ik weet wel wat ik met loon zou doenquote:Op zondag 4 juli 2004 20:00 schreef HomerJ het volgende:
Deze week krijg ik mijn loon=een x-box
omgquote:Op zondag 4 juli 2004 20:04 schreef capibar het volgende:
ik heb wat belastend bewijsmateriaal over raymannl: Bassie & Adriaan :1-7-2004: 23.45
wie gaat er nou om kwart voor 12 bassie en adriaan kijkenquote:Op zondag 4 juli 2004 20:06 schreef Rahl het volgende:
[..]
omg
EK finale ookquote:Op zondag 4 juli 2004 20:07 schreef capibar het volgende:
[..]
wie gaat er nou om kwart voor 12 bassie en adriaan kijken
band of brothers komt vanavond trouwens
![]()
hihihiquote:Op zondag 4 juli 2004 20:08 schreef HomerJ het volgende:
Poep!
pies! *rent snel weg en struikelt over zijn veters*quote:Op zondag 4 juli 2004 20:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hihihi![]()
ik zet je wel ff in de OPquote:Op zondag 4 juli 2004 20:08 schreef Rahl het volgende:
waarom sta ik niet in de OP?
houden jullie niet meer van me??
quote:Op zondag 4 juli 2004 20:16 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zet je wel ff in de OP
mmm klein beetjequote:Op zondag 4 juli 2004 20:18 schreef capibar het volgende:
zeg rahl, volgens mij ben jij een beetje alto-achtig persoon, klopt dat?
oude vriendin is gothic+een gitaar willen.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
mmm klein beetje
wrom denk je dat?
ik wil ook een xboxquote:Op zondag 4 juli 2004 20:20 schreef capibar het volgende:
[..]
oude vriendin is gothic+een gitaar willen.
ik zou bassie en adriaan eigenlijk best nog wel een keer willen zien, vroeg keek ik het heel af en toe...quote:Op zondag 4 juli 2004 20:22 schreef mordradead het volgende:
raymannl -> bassienl, hij moet eens oprotten...... ik wil niet met dat soort lui gezien worden op fok, en wanneer komt oc weer
kies zelf dan, jij weet denk ik een betere keuze te maken dan wij...quote:ik wil ook een xbox
moet kiezen
taart!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:23 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
ik keek het altijd vroeger, ik was fan van B-één-nul-nulquote:Op zondag 4 juli 2004 20:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zou bassie en adriaan eigenlijk best nog wel een keer willen zien, vroeg keek ik het heel af en toe...
[..]
kies zelf dan, jij weet denk ik een betere keuze te maken dan wij...
tuurlijk vergeten we dat niet, we kijken er juist naar uitquote:Op zondag 4 juli 2004 20:18 schreef capibar het volgende:
jullie vergeten me toch niet als ik woensdag 2weken weg ebn he?
dat zal afzien worden...![]()
er is een kans van 0,0001% dat ik je tegenkom op vakantiequote:Op zondag 4 juli 2004 20:25 schreef Tain het volgende:
[..]
tuurlijk vergeten we dat niet, we kijken er juist naar uit
1. appeltaartquote:Op zondag 4 juli 2004 20:26 schreef taart het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat voor taart jij eet![]()
uhm jij gaat naar frankrijk tochquote:Op zondag 4 juli 2004 20:27 schreef capibar het volgende:
[..]
er is een kans van 0,0001% dat ik je tegenkom op vakantie![]()
ik wil zo'n gras-handdoek als uit die lipton green ice thea reclamequote:Op zondag 4 juli 2004 20:26 schreef capibar het volgende:
ik kan niet wachten tot ik woensdag aan het (kiezel) strand lig met 30 graden
van dat nederlandse zomerweer word ik ook niet echt blij![]()
dat zeg ik...quote:Op zondag 4 juli 2004 20:28 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm jij gaat naar frankrijk toch
ik wil een canon EOS D30quote:Op zondag 4 juli 2004 20:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik wil zo'n gras-handdoek als uit die lipton green ice thea reclame
ik haat frankrijk dus als dat zou gebeuren dan ben ik binnen no time wegquote:Op zondag 4 juli 2004 20:28 schreef capibar het volgende:
[..]
dat zeg ik...
er is een kans dat je de verkeerde reis hebt geboekt, en dat je ineens middenin de dordogne staat!
me 2quote:Op zondag 4 juli 2004 20:32 schreef capibar het volgende:
hmm...
ik ga voetbal kijken.. tot half elf of wanneer die wedstrijd ookalweer is afgelopen...
Ok! Dan kijk je het niet!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb geen zin in voetbal!
vertel?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:27 schreef HomerJ het volgende:
Net de grappigste film Ooit gezien
wat krijg je dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:02 schreef HomerJ het volgende:
Feli daggla
Eurotrip is een echte aanraderverstand op 0 zetten en héérlijk.
Jongens dit is leuk:
1) Down de .wav : http://www.howardforums.c(...)fb546&postid=2510924
2) Ga naar Configuratiescherm
3)Ga naar Geluid & Audioapperaten(klassieke weergave) of Spraak, geluid en geluidsapparaten en dan Geluid & Audioapperaten(normale weergave)
4) Ga naar tablad: Geluiden
5) In de onderste lijst staat 3x: Nieuw email-bericht. VErander ze daar allemaal in de gedownloade .wav
Echt cool![]()
Down het geluidje alleen maar dan hoor je het welquote:Op zondag 4 juli 2004 23:08 schreef capibar het volgende:
[..]
wat krijg je dan?
ik ben te lui om dat allemaal te gaan doen![]()
die gast die het veld op kwam rennenquote:Op maandag 5 juli 2004 10:57 schreef mordradead het volgende:
griekeland gewonnen, de arrogante koppen van ronaldo/figo/ricardo gezien.... heerlijk. Toch jammer dat otto hagelslag zo'n duitse stempel op het team heeft te drukken, het spel van griekenland was kut.
maart toch, griekelnad![]()
![]()
barcelona... sprong ie in het net, de loserquote:Op maandag 5 juli 2004 10:59 schreef capibar het volgende:
[..]
die gast die het veld op kwam rennen
ik lag echt dubbel![]()
![]()
![]()
gequote, voor het geval datquote:Op maandag 5 juli 2004 11:08 schreef RaymanNL het volgende:
gefeliciteerd Daggla (waarmee eigenlijk)
kom op manquote:Op maandag 5 juli 2004 11:08 schreef RaymanNL het volgende:
gefeliciteerd Daggla (waarmee eigenlijk)
waarmee gijs?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:20 schreef mordradead het volgende:
irritant kutkind, oprotten daarme, je bent nog erger dan rockstah+capibar in het kwadraat
wij in barca ook, veld op gerent (waren in J Cruyff museum) gewoon over hekje klimmen en je kon het veld op,quote:Op maandag 5 juli 2004 10:59 schreef capibar het volgende:
[..]
die gast die het veld op kwam rennen
ik lag echt dubbel:'(
![]()
waarom dan?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:22 schreef capibar het volgende:
ik denk trouwens dat raymannl nu gebant word![]()
ik heb het veld ook nog even gevoeldquote:Op maandag 5 juli 2004 11:29 schreef jercovski het volgende:
[..]
wij in barca ook, veld op gerent (waren in J Cruyff museum) gewoon over hekje klimmen en je kon het veld op,
edit: olympisch stadion kon je trouwens ook zo het veld op
anders verneuk je de layout ffquote:Op maandag 5 juli 2004 11:17 schreef Gamedemon het volgende:
-knip-
is dat positief bedoeld?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:44 schreef mordradead het volgende:
mark my words: raymannl en gamedemon worden de nieuwe rockstah en capibar
Is er nu B&A?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:46 schreef gamecube_master het volgende:
Ik kijk trouwens B&A![]()
De plaaggeest rules![]()
nee want ik krijg de schijt van camera'squote:Op maandag 5 juli 2004 11:44 schreef mordradead het volgende:
mark my words: raymannl en gamedemon worden de nieuwe rockstah en capibar
okequote:Op maandag 5 juli 2004 12:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee i kzag het al eerder maar ik kreeg er net pas last van!
het is rayman of nintendo, meer kan je niet over lullenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:16 schreef RaymanNL het volgende:
Nou jongens, waar zullen we het eens over hebben,
We gaan het niet hebben over:
Rayman: verboden woord, zorgt voor ruzies
Mario: Dat onderwerp hebbe we al behandeld
Hmmmmmz wat dacht je van de Nintendo DS
omdat daggla aan de macht is...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
waarom dan?
Jawel maar dit is de GAM slowchat, dus we moeten het over Games of consoles hebbequote:Op maandag 5 juli 2004 12:18 schreef taart het volgende:
[..]
het is rayman of nintendo, meer kan je niet over lullen![]()
over daggla gesproken...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:20 schreef capibar het volgende:
[..]
omdat daggla aan de macht is...
neequote:Op maandag 5 juli 2004 12:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jawel maar dit is de GAM slowchat, dus we moeten het over Games of consoles hebbe
Nou geweldigquote:Op maandag 5 juli 2004 12:23 schreef taart het volgende:
[..]
over daggla gesproken...
dit komt uit zijn sig
hoe griekse verslaggevers klinken als ze het ek winnen...
Maar ik intereseer me niet in andere soort games alleen in Rayman, of nintendo gamesquote:Op maandag 5 juli 2004 12:24 schreef taart het volgende:
[..]
maar de gamesindustrie bestaat niet alleen maar uit rayman en nintendo.
dus je speelt de hele tijd alleen maar rayman of nintendo gamesquote:Op maandag 5 juli 2004 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar ik intereseer me niet in andere soort games alleen in Rayman, of nintendo games
Nee, games op een nintendo console OF Rayman!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:27 schreef capibar het volgende:
[..]
dus je speelt de hele tijd alleen maar rayman of nintendo games
saai
dat zeg ik ook...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, games op een nintendo console OF Rayman!
Ja maar Nintendo games zijn van Nintendo, en games op een console van nintendo hoeven niet van Nintendo te zijnquote:Op maandag 5 juli 2004 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, games op een nintendo console OF Rayman!
je reageert op jezelfquote:Op maandag 5 juli 2004 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar Nintendo games zijn van Nintendo, en games op een console van nintendo hoeven niet van Nintendo te zijn
Nope dat zeker niet, ik begin nog maar netquote:Op maandag 5 juli 2004 13:38 schreef mordradead het volgende:
ik hoop dat het je laastte bericht aller tijden is
Ja een beetje roddelen over mij heh!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:41 schreef jercovski het volgende:
[..]
uit een msn gepsrek
die verhuising geldt alleen voor jouquote:Op maandag 5 juli 2004 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nope dat zeker niet, ik begin nog maar net. Nee maar wanneer komt die verhuising nou dan?
Het is verhuizing!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:42 schreef jercovski het volgende:
[..]
die verhuising geldt alleen voor jou
loserquote:Op maandag 5 juli 2004 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nope dat zeker niet, ik begin nog maar net. Nee maar wanneer komt die verhuising nou dan?
capibar is liefquote:Op maandag 5 juli 2004 13:45 schreef mordradead het volgende:
raymannl, zelfs capibar vind jou een loser en terecht hehe
laten we maar niet beginnen over de spelfouten van jou in bijna elk berichtjequote:Op maandag 5 juli 2004 13:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is verhuizing!
maar zo erg breng ik jullie toch niet mee tot lastquote:Op maandag 5 juli 2004 13:47 schreef mordradead het volgende:
ja, dit keer geen principe kwestie
dankuquote:Op maandag 5 juli 2004 13:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
laten we maar niet beginnen over de spelfouten van jou in bijna elk berichtje![]()
moet je horen wie het zegt, trouwens dat zijn typefouten omdat ik zo verschrikkelijk snel typequote:Op maandag 5 juli 2004 13:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
laten we maar niet beginnen over de spelvouten van jou in bijna elk berichtje![]()
dit is een slowchat hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
We moeten toch een keer een onderwerp kiezen anders blijven we spammen, daarom dacht ik, laat ik is een keer het initiatief nemen
quote:Tijsco [www.classicnesseries.com ] zegt:
jij moet echt is een keer ophouden met het slowchat topic terroriseren
RaymanNL-www.ray-man.nl zegt:
'ik doe helemaal niks
ik snap er nisk va
n
maar we moeteh het toch ergens over hebben!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef jercovski het volgende:
[..]
dit is een slowchat hoor![]()
waar was dat?? trouwens wat doe jij hier eigenlijk, jij staat niet eens in het lijstje en het is al zo druk met al die newbie'squote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
![]()
die fout heb ik niet gemaakt, dat verzin je zelfquote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
moet je horen wie het zegt, trouwens dat zijn typefouten omdat ik zo verschrikkelijk snel type
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
die fout heb ik niet gemaakt, dat verzin je zelf![]()
Hij kopieert de msn gesprekken tussen onsquote:Op maandag 5 juli 2004 13:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar was dat?? trouwens wat doe jij hier eigenlijk, jij staat niet eens in het lijstje en het is al zo druk met al die newbie's
moet je in dat lijstje staan danquote:Op maandag 5 juli 2004 13:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar was dat?? trouwens wat doe jij hier eigenlijk, jij staat niet eens in het lijstje en het is al zo druk met al die newbie's
dan stel ik een wissel voorquote:Op maandag 5 juli 2004 13:52 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
moet je in dat lijstje staan dan![]()
Raymannl is anders ook toegevoegt en ik denk dat je mij beter kan hebben dan Raymannl
dan moeten jullie maar even wisselenquote:Op maandag 5 juli 2004 13:52 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
moet je in dat lijstje staan dan![]()
Raymannl is anders ook toegevoegt en ik denk dat je mij beter kan hebben dan Raymannl
we kunne ook allebei doenquote:Op maandag 5 juli 2004 13:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan stel ik een wissel voor
het is dat mijn signature al gevuld was... andersquote:Op maandag 5 juli 2004 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
we kunne ook allebei doen, ik zal beloven om niet meer irritant te zijn!
waar heb jij het nou weer overquote:Op maandag 5 juli 2004 13:56 schreef jercovski het volgende:
capibar en rockstah in het kwadraat en dan samen zijn nog minder iritant, je kan ook edite hoor
dat die rayman niet 5 keer achterelkaar hoeft te posten, dan gaat ie maar in een .docje met zichzelf chattequote:Op maandag 5 juli 2004 13:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over
even voor de duidelijkheid:quote:Op maandag 5 juli 2004 13:59 schreef jercovski het volgende:
eenkennig??
taart??
jij bent ook nieuw he??
ik zei het eederquote:Op maandag 5 juli 2004 11:20 schreef mordradead het volgende:
irritant kutkind, oprotten daarme, je bent nog erger dan rockstah+capibar in het kwadraat
balenquote:Op maandag 5 juli 2004 14:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid:
taart, Raymannl en ik kennen elkaar persoonlijk.![]()
gatverdammequote:Op maandag 5 juli 2004 14:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid:
taart, Raymannl en ik kennen elkaar persoonlijk.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 14:00 schreef jercovski het volgende:
[..]
dat die rayman niet 5 keer achterelkaar hoeft te posten, dan gaat ie maar in een .docje met zichzelf chatte
vooral omdat RaymanNL bij me in de klas zit. Maar ik heb hem al aangeleerd om niet over Rayman te praten op school, als hij dat wel doet ga ik hem negeren en dan gaat hij huilenquote:Op maandag 5 juli 2004 14:01 schreef jercovski het volgende:
[..]
balen![]()
editquote:Op maandag 5 juli 2004 14:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
vooral omdat RaymanNL bij me in de klas zit. Maar ik heb hem al aangeleerd om niet over Rayman te praten op school, als hij dat wel doet ga ik hem negeren en dan gaat hij huilen![]()
wtf is zo cool aan rayman, ik had em op de n-gage ben 1 uurtje bezig geweest, PSone idem, tis allemaal veel te makkelijk, dan die GFX, daar moet ik van schijten, en alleen maar van die ikea kut kleuren,quote:Op maandag 5 juli 2004 14:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
vooral omdat RaymanNL bij me in de klas zit. Maar ik heb hem al aangeleerd om niet over Rayman te praten op school, als hij dat wel doet ga ik hem negeren en dan gaat hij huilen![]()
idd, ik vind Rayman ook niet leuk. Raymannl zal het denk ik nooit begrijpen, hij is echt doorgedraaid, hij heeft zelfs z'n eigen .nl website voor raymanquote:Op maandag 5 juli 2004 14:05 schreef jercovski het volgende:
[..]
wtf is zo cool aan rayman, ik had em op de n-gage ben 1 uurtje bezig geweest, PSone idem, tis allemaal veel te makkelijk, dan die GFX, daar moet ik van schijten, en alleen maar van die ikea kut kleuren,
waardeloos
niet meer te redden :\\\\\\\')quote:Op maandag 5 juli 2004 14:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
idd, ik vind Rayman ook niet leuk. Raymannl zal het denk ik nooit begrijpen, hij is echt doorgedraaid, hij heeft zelfs z\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'n eigen .nl website voor rayman :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\')
gefeliciteerd en sacred is een kutspel, totaal ongebalanceerd...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:09 schreef Rahl het volgende:
btw. iedereen die zich verveelt en een spel zoekt kan ik Sacred aanraden
voor mijn VERJAARDAG gekregen
wat vandaag is dus
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:09 schreef Rahl het volgende:
btw. iedereen die zich verveelt en een spel zoekt kan ik Sacred aanraden
voor mijn VERJAARDAG gekregen
wat vandaag is dus
nee, eerst de SP uitspelen, wat me nog wel een tijdje gaat bezighouden lijkt mequote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:14 schreef jercovski het volgende:
jah klopt sacred is echt super vet, ik heb de demo,
gefeliciteerd Rahl![]()
speel je sacred online?
tnx!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:17 schreef pkwarts het volgende:
ALSNOG GEFELICITEERD RAHL
Ik heb hem al opquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:25 schreef RaymanNL het volgende:
Gefeliciteerd Rahl, Hmm, ik zit hier aan een boterham met pindakaas![]()
en hoe oud ben je geworden Rahl?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
tnx!!
best wel lullig, ik ben om 23:52 geboren en dus eigenlijk maar 8 min. jarig![]()
15quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en hoe oud ben je geworden Rahl?
15j aar nog ,maar? is ook nog niet zo oud, ik had je veel ouder ingeschat!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
15
16quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
15j aar nog ,maar? is ook nog niet zo oud, ik had je veel ouder ingeschat!
ohw 16! Dat ben ik ook al sinds 17 juni! Mag je eindelijk drank hale jonge!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
16![]()
kon ik alquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ohw 16! Dat ben ik ook al sinds 17 juni! Mag je eindelijk drank hale jonge!
jep, server verplaatsen ofzoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:57 schreef capibar het volgende:
deed bij jullie het forum het ook niet sinds gistermiddag![]()
Je bedoelt 42 zeker?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:01 schreef capibar het volgende:
ik heb gisteren trouwens in de mycom een racegame gespeelt op een 24\\\" plasmascherm![]()
ohjaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Je bedoelt 42 zeker?
toch niet in utrecht hequote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:01 schreef capibar het volgende:
ik heb gisteren trouwens in de mycom een racegame gespeelt op een 24\\\" plasmascherm![]()
jawelquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:03 schreef Tain het volgende:
[..]
toch niet in utrecht he
ja?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:06 schreef Tain het volgende:
daar was ik gistermiddag ook nog....
hmm... ik was er om 1 uur, dat weet ik nog omdat we voor openingstijd weggingen...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:07 schreef Tain het volgende:
geen idee hoe laat precies, weet alleen dat er ook nog 2 mensen met honden binnen liepen toen ik er was
heb jij ook dat spel gespeelt?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:09 schreef Tain het volgende:
was er wel een stukje later dan 1 uur
ik dacht dat ik een tikfout had gemaakt, dus ik editten, staat het er 2xquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:33 schreef Tain het volgende:
uhm dat heeft te maken met het opslaan in mysql die vindt \\\' niet leuk, daarom zetten ze er een \\\\ voor, alleen vergeet het scriptje om die \\\\ weer weg te halen
het heeft dus met de verhuizing te maken?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:33 schreef Tain het volgende:
uhm dat heeft te maken met het opslaan in mysql die vindt \\\' niet leuk, daarom zetten ze er een \\\\ voor, alleen vergeet het scriptje om die \\\\ weer weg te halen
lijkt me wel he, het is sinds de verhuizing...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het heeft dus met de verhuizing te maken?
ik zie toch echt een verband tussen de / zaak en de verhuizing...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:40 schreef Tain het volgende:
tis een klein dingetje wat je in het php script zou kunnen afvangen, dus zou niks met de verhuizing te maken moeten hebben
mooiquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:49 schreef capibar het volgende:
en ik ga morgen op vakantie![]()
Ik toch ook niet meer?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:58 schreef mordradead het volgende:
ik moet zeggen, nu raymannl en kornuiten in de sc bezig zijn is capibar helemaal niet meer irritant
Ja omdat r*ym*n en in staat, maar dat zal ik niet veranderen! denk hem maar gewoon weg!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:00 schreef mordradead het volgende:
wel een beetje, ik vind bv jou avatar kut
dat het fokking spam is kijk ik nog overheen, die kleurtjes zijn kutquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja omdat r*ym*n en in staat, maar dat zal ik niet veranderen! denk hem maar gewoon weg!
Ja, die kleurtjes zijn van me sitequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat het fokking spam is kijk ik nog overheen, die kleurtjes zijn kut
idd, die kleuren vallen te veel opquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat het fokking spam is kijk ik nog overheen, die kleurtjes zijn kut
ergens eind juli.... zet het maar in de OP als ik weg benquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mooi, wanneer kom je terug?
één augustus ga ik weg! 3 weken lang!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:12 schreef capibar het volgende:
[..]
ergens eind juli.... zet het maar in de OP als ik weg ben![]()
Sommige dingen moet je nou eenmaal niet zeggen hehquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:13 schreef capibar het volgende:
aargh... waarom heb je mijn uitspraak in je sig, dat was een grapje![]()
dingen over rayman bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je nou eenmaal niet zeggen heh
Ander onderwerp! Laten we het hebben over een boterham met Pindakaas!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:16 schreef capibar het volgende:
[..]
dingen over rayman bijvoorbeeld![]()
pindakaas is goor.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ander onderwerp! Laten we het hebben over een boterham met Pindakaas!
neutraal.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:12 schreef taart het volgende:
positief of negatief praten over rayman?
ok, doeiquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:13 schreef HomerJ het volgende:
Ik volg Roy maar, echt de SC is niks meer aan
raymanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:13 schreef HomerJ het volgende:
zonder taart/gamedemon/gamecube_master/raymannl en kornuiten is het wel leukquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:13 schreef HomerJ het volgende:
ben ook al een tijdje aan het denken of ik hetzelfde ga doen...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:13 schreef HomerJ het volgende:
Wat doe ik verkeerd, vertelquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
zonder taart/gamedemon/gamecube_master/raymannl en kornuiten is het wel leuk
jullie verpesten de sfeerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Wat doen wij verkeerd, vertel![]()
nou, ik wil wel vertrekken hoor maar Raymannl krijg je niet zomaar wegquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
jullie verpesten de sfeer
die is het nog wel het ergstquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nou, ik wil wel vertrekken hoor maar Raymannl krijg je niet zomaar weg
Rayman is niet saaiquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:18 schreef capibar het volgende:
[..]
rayman is saai![]()
En voor dat soort berichten willen ze je nou weg hebben, gewoon bek houden eroverquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman is niet saai
jullie zullen vast heel aardig zijn, maar niet hierquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:38 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
En voor dat soort berichten willen ze je nou weg hebben, gewoon bek houden erover![]()
Ze vinden ons niet aardig vooral jou niet![]()
vriendin heeft em voor me gekocht!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
nee, eerst de SP uitspelen, wat me nog wel een tijdje gaat bezighouden lijkt me
waar kun je die zogenaamde \"vriendin\" krijgen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:02 schreef jercovski het volgende:
[..]
vriendin heeft em voor me gekocht!!!
echte liefde
ik moet zeggen jelle, jij hebt het goed getroffenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:02 schreef jercovski het volgende:
[..]
echte liefde
edit: helaas moet ik nu eerst werken
vnavond maar even testen.
Welke kleur?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:02 schreef jercovski het volgende:
[..]
echte liefde
edit: helaas moet ik nu eerst werken
vnavond maar even testen.
weinig kans,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:30 schreef capibar het volgende:
[..]
waar kun je die zogenaamde \\\"vriendin\\\" krijgen?
en heb ik de garantie dat ze dan een SP voor me koopt?
maar hoe ben jij er dan aangekomenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:50 schreef jercovski het volgende:
[..]
weinig kans,
je moet er ook goed uitzien enzo...![]()
ik heb het zwaarder;ik moet mijn tas nog inpakkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:06 schreef jercovski het volgende:
hehe geen tijd voor OC, zeggen ze vanmiddag dat ik nog 30 opdrachten moet inleveren, anders kan ik niet over
wtf hehe
wat speel je vooral op GBA??quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:32 schreef capibar het volgende:
ik heb nog een GBA (ik speel er nooit meer op) dus ik heb geen SP nodig...
Tjah...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
zonder taart/gamedemon/gamecube_master/raymannl en kornuiten is het wel leuk
hehe, school.. die is goedquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:25 schreef jercovski het volgende:
waarvoor??
wanneer begint je school weer dan??
zijn jullie daar nu mee gestopt dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:39 schreef jercovski het volgende:
btje capibar pesten enzo,
school begint 1 september tochg weer?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:25 schreef jercovski het volgende:
wanneer begint je school weer dan??
in ijsselmuiden misschien, maar hier in de bewoonde wereld beginnen ze al midden augustusquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
school begint 1 september tochg weer?
Ja maar bij ons hebben we altijd nog een week na dat de basisschool begint ook nog vrij, en dan die maandag (30Augustus) moeten we boeken halen dacht ikquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:04 schreef capibar het volgende:
[..]
in ijsselmuiden misschien, maar hier in de bewoonde wereld beginnen ze al midden augustus![]()
bij ons ook, maar we moeten echt ergens in augustus weer beginnenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar bij ons hebben we altijd nog een week na dat de basisschool begint ook nog vrij, en dan die maandag (30Augustus) moeten we boeken halen dacht ik
Cool, daar moet ik nog ff op wachten, nog één jaartje na schooL!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:09 schreef HomerJ het volgende:
Wij krijgen boeken opgestuurd
edit, lama dubbel post:Pquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:09 schreef HomerJ het volgende:
Wij krijgen boeken opgestuurd
gezellige user meldt zichquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:02 schreef HomerJ het volgende:
Wie gaat er helpen Slowchat weer een gezellig oord maken? Capibar is straks al weg, alleen gezelige users mogen nog komen
*helpt*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:02 schreef HomerJ het volgende:
Wie gaat er helpen Slowchat weer een gezellig oord maken? Capibar is straks al weg, alleen gezelige users mogen nog komen
ik wil niet veel zeggen hoor maar dan gaat de slowchat er juist op achteruitquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:36 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben ook een gezellige userik vervang Capibar wel een tijdje
dat doen jullie zelf hoor! ik begin nooit te spammen ofzow! Meestal beginnen jullie (capibar) over Rayman en dan kunnen jullie een reactie van mij verwachten!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen hoor maar dan gaat de slowchat er juist op achteruit
hij bedoelt het niet tegen jou, maar tegen mij, als je mij vervangt word de sfeer alleen maar erger, omdat ik niet zo gelieft ben hierquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat doen jullie zelf hoor! ik begin nooit te spammen ofzow! Meestal beginnen jullie (capibar) over Rayman en dan kunnen jullie een reactie van mij verwachten!
en iedereen haat capibar, ken je nagaanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
hij bedoelt het niet tegen jou, maar tegen mij, als je mij vervangt word de sfeer alleen maar erger, omdat ik niet zo gelieft ben hier![]()
uit principe he!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
en iedereen haat capibar, ken je nagaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |