Ik wens de mensen van Otto veel plezier met hun retourzendingquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:00 schreef LaPluche het volgende:
Veel plezier met je 2 bureaustoelen
Dus ik kan mijn 2 bureaustoelen vrolijk naar het postkantoor brengen en terugsturen zonder kosten?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:03 schreef Toeps het volgende:
Gelukkig kun je bij otto ook gratis retourzenden.
Je kan het ook bij je thuis laten ophalen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn 2 bureaustoelen vrolijk naar het postkantoor brengen en terugsturen zonder kosten?
Nog beter!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:15 schreef LaPluche het volgende:
[..]
Je kan het ook bij je thuis laten ophalen.
Dan moet je alleen wel tussen negen en vier thuis zijn ofzo, dat wel.
"Hee, kom je gezellig bij mij op m'n otto-stoel mee-fokken?"quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:37 schreef SEMTEX het volgende:
Kun je eindelijk iemand uitnodigen
Mooi. Dan is het duivelse plan van Otto om meer stoelen te verkopen ook weer geslaagdquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opgelost! Zelf besloten om er 1 te houden, en de andere kan ik kwijt aan m'n ouwe heer.
Scheelt toch maar wel 2,0935245 keiharde oude guldens hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:48 schreef Adelante het volgende:
die aanbieding
Ook, een uiterst succesvol bedrijf overigens.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:40 schreef fratsman het volgende:
Otto is toch een Polen-uitzendbureau?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het moet niet gekker worden... Staan ze vandaag aan de deur met een 3e, ja, een derde!!! Wat moet ik met 3 bureaustoelen?!?!
Ga alsjeblieft je online-orderingsysteem op orde brengen, stelletje leiers.
* SEMTEX kan het nog steeds niet geloven, 3!!! 3!!!!
Ik ben blij dat deze situatie iig nog voor wat vermaak kan zorgen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:09 schreef Litpho het volgende:![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:09 schreef Litpho het volgende:![]()
![]()
Of een online meubelwinkelquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:44 schreef WebForce het volgende:
Kan je de'r een bed van maken
OMGquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het moet niet gekker worden... Staan ze vandaag aan de deur met een 3e, ja, een derde!!! Wat moet ik met 3 bureaustoelen?!?!
Ga alsjeblieft je online-orderingsysteem op orde brengen, stelletje leiers.
* Grrrrrrrr kan het nog steeds niet geloven, 3!!! 3!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |