Ja, want dan passen die schroefjes wel.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
Moeten 5 en 5b wel aan de buitenkant? Zouden ze ook aan de binnenkant kunnen?
je hebt ze omgekeerd zitten, oen!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:12 schreef haaahaha het volgende:
Het onderste gaatje is te klein, en zit maar aan 1 kant, plus dat stang 4 niet verder omhooggedrukt zit!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zeggik, 4 omdraaien.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:15 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt ze omgekeerd zitten, oen!
links moet rechts en rechts moet links
Het schroefje moet er toch helemaal doorheen!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:15 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt ze omgekeerd zitten, oen!
links moet rechts en rechts moet links
lijkt me wel het verstandigste nuquote:Op maandag 5 juli 2004 00:16 schreef Lucille het volgende:
Ik zou Shmoopy gewoon een keer uitnodigen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 5 juli 2004 00:15 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Het schroefje moet er toch helemaal doorheen!!!
http://dating.fok.nlquote:Op maandag 5 juli 2004 00:16 schreef Lucille het volgende:
Ik zou Shmoopy gewoon een keer uitnodigen.
Ga weg uit m'n hoofd.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
die 2 gaatjes zitten nu aan de binnenkant vh frame die moeten dus buiten zitten.
2 en 2b zitten verkeerd
Nee, want in stang 2 zitten 3 gaten, 2 waar de schroef nu doorheen zit, en 1 kleinere die eronder zit, en waarvan jij denkt dat de schroef doorheen moet.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef shmoopy het volgende:
Draai stang 2 180 graden, dan staat ie goed qua schroefopening.
Het lijkt wel poezie, zoals ze het zegtquote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef shmoopy het volgende:
Draai stang 2 180 graden, dan staat ie goed qua schroefopening.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ga weg uit m'n hoofd.
Maar... wat maakt links of rechts nou uit? Het gaat toch om de hoogte?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef milagro het volgende:
die 2 gaatjes zitten nu aan de binnenkant vh frame die moeten dus buiten zitten.
2 en 2b zitten verkeerd
MAAKT GEEN FUCK UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIT!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
2 en 2b zitten verkeerd
je moet ze omwisselen!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:18 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Nee, want in stang 2 zitten 3 gaten, 2 waar de schroef nu doorheen zit, en 1 kleinere die eronder zit, en waarvan jij denkt dat de schroef doorheen moet.
IRL sta ik nu zo ongeveer de man in kwestie verrot te vloeken.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het lijkt wel poezie, zoals ze het zegt
Nee lieve schat, de schroef moet er helemaal doorheen, het onderste gat zit aan 1 kant.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet ze omwisselen!!!!!!!!
2b waar 2 zit en vv
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
IRL sta ik nu zo ongeveer de man in kwestie verrot te vloeken.
Soms, maar ik draag wel hakjes en rokjes, hoor.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef julekes het volgende:
Shmoops, drink jij bier direct uit de fles?
dat daten met shmoopy wordt dus nietsquote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
IRL sta ik nu zo ongeveer de man in kwestie verrot te vloeken.
[GELD TOE] Kledingrek, nog nooit gebruiktquote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef Lucille het volgende:
[TK] Kledingrek, nog nooit gebruikt
Helaas zonder handleiding, maar eenvoudig in elkaar te zetten. Zelfs vrouwen van middelbare leeftijd kunnen het.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef Lucille het volgende:
Wel flink verbogen, en er zijn wat deuken in geschopt.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef Lucille het volgende:
omdat de uitgaansgaatjes niet even groot zijn als de ingangsgaatjesquote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar... wat maakt links of rechts nou uit? Het gaat toch om de hoogte?
Hij beweert dat dat onderste gaatje te klein is, en dat de schroef er helemaal doorheen moet... Tja.
Tsssk, je weet niet wat je mist manquote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef deliberator het volgende:
[..]
dat daten met shmoopy wordt dus niets
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Soms, maar ik draag wel hakjes en rokjes, hoor.
uitgescholden worden tijdens klussen?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tsssk, je weet niet wat je mist man![]()
Nee wacht, effe luisteren.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat de uitgaansgaatjes niet even groot zijn als de ingangsgaatjes
als je ze omwisselt steek je de schroef van de andere kant erin en past het wel.
de onderste gaatjes moeten ze in dan komt het frame hoger te staan.
Aan de andere kant zit maar één gaatje, en dat lijkt het hoge gaatje te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef milagro het volgende:
als je ze omwisselt steek je de schroef van de andere kant erin en past het wel.
de onderste gaatjes moeten ze in dan komt het frame hoger te staan.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef milagro het volgende:
Who cares, al slaat ze je compleet verrot en gooit ze met stront, tis wel een date met de winnaar van het crew tournament (dat voorspel ik ff).quote:Op maandag 5 juli 2004 00:22 schreef deliberator het volgende:
[..]
uitgescholden worden tijdens klussen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |