Hoera!quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:32 schreef mordradead het volgende:
ik kan hem editte, koei mag ik wel die mag er in, frankeinstein mag er niet in, die kent raymannl

verzin maar wat leuks, ik ben verder niet zo moeilijk..quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
koei, wat moet ik bij jou erbij zetten?

precies, maar wat moet ik dan bij jou naam neerzetten??quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:41 schreef koei het volgende:
[..]
Hoera!
mordradead mag mij! Mijn dag is weer goed!

wiens avatar?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:42 schreef Frankeinstein het volgende:
maar jou avatar is mooi![]()

mensen met een id nummer boven de 90000 komen er zoiezo niet in, koei heeft 3000.... koei is de bestquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:42 schreef Frankeinstein het volgende:
maar jou avatar is mooi![]()

jaja, ik heb zelfs toegang tot 'Oldbies Only'. Niet dat daar veel te beleven is (1 post per dag ongeveer), maar ik kan er wel in!quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
mensen met een id nummer boven de 90000 komen er zoiezo niet in, koei heeft 3000.... koei is de best

En even terug zwaaienquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, laat die titel maar eens goed tot jullie doordringen
Nog even zwaaien naar Koei![]()

ga je ook al wegquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:09 schreef Tain het volgende:
btw je kan bij mij het stukje bij mijn naam ook wel veranderen in komt niet meer.

ik denk dat ik ook wegga..... ik heb deze vakantie zoiezo wel wat beters te doen......quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:09 schreef Tain het volgende:
btw je kan bij mij het stukje bij mijn naam ook wel veranderen in komt niet meer.

Nou dan is dit niet eens meer leuk! Komen er allemaal nieuwe gasstjes enzo (niet dat ik hier al zo lang ben)quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook wegga..... ik heb deze vakantie zoiezo wel wat beters te doen......

Behalve als het rayman bloed isquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:20 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Nieuw bloed is goed voor de aderen

Ook nieuw hierquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:20 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Nieuw bloed is goed voor de aderen

Nee, Robijn Intensiefquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ook nieuw hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |