mag ik die foto van Nina dat ze zo stoer ontsnapt ?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Janine Elschot vs. Barbara Alberts-Fischer
Yasmin Fuentes vs. Martine Hafkamp
Hannie van der Kroeft vs. Rosa Gonzalez
Linda Dekker vs. Hedwig Harmsen
Bowien Sanders-Galema vs. Dian Alberts 2 (Chris Jolles)
Nina Sanders vs. Roos Alberts-de Jager
Isabella Kortenaer vs. Charlie Fischer 2 (Lieke)
Kim Azalaia-Verduyn vs. Jessica Harmsen
Als Nina wint zou dat zooo stoer zijn!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Nina Sanders Stem x 23
Mee EENS!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
Op naar de volgende ronde!
pfoew.. voor 2 stemmen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:01 schreef BVO het volgende:
Tot maandag wachten.
ja heel FOK! kan nog gaan stemmen..quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:20 schreef BVO het volgende:.
De volgende mensen kunnen nog gaan stemmen: cosmick, CSI_MIAMI, DaMart, Kowalabeertjuh, mat_herben, Patries86, Sasandra, Schurk, Spindoc, tybalt, BCR, karoltje, MaddiieY, Mr. Trelawney, RayMania.
Daar gaan we echt niet allemaal op wachten hoor Zaterdag 14:00 nieuwe ronde.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:20 schreef BVO het volgende:.
De volgende mensen kunnen nog gaan stemmen: cosmick, CSI_MIAMI, DaMart, Kowalabeertjuh, mat_herben, Patries86, Sasandra, Schurk, Spindoc, tybalt, BCR, karoltje, MaddiieY, Mr. Trelawney, RayMania.
ZO is dat _bigmac_!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:24 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Daar gaan we echt niet allemaal op wachten hoor Zaterdag 14:00 nieuwe ronde.
Als jij de rondes sneller dichtgooitquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:35 schreef Dizer het volgende:
Beeev? Is er tijdens jouw vakantie een rondeswitching? Moet ik die dan ook verzorgen?
die andere toernooien waren in een week voorbij !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:33 schreef BVO het volgende:
De komende twee rondes zullen bijna twee keer zo lang duren![]()
.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Janine Elschot vs. Barbara Alberts-Fischer
Yasmin Fuentes vs. Martine Hafkamp
Hannie van der Kroeft vs. Rosa Gonzalez
Linda Dekker vs. Hedwig Harmsen
Bowien Sanders-Galema vs. Dian Alberts 2 (Chris Jolles)
Nina Sanders vs. Roos Alberts-de Jager
Isabella Kortenaer vs. Charlie Fischer 2 (Lieke)
Kim Azalaia-Verduyn vs. Jessica Harmsen
Die vonden niet in de vakantie plaatsquote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:22 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
die andere toernooien waren in een week voorbij !!
eigelijk welquote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:37 schreef BVO het volgende:
_bigmac_ is al de Fok!kers aan het inschakelen zie ik.
Ik vind dat je dat soort stemmen niet mee moet tellen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:37 schreef BVO het volgende:
_bigmac_ is al de Fok!kers aan het inschakelen zie ik.
Fun Master was trouwens de enige haquote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:43 schreef BVO het volgende:
Je hebt eigenlijk gelijk ja..
*jury gaat in beraad*.
Deze ookquote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:44 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Fun Master was trouwens de enige ha
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Janine Elschot
Yasmin Fuentes
Rosa Gonzalez
Hedwig Harmsen
Bowien Sanders-Galema
Nina Sanders
Charlie Fischer 2 (Lieke)
Kim Azalaia-Verduyn
In de vakantie zit iedereen wat vaker achter de computer. Hebben ze meer tijd. Dus kunnen ze eerder stemmen? Waarom die rondes dan zoveel langer open houdenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vonden niet in de vakantie plaats.
Sowieso is dat de normale duur voor een ronde in een tournament, zo wordt dat ook in FTR en MUZ gedaan.
Ik heb hem open gehouden zodat iedereen die wil stemmen ruim de gelegenheid heeft om dat te doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:34 schreef TIM-846 het volgende:
Dan moet je ook alles mee laten tellen.. Anders moet je hem eerder dichtgooien. Eerst wilde je toch lang open houden zodat zoveel mogelijk mensen konden stemmen. Nu stemmen er meer mensen dus moet je die ook mee laten tellen.
Dan heb jij die stem van die ene die voor bigmac moest posten niet meegeteld..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
Dan heb je anders geteld dan ik.
Die twee hebben gewoon gestemt zo als iedereen hoor de reden dat ze stemmen doet er niet toe.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:00 schreef BVO het volgende:
Er zijn ook een aantal mensen die twee keer gestemd hebben, die tel ik uiteraard ook maar één keer mee.
Over die twee "voor _bigmac_" stemmen laat ik me op dit moment niet uit.
Maandag om 12:00 wordt de uitslag bekend gemaakt. Mocht een duel gelijk zijn geëindigd, zal iedereen gedurende twee uur nogmaals op dat duel kunnen stemmen, als shoot-out. Is de stand dan nog gelijk, dan wordt er geloot.
eensquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:06 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die twee hebben gewoon gestemt zo als iedereen hoor de reden dat ze stemmen doet er niet toe.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:17 schreef Bupatih het volgende:
O wee als Yasmin verliest van Martine, dan kijk ik jullie allemaal nooit meer aan
Je stemt in opdracht van _bigmac_?quote:Op maandag 12 juli 2004 11:10 schreef timbob het volgende:
Janine Elschot
Yasmin Fuentes
Rosa Gonzalez
Hedwig Harmsen
Bowien Sanders-Galema
Nina Sanders
Isabella Kortenaer
Kim Azalaia-Verduyn
ofzo.
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:13 schreef BVO het volgende:
Het heeft echt geen zin hoor _bigmac_.
Staat ze zo veel achter dan ?quote:Op maandag 12 juli 2004 11:13 schreef BVO het volgende:
Dat ook.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Staat ze zo veel achter dan ?
Thank God.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:13 schreef BVO het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ook.
En de jury is streng.
ik heb mensen alleen maar gevraagt op Nina te stemmen.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
_bigmac_, misschien zou het leuk zijn als je niet probeert het tournament te verknallen door mensen te laten stemmen op personages die ze niet kennen omdat ze toch geen GTST kijken.
Oftewel: houd er mee op.
Het blijft toch even oneerlijk en in principe gewoon valsspelen.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:24 schreef _bigmac_ het volgende:
ik heb mensen alleen maar gevraagt op Nina te stemmen.
de rest hebben ze zelf gedaan
Mensen stemmen toch zelf !quote:Op maandag 12 juli 2004 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het blijft toch even oneerlijk en in principe gewoon valsspelen.
Wou die het echt 3 weken doenquote:Op maandag 12 juli 2004 11:53 schreef Dizer het volgende:
P.s. ik ga de volgende ronde gewoon eerder sluiten...3 weken lang...ben je nou helemaal gestoord?
De komende ronde blijft 13 dagen open, die daarna 17 dagenquote:Op maandag 12 juli 2004 11:53 schreef Dizer het volgende:
P.s. ik ga de volgende ronde gewoon eerder sluiten...3 weken lang...ben je nou helemaal gestoord?
Je mag die OP ook wel naar mij mailen hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
De komende ronde blijft 13 dagen open, die daarna 17 dagen. Zijn normale tijden hoor, zo doen ze het in elk tournament, zeker tijdens vakantie.
En als je hem maar niet eerder sluit. Ik heb juist een mooie OP voor de finale
.
Als je goed gelezen zou hebben had je gezien dat deze stemmen geen andere uitslag konden veroorzaken.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:01 schreef _bigmac_ het volgende:
n of haar favoriete personage kan regelen. Daarom zullen deze stemmen niet worden meegerekend
GRR achjah de winnar van dit toernooi is dus toch niet meer de echte winnar.
Yasmine en Martine enzo stonden zo goed al gelijk,.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je goed gelezen zou hebben had je gezien dat deze stemmen geen andere uitslag konden veroorzaken.
Daarnaast gaat het bij dit toernooi niet erom wie de meeste stemmen voor zijn of haar favoriete personage kan regelen.
Wie zou het nou beter weten?quote:Op maandag 12 juli 2004 12:04 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Yasmine en Martine enzo stonden zo goed al gelijk,.
en die mensen hebben heus niet alleen voor Nina gevote
GTST-tournament: The Sole Survivor!quote:Op maandag 12 juli 2004 12:10 schreef Dizer het volgende:
Finale Maandag 22 augustus 18:00
Dat begint GTST alweer bijna
Slap hoor...hele zomer maar 1 tournement...had er gehoopt op minimaal 2!
1) Haar uiterlijkquote:Op maandag 12 juli 2004 13:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aaargh.
Ik begrijp het gewoon ECHT niet. WAAROM Yasmin?
Goed gezegdquote:Op maandag 12 juli 2004 14:25 schreef BVO het volgende:
[..]
1) Haar uiterlijk.
2) Haar samenwerking met Martine
3) Haar gevoelige kant (itt Isabella)
4) Ze is gewoon leuk.
Omdat Isabella nog erger isquote:Op maandag 12 juli 2004 13:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aaargh.
Ik begrijp het gewoon ECHT niet. WAAROM Yasmin?
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Bowien Sanders-Galema - Rosa Gonzalez
Roos Alberts-de Jager - Janine Elschot
Kim Azalaia-Verduyn - Hedwig Harmsen
Yasmin Fuentes - Isabella Kortenaer
hoop dat het je lukt 3 weken is gewoon kapot lang!quote:Op maandag 12 juli 2004 17:07 schreef TIM-846 het volgende:
Bowien Sanders-Galema - Rosa Gonzalez
Roos Alberts-de Jager - Janine Elschot
Kim Azalaia-Verduyn - Hedwig Harmsen
Yasmin Fuentes - Isabella Kortenaer
Zo nu weer twee weken de tijd om BVO over te halen deze ronde eerder te laten sluiten
Lezen, _bigmac_. En daarna rekenenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
hoop dat het je lukt 3 weken is gewoon kapot lang!
2 weken is het..quote:Op maandag 12 juli 2004 19:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Lezen, _bigmac_. En daarna rekenen.
Dan zal je zien dat 3 weken onzin is.
En het zal nooit lukken[afbeelding]
Je kan toch wel 13 dagen wachten?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
2 weken is het..
![]()
maar dat is nog te lang.. maak er maar 1 weekje van![]()
Jij kan best zeurenquote:Op maandag 12 juli 2004 20:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
2 weken is het..
![]()
maar dat is nog te lang.. maak er maar 1 weekje van![]()
Die lag er al na de tweede ronde uitquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:09 schreef __orbital-eliptoid__ het volgende:
Waar is uberbabe Sjors?![]()
Dood!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:09 schreef __orbital-eliptoid__ het volgende:
Waar is uberbabe Sjors?![]()
Ik zie niet echt in wat er nou zo leuk is aan Yasminquote:Op maandag 12 juli 2004 17:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe durf je Isabella te kiezen ipv Yasmin
Wie waren je favorieten?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in wat er nou zo leuk is aan Yasmin![]()
Sowieso al mijn favorieten zijn er al uit, dus ik heb duidelijk een andere smaak dan de rest hier..![]()
Of Yasmin is gewoon leuker dan die personages van vroegerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat Yasmine zo populair is hier wijst er op dat veel van julie nog niet zo lang gtst kijken.
of personages van vroeger vergeten zijn.
Mijn favorieten zijn/waren Dian, Bowien en Yasmin.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dian en Sylvia
Dat had een mooie finale geweest![]()
Ja Bowien en Janine mochten dan nummer 3 en 4 worden, hoewel Martine ook tof was is natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn/waren Dian, Bowien en Yasmin.
Idd jammer van Dian.
Je hebt de vorige ronde gewoon gestemd hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:49 schreef Yoni het volgende:
Shit.. vorige ronde gemist. Had helemaal niet door dat het vorige topic vol zat![]()
![]()
Het is nog erg spannend hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:35 schreef TIM-846 het volgende:
volgens mij zal deze ronde geen verassingen kennen..
oja?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is nog erg spannend hoor.
We zullen het zien over 12 dagen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oja?
yasmin, kim, janine en bowien gaan door
Oh ja wel... ooooh valt weer mee danquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt de vorige ronde gewoon gestemd hoor..
Begin jij nou ook al?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:45 schreef Tania18 het volgende:
De volgende ronde kan nu wel beginnen![]()
Ja maar 5 augustus ben ik op vakantie en dan kan ik niet meer stemmenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al?.
Hoe meer mensen zeuren, hoe langer hij open blijft natuurlijk..
Tot wanneer?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar 5 augustus ben ik op vakantie en dan kan ik niet meer stemmen![]()
Dan moet je de 22e stemmen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
21e![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet je de 22e stemmen..
Of je geeft je top 4 door van de halve finalisten, en dan reken ik je stem mee..
Dat is het ook :')quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We nemen het wel erg serieus he?!?
Misschien moet je er je vak van maken!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is het ook![]()
.
Je brengt me op ideeënquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien moet je er je vak van maken!
Wat ga je eigenlijk studeren volgend jaar?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën.
Economie in Rotterdamquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk studeren volgend jaar?
(Oh shit, weer offtopic)
Economiequote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Economie in Rotterdam.
Maar dat is wel héél erg offtopic ja![]()
.
Ok.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:10 schreef Svensational het volgende:
BVO, laat je alstjeblieft niet overhalen om de ronde eerder te sluiten. Zoals het er nu uitziet kan ik precies tussen mijn 2 vakanties door stemmen in de halve finale
Egoistquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:10 schreef Svensational het volgende:
BVO, laat je alstjeblieft niet overhalen om de ronde eerder te sluiten. Zoals het er nu uitziet kan ik precies tussen mijn 2 vakanties door stemmen in de halve finale
Ze hebben waarschijnlijk ook geen internet waar jij op vakantie gaat!quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:10 schreef Svensational het volgende:
Je mag wel meequote:Op woensdag 14 juli 2004 12:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Egoist![]()
Jawel, maar als ik op vakantie ben heb ik geen tijd/zin om te gaan stemmen in een GTST-Tournament, laat staan dat er überhaupt internet of televisie aan te pas komt die vier weken.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk ook geen internet waar jij op vakantie gaat!
Vind je? Het is nu al bekend wie door is....quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:11 schreef TIM-846 het volgende:
deze ronde wordt spannend!!!!
Ik denk dat Isabella doorgaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vind je? Het is nu al bekend wie door is....
Bowien
Janine
Kim
Yasmin
Echtquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat Isabella doorgaat..
Yasmin staat nog voor, maar de mensen kennende die nog gaan stemmen kan het erg spannend gaan worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt
Yaaaaaaaaaay
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:06 schreef BVO het volgende:
Yasmin staat nog voor...blablabla...
O wee als Yasmin niet doorgaatquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:02 schreef BVO het volgende:
* Bupatih vreest dat de stemming na de uitslag bij sommigen minder zal zijn..
Dan zou ik zo blij zijn!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:03 schreef Bupatih het volgende:
O wee als Yasmin niet doorgaat![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan zou ik zo blij zijn!. Yasmin.
.
. Isabella.
.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat zou toch eens leuk zijn!![]()
Weet je niet.. het is nog heel spannend.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Shit...Yasmin gaat verliezen
Als Yasmin er uit ligt, stem ik niet verder in dit tournament
Ik hoop dat dunn0w nog gaat stemmen dan.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:25 schreef BVO het volgende:
Ligt er ook nog aan of dunn0w nog kan stemmen, zij stemt zeker op Isabella..
Ja..maar minder leuk danquote:Op zondag 18 juli 2004 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet je niet.. het is nog heel spannend..
Ligt er ook nog aan of dunn0w nog kan stemmen, zij stemt zeker op Isabella..
En je stemt wel..
Bowien is toch ook leuk?![]()
.
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:02 schreef Yeahinho het volgende:
Bowien Sanders-Galema - Rosa Gonzalez (eindelijk weg met die Rosa!)
Roos Alberts-de Jager - Janine Elschot (sorry Roos, maar Janine moet winnen!)
Kim Azalaia-Verduyn - Hedwig Harmsen (hmm, erg moeilijke keuze...)
Yasmin Fuentes - Isabella Kortenaer (allebei niet zo, dan maar voor het lijf gaan)
Doe nou even normaal zeg!! Bowien heeft veeeeeel en veeeeeel meer schade veroorzaakt in GTST en heeft veel meer voor verhaallijnen gezorgd dat Yasmin. Yasmin is wel leuk en speelt ook leuk, maar Bowien is beter!!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja..maar minder leuk danLa Fuentes
Bij Bowien/Yasmin zal ik denk ik ook voor Bowien gaan.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe nou even normaal zeg!! Bowien heeft veeeeeel en veeeeeel meer schade veroorzaakt in GTST en heeft veel meer voor verhaallijnen gezorgd dat Yasmin. Yasmin is wel leuk en speelt ook leuk, maar Bowien is beter!!
Janine natuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2004 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij Bowien/Yasmin zal ik denk ik ook voor Bowien gaan.
Die was gewoon perfect..
Ik vind het trouwens een leuk tournament, het kan nog alle kanten op. (al heb ik uiteraard al wel een verwachte winnares in m'n hoofd
)
No fucking way als zij wint bewijst het dat jullie allemal een geflipte psyco leuk vindenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat Isabella doorgaat..
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
No fucking way als zij wint bewijst het dat jullie allemal een geflipte psyco leuk vinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:51 schreef Dizer het volgende:
Yes yes yes!! Meer stemmen voor Isabella!!!!
Nu op Nederland 2quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:42 schreef Dizer het volgende:
Er moet meer gestemd worden op Isabella!!
Dat was dus een uur geleden!! Damn!! Wat was er op tv over deze mooie schoonheid?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nu op Nederland 2
Hee, leuk joh!! Jammer dat ik het heb gemistquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:12 schreef Remzz het volgende:
Samen met Caroline Tensen ging ze terug naar Oekraiene. Ik weet het niet helemaal precies heb het niet helemaal gekeken. Maar ze gingen kinden in kindertehuizen helpen ofzo.
ze had daar moeten blijvenquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:12 schreef Remzz het volgende:
Samen met Caroline Tensen ging ze terug naar Oekraiene. Ik weet het niet helemaal precies heb het niet helemaal gekeken. Maar ze gingen kinden in kindertehuizen helpen ofzo.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ze had daar moeten blijven![]()
dunn0w der computer is stuk heb je een maandje ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:41 schreef BVO het volgende:
DIe begint over 5 dagen..
Komen nu nog steeds wat stemmen binnen, en één duel is nog heel erg spannend..
dunn0w moet ook nog stemmen..
Meld het effe als je antwoord terug hebquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:40 schreef timbob het volgende:
[..]
dus ik smsen...
Pfffff ik schrok al!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:57 schreef BVO het volgende:
-edit: was uiteraard niet op Babette bedoeld.
Stem even op Isabella aubquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:46 schreef timbob het volgende:
[..]
voordat dit topic vol is
Jaaaa! Isabellaquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:00 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is dunn0w trouwens gewoon op vakantie.... maar ik weet 100% zeker dat ze op Isabella stemt (wij delen nl de zogenaamde liefde voor soap-psycho's, zoals bij de meeste hier waarschijnlijk wel bekend is) en ik weet ook zeker dat zij mij in deze haar veto geeft om voor haar te stemmen. Bij deze dus: Isabella!!!
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:00 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is dunn0w trouwens gewoon op vakantie.... maar ik weet 100% zeker dat ze op Isabella stemt (wij delen nl de zogenaamde liefde voor soap-psycho's, zoals bij de meeste hier waarschijnlijk wel bekend is) en ik weet ook zeker dat zij mij in deze haar veto geeft om voor haar te stemmen. Bij deze dus: Isabella!!!
![]()
Nee..het gaat om MISS GTST...en dat is Fajah tochquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:16 schreef timbob het volgende:
[..]![]()
en dat verteld ze niet eens!
nou lekkere verkerings zo![]()
ik stem op...
jeetje, lastige keuze hoor.
ach, ik ga ook voor isabela [afbeelding]
waarom?
nou, die fajah mag er misschien wel leuk uitzien, maar acteren homaar
of is dat ook geen vereiste?
Wie heeft het hier over haar borstomvangquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:20 schreef timbob het volgende:
[..]
Het leven draait niet alleen om dikke tieten [afbeelding]
helaas
Yaaaay Isabellaquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:16 schreef timbob het volgende:
[..]![]()
en dat verteld ze niet eens!
nou lekkere verkerings zo![]()
ik stem op...
jeetje, lastige keuze hoor.
ach, ik ga ook voor isabela [afbeelding]
waarom?
nou, die fajah mag er misschien wel leuk uitzien, maar acteren homaar
of is dat ook geen vereiste?
Tjah, en dat is niet met tieten bedoeld???quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over haar borstomvang
Haar lichaam, haar ogen, haar glimlach, haar zoetgevooisde stemmetje
Nee....quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, en dat is niet met tieten bedoeld???
Ja en, Isabella's haarkleur is nepquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fajah's borsten zijn bovendien nep.
Isabella!.
Tournament-gerelateerde discussies horen hier.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:42 schreef Dizer het volgende:
Ok mensen, duscussies over isabella en yasmin aub in GTST #76: Isabella, Onruststoker van Meerdijk!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:44 schreef BVO het volgende:
Waarom denk je dat ik nu binnen zit?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |