PP;BB;SWquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:51 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
wie gaan dr allemaal dan?
PP, SW, BB en Hippiequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:51 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
wie gaan dr allemaal dan?
dat spul is vast wel te bestellen, maar behalve nokia gebruikt toch niemand meer MMC?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zijn jullie niet de enige...
Ah... Ik heb nl. vrijdagochtend vrij... Dus ik denk dat ik dan maar ff 1 haal in Grun´n... We gaan toch wel??quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
* SuperWeber hoopt dat ik mn LL kaartje voor mn afstuderen krijg
donderdag diploma uitreiking
das godverdomme weinig!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
PP, SW, BB en Hippie!
Weet je hoeveel mensen een nokia hebben? Het lijkt me dat Nokia geen ouderwets spul in de toestellen stopt...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
dat spul is vast wel te bestellen, maar behalve nokia gebruikt toch niemand meer MMC?
jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
das godverdomme weinig!
ik krijg een kaartje, dus ik ga wel!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ah... Ik heb nl. vrijdagochtend vrij... Dus ik denk dat ik dan maar ff 1 haal in Grun´n... We gaan toch wel??
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ah... Ik heb nl. vrijdagochtend vrij... Dus ik denk dat ik dan maar ff 1 haal in Grun´n... We gaan toch wel??
guess again, voor b.v dig camera's is MMC allang vervangen door SD e.dquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Nokia geen ouderwets spul in de toestellen stopt...
Wat boeit dat? Als nokia daar weer mee begint dan stijgt de vraag naar die dingen enorm.. En daarmee het aanbod in een vrije markteconomie en bla bla bla...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:55 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
guess again, voor b.v dig camera's is MMC allang vervangen door SD e.d
Nokia stinktquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen een nokia hebben? Het lijkt me dat Nokia geen ouderwets spul in de toestellen stopt...
Mên jouw Maxxon 3000 uit 1996 is de topper! Dan ben je een man waarmee rekening moet worden gehouden!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nokia stinkt
Bij nokia zijn het homo´s en als ze oude troep gaan verkopen stijgt de vraagt niet, dan daalt de vraag naar nokia!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Als nokia daar weer mee begint dan stijgt de vraag naar die dingen enorm.. En daarmee het aanbod in een vrije markteconomie en bla bla bla...
nokia begint daar niet weer mee, dat spul gebruiken ze al jaren in hun high end toestellen, en nu dus ook in de betaalbare toestelletjes, das gewoon backwards en forwards compatible blijven, en de verkoop aan accesoires die nokia producten opwekken is niet te vergelijken met de accesoires verkoop bij bijv een digitale camera...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Als nokia daar weer mee begint dan stijgt de vraag naar die dingen enorm.. En daarmee het aanbod in een vrije markteconomie en bla bla bla...
* SuperWeber toevallig wel ff een echte Sony Ericsson heeft!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mên jouw Maxxon 3000 uit 1996 is de topper! Dan ben je een man waarmee rekening moet worden gehouden!
Ik wil wel zo'n ding! En klant is koning!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:59 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
nokia begint daar niet weer mee, dat spul gebruiken ze al jaren in hun high end toestellen, en nu dus ook in de betaalbare toestelletjes, das gewoon backwards en forwards compatible blijven, en de verkoop aan accesoires die nokia producten opwekken is niet te vergelijken met de accesoires verkoop bij bijv een digitale camera...
* Dance-Commander wijst en lachtquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
* Dance-Commander toevallig wel ff een echte Sony Ericsson heeft!!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:00 schreef Dance-Commander het volgende:
ik heb btw ook zo'n stink nokia, en de volgende zal ook zeker een nokia zijn
dan bestel ik toch zo'n kreng voor je!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n ding! En klant is koning!
nee, we hebben t over MMC kaarten...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
ligt het aan mij of hebben we het over telefoons
Faler... Leer nou eens: Luister altijd naar SW!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:01 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
* SuperWeber wijst en lacht
Ik heb bij Norrod én Belcompany zo'n 256 Mb besteld maar geen van die homo's kan het waarmaken wat ze zeiden over levertijd... Ik wacht bij Norrod al 2 week terwijl ze het over enkele dagen hadden en bij B.C. kom ik uit ellende al niet eens meer...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:01 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
dan bestel ik toch zo'n kreng voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |