Dan kun je lang gaan wachten.... voordat al je bruikbare lucht delen uit de auto zijn ben je 10 jaar verder.... je moet iets giftig's toevoegen aan de luchtquote:Op zondag 4 juli 2004 23:30 schreef Desdinova het volgende:
dus je ademt gewoon in wat uit je uitlaat komt?
ik dacht dat een kacheltje dr iets mee te maken had ofzo?
nope, uitlaatgassen.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:30 schreef Desdinova het volgende:
dus je ademt gewoon in wat uit je uitlaat komt?
ik dacht dat een kacheltje dr iets mee te maken had ofzo?
Dit is ook een mogelijkheid... maar met een slag vanuit je uitlaat naar binnen zal sneller het gewenste effect halenquote:Op zondag 4 juli 2004 23:34 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
nope, uitlaatgassen.
gewoon auto in de garage, motor aan en slapie gaan
succes!
Moet je voorstellen als die waterstof brandstofcellen langzaam ingevoerd gaan worden.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:30 schreef Lucille het volgende:
Alleen gaat dat steeds moeilijker tegenwoordig vanwege de strenge milieu-eisen
Volgens mij rammelt dit verhaal. Ik heb altijd begrepen dat de CO zich bindt aan de rode bloedlichaampjes ipv het zuurstof (als je immers geen zuurstof in je bloed hebt, hoe moet het dan met de CO reageren?), en komt er ook niet meer vanaf, waardoor reaneimeren bij dergelijke gevallen dus ook geen zin heeft, en er altijd een bloedtransfusie nodig is.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:42 schreef Guidoweb5 het volgende:
er komt een onvolledige verbranding, zodat er geen CO2 gevormd word maar CO (door een tekort aan zuurstof) Als je dan de CO in ademt gaat het in je longen en dus in je bloed de verbinding aan met de 02 in je lichaam.
zo word CO alsnog CO2 maar dit zorgt er wel voor dat er geen zuurstof meer in je bloed zit.
bovendien is CO gewoon roet, en dus erg schadelijk
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:54 schreef Lucille het volgende:
Een andere methode om zelfmoord te plegen is om de auto op te blazen, maar pas daarbij op dat je je mond niet brandt aan de uitlaat.
Een andere methode om zelfmoord te plegen is om de auto op te blazen, maar pas daarbij op dat je je mond niet brandt aan de uitlaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |