* vastbindt en kopje kruidenthee voertquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:53 schreef zjroentje het volgende:
Ik begin EK afkickverschijnselen te krijgen ...
die had ik na Nederland - Portugalquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:53 schreef zjroentje het volgende:
Ik begin EK afkickverschijnselen te krijgen ...
Koffie werkt beter bij mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:56 schreef SCH het volgende:
[..]
* vastbindt en kopje kruidenthee voert
Als het forum aan het infuus ligt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
SCH, sinds wanneer ga jij naar de FP?
* hulp inroept, patient stribbelt tegenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Koffie werkt beter bij mij.
Niet diep gelezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het forum aan het infuus ligt.
Was ik goed?![]()
Zeg, SCH de B., waar zijn wij in hemelsnaam mee bezig?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:58 schreef SCH het volgende:
[..]
* hulp inroept, patient stribbelt tegen
Shit hij heeft het doorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zeg, SCH de B., waar zijn wij in hemelsnaam mee bezig?
Oh ja, jij had Griekenland natuurlijk voorspeldquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:04 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben een ziener SCH.
Ik zit er ook wel eens naast hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, jij had Griekenland natuurlijk voorspeld
Iets warmer dan de temperatuur in Zweden op dat moment.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:08 schreef SCH het volgende:
Dan heb ik wel even wat vragen:
- wat is de temperatuur in Denemarken over 2 weken
Hongerig.quote:- hoe voelt dokter Van der Linden zich om 12.00 uur vanmiddag
Absoluut.quote:- Is het al tijd om een nieuwe auto aan te schaffen?
woont SCH ook in Anjum ???quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zeg, SCH de B., waar zijn wij in hemelsnaam mee bezig?
De horrorjournalistquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
woont SCH ook in Anjum ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |