quote:Op maandag 5 juli 2004 01:19 schreef kibber het volgende:
Belt die TS morgen z'n moeder op..
Blijkt hij de wieltjes van dat ding te zijn vergeten.. hehehe
Dat ding moet toch zonder wiebelen kunnen staan?quote:Op maandag 5 juli 2004 01:19 schreef 9christensen het volgende:
ja die kan je net zo goed wegdonderen
tegen krassen op je laminaat/galzuur van je tegelsquote:Op maandag 5 juli 2004 01:25 schreef haaahaha het volgende:
WAAROM ZITTEN ER DAN DOPPEN IN??????
meestal om te stellen end at doe je dan met een pin die er in klikt, maar die zit er niet zo te zienquote:Op maandag 5 juli 2004 01:25 schreef DennisMoore het volgende:
En wat zou nou überhaupt het nut van die kleine gaatjes zijn?
Ook al zou je dunnere gebruiken, dan nog past het niet door de stangen, omdat er aan de andere kant geen klein gaatje zit, en dus kun je de andere stang er niet aan vastschroeven.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:26 schreef nikky het volgende:
zijn het niet de verkeerde schroeven
Volgens mij lukt dat niet echt qua verbinding hoor.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:27 schreef erikkll het volgende:
moet deel 1 niet tussen deel 5 en 5b zitten?
quote:Op maandag 5 juli 2004 01:28 schreef milagro het volgende:
enwat zit er boven in 2b en 2 aan gaten?
Geen gaten, zei ie.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:28 schreef milagro het volgende:
DAT ZEG IK $*$%^&%() AL DE HELE TIJD!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 01:28 schreef milagro het volgende:
sssstquote:Op maandag 5 juli 2004 01:28 schreef tvlxd het volgende:
[..]!
Bovenaan de stangen 2 en 2b zitten maar 1 gat, aan 1 kant, waar die stelschroef doorheen kan om stang 3 en 3b strak te schroeven zodat ie niet naar beneden zakken.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:28 schreef milagro het volgende:
Ja antwoord hier nou eens op!!! Ik word er ook al moe van.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:28 schreef milagro het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2004 01:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
DAT ZEG IK $*$%^&%() AL DE HELE TIJD!!!!!!!!!!!!!!
Er zit bovenaan 2 en 2b maar 1 gat.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
DAT ZEG IK $*$%^&%() AL DE HELE TIJD!!!!!!!!!!!!!!
luister, een gat zit er nooit voor nietsquote:Op maandag 5 juli 2004 01:29 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Bovenaan de stangen 2 en 2b zitten maar 1 gat, aan 1 kant, waar die stelschroef doorheen kan om stang 3 en 3b strak te schroeven zodat ie niet naar beneden zakken.
Okee, I rest my case.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:30 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Er zit bovenaan 2 en 2b maar 1 gat.
Ook al zou ik die over poot 5 schuifen, dan nog is het gat zo hoog dat poot 5 gaat wiebelen..
dan moet dat dus beneden zitten want beneden HOEF je niets te stellen.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:30 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Er zit bovenaan 2 en 2b maar 1 gat.
Ook al zou ik die over poot 5 schuifen, dan nog is het gat zo hoog dat poot 5 gaat wiebelen..
Tenzij het een fabricage-gat is ofzo, dat nodig was... of ehm, een ontluchtingsgat. Maar dat zou wel wat vreemd zijn, omdat ie zowel door 2 en 2b zit, als door 4, op gelijke hoogte.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:31 schreef milagro het volgende:
luister, een gat zit er nooit voor niets
er moet dus ergens NOG een ongebruikt gat zitten, ga dat zoeken en maak foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |