Krijg je van al dat gehol met die serversquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:30 schreef Bjoro het volgende:
naweeen van de downtime !!
Consternatie is het nog altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:29 schreef ErikT het volgende:
Cholera. Had ik gister boodschappen gedaan bij een vriend in de buurt, vlakbij die toko waar ik het net over had. Had ik mn boodschappen daar maar ff voor de deur gezet, en dan zou ik ze \\\'s avonds ophalen. Maar door alle consternazi natuurlijk vergeten en nu zit ik hier zonder ontbijt
Jawel, maar daar moet ik dan heenlopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:31 schreef Suijk het volgende:
Én de winkel is nu niet open in Utrecht? Raar dorp.
Wat gebeurt er als ik quote?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
En wie quote dit voor 12 backslashes?
Ik vond die twee gasten anders aardige KontSterNazi\'s.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Consternatie is het nog altijd.
Dat was een grapje lego. Heb maar ff spelfouten gecheckt, maar dan krigj ik wel een lekker lang rijtequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
En wie quote dit voor 12 backslashes?
Leuk woord om mee te scrabbelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vond die twee gasten anders aardige KontSterNazi\\\'s.
Dan heb je het dubbele aantal \\ van in de vorige post.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als ik quote?
24*2 = 48quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan heb je het dubbele aantal \\\\ van in de vorige post.
12*2=24.
SCH onder het mes? Wat gaat d\'r met hem gebeuren?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:29 schreef Bjoro het volgende:
dit durf je alleen maar te posten omdat je weet dat SCH onder het mes ligt !!!
Gaat ie zijn penis aan de wetenschap schenken?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef pfaf het volgende:
Iets met zijn edele delen
Ik denk een vergrotingquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gaat ie zijn penis aan de wetenschap schenken?
Of wordt ie een vrouwtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |