Hoe is het met je verkerings?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:52 schreef timbob het volgende:
[..]
als je elke keer als je een nieuw nummertje luisterd dat meld in het \\\" wat luister je nu \\\" topic post, je fanatiek meedoet met het woordenassociatietopic, en ook nog op het forum normaal post red je dat wel.
Volgens mij was Conflict hier eerst onder een andere naam actief. Meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:51 schreef godard_k het volgende:
[..]
VET schattig !! .. een newbe conflictje !!!, en hij snapt er de ballen niet van
![]()
kheb alsnog in tijde niet meer zo een lief topic gezienquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij was Conflict hier eerst onder een andere naam actief. Meen ik ergens gelezen te hebben.
Ik ben al bezig!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gewoon een kwestie van oefenen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben al bezig!
Het zou alleen stukken beter gaan als de AT er niet om de haverklap uitligt...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]Goed zo! Nu is het nog een kwestie van doorzettingsvermogen.
irri is dat jah iddquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou alleen stukken beter gaan als de AT er niet om de haverklop uitligt...
jou signquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.xs4all.nl/~holdhome/fok/smilies/ <-- hier heb ik de koe vandaan
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.xs4all.nl/~holdhome/fok/smilies/ <-- hier heb ik de koe vandaan
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zolang je jezelf dat afvraagt ben je een newbie!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:30 schreef petre86 het volgende:
wat ben ik dan wel? of niet
Ik vind nog steeds dat je een newbie bent hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat ik met ingang van heden geen newbie meer ben. Ik ben al lid sinds oktober 2003, mn postgeschiedenis telt 10 pagina\\\\\\\'s.
Ik weet wie Alberto is en waarom hij de aprk liep te checken. Ik heb alle topics met Hawai_Tim gelezen. En ik heb BMWM3 gevraagd haar borsten te ontbloten.
Dus met ingang van heden verklaar ik mezelf n00b-af
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:58 schreef nossio het volgende:
zijn de bushokjes al voorbij gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |