Omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:28 schreef mr_Brown het volgende:
wat een omgekeerde wereld hierik ga koken en Rens zit te gamen
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:28 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Wat gamed ze?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:28 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat gamed ze?RS3?
Nee, Tetrisquote:kom ik thuis zit Rens gewoon RS3 te gamen
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:28 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat gamed ze?RS3?
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehehehe...Renske
Misschien wordt je ELO nu eindelijk eens wat hoger Brown.
\"FLASH AND CLEAR ON ZULU\"quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jaRS3 single player
![]()
![]()
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die titel!
Echt TE slecht gewoon
Ik hou van jequote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:12 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Heeft ze een Gamecube?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:55 schreef mr_Brown het volgende:
jaRS3 single player
![]()
![]()
Heb net in boter verdronken half gebakken aardappelschjifjes \'gegeten\' , me moeder kan niet kokenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:13 schreef Tigress74 het volgende:
Zo maar ff naar de Mac...bonen waren niet gaar....vlees bleek gesneden schoenzool te zijn
Dus Mac salade
Grilled Ranch saladequote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:13 schreef Tigress74 het volgende:
Zo maar ff naar de Mac...bonen waren niet gaar....vlees bleek gesneden schoenzool te zijn
Dus Mac salade
expert...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Grilled Ranch salade.
Crispy Ceasar !quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Grilled Ranch salade.
Sla je moeder dan van het fornuis weg en neem het roer over! Tenslotte zijn meesterkoks over het algemeen mannen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb net in boter verdronken half gebakken aardappelschjifjes \\\'gegeten\\\' , me moeder kan niet koken
Ja, nou. Mijn moeder kookt nog altijd beter dan ikquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:53 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Sla je moeder dan van het fornuis weg en neem het roer over! Tenslotte zijn meesterkoks over het algemeen mannen.
Dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:08 schreef Magneet het volgende:
en meteen een paar php.ini instellingen gecorrigeerd
Kan ik weer eens verder met de Perl cursusquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:24 schreef Magneet het volgende:
beterz dan
Goed plan, heb ik ook gedaan... alleen dan net iets leuker zodat allleen ik de tunnel kreeg, en wanneer de beheerders van ons netwerk naar die site gingen kregen ze een webpagina te zienquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:01 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil een httport tunnel openzetten met httserver zodat ik op het werk kan msn-en.
Probleem is dat het me niet luktquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Goed plan, heb ik ook gedaan... alleen dan net iets leuker zodat allleen ik de tunnel kreeg, en wanneer de beheerders van ons netwerk naar die site gingen kregen ze een webpagina te zien
(was wel over SSL)
Je moet wel portforwarden op je router, Henk...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:18 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Probleem is dat het me niet lukt. Ik kan die httserver niet goed instellen omdat ik ook nog eens een router in huis heb dus daar snap ik nu opeens de ballen van qua netwerken.. Een netwerk opzetten snap ik wel, maar het zodanig maken dat ik via HTTserver een poort openzet die van hieruit wordt gebroadcast zodat ik met HTTport kan inloggen en dat ik dan op msn kom dat lukt me niet
.
Is het watquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef chibibo het volgende:
Xenogears guide!
Hij is goe.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Is het wat
Met name vanaf pagina 59?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:12 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hij is goe.
Morgen in kleur uitprinten op m'n werk.
Spoilers?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spoilers?Ker, ik zal je deze week eens aanspreken over die guides
Nee, mijn onwetendheidquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Spoilers?
Je weet in de verste verte niet waar ik het over heb
Je hebt nog geen benul
Ernstig niet, serieus welquote:Euh, aanspreken, dat klinkt ernstig
Wat is er dan?
Wat is er danquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, mijn onwetendheid![]()
[..]
Ernstig niet, serieus wel
Origineel?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
De ost?
Heb ik ook
Creid, jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Origineel?
Maar heb je CREID ook?
Mail me andersquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kom wel op MSNGij Grote Ongeduldige
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Origineel? Nee gijs, alles van de gamingforce site gehaald
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
kut leven heb ik
Serieus gijs, doe eens wat vrolijkerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nexiums
ChOasquote:Op woensdag 7 juli 2004 06:18 schreef ChOas het volgende:
Mogguh
Als vanoudsquote:Op woensdag 7 juli 2004 06:20 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
ChOas![]()
En dat op de vroege ochtendquote:Op woensdag 7 juli 2004 08:09 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
KERRRRRRRRRRRRRRRRR tering!!!!! ben alweer geil nuquote:Op woensdag 7 juli 2004 08:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
En dat op de vroege ochtend
Laat je het zeep wel vallen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
KERRRRRRRRRRRRRRRRR tering!!!!! ben alweer geil nu![]()
moet ik weer douchen
*oeps*quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Laat je het zeep wel vallen?
*aangelegenheid pakt*quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*oeps*![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:40 schreef silver-surfer het volgende:
Morgeuhhh
schaaaatjeeeeee......quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:40 schreef silver-surfer het volgende:
Morgeuhhh
Mogguh Neet, nog Fok updates???quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:43 schreef Magneet het volgende:
mogguh sliverende slingeraap
Ik ben heel erg nieuwsgierigquote:Clap Hands in His Asshole
Tsja. Wat moet ik zeggen? Soort van handenwassen, maar dan anders. Gaat veel in, in zo'n aars. Handig als je een keer geen broek aan hebt, kun je altijd je portemonnee opbergen.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Mogguh Neet, nog Fok updates???
Alleen als Tiggy je een keer mag komen verwennen.. bij jou thuisquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:26 schreef mr_Brown het volgende:
Tiggy mag geen topics meer aanmaken hoorwat dood zeg
ik zit me hier de typhus te vervelen
gijsquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Alleen als Tiggy je een keer mag komen verwennen.. bij jou thuis
zoooooooooo guuuuuuuunt!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Stel,......... je gaat naar de kapper en die is toevallig Egyptenaar !!Dan kunnen er wel eens communicatie problemen ontstaan. Ik scheer me zijkanten en achter altijd op.... maar ipv stand 1 verstond de beste man stand 'geen'
Zit hier met een heerlijke korte coup zowel achter en de zijkanten... sterker nog... heb daar nog amper haar zittenEr mag gelachen worden
WHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Stel,......... je gaat naar de kapper en die is toevallig Egyptenaar !!Dan kunnen er wel eens communicatie problemen ontstaan. Ik scheer me zijkanten en achter altijd op.... maar ipv stand 1 verstond de beste man stand 'geen'
Zit hier met een heerlijke korte coup zowel achter en de zijkanten... sterker nog... heb daar nog amper haar zittenEr mag gelachen worden
De boot van de eigenaar van Chelsea (Roman Abramovich)quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
gijsIK heb aandacht nodig
Gijs het is korter dan datquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:53 schreef mr_Brown het volgende:
zoiets???
Neequote:Op woensdag 7 juli 2004 09:58 schreef Magneet het volgende:
zal ze ff ergens anders opslaan
KANKERRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De boot van de eigenaar van Chelsea (Roman Abramovich)
Echt respectWat een boot
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft zeven luxe huizen in Engeland, Duitsland, Frankrijk en Rusland. Hij heeft twee privé-straalvliegtuigen, twee helicopters, één Engelse Voetbalclub (Chelsea) en zestien miljard dollar op de bank.
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:45 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs het is korter dan dat
Ja hij is gebouwd in Nederland.. Hij is in Alphen langskomen toen ik er was... maar ik heb hem niet gezienquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
KANKERRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
dit schip kwam laatst langs Moordrecht
![]()
typhus wat een ding!!!!
Dat schip nam de complete sluis van Gouda in beslagquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja hij is gebouwd in Nederland.. Hij is in Alphen langskomen toen ik er was... maar ik heb hem niet gezien![]()
Zo mooi
dat stuk is briljantquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Moore
http://www.organicconsumers.org/corp/mooreonbush100703.cfm
Op dit moment is alles en iedereen beter dan die kut mongool van een Bushquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
Echt een linkse rakker die Moore maar ben blij dat die tegen Bush is. Volgens mij gooit Moore ook met een hoop onzin.... maar van mij mag die optiefen om in foktermen te blijven !
dat dan weer welquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Op dit moment is alles en iedereen beter dan die kut mongool van een Bush
Alsof jij het gelezen hebt en het snaptquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
dat stuk is briljant![]()
en wat is die Bush stom
Alsof jij het gelezen hebt en het snaptquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
dat stuk is briljant![]()
en wat is die Bush stom
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alsof jij het gelezen hebt en het snapt
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ooooh krijg je ditquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
ooooh krijg je ditpleassseeeee [afbeelding]
Gijs moggehquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:29 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssjes Morguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh![]()
Gijssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:31 schreef Magneet het volgende:
mogguh Thor
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:31 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijs moggeh
Heb me ff aangemeld voor dat nexiumgeneuzelforum ding, is dat oke wa ?![]()
Mooi, even Toadette bellen dat ze morgen een fotoapparaat meeneemt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Mag ik je nu aanrakenquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Beter
![]()
Ja dan heb je het over een kale strekkende meter he. Dat wil zeggen zonder bekabeling en zonder gestofferd te zijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:25 schreef Gaaaast het volgende:
Sjo... je haar [b]Mowowhwahahahaaaahahaaa,
Die boot, ik heb `m gezien, was hier bij mijn werk. Zwager werk bij zo`n botenbouwer (Scheldegroup) Zo`n soort jacht kost ongerveer 1 miljoen dollar per strekkende meter![]()
Nee hoor, hoeft niet.quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:58 schreef Magneet het volgende:
mm de meeste van die plaatjes werken zeker niet bij jullie? zal ze ff ergens anders opslaan
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Mag ik je nu aanraken![]()
![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS check dit:quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:29 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssjes Morguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh![]()
hèhèquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh hoeren trouwens.
Dacht met alles erop en eraan, maar tis wel een gemiddeld bedrag natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja dan heb je het over een kale strekkende meter he. Dat wil zeggen zonder bekabeling en zonder gestofferd te zijn
had cho ook al gezegd en ik had het al gefixedquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet.
wat een hoer, kan je hem nog afschieten?quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:41 schreef Gaaaast het volgende:
Die nitwit die hier alles van mij zou overnemen in mijn vakantie heeft alles verneukt.Moet alles gaan nalopen en de fouten eruit gaan halen. Plus tis ineens keidruk hier
![]()
Wat een tering hell![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
hèhè![]()
Stel je niet aan!quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:41 schreef Gaaaast het volgende:
Die nitwit die hier alles van mij zou overnemen in mijn vakantie heeft alles verneukt.Moet alles gaan nalopen en de fouten eruit gaan halen. Plus tis ineens keidruk hier
![]()
Wat een tering hell![]()
![]()
![]()
![]()
whehehehe lekker geslapen gijsquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg net bijna een hartaanval...index wilde niet laden.
Ja, heerlijk! We waren gisteravond naar Shrek 2 gegaan en daarna nog iets gaan drinken. Ik kwam er vanochtend dus echt niet om 5:30 uit! Ik heb de trein van 7:30 gepakt en gezegd dat ik vertraging had.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:43 schreef mr_Brown het volgende:
whehehehe lekker geslapen gijs
Gijijijijijs...quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:29 schreef Thor-Nexium het volgende:
Hou nou je bolle muil man!quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:58 schreef mr_Brown het volgende:reageer maar niet hoor op die foto met de super ELO van Neroo..... neeeeeee
![]()
Huiliequote:Op woensdag 7 juli 2004 10:58 schreef mr_Brown het volgende:reageer maar niet hoor op die foto met de super ELO van Neroo..... neeeeeee
![]()
Ja, je kunt goed photoshoppen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:58 schreef mr_Brown het volgende:reageer maar niet hoor op die foto met de super ELO van Neroo..... neeeeeee
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hou nou je bolle muil man!
...ja.. grappig die foto...... zo tevreden..
jij moet ook je muil houden met je mislukte kut kapsel en op dat rotte hoofd van jequote:Op woensdag 7 juli 2004 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Huilie
en ik hoop voor jou dat je straks gruwelijk mishandeld wordt door een stel marocs, want dat zou in jou geval een heeeele verbetering zijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, je kunt goed photoshoppen!
Nu blij?
Gaan we nou bijdehand doen vette aardappel? Die kut foto is in de verste verte niet grappig. Kut allochtoonquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]voor jou is het natuurlijk geen schok om je ELO in de 800 te zien met je dikke worstenvingers en die bolle rotte vissenkop van je
Zeldzaam harde post van Surferquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gaan we nou bijdehand doen vette aardappel? Die kut foto is in de verste verte niet grappig. Kut allochtoon
Dus hou dat grangreen zwarte gat in die bolle kut kop nou maar er komt alleen maar stont uit
Zal ik donderdagavond meteen doen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:07 schreef Chocobo het volgende:
JEZUSSS !! Strol,.... Surfer,... check deze nieuwe Conker movie !!
http://movies.teamxbox.com/conker/conker_single_01.wmv![]()
als je stoer wil gaan schelden, leer dan eerst normaal nederlands domme steenquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gaan we nou bijdehand doen vette aardappel? Die kut foto is in de verste verte niet grappig. Kut allochtoon
Dus hou dat grangreen zwarte gat in die bolle kut kop nou maar er komt alleen maar stont uit
dan heb je deze nog niet gelezen van hemquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeldzaam harde post van Surfer![]()
![]()
![]()
quote:blablablablabalblabalbalbalblablablablablabblablalbalbalbala
surfer is een hoer blablablablalblablalblalallba
Jezus Surferquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan heb je deze nog niet gelezen van hem![]()
![]()
[..]
Is dat alles loser....quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als je stoer wil gaan schelden, leer dan eerst normaal nederlands domme steen
hij is verdoemd gijsquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jezus Surfer
please......quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is dat alles loser....
IK zweer je dat ik je dit topic nog verbeter op een spelfout van je...
Die is niet van mij manquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
[..]
Rooooooooooooooooooooooyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy hoerquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:! Die zieke geesten, dat schelden
Ik ben thuis.
Moooooooooooooooooooooond!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik verwacht een ban voor die post trouwens Brown.... beter haal je die weg![]()
welke post?? die SLURFER heeft gepost?? het was een quote van hem dus....quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik verwacht een ban voor die post trouwens Brown.... beter haal je die weg![]()
Er zitten geen fouten in die post domme bolle klootzak!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
please......met je d en t blunders, steen
Gijs,...quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
welke post?? die SLURFER heeft gepost?? het was een quote van hem dus....
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die is niet van mij man
Quote... uit welk topic???quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
welke post?? die SLURFER heeft gepost?? het was een quote van hem dus....
Je bent echt stom he... dat was een mailtje legosteen!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik heb alles zwart op wit gijs
als ze bewijs willen hebben, dan kunnen ze dat krijgen
Oooooooooooooooooooh, vieze NSB-er die je bent.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
*FA's mailt
*Brown erbij naait
ach sterf toch een pijnlijke doodquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je bent echt stom he... dat was een mailtje legosteen!!!
Jij post het... niet ik..![]()
Weggehaald ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
[..]
ooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
*FA's mailt
*Brown erbij naait
BAN!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ach sterf toch een pijnlijke dood
[afbeelding]
kommmmmm maaaaarrrr kommmm maarrrrrrrquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Weggehaald ook![]()
Ooooohhhh WAT EEN FUCKING MIETJE![]()
Jeeeeemig.. wat een homo
Loser...
Gijs,... dat is een doodsverwensingquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ach sterf toch een pijnlijke dood
[afbeelding]
pleasseeeeequote:Op woensdag 7 juli 2004 11:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
BAN!!!!![]()
En ik ga het nu regelen..
laterrrrrrquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... dat is een doodsverwensingZie je na je afkoelban wel weer
![]()
1e x gijss...... 48 uur??? oooohhhhhhquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste keer Brown? Dan is het 48 uur. Dat is 2 dagen. 2 dagen werken. Zonder FOK!
Gijssss.... die vieze NSB'er van een Slurfer kennende komt er echt een ban aanquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Weet je hoe hard ik zou lachen als Yvonne zou meelezen en hem echt een ban zou geven.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:33 schreef mr_Brown het volgende:
1e x gijss...... 48 uur??? oooohhhhhhdan moet ik me maar ziek melden ofzo....
kan ik iig poetsen terwijl Renske gaat gamen thuis
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Weet je hoe hard ik zou lachen als Yvonne zou meelezen en hem echt een ban zou geven.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
maar hij kan wel meelezenquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste keer Brown? Dan is het 48 uur. Dat is 2 dagen. 2 dagen werken. Zonder FOK!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 ergens voor de lunch schreef Yvonne het volgende:
mr_Brown, doodwens, 48 uur.
Verlinken 48uquote:<magneet|afk> yvonne|afk
<magneet|afk>
[11:39] <magneet|afk> yvonne|afkquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was Magneet!
[..]
Verlinken 48u
Wordt lekker rustig zoquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Dan wordt Surfer ook gebanned.... die heeft gemailed geloof ik. Ik durf nu niet eens te lachen om al die bans uit angst om een afkoelban te krijgen !!!![]()
![]()
Fantastische dag zoooo
Brown
Magneet
En misschien Surfer
Deze is te makkelijk, ik kop hem niet inquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan er eigenlijk helemaal niet om lachen.
I
Doe es wel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:48 schreef yvonne het volgende:
Deze is te makkelijk, ik kop hem niet in
Ga je de drukte niet missen danquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wordt lekker rustig zo![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
Ooooohhhhh OOOooooohhhhhhh Oooooohhhhhhh![]()
Ooooooohhhhhhhhhhh WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHA
Ooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
Terecht
Fantastisch Gijsquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
Ooooohhhhh OOOooooohhhhhhh Oooooohhhhhhh![]()
Ooooooohhhhhhhhhhh WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHA
Ooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
Terecht
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn neger, wat doe je!
Doe eens even normaal man..quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan er eigenlijk helemaal niet om lachen.
Ik mis hem nu al!
Ik kan niet zo goed tegen dit harde.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:04 schreef silver-surfer het volgende:
Doe eens even normaal man..
Doe niet zo vreselijk aanhankelijk zeg... pffff
Eindelijk kan ik Brown eens terugpakken ..![]()
.. ik ben zo trots
![]()
Humor dit hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown heeft lastDit is wel hard hoor
Naaaaaaaaaa .... het zal wel door Amsterdam komen maar je doet echt raar gijs...quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen dit harde.
Nee hoor..quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat ook humor is?
[afbeelding]
Ja Surfer, je dacht zeker, Brown is geband, dan zien we die foto niet meer he. FOUT GEDACHT.
Mooi hequote:Op woensdag 7 juli 2004 12:09 schreef Nadientje het volgende:
brown
Ik weet niet wat ik vandaag heb. Gewoon moe en gruwelijk geen zin in Amsterdam. Ik kan er gewoon niet zo heel erg hard om lachen. Laat maar, ligt aan mij.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:11 schreef silver-surfer het volgende:
Naaaaaaaaaa .... het zal wel door Amsterdam komen maar je doet echt raar gijs...
Grappen over mij vind je prachtig... krijg je dit ineens..
:')
Beste raad schat,.......... nooit,... maar dan ook NOOOOIT medelijden met Brown hebben. TRUSSST ME.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:17 schreef Nadientje het volgende:
ik vind het zielig
Mmwwhohhoooohhowhwhahahaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:18 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Mmwwhohhoooohhowhwhahahaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gunt !!!!!!![]()
Whahahahaha... inderdaaad,.....quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beste raad schat,.......... nooit,... maar dan ook NOOOOIT medelijden met Brown hebben. TRUSSST ME.
NSB actiequote:Op woensdag 7 juli 2004 12:33 schreef Magneet het volgende:
Brown eventuele wraakplaatjes kan je wel mailen hoor naar mafbeet @ fok . nl of naar Noot fozo
Die hoer mocht om 14:00 uur alweer naar huis...en morgen zal hij zich wel ziek melden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Brown heeft 2 dagen om te foto-shoppen
geloof me ik ben het dus NIET geweest echt niet.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
NSB actie
Respect![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
geloof me ik ben het dus NIET geweest echt niet.
Niet! Ik kom binnenkort bij je BBq-en.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:38 schreef Gaaaast het volgende:
Tis toch allemaal voorbij nu
quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:41 schreef Gaaaast het volgende:
Brown is stil zeg
BBBRRROOOOOOOWWWWWWNNNNNN, type eens wat![]()
Een neger verraden heet discriminatie tegenwoordig. Dus een ban voor magneetquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
geloof me ik ben het dus NIET geweest echt niet.
ojaquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet! Ik kom binnenkort bij je BBq-en.
das een banaanvraag dat mag ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een neger verraden heet discriminatie tegenwoordig. Dus een ban voor magneet![]()
Hoi Quinnyquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:45 schreef Quinny het volgende:
Goedemiddag trouwens
Ik vroeg het niet. Ik concludeerde het alleen maarquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
das een banaanvraag dat mag ook niet![]()
jaaajaquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet. Ik concludeerde het alleen maar
Too much infoquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
jaaajaik ga ff in bad
Neem je laptop mee! en dan uit je handen laten vallenquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:53 schreef Magneet het volgende:ik ga ff in bad
Niet meer dan 10cm het bad vullen hoor anders stroomt die overquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
jaaajaik ga ff in bad
quote:ordered item price status cancel
07/07/2004 Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow (XBOX)
Please note: If the price of this item changes before it is dispatched, you will be charged the lower price. £ 17.99 Preordered
Wat is een banaan vraag ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
das een banaanvraag dat mag ook niet![]()
Het is echt geen half spel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis wel iets meer dan een demo, maar het blijft een half spelSchandalig gewoon...
Hmm, ik dacht dat het meer wasquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is echt geen half spel.Handjevol auto's en circuits. Alleen de Tutorial en de Arcade mode. Het is een demo.
quote:Geachte SanderM,
Hierbij ontvangt u een bevestiging van de door u geplaatste bestelling, met een uniek factuurnummer en informatie over de volgende stappen.
Uw bestelling is als volgt opgenomen:
Naam: Platform: Aantal: Prijs: Subtotaal:
Chronicles of Riddick, Escape from Butcher Bay Xbox 1 ¤ 47,00 ¤ 47,00
Standaard verzending ¤ 2,00
Totaal (incl. 19% BTW) ¤ 49,00
Uw factuurnummer is: 01234yt
Je gaat hem ook halen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Ik sla hem ook over. Ik wacht nog even op Doom 3.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je gaat hem ook halen?! Ik haal Riddick niet, is niets voor mij vrees ik. En ik heb genoeg andere dingen te gamen
Goed hequote:Op woensdag 7 juli 2004 13:34 schreef Quinny het volgende:
Ik mis Brown.
JAAAAA DOOM IIIquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik sla hem ook over. Ik wacht nog even op Doom 3.
Jaa... weer een heerlijk FPS ... ik heb nu alleen Full Spectrum maar .. dat duurt niet lang meer voordat ik die uit hebquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je gaat hem ook halen?! Ik haal Riddick niet, is niets voor mij vrees ik. En ik heb genoeg andere dingen te gamen
Prima!quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
JAAAAA DOOM III
Gaan we dan een keertje co-oppen
Heeft hij je al gemaild?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goed he
Ik ben er ook nog voor je![]()
Donderdagavond nog even gamen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:39 schreef silver-surfer het volgende:
Jaa... weer een heerlijk FPS ... ik heb nu alleen Full Spectrum maar .. dat duurt niet lang meer voordat ik die uit heb
Ik heb vroeger echt genoten van DOOM1, in het donker gamen, geluid goed hard. Die angst van die schreeuwende monsters die achter elke hoek kunnen zittenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prima!
*alvast schone onderbroeken besteld*
Spel schijnt meer Resident Evil dan actie-FPS te zijn.
Leukste aan Doom waren de grote aantalen monsters in een ruimte. Geen enkele FPS heeft dat ooit nog voor elkaar gekregen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vroeger echt genoten van DOOM1, in het donker gamen, geluid goed hard. Die angst van die schreeuwende monsters die achter elke hoek kunnen zitten![]()
48 uur lang?? Nee joh... fantastisch toch...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeft hij je al gemaild?
Ik vind 48 uur wel heel erg lang hoor. Maarja het was een leuke stunt
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
48 uur lang?? Nee joh... fantastisch toch...
Don't hate the Player...... hate the gamequote:Op woensdag 7 juli 2004 13:47 schreef Chocobo het volgende:
SURFER IS GEBANNED !
MEGAAAAA AKTIE !!!!!!!!! BROWN !!
Hoe doe je dit !
Whoehahhahahahahahquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
48 uur lang?? Nee joh... fantastisch toch...
heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Surfer druk aan het mailen met Yvonne![]()
Nouja ... hoezo dan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hou me afzijdig van deze discussie en ga even werken. Volgens mij is slurfer een beetje boos op me.
Brown heeft waarschijnlijk gruwelijk zitten liegenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:54 schreef Quinny het volgende:
Surfer heeft niet iets gedaan wat niet mocht van policy. Toch?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Brown heeft waarschijnlijk gruwelijk zitten liegen![]()
Heeft Surfer al antwoord gekregen van Yvonne?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Brown heeft waarschijnlijk gruwelijk zitten liegen![]()
Gijsquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
nope..... absoluut niet
je moet niet liegen tegen vrouwen gijs
dat weet je nu toch wel?? dat werkt niet
Zal wel te maken hebben met het feit dat de monsters in Doom I en II geen 3D modellen zijn, maar "simpele" sprites, wat natuurlijk minder rekenkracht vergt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Leukste aan Doom waren de grote aantalen monsters in een ruimte. Geen enkele FPS heeft dat ooit nog voor elkaar gekregen.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:59 schreef mr_Brown het volgende:
kheb alvast een nieuwe topic aangemaakt
773 Gijsjes zijn in de ban van Yvonne
Tering wat moet jouw dag goed zijn.... je pret is net begonnen volgens mijquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
nieuwe auto halen
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
nieuwe auto halen
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
nieuwe auto halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |