Als je alleen maar kan zeiken, rot dan ff lekker op uit MIJN topic ja! Relnicht!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:04 schreef Tiemie het volgende:
het 2e deel is altijd minder en deel 1 was al zo matig.
welkom erelid .quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:05 schreef engessa het volgende:
Dus hier hebben alle kutkneuzen zich verzameld.
Welkomquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:05 schreef engessa het volgende:
Het is wel goed om een groot ego te hebben, maar op een gegeven moment komt er een punt dat je ook een klein beetje zelfreflectie moet aannemen om het in evenwicht te brengen, dat mist er nog een beetje bij jou. Zodra je dat hebt jochie ( meestal komt dat na de pubertijd ) dan zal jij het ver schoppen in deze wereld, vast en zeker als Shell manager, of zo.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:00 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Je staat wel snel klaar met je oordeel he? Gelukkig weet ik wel altijd waar ik over praat, dan kan ik tenminste met zekerheid zeggen dat je de domste mod bent die FOK! ooit heeft gehad!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:05 schreef engessa het volgende:
ah ik miste je al.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:05 schreef engessa het volgende:
Er is niks van jou bij, knul.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:04 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Als je alleen maar kan zeiken, rot dan ff lekker op uit MIJN topic ja! Relnicht!
Dat had je al gepost, kutkneus! En het was echt niet de moeite waard om het hier NOG eens te plakken! Zogenaamd slimme opmerkingen staan je namelijk voor geen meter!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is wel goed om een groot ego te hebben, maar op een gegeven moment komt er een punt dat je ook een klein beetje zelfreflectie moet aannemen om het in evenwicht te brengen, dat mist er nog een beetje bij jou. Zodra je dat hebt jochie ( meestal komt dat na de pubertijd ) dan zal jij het ver schoppen in deze wereld, vast en zeker als Shell manager, of zo.
Ik ben een luie klootzak, en luister slecht als iemand tegen me lult.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:06 schreef EgoTrippin het volgende:
Even alvast voor Jogy.
Dat maak ik zelf wel uit, stinkhomo! Doe het zelf maar!
spelfouten staan jou ook niet, maar daar hoor je toch ook niets over?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:07 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Dat had je al gepost, kutkneus! En het was echt niet de moeite waard om het hier NOG eens te plakken! Zogenaamd slimme opmerkingen staan je namelijk voor geen meter!
Wat ik dus zei in het vorige topic: "ik vind jou lief" en jij dacht dat dat niet konquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Welkom
Ik ben echt aan het baggeren hequote:Op woensdag 7 juli 2004 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik dus zei in het vorige topic: "ik vind jou lief" en jij dacht dat dat niet kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |