Inderdaad. Er zijn maar zat homo's die zich ergeren aan gay-parades enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom ken ik er maar 2 die dit gedrag vertonen, terwijl ik tientallen homo\'s ken? Kennelijk is het niet zo typerend voor homo\'s. Volgens diezelfde logica zou typisch afwijkend hetero-gedrag zijn dat de mannen naar de hoeren gaan.
Ik denk ook dat er openheid moet zijn in de opvoeding. Zoals ik al zei, homofilie is hoe dan ook geen geaardheid waar je zelf "schuld" aan kunt hebben, zoals men vroeger veelal dacht.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ook. En dat komt omdat je (impliciet) opgevoed bent met het idee dat alleen man en vrouw bij elkaar horen. Dat verandert alleen als je een tijdje lang van het tegendeel overtuigd wordt - of dat nou komt omdat je zelf homo bent, of iemand in je omgeving dat is.
Hmmm... is ook weer een ander verhaal. Op zich is er "vanuit de natuur" (hopelijk vindt je wel dat dit kloptquote:[..]
Dat is inderdaad iets dat goed onderzocht moet worden. Tot dusver ziet het er naar uit dat twee mannen of twee vrouwen net zulke goede ouders kunnen zijn als een man en een vrouw. Ook hun kinderen ontwikkelen zich normaal. Dat je het niet normaal vindt, heeft te maken met je referentiekader, niet met de praktijk.
Ja ok, maar je moet je wel bedenken dat wij hier in een vrij land leven. Kijk in een land als de VS is dit ondenkbaar. En je moet je ook beseffen dat die mensen niet voor hun lol zo geindoctrineerd zijn... dat zit echt diep. Dus het is allemaal niet zwart-wit, ongrondwettelijk c.q. achterlijk vs. overal geaccepteerd/juridisch vastgelegd en zeer goed gefundeerd...quote:[..]
Da\'s inderdaad raar, want het is ongrondwettelijk. Nogmaals, je intuitieve gevoel komt voort uit het feit dat dit land nog altijd gedrenkt is in een christelijke \"moraal\".
In de natuur komt het ook voor dat het wijfje na de bevruchting de vader wegjaagt, dood en/of naar binnen werkt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:48 schreef Cybarite het volgende:
Hmmm... is ook weer een ander verhaal. Op zich is er "vanuit de natuur" (hopelijk vindt je wel dat dit klopt) een duidelijke moeder/vader-verhouding. De moeder/het wijfje heeft spenen/borsten om haar jongen/zuigelingen te voorzien van voedingsstoffen. De vader/het mannetje voldoet ook aan het echte archetype, sterk en stoer, vechtend voor zijn gezin, en doorgaans uit jagen. Vandaag de dag is dit natuurlijk niet echt meer nodig, maar hoe zie jij dat dan? Zouden homofiele stellen zich daaraan hebben aangepast in evolutionaire zin?
Onjuist, ik heb nooit gezegd dat het met zekerheid met morbide is, maar de woordkeus was inderdaad niet erg toepasselijk, aangezien ik zogezegd niet bij voorbaat had moeten uitwijden over het al dan niet ziekelijk zijn van homofilie.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan moet ik wel weten op welke gronden jij homoseksualiteit uitmaakt voor morbide, he. Argumenten en onderbouwingen geven is niet jouw sterkste punt, vandaar dat ik er steeds naar moet vragen.
Nee hoor, in deze vorm zouden het vergelijkingen zijn:quote:[..]
Jawel. \'Jij vertoont een grote gelijkenis met Adolf Hitler.\' \'Negers vertonen een grote gelijkenis met kakkerlakken\' zijn beide (overigens erg walgelijke) vergelijkingen.
Dat zeg ik niet, maar moreel gezien zouden sommige uitzonderlijke gevallen van pedofilie net zo verwerpelijk zijn als homofilie zou zijn, als ik consequent de seksuele moraal van vandaag de dag navolg.quote:Als je stelt dat homoseksualiteit een grote gelijkenis heeft met pedofilie, ben je erg fout bezig en heb je duidelijk niet door waarom de samenleving pedofilie afkeurt. Niet OMDAT het een afwijking zou zijn, maar omdat er kinderen door worden geschaad.
Je bent zelf begonnen met je beledigende opmerkingen telkens.quote:[..]
Dat ben je ook. Wel een slimme troll, die niet aan de lopende band harde uitspraken doet, om toch serieus genomen te worden.
Ik zeg ook niet dat die altijd Marokkaans is, maar het is wel een voorbeeld.quote:[..]
Ja, ik heb last van Allah-mongolen. En de overlast gevende jeugd is niet alleen Marokkaans, hoewel ze zich bijna wel altijd moslim noemen.
Nou het is een heel verhaal. Maar je hebt er toch geen 24 uur over gedaan. (Het is dinsdag vandaag )quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:04 schreef Tarak het volgende:
Nu bier op deze mooie woensdagavond!!!
Het zijn geen nauwe contacten, maar het is zogezegd "algemeen bekend", en ze winden er zelf ook geen doekjes om.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hebben ze het je zelf gezegd, of DENK je het omdat ze zich \'verwijfd\' gedragen? In het laatste geval kunnen het gewoon meteroseksuelen zijn.
Dat is toch algemeen bekend?quote:[..]
Bron?
Wetenschappelijk gezien is dat echter wel een "nurture factor". En dat lijkt me het uitgangspunt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou het is een heel verhaal. Maar je hebt er toch geen 24 uur over gedaan. (Het is dinsdag vandaag )![]()
Dat iemand als foetus bloot gesteld is aan te veel testosteron valt bij mij niet onder de noemer "de omgeving bepaalt".
Je hebt het anders wel over slimheid.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, dyslecticus, ik zeg helemaal niet dat er een verband is.
Dat lijkt me logisch.quote:Ik zeg alleen dat mensen worden opgenomen als ze een gevaar voor zichzelf of anderen vormen, klaar. Wel is het zo dat domme mensen relatief minder vaak voor zichzelf kunnen zorgen.
En waaruit blijkt de implicatie ... ?quote:[..]
Nee, je impliceerde het wel degelijk. Ik quote:
Zo ook bij Down-patienten. Maar waar ligt onze grens dan? In feite verklaren wij dus de ene afwijking gezond, en de ander ongezond. Bij Down-mensen is immers ook slechts één chromosoom afwijkend, er is er ééntje extra, nummer 21. Frappant overigens, aangezien jij beweert dat er een extra homo-gen is...
Maar vindt je dan zelf ook niet dat je nogal ongelukkig uitdrukt over de islam?quote:[..]
Niet elke islamitische medemens is fundamentalistisch, maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel. Ik heb alleen een hekel aan fundamentalisten en dat weet je ook.
Hem maakt het misschien niet uit, dat betekent niet dat er maar gezwegen over moet worden en dat er geen verder onderzoek naar gedaan mag worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jouw intentie is niet zuiver. Jij gebruikt de Van Dale om homoseksualiteit een \'morbide hersenafwijking\' te noemen, terwijl hij zegt dat hem geen worst kan schelen wat voor \'afwijkingen\' iemand heeft.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan sla jij ze dood?
Dat zal best, maar jouw ervaringen zijn evenmin per definitie representatief.quote:[..]
Ik heb het al heel vaak meegemaakt, ook samen met een heleboel (homoseksuele en lesbische) vriend(inn)en. Ik ben beter op de hoogte dan jij.
OK, als je nog zo'n opmerking maakt hoef je geen reactie meer te verwachten.quote:[..]
Omdat jij zoveel dommer en grappiger bent
Leeuwarden pakt overlast vrijende homo's aanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, maar daar kun je niet op iemand van hetzelfde geslacht afstappen, want het is vrijwel zeker dat die hetero is.[/q[
Kun je nooit op voorhand weten.
[q]
[..]
Nah, iemand die daar niet van gediend is zal zich daar niet gauw vertonen.
Net zo min als de jouwe. Ik zeg niet "dat homo's verwijfd zijn", jij maakt er een generalisatie van.quote:[..].
Jij zegt te kunnen zeggen dat homo\'s verwijfd zijn, en als bron geef je je eigen ogen. Vervolgens zeg je dat de homo\'s die jij kent \'weinig zeggen\'. Je bent behoorlijk amusant.
Hier op het forum geven al een aantal mensen het toe, de homobars die je op TV ziet zitten altijd stampvol met dat soort types (daarom gaan veel homo's er ook niet meer heen, zoals Henk Krol, de hoofdredacteur van de Gaykrant). Als je dat extrapoleert is een substantieel deel van de homo's verwijfd. En je kunt er ver nooit iets met zekerheid over zeggen, alleen dat het een flink aantal betreft.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het bij veel homo\'s wel zo is? Je eigen waarneming? En net zei je nog: \'dat zegt net zo weinig als de homo\'s die ik ken.\' Jezus wat ben jij hypocriet zetg.
Dat zijn misschien jouw stereotiepe denkbeelden, hoeft nog niet voor iedereen te gelden. In ieder geval zit er wel een kern van waarheid in, stereotype's onstaan niet zomaar.quote:[..]
Ja, negers stinken (niet mijn mening hoor), moslims zijn terroristen, etc.
Je hebt zelf gelezen wat ik bedoel. Of het neutraal is of niet kun je nog niet zeggen, is nog geen onomstotelijk bewijs voor enige mogelijkheid gevonden. En ik zeg niet dat iets is, nogmaals.quote:[..]
Misschien als je een volledig neutrale afwijking vd meerderheid bedoelt, positief noch negatief. Of denk je serieus dat tolerante mensen zullen zeggen dat homoseksualiteit een morbide afwijking is?
Ik heb die wetenschappelijke bronnen gepost, of was je dat vergeten?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als jij dat DENKT, zonder er ook maar 1 argument of onderbouwing voor te geven, hoe verwacht je dan dat ik het tegendeel van dat achterlijke hersenspinsel van je bewijs?.
Wat is de oorzaak van homofilie, en is dit een negatieve of neutrale afwijking?quote:[..]
Hoe wat wel niet zou zitten? Met homofilie of met jou?
Zie post boven jequote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:59 schreef dVTB het volgende:
[..]
Met deze uitspraak bewijs je nog maar weer eens de VELE borden die je voor je kop hebt. Veel mensen met het Syndroom van Down kunnen heel normaal functioneren in de maatschappij en doen dat ook. Als je je eens beter zou verdiepen in onderwerpen waarover je je vooringenomen standpunten verkondigt, zou je dit soort onzin niet uitkramen. Er zijn talrijke mensen met het Syndroom van Down die een baan hebben (sommigen zelfs een normale, betaalde baan) of die zich op een andere manier verdienstelijk maken.
En om on-topic te blijven: natuurlijk is homoseksualiteit okee. Mensen, waar ook ter wereld, moeten liefde en seks kunnen beleven op de manier die zij willen, mits ze daar anderen geen schade mee berokkenen. En daarvan is hier geen sprake. Simpel eigenlijk.
Is de begeleiding vrijwillig?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Opnieuw blijkt er aan je informatie iets te schorten. Ik ken iemand met down die uiteindelijk is getrouwd met iemand anders met down, en zij leven nu redelijk normaal (Er is minimale begeleiding).
Veel homofoben bleken zelf homo te zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:46 schreef Cybarite het volgende:
Hem maakt het misschien niet uit, dat betekent niet dat er maar gezwegen over moet worden en dat er geen verder onderzoek naar gedaan mag worden.
Er zijn maar zat homo ontmoetingsplaatsen waar niemand last van heeft. Als ze overlast veroorzaken moet er natuurlijk ingegrepen worden. Recreatie gebieden moeten ook voor andere mensen, recreatief, toegankelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:54 schreef Cybarite het volgende:
Leeuwarden pakt overlast vrijende homo's aan
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:59 schreef dVTB het volgende: Met deze uitspraak bewijs je nog maar weer eens de VELE borden die je voor je kop hebt. Veel mensen met het Syndroom van Down kunnen heel normaal functioneren in de maatschappij en doen dat ook. Als je je eens beter zou verdiepen in onderwerpen waarover je je vooringenomen standpunten verkondigt, zou je dit soort onzin niet uitkramen. Er zijn talrijke mensen met het Syndroom van Down die een baan hebben (sommigen zelfs een normale, betaalde baan) of die zich op een andere manier verdienstelijk maken.
Zwaktebod van je om hierop alleen met een zwaaigebaar te reageren. Een teken dat je de discussie niet meer aandurft, omdat je weet dat je hier de plank behoorlijk misslaat.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:07 schreef Cybarite het volgende:
Zie post boven je
Is er dan geen verband tussen het oordeel en de wijze waarop hij tot dat oordeel komt?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:41 schreef Nazgul het volgende:
[..]
Zijn waardeoordeel is top, maar de argumenten die hij gebruikt om er te komen zijn op niks gebaseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |