quote:Op maandag 5 juli 2004 00:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
bron: http://www.leovee.nl/weblogpl.php?x=174
via google gevonden
http://www.google.nl/sear(...)oor+het+leven%22&lr=
JA NOU EN???!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:35 schreef haaahaha het volgende:
[..]
JA MAAR IK ZEI HET TOG!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:37 schreef milagro het volgende:
[..]
JA NOU EN???!!!!!!!
WOU JE METEEN DE OPLOSSING DAN OF ZO
OF WIL JE EEN LEKKER LOPEND TOPIC
*boor pakt en willekeurig gaten in de muur gaat boren hier![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 5 juli 2004 00:37 schreef milagro het volgende:
[..]
JA NOU EN???!!!!!!!
WOU JE METEEN DE OPLOSSING DAN OF ZO
OF WIL JE EEN LEKKER LOPEND TOPIC
*boor pakt en willekeurig gaten in de muur gaat boren hier![]()
![]()
Zo past ie goedquote:Op maandag 5 juli 2004 00:38 schreef haaahaha het volgende:
oh wacht hij past al!
HIERIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
KUT DING!!
wat dacht je van een looprekquote:Op maandag 5 juli 2004 00:38 schreef Lucille het volgende:
Misschien kan je er iets anders van maken, een rekje voor een klimpant of zo?
Het deksel van je prullenbak wiebelt nuquote:Op maandag 5 juli 2004 00:38 schreef haaahaha het volgende:
oh wacht hij past al!
[afbeelding]
KUT DING!!
nee, die heb ik nog iedere dag nodig. loop lastig met al mijn bleding r over heenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
wat dacht je van een looprek
Wat, laten jullie vrouwen dat zo zien dan?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:39 schreef shmoopy het volgende:
Bij mij rijst opeens de vraag: heb je een goed contact met je moeder?
Ik bedoel, er lopen geen conflicten oid?
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:59 schreef haaahaha het volgende:
Nee, heb ik al geprobeerd, shmoopy! Er zitten 2 gaatjes, maar het 2de gaatje, daar past de schroef niet doorheen!!!
Je moet eens weten hoe subtiel vrouwen zijn ....quote:Op maandag 5 juli 2004 00:40 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Wat, laten jullie vrouwen dat zo zien dan?
ik quotte de verkeerde , jaquote:Op maandag 5 juli 2004 00:40 schreef deliberator het volgende:
[..]
nee, die heb ik nog iedere dag nodig. loop lastig met al mijn bleding r over heen
Kwestie van schroefje 11 aandraaien.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het deksel van je prullenbak wiebelt nu
]quote:Op maandag 5 juli 2004 00:40 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff, met een boormachine of een lasapparaat had je 'm al lang gefixed.
En weggooien is zonde!.
De kindertjes in Afrika... nee wacht....
In afrika zou hij niet wiebelen, want daar zijn de vloeren niet recht.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:42 schreef kibber het volgende:
[..]
]
Zelfs kindjes in Afrika zou ik dat niet aan willen doen..
Sla buis nummer 4 dieper in buis 2 en 2b en boor desnoods twee nieuwe gaten in buis 4.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef haaahaha het volgende:
Waarom is fok zo rukking traag?
Okay, wat doe ik hier fout?
[afbeelding]
Kan iemand me helpen?
rot op met dat kut ding!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef deliberator het volgende:
[ te koop ]
Prijs: 15,00 euro
Beschrijving: een kledingrek die je in hoogte kunt verstellen
Op wieletjes dus makkelijk verrijdbaar
Het kleding rk kan je ook gemakkelijk uitelkaar halen zo dat het makkelijk mee genomen kan worden
Zie foto
[afbeelding]
Klikerdeklik
je moet de schroeven onderin bij 2 b en 2 er pas inschroeven als je 4 verder doorgeschoven hebtquote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand me helpen?
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:44 schreef haaahaha het volgende:
[..]
rot op met dat kut ding!!!!
Ik denk dat 5 en 5b omgewisselt moeten wordenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand me helpen?
En daar hebben ze geen klerenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef julekes het volgende:
[..]
In afrika zou hij niet wiebelen, want daar zijn de vloeren niet recht.
Heej, een Nefitquote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef deliberator het volgende:
[ te koop ]
Het kleding rk kan je ook gemakkelijk uitelkaar halen zo dat het makkelijk mee genomen kan worden
Zie foto
[afbeelding]
Klikerdeklik
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:38 schreef haaahaha het volgende:
oh wacht hij past al!
[afbeelding]
KUT DING!!
Ik schuif stang 4 net zover in 2 tot ie niet verder kan, en dan komen de gaten goed uitgelijnd, waarna ik de schroef erdoorheen kan doen..quote:Op maandag 5 juli 2004 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet de schroeven onderin bij 5 b en 5 er pas inschroeven als je 4 verder doorgeschoven hebt
Ja, dat zeg ik. Blokker.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef deliberator het volgende:
[ te koop ]
Zie foto
[afbeelding]
Klikerdeklik
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:45 schreef kibber het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen kleren
MIJ ANDERS NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:45 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
meesterlijk topic![]()
de tranen lopen over mijn wangen
tssss zijn kachel wiebelt niet, het gaat om dat zeer stabiele, goed in elkaar gezette, zo goed als nieuw, te koop staande kledingrekquote:Op maandag 5 juli 2004 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej, een Nefit
en dan moet je dus die voetjes uitschroeven dan wiebelt het niet meer, plasser!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:45 schreef haaahaha het volgende:
Het is wel zo, dat de gaten waarin die schroeven zitten tussen stang 2 en 3 lager geboord zijn, MAAR DAT MAAKT OOK GEEN FUCK UIT WANT DAN BLIJVEN DIE KUTPOTEN NOG WIEBELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:46 schreef deliberator het volgende:
[..]
tssss zijn kachel wiebelt niet, het gaat om dat zeer stabiele, goed in elkaar gezette, zo goed als nieuw, te koop staande kledingrek
Ik vind dat Shmoopy wel een schouderklopje verdient heeft voor haar ruimtelijk inzicht.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:45 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
meesterlijk topic![]()
de tranen lopen over mijn wangen
HEB IK AL GEZEGD OP PAGINA 1 LUMMEL!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan moet je dus die voetjes uitschroeven dan wiebelt het niet meer, plasser!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |