nerd?quote:Er zijn 765 berichten geplaatst door FlowDesign.
Er zijn ongeveer 339 resultaten, verdeeld over 14 pagina's.
bron: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/41575/topics
leer quoten sukkel.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:45 schreef MI55ILLE het volgende:
en een forum openen over tweakers is niet kansloos?
[..]
nerd?
nu al met je bek vol tanden?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:17 schreef MI55ILLE het volgende:
lol bladibla
Je hoeft je niet te schamen hoor. Nerd zijn is cool tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
leer quoten sukkel.
Mijn interesses liggen voor een deel bij de ICT, ik gebruik GoT voor informatieverschaffing. Maar dan ben je niet automatisch een nerd. Ik zie er ook niet uit als een nerd, ik gedraag me niet als een nerd, ik heb geen nerd-vrienden. Maar blijkbaar is het voor wel-nerds zoals jij moeilijk te begrijpen dat er ook mensen in de ICT rondlopen die geen nerd zijn. En aangezien het algemeen bekend is dat knappe(re) mensen makkelijker een goede of betere baan vinden, is dat als wel-nerd zijnde ook heel moeilijk te verkroppen. Ik leef met jullie mee hoor. Not.
Zeg je dat nou om jouw eigenwaarde omhoog te krikken? :')quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:21 schreef Miwe het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor. Nerd zijn is cool tegenwoordig.
koop een taart en ga het vieren.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:15 schreef FlowDesign het volgende:
... Ik zie er ook niet uit als een nerd, ik gedraag me niet als een nerd, ik heb geen nerd-vrienden.
Dat is wel een goed plan eigenlijk, maar dan gewoon met bier enzoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:33 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
koop een taart en ga het vieren.
(ik kan wel quoten hoor)
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:07 schreef hornage het volgende:
dit is echt een flame topic geworden. bah
ja joh... echtwel.. goh, jullie hebben me door hoor. *applaus*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:53 schreef _Stijn het volgende:
FlowDesign geef maar toe: je bent gewoon nerd: zowel op Fok als op tweakerz hang je de nerd uit
Komt zo'n Tweaker op GoT.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:39 schreef Mistix het volgende:
ZOEK EEN LEVEN NERD!![]()
top reactie FlowDesign
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |