toch jammer dat ik donderdag op vakantie ga, anders had ik de spullen zo meegenomenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:24 schreef Adelante het volgende:
ik hoop dat het morgen overdag wordt bezorgd,
de estimated delivery date staat op 20:00 uur
weet je wat pas jammer: leuke t-shirts besteld enquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:04 schreef Chillmeister het volgende:
toch jammer dat ik donderdag op vakantie ga, anders had ik de spullen zo meegenomen
ja, beetje heel kut de zomer tot nu toe. zeker t.o.v. vorig jaarquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
weet je wat pas jammer: leuke t-shirts besteld en
dan weer in NL waarbij je truien kunt dragen
net zoals met sinterklaas, je kan niet wachten totdat hij langskomt met zijn zak vol pakjesquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:10 schreef Adelante het volgende:
nog geen koerier gezien.... *wacht*
ik verwacht uiteraard een nominatie voor "het schouderklopjes topic"quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:30 schreef markie112 het volgende:
Goed bezig, Adelante!
ik neem genoegen met een enorme doos met netjes verpaktequote:Op woensdag 14 juli 2004 12:31 schreef Chillmeister het volgende:
net zoals met sinterklaas, je kan niet wachten totdat hij langskomt met zijn zak vol pakjes
lol. Domme amerikanen kunnen de weg niet vindenquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik neem genoegen met een enorme doos met netjes verpakte
kleding inside... maar dan moet die goedheiligman wel wat
opschieten.... tis niet zo dat het uit Spanje moet komen,
gewoon uit Amersfoort en dat had al lang afgelegd kunnen zijn
aangezien ik morgen om 9 uur wegga en pas 5 augustus terug ben, kan bij mij tenminste beter wachten. Kan je anders begin augustus mijn spullen op de post doen?quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:46 schreef Adelante het volgende:
ik zal proberen vanavond alles op de post te doen,
in ieder geval van de mensen die op vakantie gaan.
de rest volgt dan morgenmiddag, zodat iedereen
voor het weekend zijn spullen thuis heeft.
quote:Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de zending voor de tweede keer wordt aangeboden?
Het pakket wordt dan nogmaals bij de buren aangeboden. Als het pakket ook daar niet afgeleverd kan worden, vindt u een bericht van de postbode in uw brievenbus. Daarop staat waar u de zending kunt afhalen. U heeft daarvoor drie weken de tijd.
3 weken. perfectquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:38 schreef Adelante het volgende:
voor de vakantiegangers:
[..]
ja dat vraag ik me dus ook af, ik heb ook wel interessen in in een paar spijkerbroeken.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:02 schreef MrHoogeveen het volgende:
wil diegene voor wie de spijkerbroek neerzetten hoe die valt en hoe de kwaliteit iswil er ook eentje bestellen maar twijfel over die rare maten
Anders familie/vrienden misschien.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:29 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
aangezien ik morgen om 9 uur wegga en pas 5 augustus terug ben, kan bij mij tenminste beter wachten. Kan je anders begin augustus mijn spullen op de post doen?
Ik heb een A&F spijkerbroek...Chugger geloof ik...maatje 32/32...past goed bij mij..maar ik had hem gekocht van iemand waarbij hij te groot uitviel.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:02 schreef MrHoogeveen het volgende:
wil diegene voor wie de spijkerbroek neerzetten hoe die valt en hoe de kwaliteit iswil er ook eentje bestellen maar twijfel over die rare maten
Inderdaad ik wil ook wel bestellen deze keer (heb trouwens ook nog geen creditkaartquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:18 schreef wasda het volgende:
wanneer is de volgende inkoop-actie? ik ben helemaal enthousiast geraakt door jullie![]()
Tja wat mij betreft kunnen we wel weer bestellen gaan hoor, nu alleen nog iemand met een creditcard die ook nog wil bestellenquote:Op maandag 19 juli 2004 18:32 schreef JAY-T het volgende:
Nee, de shirts vallen erg mooi vind ik zelf.. het zijn musclefit schirts, dus ze vallen redelijk strak![]()
ze hebben nu btw veel meer, en mooiere spullen als toen wij bestelden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |