en dan dadelijk hup naar bed?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:18 schreef blublub het volgende:
*tandjes poetst*
trusten meneer vlarpquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:20 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo slapen
Erg raar zo\\\'n avond niet fokken
ja, maar ik ben nog niet klaar met poetsenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan dadelijk hup naar bed?
heb je al iemand om je in te stoppen inmiddels?
en ben jij vroeger ook alleen maar op vakantie voorgelezen?
(niet dat dat erg was)
och op 4quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
trusten meneer vlarp
*coco flanel op tv*
nee, ik heb er geen trauma van.... heel vroeger werd ik wel voorgelezen... maar ik was al heel snel verwend als kind en had op mijn 10de een tv op mijn kamerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:23 schreef blublub het volgende:
[..]
ja, maar ik ben nog niet klaar met poetsen
nee, nog steeds niemandalle leuke mannen zijn uitgestorven
(of ze zijn op vakantie)
nee ik werd iedere dag voorgelezen, soms zelfs 2x, door de juf en door mn mama/papa. jij niet dan? heb je er een trauma van? wil je erover praten?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik heb er geen trauma van.... heel vroeger werd ik wel voorgelezen... maar ik was al heel snel verwend als kind en had op mijn 10de een tv op mijn kamer
vind het nog steeds een coole filmquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
och op 4
hey, jij werd voorgelezenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:26 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb nog maar 8 maanden een tv op mn kamer, en die heb ik zelf moeten betalen
t leven is niet eerlijk
hej, jij had een tv op je kamerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, jij werd voorgelezen
trusten @ slaap mensen
ik ook niet, pa en ma kwamen geregeld binnen om te kijken of de tv nog warm wasquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:39 schreef blublub het volgende:
[..]
hej, jij had een tv op je kamer![]()
en ik mocht beneden echt niet altijd tv kijken wanneer ik wilde heur
het rooktquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
m\\\'n avatar wat doe je?!
Nee het kettingrooktquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:59 schreef blublub het volgende:
[..]
het rookt
roken is keislecht voor jequote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
Ha je moet toch wat.
Wat zij zegt...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:01 schreef blublub het volgende:
[..]
roken is keislecht voor je
Mwjahquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
is dit beter dan?.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
is dit beter dan?.
Ja en dan kom je bibberend en rillend op msn en dan gaat een bepaalde citroen wiens naam ik niet zal noemen meteen offline.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Ohhhh een middag en avond zonder vrienden.... dat gun je niemand
Zit je enthousiasme soms nog bij tweakers ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mwjah
ach niet zeiken, jij hebt mij ook geblocktquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja en dan kom je bibberend en rillend op msn en dan gaat een bepaalde citroen wiens naam ik niet zal noemen meteen offline.
Jah, het arme Beevje was meteen getraumatiseerd.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja en dan kom je bibberend en rillend op msn en dan gaat een bepaalde citroen wiens naam ik niet zal noemen meteen offline.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ach niet zeiken, jij hebt mij ook geblockt
ssssssst!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit je enthousiasme soms nog bij tweakers ofzo?.
jah wat dacht je nou, dat ik dat niet doorhad? of wou je zeggen dat t niet zo is he?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Jij was toen trouwens kei niet online, doosquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ach niet zeiken, jij hebt mij ook geblockt
maar je hebt me wel geblocktquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij was toen trouwens kei niet online, doos
Ik ben kei weinig online geweest de laatste tijd mutsquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:06 schreef blublub het volgende:
[..]
jah wat dacht je nou, dat ik dat niet doorhad? of wou je zeggen dat t niet zo is he?![]()
Nee ik heb je niet geblockt maar dat ga ik nu wel doenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:07 schreef blublub het volgende:
[..]
maar je hebt me wel geblockt
maar dan heb je me nog wel geblockedquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben kei weinig online geweest de laatste tijd muts
jahjah smoesjes smoesjes....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee ik heb je niet geblockt maar dat ga ik nu wel doen
whatever mênquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:07 schreef blublub het volgende:
[..]
jahjah smoesjes smoesjes....
nou bewijs t dan maar he, dat je me niet geblocked hadquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
whatever mên
doe maar kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
ssssssst!
Dat valt ook echt te bewijzen hequote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:09 schreef blublub het volgende:
[..]
nou bewijs t dan maar he, dat je me niet geblocked had
hij blokt mij!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:09 schreef Timmah het volgende:
Doe \\\'ns liev!
sorry Timmahquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:09 schreef Timmah het volgende:
Doe \\\\\\\'ns liev!
* Gehypnotiseerd naar het plaatje staar *quote:
nou je staat nog steeds op offline, dus ik ben nog steeds geblockedquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat valt ook echt te bewijzen he![]()
Vraag dan aan anderen of ik online ben.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:11 schreef blublub het volgende:
[..]
nou je staat nog steeds op offline, dus ik ben nog steeds geblocked
goed zo timmahquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:10 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Gehypnotiseerd naar het plaatje staar *![]()
Of je bent niet online.. of je hebt mij ook geblockt...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vraag dan aan anderen of ik online ben..
welke anderen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vraag dan aan anderen of ik online ben..
*zucht*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Of je bent niet online.. of je hebt mij ook geblockt...![]()
Trusten Waxmeneer!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik stap nu dus mijn bed in he, dat jullie dat ff weten weet je weldahaag tot morgen
Trusten Waxjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik stap nu dus mijn bed in he, dat jullie dat ff weten weet je weldahaag tot morgen
Dat heb ik toch niet verdiend ...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zucht*
Ja ik heb iedereen geblockt. Jullie hebben me door.![]()
*zucht*
hehe zie je nou wel ik had toch gelijk nehnehnehnehneeeeehquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zucht*
Ja ik heb iedereen geblockt. Jullie hebben me door.![]()
*zucht*
Jongens ik ben gewoon OFFLINE!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet verdiend ...
slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:12 schreef Waxxer het volgende:
NOU!!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet verdiend ...
Goed zo blubje. Zie je ook diequote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:14 schreef blublub het volgende:
[..]
hehe zie je nou wel ik had toch gelijk nehnehnehnehneeeeeh![]()
Ja, en ik ben heeeeeeeeeeeeeeeellll gemeenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NOU!!!!!
Dat klinkt heeeeeeeeeeeelllll zielig
mên neem me toch niet zo serieus. je lijkt *uchuch* Kugari *uch* welquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goed zo blubje. Zie je ook diesmiley? Wat zou die betekenen? Hmmz. moeilijk...
.
dat kan niet mên. Daar ben ik te dom voorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:16 schreef blublub het volgende:
[..]
mên neem me toch niet zo serieus. je lijkt *uchuch* Kugari *uch* wel
Niet hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, en ik ben heeeeeeeeeeeeeeeellll gemeen
jah hij heeft vleesetende tanden (euhm, jahquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, en ik ben heeeeeeeeeeeeeeeellll gemeen
*stil*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Niet hoor.Ik vind je nog steeds liev
oh jah. dat had ik natuurlijk nooit zelf kunnen bedenken. ik ben namelijk een hoer en ik ben doooooooooooooooomquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dat kan niet mên. Daar ben ik te dom voor
:\\\\\\\')
Alsof ik in de spiegel kijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:18 schreef blublub het volgende:
[..]
jah hij heeft vleesetende tanden (euhm, jah) en vuurspuwend haar en zo een evil look dat je denkt mên ielh
[afbeelding]
:\\\')
Ow. Ja ik ben alleen maar dom. :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:19 schreef blublub het volgende:
[..]
oh jah. dat had ik natuurlijk nooit zelf kunnen bedenken. ik ben namelijk een hoer en ik ben doooooooooooooooom
Trusten Timmahquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:20 schreef Timmah het volgende:
Ik ga slapen...
Trusten Beav
Trusten Blubs
goed hequote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof ik in de spiegel kijk.
ik niet ik ben een hoeoeoeoeor. ben je nou laloers op mij? jah he jah he geef maar toe :\\\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow. Ja ik ben alleen maar dom. :\\\\\\\')
Volgens mij is dat een soort van doodsverwensing...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:22 schreef blublub het volgende:
[..]
goed henee hoor je lijkt meer op zoeen ofzo:
[afbeelding]
hmmz.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:22 schreef blublub het volgende:
[..]
goed henee hoor je lijkt meer op zoeen ofzo:
[afbeelding]
Als ik het me goed meen te herinneren ben je een hoenr. :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:23 schreef blublub het volgende:
[..]
ik niet ik ben een hoeoeoeoeor. ben je nou laloers op mij? jah he jah he geef maar toe :\\\\\\\')
@timmah: trusten
oh jah! hihi! ik ben dom! ik kan dat toch allemaal niet onthouden joh gekkie. al die letters indrukken op dat ding zo en dan ook in de goede volgorde, das echt keimoeiluk mên, laat staan dat ik ook dat soort dingen nog kan onthouden! hihi, ik ben doooooooooomquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als ik het me goed meen te herinneren ben je een hoenr. :\\\')
das een keilief konijntjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hmmz..
Ja maar daar kan jij ook niks aan doen want jij bent een hoenr :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:27 schreef blublub het volgende:
[..]
oh jah! hihi! ik ben dom! ik kan dat toch allemaal niet onthouden joh gekkie. al die letters indrukken op dat ding zo en dan ook in de goede volgorde, das echt keimoeiluk mên, laat staan dat ik ook dat soort dingen nog kan onthouden! hihi, ik ben doooooooooom
okeejquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:28 schreef blublub het volgende:
[..]
das een keilief konijntje
hej! jij bent toch ook dom! dat kan jij helemaal niet onthouden mênquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar daar kan jij ook niks aan doen want jij bent een hoenr :\\\\\\\')
Ow jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:32 schreef blublub het volgende:
[..]
hej! jij bent toch ook dom! dat kan jij helemaal niet onthouden mên
ik heb dr zelfs een speciale ik-ben-blublub-en-ik-ben-dom-smiley voor [afbeelding]
jah! ik ga ook amar slapen! want ja, ik heb al veel te veel gedenkt vandaag dus kan dr niets meer in, in mn hoofd dan he :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ja
ik wil ook een speciale smiley!
Nou ik ga mar naar bed ofzo. Mijn hoofd is vol :\\\\\\\')
kst!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
tsk!
Hoi Idril!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:28 schreef Idril-2 het volgende:Hoera!
Goeiemorgen
hmmz?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Beav!Je icoon!
ze gaan nueckenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Beav!Je icoon!
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:09 schreef blublub het volgende:
[..]
ze gaan nuecken
lieve Beavje,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*opraap*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb goede zin *dans* en de zon schijnt *spring* ik wil naar buiten *huppel* maar ik moet werken *val en struikel*
lieve Blub,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:20 schreef blublub het volgende:
[..]
lieve Beavje,
wat dacht je dan dat ze gingen doen? was je serieus in de overtuiging dat ze een potje gingen monopolyen? ik denk het niet
groetjes, Blubney [afbeelding]
lieve Beavje,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
lieve Blub,
Hoe moet ik nou weten hoe heteroows nuecken?
groetjes,
Beavje
lieve Blub,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:27 schreef blublub het volgende:
[..]
lieve Beavje,
zet eens SBS6 of RTL5 op vanavond, laten we zeggen, zo rond een uur of 11... succes gegarandeerd![]()
veel kijkplezier
groetjes, Blubney [afbeelding]
tip: maak notieties!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
lieve Blub,
Bedankt voor de tip.
Ik zal de video klaarzetten zodat ik terug kan spoelen als ik iets niet snap.
groetjes,
Beavje
Hmmz, ja zoveel tijd heb ik niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:31 schreef blublub het volgende:
[..]
tip: maak notieties!
ik wou eerst bijna zeggen je mag wel een keer komen kijken, maar dat ging me toch net weer even wat te ver. plus dat het toch nog wel zeker zon 6 jaar duurt voordat ik weer eens aan de slag kan
psst, volgens mij kan Gerdow daar heel niks van, je kan t beter bij iemand anders proberen, anders krijg je er nog een raar beeld van vrees ikquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, ja zoveel tijd heb ik niet.
Zou Gerdoow het erg vinden als ik kwam kijken denk je?
Vast niet.
Aaah! My eyes! MY EYES!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:32 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Love is in the air... lala lalalala...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:55 schreef Jerruh het volgende:
oeh gisteren was cool! ik heb de hele middag gechat met mister stalker en hij bleek vlak achter me te zitten, en toen hebben we een tijdje met elkaar gekletst enzo, en gaf ie zijn nummer. het is allemaal maar raar enzo, maar ja.. het was gezellig!!!.
had je een stalker dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:55 schreef Jerruh het volgende:
oeh gisteren was cool! ik heb de hele middag gechat met mister stalker en hij bleek vlak achter me te zitten, en toen hebben we een tijdje met elkaar gekletst enzo, en gaf ie zijn nummer. het is allemaal maar raar enzo, maar ja.. het was gezellig!!!.
Heb jij onder een steen gezeten ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:56 schreef blublub het volgende:
[..]
had je een stalker dan?
nou, stalker... iig een leuke jongen die me constant aankeek enzo, waar ik weer nerveus van werd, en toen heb ik m gemaild blabla en toen chatten blabla en elkaar op school spreken blabla en nu heb ik ook zijn nummer! (nee, nie gevraagd, gaf ie vanzelf)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:56 schreef blublub het volgende:
[..]
had je een stalker dan?
He jammerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
<knip>
@sunjammer: haha nee.
ik heb dus ook nog een leven enzo hequote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen gezeten ofzo?.
Ooo diequote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, stalker... iig een leuke jongen die me constant aankeek enzo, waar ik weer nerveus van werd, en toen heb ik m gemaild blabla en toen chatten blabla en elkaar op school spreken blabla en nu heb ik ook zijn nummer! (nee, nie gevraagd, gaf ie vanzelf)
whoehoe! en maar is ie echt leuk en gay/bi en alles enzo en gaan jullie bellen en afspreken??? tell me tell mequote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, stalker... iig een leuke jongen die me constant aankeek enzo, waar ik weer nerveus van werd, en toen heb ik m gemaild blabla en toen chatten blabla en elkaar op school spreken blabla en nu heb ik ook zijn nummer! (nee, nie gevraagd, gaf ie vanzelf)
@sunjammer: haha nee.
hij is dus homo (heb in een mail zo evraagd van: zeg ey, gij daar, bende homo?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:02 schreef blublub het volgende:
[..]
whoehoe! en maar is ie echt leuk en gay/bi en alles enzo en gaan jullie bellen en afspreken??? tell me tell me
dat ie homo is: jeeejquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is dus homo (heb in een mail zo evraagd van: zeg ey, gij daar, bende homo?.
en hij is al bezet enzo.
maar het stomme is, is dat hij gewoon zo enorm benaderend doet. dat merk ik uit alles wat ie doet en zegt. dus ik moet er mee oppassen. ik heb geen zin in allerlei foute dingen enzo.
*van stoel val*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:07 schreef Jerruh het volgende:
op 1 foto leek ie wel een beetje op gerdo.
!
ielhquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:07 schreef Jerruh het volgende:
op 1 foto leek ie wel een beetje op gerdo.
!
nee Angel heeft gewoon een beetje een evenwichtsprobleempje af en toequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:10 schreef Sunjammer het volgende:
Is het van stoelen vallen in momenteel?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:11 schreef blublub het volgende:
[..]
nee Angel heeft gewoon een beetje een evenwichtsprobleempje af en toe
Kheb \"a thing\" voor dansers.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:06 schreef Ang3l het volgende:
JA hij\\\'s best te doen he
Leuk lijf heeft ie ook, en een beetje overdreven los en soepel qua bewegingen![]()
Hey... heb jij ook al van die \\\\ tekens als je de \\\' of de \\\" gebruikt!
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb \\\"a thing\\\" voor dansers.![]()
Dat heb ik wel gemerkt jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Me2
Daarom dans ik ook
Enne, d\\\\\\\'r is zo\\\\\\\'n fabel dat je iets kan aflezen aan de manier waarop iemand danst. Die heeft controle over z\\\\\\\'n lichaam natuurlijk
Dat zeggen ze ook over iemand\'s lip... oh Haai Waxje!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Enne, d\\\'r is zo\\\'n fabel dat je iets kan aflezen aan de manier waarop iemand danst. Die heeft controle over z\\\'n lichaam natuurlijk
Ja en ook op gay.nlquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:16 schreef Waxxer het volgende:
Hai, ik ben er weer
hahahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja en ook op gay.nl![]()
Maar ook Hoi 2 Waxxer
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over iemand\\\'s lip... oh Haai Waxje!!!
Ik doe m\\\'n huiswerk, maar zo moeilijk was het ook niet. Gewoon op Zwolle en Nieuw zoeken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahaha![]()
ik zag het!!!! Zoekerdje!!!
![]()
Ik laat me eigenlijk nooit in m\'n brein penetreren. Krijg ik zo\'n koppijn vanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:24 schreef wizarddragon het volgende:
Control your body
The beat is runnin\\\' through your veins
Control your body
When you let it penetrate your brain
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Al ik jou OOIT zie, gebruik ik wel een mondkapje!!
Dat klinkt eigenlijk vrij ranzigquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat me eigenlijk nooit in m\\\'n brein penetreren. Krijg ik zo\\\'n koppijn van
Ben ik al joh, da\'s het voordeel van aziaatquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:43 schreef Idril-2 het volgende:
Nietus! \\\'t Is lunchpauze & mooi weer dus alle mensjes zitten buiten bruin te worden
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik doe m\\\\\\\'n huiswerk, maar zo moeilijk was het ook niet. Gewoon op Zwolle en Nieuw zoeken.![]()
Toen zag ik opeens ogen en sproetjes
Ja anders zit je alleen maar naar mijn lippen te staren en volg je niks van wat er verder gebeurtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
nouhouuu... wat heb je wel niet voor een beeld van mij?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja anders zit je alleen maar naar mijn lippen te staren en volg je niks van wat er verder gebeurt
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nouhouuu... wat heb je wel niet voor een beeld van mij?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Observeren is leren
Yupquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ben ik al joh, da\\\'s het voordeel van aziaat![]()
Naveltje?!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]naveltje
Haai!!Hoe ga je nu?? Al bijgekomen van de quick-step-stress?
euhm..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou jij observeert vast vanalles wat er om je heen gebeurt en rondloopt! Stiekemerd!!
Thanx...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:13 schreef Waxxer het volgende:
hahahahahhaah![]()
aaawwwww nou wizje, je kunt toch een smoesje bedenken??![]()
hahahha LOL![]()
*wizje zonnebrandcreme aangeef*
(want ik durf niet zomaar te smeren)
Mja en dan witte broek en allesquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naveltje?!
Enne. ... ik moet vanavond nog flink trainen, morgen waarschijnlijk ook, zondag generale en 2 optredens... en dan is\\\'t rust
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Thanx...
Smoesje? Hmm zonnebrandcreme werkt ouderdom tegen? zoiets?![]()
jajajajaja daar ben je al helemaal in getraind he?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm..
C\'est le Voyeur Ultime!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jajajajaja daar ben je al helemaal in getraind he?Kijken zonder op te vallen!
Mjah, als ik heir op het stand ga zitten (of in sri lanka). En ik smeer nooit, en ik zit de hele dag in de zon voel ik op het einde van de dag toch wel wat jeuken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. Kheb nooit in m\\\'n leven zonnebrandcreme, etc gebruikt. Ook niet nodig, maar wel jammer. Niemand die m\\\'n rug insmeert. :\\\'(
Personal Advisorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:28 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik ben gepromoveerd tot PA van de baas
Vreemd. De mensen van Caraibische afkomst die ik ken smeren zich juist een ongeluk omdat zij ook gewoon verbranden en een uitgedroogde huid krijgen....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. Kheb nooit in m\\\'n leven zonnebrandcreme, etc gebruikt. Ook niet nodig, maar wel jammer. Niemand die m\\\'n rug insmeert. :\\\'(
PenisAfknijper?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:28 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik ben gepromoveerd tot PA van de baas
Gelukkig kom ik niet daarvandaanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:34 schreef error het volgende:
[..]
Vreemd. De mensen van Caraibische afkomst die ik ken smeren zich juist een ongeluk omdat zij ook gewoon verbranden en een uitgedroogde huid krijgen....
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:36 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik niet daarvandaan. Een uitgedroogde huid krijgen is trouwens heel typisch voor gekleurde mensen, ik moet me ook elke dag insmeren met nivea melk spul, ook al vertik ik het. Is voor meisjes dat vette spul
![]()
Nou, als ik er meer dan 6 uur in zit gaat het wat jeuken. Maar, verder wordt ik er alleen maar lekker bruin vanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:41 schreef error het volgende:
[..]
[opa]Ik zou het toch maar doen [/opa]
Maar jij verbrandt niet in de volle zon?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
C\\\'est le Voyeur Ultime!
ach, de onschendbaarheid van de jeugdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:44 schreef Dark_Killah het volgende:
Oh ja, en begin neit te mekkeren over huidkanker want ik luister lekker toch niet PUH![]()
Die laatste.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Personal Advisor
Personal Assistent
Explain me.
Ik heb juist in de winter meer last van een uitgedroogde huid dan in de zomer. Maar echt, ik heb in m\'n leven nooit zonnebrandcreme gebruikt. Vroeger weleens wat niveauspul gebruikt, maar op een gegeven moment werd het gewoon erger. Nu gebruik ik bijna niks, afentoe babyolie.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:34 schreef error het volgende:
[..]
Vreemd. De mensen van Caraibische afkomst die ik ken smeren zich juist een ongeluk omdat zij ook gewoon verbranden en een uitgedroogde huid krijgen....
Whahahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[...blaat...]
mooi he, huidkanker:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:44 schreef Dark_Killah het volgende:
Oh ja, en begin neit te mekkeren over huidkanker want ik luister lekker toch niet PUH![]()
Zwitsalquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:54 schreef wizarddragon het volgende:
Nu gebruik ik bijna niks, afentoe babyolie.
Gadverredammequote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:55 schreef blublub het volgende:
[..]
mooi he, huidkanker:
[afbeelding]
valt dit binnen de policy?
Dat logootje, die kleuren, die geurquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup zwitsal ja![]()
jah jongetje, dikke kans dat jij er over een tijdje ook zo uitziet, als je je nooit insmeertquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gadverredamme
:\'( :\'(quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:09 schreef blublub het volgende:
[..]
jah jongetje, dikke kans dat jij er over een tijdje ook zo uitziet, als je je nooit insmeert
insmerenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
:\\\'( :\\\'(
Ik zo van mijn mooie huid, wat doe je ?
[inkopmode]quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik kom morgen in mantelpakje
Woei!!! ga je dat werk echt blijven doen?!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
verhaal
De fallusmossel?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:46 schreef Weemz het volgende:
[onderwerpverandermode]
Een zeedier met de letter...... F
[/onderwerpverandermode]
[postwheemznegeermode]quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:39 schreef Waxxer het volgende:BABY-OLIE!!!!!!
ander onderwerp graag....
ik gebruik altijd alleen maar vaselinequote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:56 schreef Waxxer het volgende:
Nou meiden, wat heeeerrrlijk he, dat babbelen over cremepjes en zalfjes![]()
junkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:32 schreef Cybart het volgende:
Fiets te koop
dank jequote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:36 schreef Jerruh het volgende:
bart, ik haat je![]()
.
mjwa ik baal er van, tis de tweede al..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank je
(sorry kon het niet laten)
ja is klote man!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa ik baal er van, tis de tweede al..
*op fiets stap* oh nee, ik heb geen fietsquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:41 schreef Waxxer het volgende:
* waxxer luistert: Focus - Harem Scarem
Vanavond barren!Komen jullie een drankje halen??
Ah joh, verhuis de boel maar naar Zwolle voor vanavond!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:41 schreef Cybart het volgende:
Ik moet zo gaan draaien
haha, ja neem ik het publiek ook wel mee, kunnen we nog lachen...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, verhuis de boel maar naar Zwolle voor vanavond!Gezellig!!
Nah, je prive-chauffeur vindt het echt niet erg om er ff heen te rijden! Zwolle, Kamperstraat, kan niet missen!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*op fiets stap* oh nee, ik heb geen fiets
euhm.. begin maar alvast, ik kom wat later denk ik.
ow ja tuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, je prive-chauffeur vindt het echt niet erg om er ff heen te rijden! Zwolle, Kamperstraat, kan niet missen!
Haha, ja, ze zullen nog schrikken van al die wapperpolsjes!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, ja neem ik het publiek ook wel mee, kunnen we nog lachen...
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, ja, ze zullen nog schrikken van al die wapperpolsjes!
Mooi zoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow ja tuurlijk![]()
Oeh! wijnquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mooi zoKrijg jij een wijntje van me!
nee hier is het pas drukquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
druk hier enzo.
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:58 schreef ajuu het volgende:
gister naar "charade" geweest, film met gary grant en aubrey hepburn (ihkv retrospecief van hepburn) fantastische teksten, en sel van grant en hepburn, super openingstitels-filmpje (hoe heet zoiets?)
[afbeelding]
spel van sinaaspapels doorgeven via je onderkin...grant in actie!
ik heb tiffany's gedownload, moet nog kijken, deze moet je eens zien, naast geweldige teksten draagt hepburn soms bizarre creaties van givenchy.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ken van hepburn alleen Roman Holiday, Funny Face en Breakfast at Tiffany's
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik voell me echt mega niet lekker..
naar bed
Ik vind em superquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:27 schreef Twaalfje het volgende:
* Timmah heeft een nieuwe avatar!!!
Dáááánk!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind em super![]()
uhuhquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Dáááánk!!
Lollug wel hè?
hij ruledquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Dáááánk!!
Lollug wel hè?
Jaaajaaah hou nou maar op hoor....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
hij ruled
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:32 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jaaajaaah hou nou maar op hoor....![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:27 schreef Twaalfje het volgende:
* beaverhausen heeft een nieuwe avatar!!!
Eej Beaver!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Eej Beaver!!
Ik heb bijna elke week een nieuwequote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:46 schreef Twaalfje het volgende:
Ook een nieuwe ava!!
Sjees jij verslijt ze wel hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb bijna elke week een nieuwe
Dat heet afwisselingquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:51 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sjees jij verslijt ze wel hè?![]()
Ja, ik vind die van mij ook leuk, dank je Andyquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Hij is leuk, 12-je!
kvinnum vaag, deze :Squote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat heet afwisseling
Das nie vaag. Das Madonna. Justify My Love. Ken je klassiekersquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:57 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
kvinnum vaag, deze :S
Dáááánk!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Hij is leuk, 12-je!
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ik vind die van mij ook leuk, dank je Andy
Weet je wat mij opvalt, als een ander van avatar wisselt hoor je niemand er over maar zodra ik er iets anders neerzet begint bijna iedereen te mauwenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:02 schreef Idril-2 het volgende:
*stil*
*mooi*
en toch vind ik het niet bij je passen, Beavje
Is dat sow? Hm.......quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je wat mij opvalt, als een ander van avatar wisselt hoor je niemand er over maar zodra ik er iets anders neerzet begint bijna iedereen te mauwen![]()
![]()
Nou ja, dat idee heb ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Is dat sow? Hm.......
*hips*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:09 schreef Idril-2 het volgende:
Ik miauw niet mee met de wolven in het bos.
Zeg gewoon wat ik eran vind.
En nu ga ik slapen *hips*
Te veel alcohol? Truste meid!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:09 schreef Idril-2 het volgende:
Ik miauw niet mee met de wolven in het bos.
Zeg gewoon wat ik eran vind.
En nu ga ik slapen *hips*
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*hips*
nee hoor, genoegquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Te veel alcohol? Truste meid!
Trustenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:12 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
![]()
=zie edit=
truste allemaal
There's no such thing as too much alcoholquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Te veel alcohol? Truste meid!
Dat had ik vanmorgen toch al gezegd?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ik vind die van mij ook leuk, dank je Andy
Wat denk je dat ik doe?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
Goftedomme stelletje heaumeaux!
Durf ook eens te posten als het topic bijna vol zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |