als je elke ochtend eerst ff naar je profiel kijkt en de cijfers ergens noteert kun je het zelf uitrekenenquote:Op maandag 21 juni 2004 14:31 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb geen idee. Kan ik het zelf ook opzoeken eigenlijk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grrrrrrrrrrquote:Op maandag 21 juni 2004 12:21 schreef martinuhhh het volgende:
Vast iets van 400 posts deze weekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nog geen 30quote:Op maandag 21 juni 2004 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik flink m´n best gedaan deze week, loopt mevrouw nog verder uit. Ik denk dat ik te oud wordt voor dit soort onzin.
deze week...500, dammquote:Op maandag 21 juni 2004 08:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik gok op ongeveer 500 posts voor mij deze week.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, niet verkapte terugvindpost.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gemiddeld 108 pdquote:Op maandag 21 juni 2004 16:10 schreef Stuart het volgende:
Ik gok op ongeveer 900 posts voor mijzelf deze weekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eeh, als ik 900 door 7 deel, komt daar 128 5/7 uit hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:12 schreef BobRooney het volgende:
[..]
gemiddeld 108 pdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
miereneukerquote:Op maandag 21 juni 2004 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eeh, als ik 900 door 7 deel, komt daar 128 5/7 uit hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zit er anders 'maar' 20 naast hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:19 schreef BobRooney het volgende:
[..]
miereneuker
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik flink m´n best gedaan deze week, loopt mevrouw nog verder uit. Ik denk dat ik te oud wordt voor dit soort onzin.
Wel godverd....quote:Op maandag 21 juni 2004 18:23 schreef martinuhhh het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nénénénénééé
lekker puh!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij bedoelde wat in mijn profiel staat bij gemiddeld per dagquote:Op maandag 21 juni 2004 18:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je zit er anders 'maar' 20 naast hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel godverd....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die jeugd van tegenwoordig, geen respect meer voor ouderen!
Een totaal gebrek aan normen en waarden, dat is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop