quote:Op maandag 5 juli 2004 10:16 schreef Credence het volgende:
dat spelletje is briljant
Ik vond ze juist uitstekend passen op een festival (ze gezien op Witnness en Lowlands), erg fijne bandquote:Op zondag 18 juli 2004 11:23 schreef Blackhouse het volgende:
Zag ze vorig jaar op Werchter, niet echt mijn ding, was ook wat te vaag voor een festival (of ik was op dat moment te nuchter, dat kan ook)
REM mocht willen dat hun laatste album als Together we're heavy klinkt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef DaveM het volgende:
ik hoorde pas een lang nummer dat me deed denken aan REM met iets teveel spacecake op.
Toen ik zag Flaming Lips dacht ik: even klikken dan toch maar... klinkt goed (eigenlijk vind ik het echt prachtig), maar ik snap helemaal niets van het spelletje. De site is wel heel mooi ook, het is echt de sfeer van de muziek die hij uitstraalt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Hoor er meer Mercury Rev en bovenal Flaming Lips in..... Heb Michael Stipe ook nooit in hippie-sferen meegemaakt...
Ik zie het nu, heb de OP al 5 maand niet meer gezien.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:19 schreef pfaf het volgende:
Ik weet deat ik dronken ben, maar welk spel bedoel je?
Waarschijnlijk nog beterquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:24 schreef pfaf het volgende:
Ik luister op het moment alleen de cd, is dat ook goed?
Same here, ik was in de melkweg.quote:Op maandag 1 november 2004 14:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Iemand nog mensen naar de live-optredens afgelopen week geweest? Ik ben in Tivoli geweest, het was erg vermakelijk maar muzikaal eigenlijk schaamteloos slecht! Maar zoals een iets te vatsig jurylid met zonnebril in het haar zou zeggen; "de performance maakte een hoop goed!"
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:23 schreef p-etr-a het volgende:
Haha, geeft niet hoor. Maar ik zit dus de hele tijd op die twee mensen, die schildpad en de hagedis (is dat een hagedis? leguaan?) te klikken, alleen gebeurt er niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |