wat is het mailadres van Surfer op jullie werk. Is dat voornaam letter +achetrnaam of andersom?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:06 schreef Chocobo het volgende:
Zie je vrijdag weer Surfer
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:12 schreef yvonne het volgende:
werk
Dat risico komt met die baan schatquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:17 schreef Nadientje het volgende:
dat nieuws weer in Irakbinnekort moet een vriend van mij daarheen
Ha, nu snap ik waarom Brown unbanned is. Jullie hebben hetzelfde gevoel voor humor.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:12 schreef yvonne het volgende:
Jullie houden me van mn werk jah
Gelukkig zitten de NL'ers vrij veiligquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:17 schreef Nadientje het volgende:
dat nieuws weer in Irakbinnekort moet een vriend van mij daarheen
Dan zou ik het op prijs stellen als je het even voor jezelf houd.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:43 schreef Nadientje het volgende:
ik heb het gelezen
Zeeeegg!!!! Wij huren wel 24uurs bewaking inquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:43 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik heb het gelezen
Ik had een misverstand met slurfer, maar is al opgelost. My bad. Nu geil ik weer gewoon op zijn billen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:49 schreef Tigress74 het volgende:
*schieuwnierig is*
tuulijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan zou ik het op prijs stellen als je het even voor jezelf houd.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu geil ik weer gewoon op zijn billen.![]()
sanderm moet het zijn..quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
wat is het mailadres van Surfer op jullie werk. Is dat voornaam letter +achetrnaam of andersom?
Respect voor de tegen grapquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:59 schreef mr_Brown het volgende:
eeeeeuuuuuwwwwiiiiiiigggggg dankbaar![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had een misverstand met slurfer, maar is al opgelost. My bad. Nu geil ik weer gewoon op zijn billen.![]()
Dienquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:11 schreef Nadientje het volgende:
surfer
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:12 schreef silver-surfer het volgende:![]()
ga je er nu al aan onderdoor aan dat werken Nadine?quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:33 schreef Nadientje het volgende:
werken![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:16 schreef yvonne het volgende:
Heren, het was me weer een waar genoegen
iddquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:17 schreef Nadientje het volgende:
heren ook
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker, bijna al mijn werk af. Nog een dingetje en dan kan ik met een gerust hart op vakantie. Dat wordt morgen vroeg naar huis!
*afkloppen*
Ik stuur wel een sms-je vanaf een zonnig Frans terras.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:40 schreef Tigress74 het volgende:
Oooohhhquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een sms-je vanaf een zonnig Frans terras.
Bedanktquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een sms-je vanaf een zonnig Frans terras.
Thanks.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:51 schreef Tigress74 het volgende:
Bedankt
Nee hoor...zit je maar te pesten...heel veel plezier saampjes
verwacht nu natuurlijk wel een smsje he!![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:00 schreef Quinny het volgende:
Zo even spammen weer
Het badritueeel van Daan...
Samen met papa mijn badje klaar maken
[afbeelding]
Jaaa, het is de goede temperatuur papa. Ik wil er nu in...
[afbeelding]
Papa had perongeluk bodylotion in mijn badje gedaan (de eikel)
[afbeelding]
He blijf eens van mijn piepie af
[afbeelding]
En nu wachten op mijn papfles.... "zucht"
[afbeelding]
Mag je toch alvast wel veel plezier wensenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks.Maar we vertrekken zaterdagochtend pas.
SMS-jes sturen vanaf Frankrijk...duur.
Vooruit dan maar.
Dank je.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:07 schreef Tigress74 het volgende:
Mag je toch alvast wel veel plezier wensen
True.quote:Joh jij vind het die centen wel waard om mij ff te jennen terwijl ik op het werk zit
Daanquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:00 schreef Quinny het volgende:
Zo even spammen weer
Het badritueeel van Daan...
Samen met papa mijn badje klaar maken
[afbeelding]
Jaaa, het is de goede temperatuur papa. Ik wil er nu in...
[afbeelding]
Papa had perongeluk bodylotion in mijn badje gedaan (de eikel)
[afbeelding]
He blijf eens van mijn piepie af
[afbeelding]
En nu wachten op mijn papfles.... "zucht"
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dank je.Ik zal jullie wel missen hoor.
[..]
True.![]()
Lijkt me hel om van die lange dagen te maken terwijl je weet dat er thuis zo'n ventje op je wacht.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:08 schreef Chocobo het volgende:
Daan![]()
Met op de bank zitten zeker.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:29 schreef Magneet het volgende:
ik ben bezig ja
nee de pc van me twee neefjes aan het fixen die schoonbroer van me heeft het weer vertieftquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met op de bank zitten zeker.
pak dan je electrische neusboor en ga je neusgat leeghalenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:34 schreef Strolie75 het volgende:Ik
verveel
me
en
ik
heb
geen
zin
meer
Serieus,.......quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
pak dan je electrische neusboor en ga je neusgat leeghalen
Ja Gijs vanmorgen huilde die toen ik hem gedag kuste en ging zwaaien !quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me hel om van die lange dagen te maken terwijl je weet dat er thuis zo'n ventje op je wacht.Of valt dat nog wel mee?
Idemquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:34 schreef Strolie75 het volgende:Ik
verveel
me
en
ik
heb
geen
zin
meer
Ocharm...die begrijpt natuurlijk nog helemaal niet waarom jij de hele dag wegmoet.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef Chocobo het volgende:
Ja Gijs vanmorgen huilde die toen ik hem gedag kuste en ging zwaaien !
sja kan ik die iig op mijn reportoire bijschrijvenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,.......slechtste grap in een Gijsjes topic OOOIT
wat een hel maar is 's avonds natuurlijk wel weer feest als je thuiskomtquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs vanmorgen huilde die toen ik hem gedag kuste en ging zwaaien !
Volgensmij heeft choco daar zelf meer last vanquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
Zit Daan trouwens nog steeds in die periode dat hij zo aanhankelijk met jullie is? Of wordt dat al minder?
Vooruit dan maar weer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:59 schreef ChOas het volgende:
Ik ben zenuwachtig
De gieling keuringsdienst is streng hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:59 schreef ChOas het volgende:
Ik ben zenuwachtig
als het kanquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:02 schreef Magneet het volgende:
Gieling wil jij gewoon alle Gijzen een keer thuis uittesten ofzo?
*mee-hapt*quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:59 schreef ChOas het volgende:
Ik ben zenuwachtig
Oh my god, eerst Roy over de vloer en dan ChOas! Blij dat je mijn kind niet bent, dan zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken. Enkeltje psychiater.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:00 schreef gieling het volgende:
De gieling keuringsdienst is streng hoor
Ik probeer tiggy al een hele tijd binnen te halen maar die hapt maar nietquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:03 schreef gieling het volgende:
[..]
als het kan
Moooooooooooond!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:00 schreef gieling het volgende:
[..]
De gieling keuringsdienst is streng hoor
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaat ChOas nog sjansen met je moeder?
I'm sorry?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh my god, eerst Roy over de vloer en dan ChOas! Blij dat je mijn kind niet bent, dan zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken. Enkeltje psychiater.
Giebel krijgt een nieuwe papa.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:06 schreef ChOas het volgende:![]()
Als ie een trap onder z'n reet + enkeltje den Haag prettig vind zekerquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat ChOas nog sjansen met je moeder?
Doe es niet zo stoer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:07 schreef gieling het volgende:
Als ie een trap onder z'n reet + enkeltje den Haag prettig vind zeker
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Giebel krijgt een nieuwe papa.
dtquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:07 schreef gieling het volgende:
[..]
Als ie een trap onder z'n reet + enkeltje den Haag prettig vind zeker
Correctquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
ChOas, jij komt na augustus ook snel biertjes drinken wa?en een draadloos netwerk aanleggen.
Zeuuuuuuuuuuuuuuuuuuus...houlie! Zaterdag heb je toch Nederlands kampioenschappen? Ben je al zenuwachtig?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh gijsjes
Old Spice gebruiken Gijs, daar vallen oudere chicks op.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:11 schreef ChOas het volgende:
Ik moet me nog scheren, kleren uitzoeken, moed verzamelen...
Takke, waarom heb ik ooit "Ja hoor giegel, ik fix je netwerk wel" gezegd ?
zondag gijs......en ik voel de spanning zeker komen,maar dat is juist goed om ver te gooienquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeuuuuuuuuuuuuuuuuuuus...houlie! Zaterdag heb je toch Nederlands kampioenschappen? Ben je al zenuwachtig?
Ik hap wel hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:05 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik probeer tiggy al een hele tijd binnen te halen maar die hapt maar niet
*check*quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Old Spice gebruiken Gijs, daar vallen oudere chicks op.Eenmaal daar stuur je giebel gewoon om 19:00 uur naar bed waarna je Tom Jones opzet en een flesje rode wijn opentrekt.
Gaat vast lukken! Ik heb er een goed gevoel over.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zondag gijs......en ik voel de spanning zeker komen,maar dat is juist goed om ver te gooien![]()
Ah nu snap ik het aero-dynamische kapsel van Sjoo....Jij oefent natuurlijk met hemquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
zondag gijs......en ik voel de spanning zeker komen,maar dat is juist goed om ver te gooien![]()
vanavond nog online gijs.....hoop dat er weer eens veel gijsjes komen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaat vast lukken! Ik heb er een goed gevoel over.
Alleen van zijn moeder denk ik.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:14 schreef Tigress74 het volgende:
Trouwens dan dat ik direct een trap onder mijn kont krijg van je ouders als ik langs kom![]()
Ik zit in Amsterdam Gijs...vanavond wordt weer in een hotel slapen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
vanavond nog online gijs.....hoop dat er weer eens veel gijsjes komen.
dan ben ik er ook wel gijsquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam Gijs...vanavond wordt weer in een hotel slapen.Morgenavond lijkt het me wel erg cool om weer te gamen.
als iedereen nu eens wat eerder zou komen kon ik wta langer gamen, ik overleef het echt niet als ik te weinig slaap hebquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
vanavond nog online gijs.....hoop dat er weer eens veel gijsjes komen.
Van Pa krijg je misschien iets heel anders er onderquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen van zijn moeder denk ik.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen van zijn moeder denk ik.
maar er zijn ook gijsjes die een leven hebben......vandaarquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
als iedereen nu eens wat eerder zou komen kon ik wta langer gamen, ik overleef het echt niet als ik te weinig slaap heb
En een nieuwe mama voor giebel dus!quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:18 schreef ChOas het volgende:
Van Pa krijg je misschien iets heel anders er onder
En weer kom je hier geen bakkie doenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam Gijs...vanavond wordt weer in een hotel slapen.Morgenavond lijkt het me wel erg cool om weer te gamen.
Binnenkort kom ik elke dag langs Hoofddorp, dan kom ik zeker een keer langs. Kunnen we misschien eens met z'n allen na het werk gaan bieren.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:19 schreef Tigress74 het volgende:
En weer kom je hier geen bakkie doen
Ik zou in theorie ook gewoon de moeder van Giebel kunnen zijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En een nieuwe mama voor giebel dus!
ik weetquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
maar er zijn ook gijsjes die een leven hebben......vandaar![]()
Dubbelquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik elke dag langs Hoofddorp, dan kom ik zeker een keer langs. Kunnen we misschien eens met z'n allen na het werk gaan bieren.
Schat ik kan nu ook niet gaan bieren want ik ben nog "aan het werk"quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik elke dag langs Hoofddorp, dan kom ik zeker een keer langs. Kunnen we misschien eens met z'n allen na het werk gaan bieren.
Kerquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:20 schreef EL_REY het volgende:
Ik zou bijna denken dat ik al dubbel ziequote:Op woensdag 7 juli 2004 17:21 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Schat ik kan nu ook niet gaan bieren want ik ben nog "aan het werk"
Maar ik heb hier wel een beertender staan dus kan je wel een biertje aanbieden....
Een beertender... *oei*quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:21 schreef Tigress74 het volgende:
Maar ik heb hier wel een beertender staan dus kan je wel een biertje aanbieden....
Een beertender... *oei*quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:22 schreef Tigress74 het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat ik al dubbel zie
Komen jullie anders samen met Leon en Maaike langs wanneer ze terug zijn... kook ik, gezelligquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:23 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou weer eens voor me koken ??
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:23 schreef ChOas het volgende:
Okay.. nu weet ik het zeker![]()
![]()
![]()
Ik zie dubbel
*stopt met drinken*
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Komen jullie anders samen met Leon en Maaike langs wanneer ze terug zijn... kook ik, gezellig
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:25 schreef gieling het volgende:
overigens wil ik nu wel eens vragen om geen opmerkingen meer naar mijn famillie te maken, ik vind het nogal vervelend, zij zitten niet op fok, kunnen niks terug zeggen, dus laat ze dan ook buiten alles, bedankt alvast
Hatelijke of vunzige opmerkingen vind ik niet kunnen. Maar een grapje moet toch wel kunnen giebel?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:25 schreef gieling het volgende:
overigens wil ik nu wel eens vragen om geen opmerkingen meer naar mijn famillie te maken, ik vind het nogal vervelend, zij zitten niet op fok, kunnen niks terug zeggen, dus laat ze dan ook buiten alles, bedankt alvast
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:27 schreef ChOas het volgende:
Okay, that's it, nu durf ik helemaal niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
Pjee, je gaat niet bij de koningin op bezoek ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:27 schreef ChOas het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je kan best braaf zijn dus niet miepen jij !quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:27 schreef ChOas het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:29 schreef Magneet het volgende:
[..]watje, Giebel als hij niet durft kom ik wel een keer hoor
Gewoon niet gaan. Ik vind sowieso dat kinderen van giebels leeftijd buiten moeten ravotten en niet de hele dag in donkere kamers nerderig achter computers moeten zitten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:27 schreef ChOas het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:30 schreef gieling het volgende:
[..]
Pjee, je gaat niet bij de koningin op bezoek ofzo
Giebel is jong die praat alles na, terroristen in Rainbows six noemt hij Gijs of Cunt of whateverquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:31 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Giebel je gaat nu al teveel om met Chaootje... dat Pjee
Ik heb ook statement gemaakt: 1 grosch niet meerquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:30 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Je kan best braaf zijn dus niet miepen jij !
Gewoon nee zeggen tegen alcohol daar en dan komt alles goed
Giebel als hij gaat drinken.. tape over zijn mond en vastbinden aan een stoel anders gaat het fout
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
Giebel is jong die praat alles na, terroristen in Rainbows six noemt hij Gijs of Cunt of whatever
Nu begrijp ik de zin pasquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:31 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Giebel je gaat nu al teveel om met Chaootje... dat Pjee
Kom jij me dat een keer afleren tig?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:33 schreef gieling het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de zin pas![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:32 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik heb ook statement gemaakt: 1 Ranja niet meer
Ja, vind ik eigenlijk ook, maargoed, ik moet hem toch ergens mee lokkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:32 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik heb ook statement gemaakt: 1 grosch niet meer
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:33 schreef gieling het volgende:
[..]
Kom jij me dat een keer afleren tig?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:36 schreef Tigress74 het volgende:
[..]ik denk dat als ik langs kom dat jij nerveuzer bent dan dat Chaootje nu is
die is al een tijd weer unbanned hoor, ging alleen eerder naar huis om auto te gaan halenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat is gebeurd met me brownie?
Zelfkennisquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:20 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ik ben oud !!
doodsverwensing en daarna is na een mailwisseling tussen meerder mensen Slurfer gebanned geweest en daarna ook weer unbannedquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wrom was ie gebanned??
doodverwensing hier, en toen had magneet yvonne hierlangs gestuurdquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wrom was ie gebanned??
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zelfkennis
Je bent wel de leukste 30-er die ik kenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:46 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Jij wou dat je ouder was...of ik jonger
Strol-bol-knolquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ker
Shrek 2
Nog een half jaar.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je bent wel de leukste 30-er die ik kenen de
En zo'n beetje de enigste, dat dan weer wel
Plunkjequote:Op woensdag 7 juli 2004 17:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol-bol-knol
quote:Ja, hij's leuk he?
Ga over paar weken weermet de videotheek dame
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je bent wel de leukste 30-er die ik kenen de
En zo'n beetje de enigste, dat dan weer wel
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog een half jaar.
Wan..ik....hoe...je...zou....se...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:53 schreef Tigress74 het volgende:
[..]en bedankt he
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wan..ik....hoe...je...zou....se...
Kont/aanraken/wanneer?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:17 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Lekker ding
Je blijft een lieverdquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wanneer
Heb je avonddienst schat?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:26 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Je blijft een lieverd![]()
Jep avonddienst ...
1 maand en 8 jaar nogquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:55 schreef Tigress74 het volgende:
[..]dan kan ik zeggen : "welcome to my world"
Ja. Ik ga hem ook alvast klaarzettenquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:39 schreef chibibo het volgende:
Noot
Ben je hier voor het 100e Gamecube topic?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:50 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Junior
Ach je blijft een lief ventjequote:Op woensdag 7 juli 2004 18:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]...
ken er ook niks aan doen
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:54 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ach je blijft een lief ventje
zo weinig?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
![]()
-------------
Ging ff kijken hoeveel mp3's ik had :
[afbeelding]
Het downloaden duurt waarschijnlijk langer hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:09 schreef Gaaaast het volgende:
Ker hoelang duurt Shrek 2 ongeveer?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het downloaden duurt waarschijnlijk langer hoor
Ja enquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:22 schreef Gaaaast het volgende:
[..]![]()
Kwil m`n vriendin vrouw verassen door haar mee naar Shrek 2 te nemen vanavond maar hij begint pas om 21,15
Qua ruimte wel, qua aantal niet. Ik heb veel MP3's van mixen, livesets, etc. Die duren 60 to 500 minutenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:22 schreef Magneet het volgende:
Roy zal wel weer meer mp3 hebben dan ik
aah dat kan ook jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Qua ruimte wel, qua aantal niet. Ik heb veel MP3's van mixen, livesets, etc. Die duren 60 to 500 minuten
Mwah, ik moet er om 4,30 altijd uit en het was afgelopen nacht ook al 1 uurquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja en
Ja, maar ik heb denk meer Game muziek en meer exclusieve enzoquote:
tis natuurlijk maar wat je muziek moemt, op de NL talige spul na heb ik alleen maar muziek dus geluid waar overduidelijk gitaren in voorkomenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb denk meer Game muziek en meer exclusieve enzo
Ga anders lekker terug naar de jaren 80 of zo.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:31 schreef Magneet het volgende:
tis natuurlijk maar wat je muziek moemt, op de NL talige spul na heb ik alleen maar muziek dus geluid waar overduidelijk gitaren in voorkomen
Er is GEEEEEN verband tussen muziek en gitaren. Piano solo's zijn ook muziekquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:31 schreef Magneet het volgende:
muziek ... gitaren
toen wist men idd nog wat muziek was, nu zin er nog steeds goeie bands maar een stuk minderquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ga anders lekker terug naar de jaren 80 of zo.
piano solo alleen is ook baggerquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is GEEEEEN verband tussen muziek en gitaren. Piano solo's zijn ook muziek
Niet echt neequote:Op woensdag 7 juli 2004 19:37 schreef Gaaaast het volgende:
Tis wel boeiend hier zeg
quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:17 schreef chibibo het volgende:
Dat geneuzel in het Gamecube topic.
Soms denk ik erover om gewoon niet meer in GAM te postenquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]vreselijk !
quote:En BMH, verwijn aub uit internet, je doet me walgen....
We doen nieuwe games Gijs.... verstoppertje en tikkertje is helemaal in. We hebben zelf regels bedachtquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daggla is playing Rainbow Six 3.
magneet is playing Rainbow Six 3.
mrBR0WN is playing Rainbow Six 3.
Odin Nexium is playing Rainbow Six 3.
pkwarts is playing Rainbow Six 3.
Soos Nexium is playing Rainbow Six 3.
Zeus Nexium is playing Rainbow Six 3.
He lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:39 schreef ChOas het volgende:
Zo... weer thuis...
Glaasje wijn ingeschonken en nu met een goed boek naar bed
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:37 schreef Chocobo het volgende:vreselijk !
Joh, niet zo moeilijk over doen, gewoon om lachen of negeren en verder gaan. Echt, als ik me over dat soort gedrag druk zou moeten maken (en dan heb ik het niet alleen over BMH, want er zijn genoeg anderen) had ik me allang van het leven beroofd.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Soms denk ik erover om gewoon niet meer in GAM te postenGelukkig ben ik geen mod meer daar
Allochtoontjequote:Op donderdag 8 juli 2004 06:45 schreef Gaaaast het volgende:
Schatje
quote:Op donderdag 8 juli 2004 06:52 schreef Chocobo het volgende:
Er is niks prettigers dan heerlijk slapen en dan wakker worden als een zeker ondeugend gezinslid een speelgoedauto met grof geweld in je mond probeert te stoppen![]()
Mogguh Daanquote:Op donderdag 8 juli 2004 06:55 schreef Chocobo het volgende:
/k;9hm;iuihiuhuihuih9898y9899999999999999999999999999999999999999
Gijsquote:Op donderdag 8 juli 2004 06:55 schreef ChOas het volgende:
[..]![]()
![]()
Verstoppertje spelen doet Brown toch al lang?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:15 schreef Chocobo het volgende:
We doen nieuwe games Gijs.... verstoppertje en tikkertje is helemaal in. We hebben zelf regels bedacht![]()
![]()
Zooo gelachen weer vanavond
Ik had al eerder over die Disguae gehoord, is nu overigens ook als PAL te koop. Maar Final Fantasy Tactics spreekt me meer aan. Het ziet er grafisch misschien wat minder mooi uit (PSOne) maar het speelt zich af in de Final Fantasy wereld, het verhaal schijnt geweldig te zijn en je kunt o.a. met Cloud spelen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:09 schreef Chocobo het volgende:
Strol
Het grote Playstation 2 topic deel XXX !
K…Ker…’s ochtends vroeg….dat trek ik niet…moet…aan…billen…zittenquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Mogge, kan ECHT niet opstaan
quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cloud spelen.
En ik moet werkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
K…Ker…’s ochtends vroeg….dat trek ik niet…moet…aan…billen…zitten![]()
Dat is van het pad Noot? Hahahahaquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vakantie.
8u opstaan.
Wat klopt er hier niet
quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
K…Ker…’s ochtends vroeg….dat trek ik niet…moet…aan…billen…zitten![]()
Ik zit eraan te denken om FFVI te kopen, schijnt een van de beste delen te zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zit er aan te denken om dat Crono Trigger/ FF4 pakket te kopen, weet iemand een site daarvoor?
En Tacticts lijkt me ook leuk
sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer...quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:31 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
Ik heb hem geloof ik bij NEDgame gekocht? Probeer anders DimPlus. CTquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zit er aan te denken om dat Crono Trigger/ FF4 pakket te kopen, weet iemand een site daarvoor?
En Tacticts lijkt me ook leuk
Geen ideequote:Op donderdag 8 juli 2004 08:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat is van het pad Noot? Hahahaha
Waarom????
Fanboy an sich is geen probleem. Lexie, Daggla, ik, ook allemaal fanboysquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
He, heerlijk. Al die gamers hier.
Ik word een beetje moe van dat topicverpestend gedrag door sommige van die fanboys in GAM. Je wilt als GC-bezitter toch niet geassocieerd worden met zo’n ezel als BHM?
Jullie zijn geen irritante fanboys.quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fanboy an sich is geen probleem. Lexie, Daggla, ik, ook allemaal fanboys
He heeerlijk..quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer...
Jouw billen zijn altijd in mijn gedachten.![]()
Trailer al gekeken van beide games en review gelezen... gaat over een demonische zoon die zichzelf zoektquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had al eerder over die Disguae gehoord, is nu overigens ook als PAL te koop. Maar Final Fantasy Tactics spreekt me meer aan. Het ziet er grafisch misschien wat minder mooi uit (PSOne) maar het speelt zich af in de Final Fantasy wereld, het verhaal schijnt geweldig te zijn en je kunt o.a. met Cloud spelen.
Donky Congaquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fanboy an sich is geen probleem. Lexie, Daggla, ik, ook allemaal fanboys
Nee Gijs, FF Tactics op de PSOne.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Komt er een FF Tactics game op PS2 dan
Ja? Heb jij die al gegamed?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Oooooh,... je wilt Tactics van PSone op PS2 spelen.... ja cool maar die heb ik al grijs gegamed
Die onwetendheidquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Donky Conga
Ik vind ToS erg mooi uitzien, maar ik heb gewoon meer zin in Chrono Cross en Xenogears. En hopenlijk zijn tegen die tijd Star Ocean 3 en Dragon Quest VIII ook verschenen. Als ik alleen een cube had of al die oude games al had gespeeld had ik hem meteen gehaald!quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wat las ik je slaat ToS over?Ik snap je aan de ene kant wel, die PSOne RPG's (
) zijn goed, en verdienen het wel om gespeeld te worden, maar aan de andere kant lijkt me ToS zo goed
![]()
Whahahaha .. ik zou je het zooo graag willen zien spelen..quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die onwetendheid
Al die games... nog geen 1 gespeeld..quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind ToS erg mooi uitzien, maar ik heb gewoon meer zin in Chrono Cross en Xenogears. En hopenlijk zijn tegen die tijd Star Ocean 3 en Dragon Quest VIII ook verschenen. Als ik alleen een cube had of al die oude games al had gespeeld had ik hem meteen gehaald!
RPG's
Ik kom hem wel eens bij je gamen! Wel de gordijnen dicht doen wa?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die onwetendheid
Gijs, serieus, jij moet echt beginnen met de remake van Resident Evil. Na mijn verhuizing mag, nee moet je die van mij lenen!quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
Al die games... nog geen 1 gespeeld..![]()
Ja fantastische muziek en gameplay maar lang niet zo uitgebreidt dan de GBA Tactics Advance versie. Wel een cool verhaal wat soms wel moeilijk is te volgenquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja? Heb jij die al gegamed?Is hij echt zo cool?
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo slecht Gijs.... GOD gamesquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bij ingewikkelde verhalen heb ik meestal een kladblokje bij de hand om belangrijke gebeurtenissen op te schrijven.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Ja fantastische muziek en gameplay maar lang niet zo uitgebreidt dan de GBA Tactics Advance versie. Wel een cool verhaal wat soms wel moeilijk is te volgen
Ik koop meteen 2 trommels bij Donkey Kongaquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kom hem wel eens bij je gamen! Wel de gordijnen dicht doen wa?Ik hou wel van wazige games. Die blik van Chantal toen ik DOA Extreme Volleyball aan het gamen was.
Je moet eens een RPG proberen. Een kleintje. Probeer Sudeki voor de Xbox binnenkort anders eens.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik DQ overslag, nog nooit eentje uit de serie gespeeld, dat hou ik zo, anders ontploft mijn backlogquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind ToS erg mooi uitzien, maar ik heb gewoon meer zin in Chrono Cross en Xenogears. En hopenlijk zijn tegen die tijd Star Ocean 3 en Dragon Quest VIII ook verschenen. Als ik alleen een cube had of al die oude games al had gespeeld had ik hem meteen gehaald!
RPG's
Ik gebruik dat ook steeds vaker, zowieso als ik moet reviewen. Gister met een kladblok de Party Animals Greatest Hits DVD zitten kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij ingewikkelde verhalen heb ik meestal een kladblokje bij de hand om belangrijke gebeurtenissen op te schrijven.
Heb je dat filmpje van DQVIII op IGN gezien? Cell Shading waar Zelda: WW bij in het niets valt! Echt net een tekenfilm! Ik heb ook nog nooit een DQ game gespeeld, maar net als FF zijn dat allemaal losstaande verhalen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik DQ overslag, nog nooit eentje uit de serie gespeeld, dat hou ik zo, anders ontploft mijn backlogStar Ocean hetzelfde verhaal, maar die ziet er zo mooi uit
![]()
Ik vind het dus wat minder mooi, juist omdat het net een tekenfilm is...quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van DQVIII op IGN gezien? Cell Shading waar Zelda: WW bij in het niets valt! Echt net een tekenfilm! Ik heb ook nog nooit een DQ game gespeeld, maar net als FF zijn dat allemaal losstaande verhalen.
Ik zal je dat filmpje vanavond eens via msn sturen...ga je gillen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het dus wat minder mooi, juist omdat het net een tekenfilm is...
quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:33 schreef Chocobo het volgende:
De Nexiums gisteren tijdens verstoppertje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren wilde we tevens een executie filmen..... Nero zou Zeus door het achterhoofd schieten..... Heb een fantastisch filmpje daarvan hier op mijn pc,..... je hoort me proesten als Nero na 7 keer schieten van 5 cm afstand Zeus nog niet dood heeft![]()
![]()
![]()
Maar helaas......... ik FTP dat hoerenfilmpje nu al 6 keer maar bij 96% done zegt die 'to many retries'.....
PC's
surfer mailde Yvonne dat brown een doodsverwnsing naar hem gedaan had dus werd Brown gebanned, daarna werd brown unbanned en surfer gebanned omdat hij iemand een ban aannaaide en daarna werd surfer weer unbannedquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:42 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsssssss wat is er gister allemaal gebeurt.Begrijp dat Brown gebanned is/was. Leg uit. Feed me.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
surfer mailde Yvonne dat brown een doodsverwnsing naar hem gedaan had dus werd Brown gebanned, daarna werd brown unbanned en surfer gebanned omdat hij iemand een ban aannaaide en daarna werd surfer weer unbanned
Was gewoon flauwekul en Yvonne speelde mee. Eerst werd Brown gebanned wegens een doodbedreiging naar Slurfer. Slurfer werd daarna gebanned wegens het uitlokken van een ban.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:42 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsssssss wat is er gister allemaal gebeurt.Begrijp dat Brown gebanned is/was. Leg uit. Feed me.
tijd weet ik niet meer precies allebei een uur ofzo meen ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Wat een respect
En heeft dat lang geduurt???
Morguuuuuuh trouwens allemaal
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. En is brown nu vrij van z'n werk of zo.Zie hem ook niet op msn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
tijd weet ik niet meer precies allebei een uur ofzo meen ik
Doe mij ook even zo'n domme rijke meid.quote:Britney Spears wil trouwen zonder huwelijksvoorwaarden
Popdiva Britney Spears staat erop dat ze zonder huwelijksvoorwaarden trouwt met danser Kevin Federline. Alles draait namelijk om de liefde... en niet om het geld, aldus Britney.
Haar familie is echter minder blij mee met het idee van de zangeres, die naar verluidt goed is voor ruim 150 miljoen euro. Britney's ouders zetten haar dan ook onder druk, ze zijn bang dat hun kleine meid misbruikt wordt door Kevin.
Niet helemaal onbegrijpelijk als je bedenkt dat hij zijn zwangere vriendin verliet voor de 22-jarige Britney. Ook zou de popdiva volgens bronnen haar eigen verlovingsring (van een slordige 60.000 euro) hebben betaald, omdat Federline financieel aan de grond zit.
Volgens een vriend van de familie zou Britney's vader Jamie haar gesmeekt hebben huwelijksvoorwaarden te eisen, maar dat zou de zangeres hebben geweigerd.
Gijssssssssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:50 schreef Thor-Nexium het volgende:
Chooooooooooooooooocoooooooooooo waar zit je nou ik mis je ik wil een kusje
![]()
Gijs het gaat al weer een stuk beter mocht helaas geen antibiotica gebruiken dus dat maakt het dan nog erger een ontstekingquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat het weer een beetje beter met onze Thor?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dat ik je ziequote:Op donderdag 8 juli 2004 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GijssssssssssssssssssssssssssssWat mis ik je toch als ik je een tijd niet gesproken heb....
![]()
Thor![]()
Slurfeeeeeeeeeeeeeeeeeer Gijsssssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:05 schreef silver-surfer het volgende:
Thoooooorrrr Gijiijiijijs
Roooooooooooooooooooooooooy Gijssssssssssssssssquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thor! Goeiesmorgens deze morgen
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:08 schreef silver-surfer het volgende:
Binnenkort echt met de gijsjes een bakkie doen hoor.. in Den Haag ofzo lekker ... met Nexiums, cunts en 1 domme neger
Vanaf 3 augustus wil ik wel vaker een potje bier doen hoor!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:08 schreef silver-surfer het volgende:
Binnenkort echt met de gijsjes een bakkie doen hoor.. in Den Haag ofzo lekker ... met Nexiums, cunts en 1 domme neger
Oh nou ik ben weg.Mzzlquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh
Tering hoer...quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh
Gijs,..quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
Even een vraagje voor de huisbezittende Gijsjes. Je krijgt je hypotheekrente aftrek toch pas achteraf terug? Dat betekend dat ik tot volgend jaar veel meer hypotheek (het brutobedrag) zou moeten betalen. Nu is dat niet zo’n heel groot probleem, maar is er de mogelijkheid om een voorlopige teruggave aan te vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |