Als je een paar jaar eerder had gekeken, had je kunnen zien dat de PDM ploeg en masse afstapte omdat ze een verkeerd stukje kipquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:25 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik zelf volg de Tour sinds 1996 (ongeveer).
De Tour de Dope van 1998 heeft op mij wel indruk gemaakt. Renners die, midden in een etappe, uit protest op de weg gaan zitten op aangeven van Pantani, nachtelijke invallen in hotels, de TVM-ploeg die afstapt in Zwitserland....
Terwijl ie laatste in het klassement stondquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Rob Harmeling !!!!!!!!!!!!
Na 2 jaar iedere vlakke rit proberen weg te komen, en dan eindelijk in Bordeaux het gelukt. Voor dit soort mensen heb ik een plekje in mijn hart.
En dat weer toendertijd. Hondenweer met een hoofdletter H!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:46 schreef sportfreak het volgende:
Het mooiste wielermoment vond ik de etappe in vuelta over de Angliru een aantal jaar geleden. In de stromende regen werd 1 van de zwaartse cols van Europa beklommen. De Angliru is 1500 meter hoog, twaalf kilometer lang, gemiddeld 11%, en op het steilste stuk 23,5%!
Dat was echt een heroise etappe die gewonnen werd de R. Heras en volgens mij werd Beloki 2e.
Was dat die etappe waarin David Millar vlak voor de streep omdraaide nadat die 2 keer door een motor werd aangereden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:46 schreef sportfreak het volgende:
Het mooiste wielermoment vond ik de etappe in vuelta over de Angliru een aantal jaar geleden. In de stromende regen werd 1 van de zwaartse cols van Europa beklommen. De Angliru is 1500 meter hoog, twaalf kilometer lang, gemiddeld 11%, en op het steilste stuk 23,5%!
Dat was echt een heroise etappe die gewonnen werd de R. Heras en volgens mij werd Beloki 2e.
Da's de Vuelta van dat jaar, daarin gaf Indurain op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:19 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik meen mij beelden te herinneren dat Indurain op Spaans grondgebied afstapte en opgaf, maar ik weet niet hoe ik daar nou bij kom??
Dat was niet echt afstappen, die zaten gewoon doodziek in de bus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als je een paar jaar eerder had gekeken, had je kunnen zien dat de PDM ploeg en masse afstapte omdat ze een verkeerd stukje kiphadden gegeten.
Ook meer dan schitterendquote:
Was idd een erg mooie koers met de val en de fantastische inhaalrace van VDB.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef PLAE@ het volgende:
De eerste keer dat van Petegem de ronde van Vlaanderen won.
[..]
Ook meer dan schitterend![]()
t was voor mij meer dan die ene koers. Vanuit t niets volgde ik m toevallig al. En al jarenlang reed TVM/ Farm Frites oersterk in die koersen maar maakte men het bijna nooit af. En nu eindelijk was het eens zoverquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:26 schreef Leatherface het volgende:
Maar ik vond De Peet zijn 2e overwinning in de Ronde van vlaanderen imponerender. Mij god, wat reed die toen ijzersterk.
Ja, en daarmee poetste Van Petegem het blazoen van TVM wat op na dat drama in de Tour van '98.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
t was voor mij meer dan die ene koers. Vanuit t niets volgde ik m toevallig al. En al jarenlang reed TVM/ Farm Frites oersterk in die koersen maar maakte men het bijna nooit af. En nu eindelijk was het eens zover![]()
Maar inderdaad ook prachtige koers verder.
Dat was inderdaad geniaal. Millar stapt 10 meter voor de streep af haalt zijn rugnummers van zijn rug en komt lopend de streep over. En een ploeggenoot van hem maar kijken zo van wat doet die gek nou weer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Was dat die etappe waarin David Millar vlak voor de streep omdraaide nadat die 2 keer door een motor werd aangereden?
Zeker weten, ik herinner het me allemaal nog als de dag van gisteren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:13 schreef The_S het volgende:
ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik vond de konninge rit die boogerd won toch wel erg geniaal
Alweer tien jaar geledenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:13 schreef The_S het volgende:
ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik vond de konninge rit die boogerd won toch wel erg geniaal
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |