laat htt-thalan dan hier reagerenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:20 schreef sir_dalord het volgende:
ik ben een irritante kutnewbie die zich optrekt aan de naamsbekendheid van htt-thalan
[afbeelding]
Dat is wel een heel twijfelachtige eerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:20 schreef sir_dalord het volgende:
ik ben een irritante kutnewbie die zich optrekt aan de naamsbekendheid van htt-thalan
[afbeelding]
nee, maar als newbie zijnde heb ik nog geen besef van wie ik moet verafgoden en wie nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:25 schreef _bigmac_ het volgende:
Geen eer volgens mij
die is nog altijd geband, de sukkelquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:23 schreef bugeye het volgende:
[..]
laat htt-thalan dan hier reageren
Klussen met klonenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
die is nog altijd geband, de sukkel![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:10 schreef Darklight het volgende:
Nu dus![]()
dus.. ik ook en je ziet mij tog ook niet lopen janken of wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:30 schreef tvlxd het volgende:
Ik ben wel een newbie,.
jawel, nu toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:33 schreef willem88 het volgende:
[..]
dus.. ik ook en je ziet mij tog ook niet lopen janken of wel?
gelukkig noemde je mij geen kutnewbiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Zie je mij janken dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:33 schreef willem88 het volgende:
[..]
dus.. ik ook en je ziet mij tog ook niet lopen janken of wel?
Dat gaat me te ver, ook ik heb m\'n grenzen...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:20 schreef willem88 het volgende:
[..]
echt niet! je bent alleen een KUTnewbie, als je een \\\"ik ben geen newbie\\\" topic opend
ik vond het nog wel interessant lezen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:39 schreef sir_dalord het volgende:
trouwens
wat boeit het me
hoi newbiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat ik met ingang van heden geen newbie meer ben. Ik ben al lid sinds oktober 2003, mn postgeschiedenis telt 10 pagina\\\'s.
Ik weet wie Alberto is en waarom hij de aprk liep te checken. Ik heb alle topics met Hawai_Tim gelezen. En ik heb BMWM3 gevraagd haar borsten te ontbloten.
Dus met ingang van heden verklaar ik mezelf n00b-af
een koe die zwaait?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi the_legend_killer [afbeelding]
Dat is okay.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |