Een week of 2 geleden was ik op zoek naar een nieuwe bureaustoel. Aangezien ik een lamme tak ben probeerde ik het eerst eens via internet. Zo kwamen we op een gegeven moment bij otto.nl terecht.
Redelijke stoel gevonden en ik dacht: \"Mooi, bestellen!!\". Dus ik begin vrolijk alle gegevens in te tikken, alles gaat prima, tot het laatste gedeelte. Bij \"stap 4\" loopt de pagina vast, ok, kan gebeuren, nog een keer proberen, loopt ie weer vast...
Goed, als Otto mijn klandizie niet wil, prima, ik kijk wel verder.
Verder ook geen orderbevestiging gehad van Otto, dus ik denk \"mooi, niks aan het handje\". Word ik vandaag wakker, wat denk je dat er in de gang staat, TWEE bureaustoelen van Otto
![]()
...
Leuk hoor, dat je je klanten de mogelijkheid biedt om online te bestellen, maar zorg dan wel dat het goed werkt aub...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."