 sec. van de winnaar is het balen.
tuurlijk, maar na 200 km kan een man als Kirsipuu of Petacchi niet Bettini volgen die voluit de heuveltje opknalt. Maar misschien is het niet eens een heuvel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
verschil is alleen dat de Cauberg na 256 km komt en deze ergens 100 km vroeger ofzo. En hier zijn dan georganiseerde jachten die je in de Gold niet hebt.
Ik zie Dekker dan meerdere pogingen wagen als hij dit zegt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 schreef Erik Dekker het volgende:
...Verder reed iedereen uitstekend. Ik ook dus. Morgen misschien de eerste kans voor aanvallers. 200 km en regen!
jup Simoni kwam na die val of lekke tube doet er ff niet toe (in laatste 200 mt), een 5 tal sec. later binnenlopen met Casgranda en er wordt hem 1.12 extra aangerekend.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:35 schreef knep het volgende:
[..]
WAAATgrrrr dit is onnozel zeg
.
ja had het al aangepast. Klopt idd. alles beneden 20 sec. blijft staan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ben je daar zeker van? Op Sporza werd het nochtans anders uitgelegd. Daar werd gezegd dat 2de op 2 seconden effectief 2de was op 2 seconden. De 2de eindigt dus op maximum 20 seconden. Dus niet sowieso 20 seconden. Zo stond het ook in de krant.
Zeker wetenquote:Maar dan heb je die sjit nog weer. Die 2 sec. worden dan toch weer 20 sec. door die nieuwe regelgeving.
zie boven en uitleg van SaintofKillers. Had iets over het hoofd gezien. Had ff de regelgevind op de Tour site nog us gelezen en toen zag ik mijn fout.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zeker wetenop TV en radio hadden ze het alleen over het maximum verlies. 2 seconden zou 2 seconden blijven
Klopt, ik zag het net te laatquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zie boven en uitleg van SaintofKillers. Had iets over het hoofd gezien. Had ff de regelgevind op de Tour site nog us gelezen en toen zag ik mijn fout.
Dat is idd een hele vreemde regel, maar Comesso zal de wind dan vandaag gigantisch van voren krijgen, hij helpt het klassement zo wel naar de klotequote:maar nogmaals die 3sec van Simoni die 1.12 extra tijdsverlies opleveren wat tevens bij CSC ook gold voor Sastre die 3 sec later binnekwam dat 1.00 extra verlies werd vind ik belachelijk.
Check mail please!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:58 schreef Yeahinho het volgende:
Beetje kromme regeling idd.... voor sommigen is het erg gunstig, voor anderen juist helemaal niet!
Achterhoekers_eerst, mail me aub even!!
Begin je weer!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kon het weer eens niet laten.
Geupgrade icoontjes voor een aantal frequente Tour-posters!
Zwansen>> [afbeelding]
Aber jawol, so wollen wir es gerne hören.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:21 schreef Bartoli het volgende:
een reactie vanuit het Saeco kamp (Jörg Ludewig) op het tijdsverlies van Simoni:
"Dass bei nasser Strecke immer ein hohes Risiko besteht, musste Gilberto Simoni schmerzlich erfahren, als ihm das Vorderrad in der letzten Kurve wegrutschte und er stürzte. Wir hatten gehofft, dass er dennoch mit der Mannschaftszeit gewertet würde, da es auf den letzten 1000 Metern passierte. Lange Zeit haben wir durch den Modus nicht durchgeblickt. Dann die Nachricht, dass er mit 2:42 Rückstand gewertet wird das ist schon etwas frustrierend. Aber wir werden uns nicht unterkriegen lassen. "
mja nog 2900 zoveel km in 2,5 week kan nog raar lopenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:34 schreef Zwansen het volgende:
Als Lance dit jaar niet de Tour voor de 6e maal wint lijkt het me toch duidelijk dat de 6e zege echt vervloekt is!
Blijft een duitser he.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:51 schreef knep het volgende:
Ullrich wordt normaal gesproken altijd beter naar mate de tour vordert. Voor hem is het dan ook gunstig dat de bergen laat zijn.
Wielrenkenners noemt zich dat...quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:26 schreef sooty het volgende:
Wat een leut op NED2. Mart Smeets met de broertjes Kerkhof.
Drie nitwits op het gebied van wielrennen.
Wat een armoe.
Mja om te weten dat Janssen (68) en Zoetemelk (80) de Tour won hoef je niet echt fan voor te zijn omdat te weten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wielrenkenners noemt zich dat...
Zelfs ķk wist een aantal van die vragen!
Mooie Mario !quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:17 schreef okee6 het volgende:
Ze hadden al naam gemaakt tijdens Euro2004 als de drinkebroers, in wijn zit weinig kennis
Morgen gaan we dus weer sprinten, zou Petacchi het nu wel doen ?
Ik denk dat Lotz vandaag wat laat zien.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Heb de sprinters en De Groot, die blijft erin tot de bergen.
Het was heel moeilijk om te zien. Ik weet alleen itt wat mensen zeggen, dat het midden in het peleton was en niet omdat hij voorin voor een plaatsje vocht.. Hij was nog mazzel volgens mij , dat hij in de buurt van de berm reed. Of hij daarop viel, of op de weg weet ik niet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Nog even over de val van Mayo.
Tony zei dat hij moest uitwijken voor Noval. Mayo zelf zegt dat iemand in zijn stuur bleef haken.
Na de bewuste etappe riep hij nog dat hij moest uitwijken. Hoe dan ook, hij was onvoldoende voorbereid op dit werk, want andere klassementsrenners overkomt dit nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Nog even over de val van Mayo.
Tony zei dat hij moest uitwijken voor Noval. Mayo zelf zegt dat iemand in zijn stuur bleef haken.
Eerst maar kijken hoe hij presteert. Persoonlijk vind ik dat een 8ste plaats ofzo (sponsortechnisch gezien) weinig voorsteld, omdat hij dan kleurloos meerijdt. Kan je toch beter voor etape overwinningen gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:17 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
US Postal geļnteresseerd in Leipheimer.. Hij moet blijven..
Wat heb je gedaan dan? Ik zie dat de mijne er mooier uitziet, heb hem gelijk veranderd, thnxquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kon het weer eens niet laten.
Geupgrade icoontjes voor een aantal frequente Tour-posters!
nou Menchov, Moreau, Zubeldia overkomt het ook. Basso en Heras overkwam he ook. Leipheimer ook.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Na de bewuste etappe riep hij nog dat hij moest uitwijken. Hoe dan ook, hij was onvoldoende voorbereid op dit werk, want andere klassementsrenners overkomt dit niet
Zoals Zabel zegt, voor mij is het onmogelijk de Tour te winnen omdat die pokke bergen iedere keer in het parcours worden opgenomen. De meest allrounde renner wint de Tour.quote:Zoals Tyler ook zegt het is waanzin omzoiets in de Tour op te nemen.
Tja, een goede voorbereiding kan je ook het noemen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef Frenkie het volgende:
Weet je trouwens wat ik zo vervelend aan Armstrong vind (behalve dat hij alleen de tour rijdt), iedereen valt of heeft wel eens pech.. hij nooit..
Vorig jaar, het beruchte zakje-blijft-aan-stuur-hangen incident vergeten?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef Frenkie het volgende:
Weet je trouwens wat ik zo vervelend aan Armstrong vind (behalve dat hij alleen de tour rijdt), iedereen valt of heeft wel eens pech.. hij nooit..
Maar dit geeft gewoon veels te gevaarlijke taferelen, dat is iig mijn insteek.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zoals Zabel zegt, voor mij is het onmogelijk de Tour te winnen omdat die pokke bergen iedere keer in het parcours worden opgenomen. De meest allrounde renner wint de Tour.
Net als Schumacher. Zal toch wel een kwestie van afdwingen zijn....quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef Frenkie het volgende:
Een afdaling van de Madeleine is ook gevaarlijk en daar hoor je niemand over. Kasseien horen bij Noord-Frankrijk. Het hangt ervan af hoeveel risico je neemt. Rijd je rustig naar de kasseien en calculeer je een verlies van 80 seconden in waarna je met een grote groep de achtervolging inzet, of wil je vooraan meezitten, terwijl je op onbekend terrein bent en er dus een verhoogd risico is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:55 schreef zjroentje het volgende:
Maar dit geeft gewoon veels te gevaarlijke taferelen, dat is iig mijn insteek.
Ik vind het een eikel.. goed voorbereid of niet...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Tja, een goede voorbereiding kan je ook het noemen.
Dat is ook kut... zal wel een trend zijn.. maar geen leuke trend..quote:En niet alleen Armstrong rijdt alleen de Tour. Ullrich, Hamilton en nog genoeg anderen rijden door het jaar ook niet echt veel.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:20 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb vorig jaar zomer z'n boek in een weekie uitgelezen. Vond het superintressant en ik vind hem nu nog meer een topathleet. De wil om te winnen is zo gigantisch groot bij hem das echt prachtig. Ik hou ook van een zo spannend mogelijke tour, en m'n favo was toch altijd Ullrich en nu Mayo maar Lance is gewoon de beste.
Die kan iedereen eraf rijden op de bergen, ik denk dat ie dit jaar Ullrich, die toch altijd wel moeite heeft met de versnellingen van Armstrong er wel afrijd.
Ik weet nog uit z'n boek.. dat ie vertelde dat ie een jaar of 16 was.. en hij had een gesprek met z'n moeder over haar werk, hij vroeg der iets in de trant van: "Hoe gaat het op je werk?" Toen zei ze: "Het is verschrikkelijk, m'n baas zit de hele dag door te zeiken en ik werk veel te hard voor wat ik verdien." Toen zei hij als 16 jarige: "Why don't you quit?" (ik zeg deze ff in het Engels omdat het woord quit mooier klinkt).. Toen zei zij: "We never quit son"![]()
Die woorden zijn hem altijd bij gebleven. In 1 van z'n eerste jaren als wielrenner stapte die af in een ronde in het noorden van Spanje, Santander (dacht ik).. Hij voelde zich toen zo vernederd dat ie zichzelf beloofde nooit meer af te zullen stappen.Armstrong in gewoon een echte kampioen!
Nee dat vind ik dus allemaal niet maar dit is gewoon de mentaliteit die je moet hebben om te winnen. Dit is DE WIL om te winnen. Deze week op tv zeiden ze dat Ullrich had gezegd dat ie gewoon anders is dan Armstrong, hij houd er niet van om het hele jaar te trainen en voluit te gaan in de trainingen, vind je het gek dat ie het dan nooit wint van Armstrongquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
jij vind amerika zeker ook een geweldig land, en bush een goede president. Typisch amerikaanse passages....
Armstrong rijdt bijna geen wedstrijden.. die instelling past meer bij renners als Merckx, en in deze tijd bij jongens als Betinni en Boogerd. Die rijden namelijk wel het hele seizoen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:29 schreef lgelauff het volgende:
dat is de instelling van een echte renner, nooit afstappen, rijden wat je voorgeschoteld krijgt, en bijna niet zijken.
LOLquote:12 H 47 - Racing!
The 5th stage has officially begun. The official start time was at 12.47pm. Erik Dekker attacked the peloton as soon as the flag fell to signal the start. He has been caught by a fast-moving peloton.
Kijk dat zijn voorbereiding goed is, staat buiten kijf. Maar dan bijvoorbeeld dat verhaal van zjin moeder: we never quit. Tja vind ik persoonlijk een beetje trieste amerikaanse proza.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:44 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dus allemaal niet maar dit is gewoon de mentaliteit die je moet hebben om te winnen. Dit is DE WIL om te winnen. Deze week op tv zeiden ze dat Ullrich had gezegd dat ie gewoon anders is dan Armstrong, hij houd er niet van om het hele jaar te trainen en voluit te gaan in de trainingen, vind je het gek dat ie het dan nooit wint van ArmstrongWaar Armstrong met z'n hele ploeg elke meter van de tour 5 keer bereden heeft komen anderen voor verrassingen te staan.
Armstrong is gewoon iemand op een missie, het bereiken wat nog nooit iemand anders heeft bereikt. Ullrich is iemand die met de 2de plaats kan leven.
Ik ben helemaal niet pro-Amerikaans maar van een goed verhaal kan ik er genietenEn dat verhaal van Armstrong is gewoon prachtig.
Nou euh........quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
......dat dus!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zie dat de mijne er mooier uitziet.
De VS is een schitterend land, waar veel leuke mensen wonen, maar ze hebben een waardeloze president en er wonen ook een hoop vervelende mensen, maar die wonen hier ook.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:39 schreef The_Hives het volgende:
![]()
jij vind amerika zeker ook een geweldig land, en bush een goede president. Typisch amerikaanse passages....
Het gaat er mij meer om hoe mentaal sterk die is. Kan jij je voorstellen dat je in alles wat je doet 100% geeft, echt 100% dus niet 95quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Kijk dat zijn voorbereiding goed is, staat buiten kijf. Maar dan bijvoorbeeld dat verhaal van zjin moeder: we never quit. Tja vind ik persoonlijk een beetje trieste amerikaanse proza.
Was dat 2 jar terug ofzo niet dat Dekker met ze groepje meer als half uur voorsprong in de regen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
np
Ze zijn inmiddels weer gegrepen; Piil, O'Grady, Rogers, Hincapie en Tombak zijn ervandoor. Er schijnt noodweer op komst te zijn vandaag, dus ik verwacht dat Kroon het vandaag nog wel weer zal proberen
Nou wat een pech zeg. Ullrich wacht, is uit zn ritme, en als dank ramt Armstrong er ff langs. Heeft die klootzak alleen maar voordeel van gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:54 schreef Mosselmaster het volgende:
[..]
Vorig jaar, het beruchte zakje-blijft-aan-stuur-hangen incident vergeten?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:00 schreef Yeahinho het volgende:
Hup Dekker!!
[..]
Nou euh........
[..]
......dat dus!
toen won kroon, voor knaven en dekkerquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:13 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Was dat 2 jar terug ofzo niet dat Dekker met ze groepje meer als half uur voorsprong in de regen.
je commentaar toen. Achja. Zo fites je half uur minder in de regen.![]()
Hoe kun je nou kritiek geven op iemand die de afgelopen 5 jaren niet gefaald heeft? De laatste 5 jaar is z'n doel geweest het winnen van de tour en dat is hem elk jaar gelukt. Dat je een slechte dag hebt kan gebeuren maar dan hoef je nog geen kritiek te geven. Op het moment dat het doel niet wordt bereikt moet je kritiek geven.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou wat een pech zeg. Ullrich wacht, is uit zn ritme, en als dank ramt Armstrong er ff langs. Heeft die klootzak alleen maar voordeel van gehad.
En het interesseert me niet of hij goed is (aan Schumi heb ik ook geen hekel), of hij noiit pech heeft of wat dan ook, ik vind het gewoon een misselijkmakend persoon. Echt zo'n stereotype kutamerikaan. Geen kritiek kunnen incasseren en hard schreeuwen.
ja me wieller geheugen is niet je van het zeg marquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:17 schreef Frenkie het volgende:
[..]
toen won kroon, voor knaven en dekker
Misschien omdat het een lul is?quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou kritiek geven op iemand die de afgelopen 5 jaren niet gefaald heeft? De laatste 5 jaar is z'n doel geweest het winnen van de tour en dat is hem elk jaar gelukt. Dat je een slechte dag hebt kan gebeuren maar dan hoef je nog geen kritiek te geven. Op het moment dat het doel niet wordt bereikt moet je kritiek geven.
Mooie namen voor een lange ontsnapping, ik mis alleen een Raboman en Knavenquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:18 schreef BVO het volgende:
Op dit moment 30 sec. voorsprong voor een groepje met Piil (CSC), O'Grady (Cofidis), Bäckstedt (Alessio), Casar (FDJeux) en Voeckler (Brioches La Boulangere)
Waar halen jullie die info vandaan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:18 schreef BVO het volgende:
Op dit moment 30 sec. voorsprong voor een groepje met Piil (CSC), O'Grady (Cofidis), Bäckstedt (Alessio), Casar (FDJeux) en Voeckler (Brioches La Boulangere)
Ik dacht van niet. Dat was niet zo ver vooruit. Er was een rit dat Dekker met een groepje 30 minuten vooruit zat. 2001 geloof ik. In het algemeen klassement stond Stuart O'Grady na die dag ook zo'n 30 minuten voor op de grote jongens, waarna Simon het geel van hem overnam en boven zichzelf uitsteeg die Tour door als 5e of 6e te eindigen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:17 schreef Frenkie het volgende:
[..]
toen won kroon, voor knaven en dekker
www.letour.comquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waar halen jullie die info vandaan?Linkie misschien..
thnx
Hoe kan je nou iemand supertof vinden alleen om zijn prestaties in 1 sportevenement? Heeft niks met mijn slechte dag te maken, ik heb al jaren een hekel aan die gast. En t wordt elk jaar erger, helemaal weer na eergisteren toen hij weer eens zijn ware aard toonde. Wat een held zegquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou kritiek geven op iemand die de afgelopen 5 jaren niet gefaald heeft? De laatste 5 jaar is z'n doel geweest het winnen van de tour en dat is hem elk jaar gelukt. Dat je een slechte dag hebt kan gebeuren maar dan hoef je nog geen kritiek te geven. Op het moment dat het doel niet wordt bereikt moet je kritiek geven.
Maar je zegt net dat ie niet tegen kritiek kan. Als ik Tour's zou winnen zou ik ook geen kritiek willen horen, vooral niet als het duidelijk is wat er "fout" (fout tussen aanhalingstekens omdat ie blijft winnen) is gedaan, dan weet ie dat zelf ook wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Misschien omdat het een lul is?
Zijn prestaties zijn idd geweldig, maar als persoon stelt hij gewoon niks voor.
Ow ja dat kan ook wel eens zo zijn..quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht van niet. Dat was niet zo ver vooruit. Er was een rit dat Dekker met een groepje 30 minuten vooruit zat. 2001 geloof ik. In het algemeen klassement stond Stuart O'Grady na die dag ook zo'n 30 minuten voor op de grote jongens, waarna Simon het geel van hem overnam en boven zichzelf uitsteeg die Tour door als 5e of 6e te eindigen.
Is dat Radio of lezen?quote:
O ja hoor, t is een held omdat ie kanker had. Nouquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:25 schreef jojomen4 het volgende:
Dat is een lul is is toch geen reden om kritiek te gevenVerder vind ik hem als persoon behoorlijk sterk
Vanaf dag 1 dat er kanker bij hem was geconstateerd is ie met z'n "gevecht" begonnen. Ik ben echt niet helemaal pro-Armstrong hoor
Ik vind het ook een arrogante hond maar het is wel een bikkel. Die chemo-therapie'en
![]()
Het gaat er meer om dat ie na de Chemo-kuren helemaal kapot is. Niet gewoon kapot dat z'n spiertjes verslappen maar lichamelijk bijna doodquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
O ja hoor, t is een held omdat ie kanker had. Nou. Het "gevecht". Typisch Amerikaans kutsprookje. NOU EN dat hij kanker had. Kut voor m. Geen reden om zich als een kankerlijer te gedragen, pardon my french. En ja, daarop beoordeel ik dus wel een sportman. Niet alleen op de prestatie, ook op de manier waarop.
Ach gussie, een anti-amerikaans frustratie berichie....quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
O ja hoor, t is een held omdat ie kanker had. Nou. Het "gevecht". Typisch Amerikaans kutsprookje. NOU EN dat hij kanker had. Kut voor m. Geen reden om zich als een kankerlijer te gedragen, pardon my french. En ja, daarop beoordeel ik dus wel een sportman. Niet alleen op de prestatie, ook op de manier waarop.
Anders lees jij even allesquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:44 schreef Controle het volgende:
[..]
Ach gussie, een anti-amerikaans frustratie berichie....
Probeer het nu is zonder dat argument
Dan is de http://www.nos.nl/tour2004/nieuws/index.html wel langzaam met zn verslagquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De 5 zouden een voorsprong van een minuut of 7 hebben
Ik lees alleen maar frustratie bij je af.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Anders lees jij even alles
Ik heb het over mijn vorige posts Einstein.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar frustratie bij je af.
Ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn vorige posts Einstein.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
De frustratie spat er idd vanafquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:23 schreef ErikT het volgende:
Hoe kan je nou iemand supertof vinden alleen om zijn prestaties in 1 sportevenement? Heeft niks met mijn slechte dag te maken, ik heb al jaren een hekel aan die gast. En t wordt elk jaar erger, helemaal weer na eergisteren toen hij weer eens zijn ware aard toonde. Wat een held zegEen echte kampioen had het gewoon aangedurfd, naast Mayo de Alpen in rijden.
Sportiviteit heb ik nog altijd hoger in het vaandel staan dan winnen. Bij hem is dat net even andersom. En persoonlijk vind ik dat zum kotsen. Gisteren, vandaag, en morgen nog steeds.
Niet meteen pissed worden, ik ging in op het veronderstelde feit dat Armstrong nooit pech had, nooit viel etc. Dat hij daarna het voordeel aan zijn kant heeft, doordat iedereen maar gewoon naar Hamilton luistert, staat daar los van natuurlijk; en heeft verder ook niks met zijn persoon of nationaliteit te maken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou wat een pech zeg. Ullrich wacht, is uit zn ritme, en als dank ramt Armstrong er ff langs. Heeft die klootzak alleen maar voordeel van gehad.
En het interesseert me niet of hij goed is (aan Schumi heb ik ook geen hekel), of hij noiit pech heeft of wat dan ook, ik vind het gewoon een misselijkmakend persoon. Echt zo'n stereotype kutamerikaan. Geen kritiek kunnen incasseren en hard schreeuwen.
volgens mij zijn ze afhankelijk van de Franse tv.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:55 schreef Controle het volgende:
Misschien is de vraag al gewees?, maar wrom schakelt die *%$* NOS pas 14:35 in op Le tour?
Grrrrrr
Zonder Rabo mag iedereen uitlopen lijkt hetquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:58 schreef BVO het volgende:
8:20 nu.
Gek idd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:01 schreef knep het volgende:
[..]
Zonder Rabo mag iedereen uitlopen lijkt het.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:05 schreef PyTh het volgende:
Tja Lance heeft het niet zo op de Rabobankploeg...
En ik denk dat ie Hincapie de gele trui gunt, dus is het voor hem al lang goed..
via stream ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:07 schreef Doffy het volgende:
10 minuten en 1 seconde volgens Radio Tour (die wel eens wat meer tour en iets minder muziek uit mogen zenden..)
Hmmmmm dacht dat die ook mee was...quote:
Let maar op hoor, er zijn nog genoeg sprinters die nog niks gewonnen hebben. Die gaan echt nog wel rijden hoor vandaag. Ze zullen een voorsprong krijgen van max 14 minuten ofzo en dan gaan ze rijden in het peletonquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:05 schreef PyTh het volgende:
Tja Lance heeft het niet zo op de Rabobankploeg...
En ik denk dat ie Hincapie de gele trui gunt, dus is het voor hem al lang goed..
Verwacht trouwens wel dat de ploegen van de sprinters nog zullen gaan rijden maar of ze deze groep nog bij kunnen halen valt te bezien.
Ja, hier. Beter dan niks, maar haalt 't niet bij de tvquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:09 schreef Controle het volgende:
via stream ?
Kijk op:quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:09 schreef Controle het volgende:
[..]
via stream ?
Vrees met grote vrees dat het ze niet gaat lukken om 14 minuten op het goed samenwerkende groepje terug te pakken.....hoop natuurlijk van wel...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
Let maar op hoor, er zijn nog genoeg sprinters die nog niks gewonnen hebben. Die gaan echt nog wel rijden hoor vandaag. Ze zullen een voorsprong krijgen van max 14 minuten ofzo en dan gaan ze rijden in het peleton
Correctquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hmmmmm dacht dat die ook mee was...
Zat ie straks dan in een groep die teruggepakt werd?
O, ik wel. Ze kunnen ook weg, dus anderen kunnen er ook acher aan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:11 schreef knep het volgende:
Gezien de weersomstandigheden zie ik het peloton de vluchters niet meer terugpakken![]()
![]()
![]()
het groepje van 5 is na 30 kilometer ontsnapt. ze moeten nog 170 kilometer rijden met 5. wacht tot er een paar sprintersploegen naar voor komen. daar gaat het beter ronddraaien dan bij de 5 danquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:11 schreef knep het volgende:
Gezien de weersomstandigheden zie ik het peloton de vluchters niet meer terugpakken![]()
![]()
![]()
hincapie zat ooit ook in de kopgroep..quote:
armstrong of hincapie ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:14 schreef Frenkie het volgende:
[..]
hincapie zat ooit ook in de kopgroep..
en dat armstrong het niet heeft op Dekker en Boogerd was al langer bekend. Slecht verliezer is het...
ze laten ze gaan. de gele trui in hun ploeg houden kost te veel energie. te krijgen hem toch wel terug op een laf manier.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:17 schreef Controle het volgende:
Gebeurt er nog wat in dat peleton? of is US postal moe van gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |