maar is dat nou echt zo leuk R&B?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:44 schreef Ang3l het volgende:
@Cyb: ja, dat mag je vaga vindenIs't ook!
ey psst, ondertussen openingspost aangepast incl uitleg.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar is dat nou echt zo leuk R&B?
ik heb in een hotel in Turkije er ooit een stukje op tv ocer gezien (lang leve wereldomroepen enzo)
Ja goedemorgenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN
dat maakt het al een stuk duidelijker (je aanpassingquote:Op zondag 4 juli 2004 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[heel verhaal]
vandaag is inderdaad kutquote:Op zondag 4 juli 2004 18:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja goedemorgen
wat een brakke kutzondag dit
Alles goed met Bart, Jerre en de rest???????
het is goddomme al meer dan een jaar geleden!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:45 schreef Jerruh het volgende:
Ehm... ja. Apart.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Toen had ik idd die week daarna die broek gekocht ja. Is dat al zolang geleden weer?
[afbeelding]
Hij zit zo fijn
Alleen kun je'm niet overal aandoen
later!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:58 schreef Cybart het volgende:
goed, ik verwacht mijn collega zometeen hiero om me op te pikken...
bis morgen!
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... ja. Apart..
Ik omschrijf de sfeer altijd als "chocola"quote:Op zondag 4 juli 2004 19:03 schreef Vlarp het volgende:
en euhm.. super goeie sfeer..
uhm.. ja..quote:Op zondag 4 juli 2004 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik omschrijf de sfeer altijd als "chocola"
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk ik kijk ff hier, ik zie een foto en denk oehhh wat een mooi buikjeMaar dat durf ik nu niet meer te zeggen
Bölke ben ik nog nooit geweest. Het heeft voor mij de naam niet mee, maar wil er wel een x heen want het schijnt leuk te zijn.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhm.. ja..
Nah ja.. de Red & Blue en 't Bolke zijn de enige discotheken waar ze zo goed draaien dat ik me het zweet in dans.
Bolke heeft daar ook wel iets weg van.. 't is alleen kleiner en minder die exclusieve sfeerquote:Op zondag 4 juli 2004 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bölke ben ik nog nooit geweest. Het heeft voor mij de naam niet mee, maar wil er wel een x heen want het schijnt leuk te zijn.
De sfeer in de R&B vind ik altijd super: uitgelaten, lekker & sexy (chocola dus).
ja nouquote:Op zondag 4 juli 2004 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Uhm... eh... uhh...
Dankje..quote:Op zondag 4 juli 2004 19:08 schreef Jerruh het volgende:
coole foto vlarp!!!.
OMG!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:15 schreef Vlarp het volgende:
Wie had het over verdwaalde foute travo's?
[afbeelding]
Dat soort figuren bepalen mede de erg aparte, maar super relaxte sfeer in de R&Bquote:Op zondag 4 juli 2004 19:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG!!!
ja, je moet ervan houden zullen we maar zeggen....
Dat dacht ik al!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankje..
Nu weet men in 't topic dus ook meteen wie m'nis...
Het is hier inderdaad erg saai nu jaquote:Op zondag 4 juli 2004 19:36 schreef Waxxer het volgende:
nah
zondag... remy....
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:41 schreef Jerruh het volgende:
blabklabla
*gat vind en er in val*
hey!! da ken nie, ik zit in da gat *echooo*quote:Op zondag 4 juli 2004 19:51 schreef Sunjammer het volgende:
*naar binnen wandel en over Jerruh heensodemieter*
Ja, een gat van 500 vierkantemeter... oftewel de parkeergarage van dit topic...quote:Op zondag 4 juli 2004 19:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hey!! da ken nie, ik zit in da gat *echooo*
je wandelde het topic binnenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, een gat van 500 vierkantemeter... oftewel de parkeergarage van dit topic...
En ik ging net naar m'n auto toe... dusseh![]()
![]()
Doe niet zo eng manquote:Op zondag 4 juli 2004 19:57 schreef wizarddragon het volgende:
Just droppin' and passin' by to show some love and respect![]()
damn...ik word helemaal omgeturnd.
nou zeg! ik mis jequote:Op zondag 4 juli 2004 19:57 schreef wizarddragon het volgende:
Just droppin' and passin' by to show some love and respect![]()
damn...ik word helemaal omgeturnd.
en nu is ie in dat gat gevallen?quote:Op zondag 4 juli 2004 20:08 schreef Sunjammer het volgende:
@ Jerruh: Een Benenwagen Golf
smsje
kreeg
Het ging om de broek, niet om mijn buik!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja nouik kan er niks aan doen maar dat dacht ik echt
Nee, ook niet op MSNquote:Op zondag 4 juli 2004 21:49 schreef fulco- het volgende:
Heeft iemand XMN8R vandaag al gezien? Die schijnt opeens verdwenen te zijn.![]()
Ja nouquote:Op zondag 4 juli 2004 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging om de broek, niet om mijn buik!!!
een persverklaring? neuh....quote:Op zondag 4 juli 2004 21:57 schreef fulco- het volgende:
XMN8R heeft zich net gemeld. Maar hij heeft nog geen persverklaring afgelegd.![]()
doe maar welquote:Op zondag 4 juli 2004 22:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een persverklaring? neuh....
let's not, and say I did...quote:Op zondag 4 juli 2004 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
doe maar wel
let's, and say you didn'tquote:Op zondag 4 juli 2004 22:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
let's not, and say I did...
Wat heb jij gedaan? *nieuwsgierig ben*quote:Op zondag 4 juli 2004 22:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
let's not, and say I did...
Ik ben een weekendje weg geweest.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:13 schreef Andyvie het volgende:
Wat heb jij gedaan? *nieuwsgierig ben*!
En dat mag jij zomaar?!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ben een weekendje weg geweest.
Leuk!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vertel vertel! Zat je in een huisje of in een tentje?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 4 juli 2004 22:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[inkopmode]quote:Op zondag 4 juli 2004 22:24 schreef fulco- het volgende:
[..]
Vertel vertel! Zat je in een huisje of in een tentje?![]()
tuurlijk!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:20 schreef Ang3l het volgende:
En dat mag jij zomaar?!
een huisje.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:24 schreef fulco- het volgende:
Vertel vertel! Zat je in een huisje of in een tentje?![]()
Je vergeet de wat waar waarom en de waarom mochten we niet mee.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[inkopmode]
En de belangrijke vraag: met wie?!
[/inkopmode]
kijk, dat zijn de betere weekenden: drie leuke steden!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik ook
Ik ben in Rotterdam, Delft en Antwerpen geweest
Waarom we niet mee mochten, weet ik wel!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet de wat waar waarom en de waarom mochten we niet mee.
Go Greecequote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef Vlarp het volgende:
*met opengevallen mond EK finale kijk*
'Die lijkt me ook niet zo heel moeilijkquote:Op zondag 4 juli 2004 22:32 schreef fulco- het volgende:
[..]
Waarom we niet mee mochten, weet ik wel!![]()
Meer die 'supporter' die ineens het veld op rende en in het doel sprongquote:Op zondag 4 juli 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Go Greece
Hey! Cijfer jezelf en ons niet zo weg!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
'Die lijkt me ook niet zo heel moeilijk.
Ow, ja dat heb ik dan weer niet gezienquote:Op zondag 4 juli 2004 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Meer die 'supporter' die ineens het veld op rende en in het doel sprong
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Je vergeet de wat [after-party Roze zaterdag] waar [Enschede] waarom [erruug gezellig]en de waarom mochten we niet mee [] .
Oh, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Ohw...
Ik heb 2 dagen vrij met de tilburgse kermis
Ik gok dat ik dronken ga worden
Ik wil OOK vrijquote:Op zondag 4 juli 2004 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Ohw...
Ik heb 2 dagen vrij met de tilburgse kermis
Ik gok dat ik dronken ga worden
Mja, m'n baas zat wat moeilijk te kijken toen ik 19 en 20 julie vrij wilde ivm Tilburgse Kermis. Maar de handtekening van PZ staat er nu onder, dus ik heb hetquote:Op zondag 4 juli 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil OOK vrijAlleen is mijn collega dan op vakantie dus vrijkrijgen zal lastig worden....
Ow jaquote:Op zondag 4 juli 2004 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey! Cijfer jezelf en ons niet zo weg!
Wij zijn best leuk om mee te nemen op een weekendje weg ja!!!
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ja
Wij zijn kei leuk mên!
Pcies!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ja
Wij zijn kei leuk mên!
Scheur je uit je broek?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
krrrrrrrsssssschrrrrrrrttttttttt!!!
Like, DUH!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pcies!
Hij neemt ons gewoon mee!!!!
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:44 schreef Vlarp het volgende:Wij
zijn
kei
koel!
Vandaar dat je me niet zag gisteren natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2004 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeej, geen danssmileys!
Ik heb zondag het grote optreden en dan word ik alleen maar zenuwachtig
Waar staan die?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:54 schreef Waxxer het volgende:
Tjeeedepee wat een foto's van de Le(t)s Bi Gay![]()
er lopen me een figuren tussen...
Hier!!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar staan die?
Nouwzegquote:Op zondag 4 juli 2004 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vandaar dat je me niet zag gisteren natuurlijk![]()
Kom maandag 19 juli 2004 maar naar Tilburgquote:Op zondag 4 juli 2004 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Pcies!
Hij neemt ons gewoon mee!!!!
oef!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
krrrrrrrsssssschrrrrrrrttttttttt!!!
hahahhaa LOL nee die past daar nog twee keer inquote:Op zondag 4 juli 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Is 't... is 't... Ron Brandsteder?!
Ik heb alleen aan de zijkant bij het VIP podium staan dansen en benden vlakbij de ingang...quote:Op zondag 4 juli 2004 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nouwzeg
Dat was toen we naar huisgingen en dan ben ik alleen maar chagrijnig gefocust op 1ding: de achterbank en hoe lekker die gaat liggen.
Maar ik heb me verdorie uit me naatje zitten bewegen vooraan op het podium en ik ben niet opgevallen?!?!
Ja.... er waren vooral Zwollenaren, alhoewel er zelfs mensen uit Hoorn speciaal waren gekomen en een hotel hadden geboekt. Ik sta er ook wel ergquote:Op zondag 4 juli 2004 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent de enige bekende
Nou kan ik een erg voor de hand liggende opmerking maken maar dat doe ik nietquote:Op zondag 4 juli 2004 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Nouheb ik al zo'n bekend gezicht??
![]()
Da was ok nie zoe moeilijk hequote:Op zondag 4 juli 2004 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha Jerruh herkent me gewoon*shock*
*steekt hand omhoog*quote:Op zondag 4 juli 2004 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou kan ik een erg voor de hand liggende opmerking maken maar dat doe ik niet
Nee dan vind Waxje me niet meer lief.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*steekt hand omhoog*
Ik heb 'm nog niet gehad hoor!
Zei ik dat?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:13 schreef Waxxer het volgende:
,,Ooohhhhhh waxxer daar passen alle leuters van de hele H wel in ooooohhhh"
zo, heb ik hem al gemaakt
Waarom heb je een minidipje dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Volgens XMN8R heb ik een minidipje
Zeg 'm dat dat gewoon een normale navel is.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*quote:Op zondag 4 juli 2004 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zeg 'm dat dan gewoon een normale navel is.
De trap af, bedoel je?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:16 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
In die *kuch* gebruinde buik? (volgens wax... man dat ding is zo wit dat ie lichtgeeft in het donker en pup de dekens 's nachts wegtrekt zodat ie de weg naar beneden kan vinden)
Hahaha LOL nou dan heb je de foto zeker geshoptquote:Op zondag 4 juli 2004 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
In die *kuch* gebruinde buik? (volgens wax... man dat ding is zo wit dat ie lichtgeeft in het donker en pup de dekens 's nachts wegtrekt zodat ie de weg naar beneden kan vinden)
Weeknie...vele redenen.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom heb je een minidipje dan?
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
waxje, baby, sweetie, cookie, honey. Botox spuit je niet in je lippen. Daar ga je namelijk heel moeilijk van pratenquote:Op zondag 4 juli 2004 23:16 schreef Waxxer het volgende:
Ah joh, die lippen heb ik gewoonheb ik iig geen botox nodig
En is ons X'je weer aan hetmoederen
?
Net een echte moeder: ben je zelf atijd ergens bezig, mamma is er altijd. En deze mamma is dan altijd op msn te vindenipv in de keuken of de huiskamer
Ja dat gammele ding van de hooizolder naar de opkamer jaquote:Op zondag 4 juli 2004 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De trap af, bedoel je?
Say no more. Ik snap hem.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Mijn zak chips is op
En m'n glas is leeg
Ja. Ik bedoel.... de rest van die dingen dat zijn niet niet direct enorme derde wereldlandenproblemen Maar de cola is op en de chips ook... DAT is sterven van de honger!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Say no more. Ik snap hem.
*Ang3l een extra knuffel geef*
Boterham met kaas?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel.... de rest van die dingen dat zijn niet niet direct enorme derde wereldlandenproblemen Maar de cola is op en de chips ook... DAT is sterven van de honger!!!
Cola? Cola?!! Djiez, ik dacht dat het veel erger was en dat de Fiero of de wijn op was.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel.... de rest van die dingen dat zijn niet niet direct enorme derde wereldlandenproblemen Maar de cola is op en de chips ook... DAT is sterven van de honger!!!
Doordeweeks ben ik wel gewoon aanwezig hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
En ik denk dat we de komende tijd sleutelkinderen gaan worden omdat mama X veel van huis zal zijn.
Ze schenken ook Fiero in de Red & Bluequote:Op zondag 4 juli 2004 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cola? Cola?!! Djiez, ik dacht dat het veel erger was en dat de Fiero of de wijn op was..
... druivensap, piña colada, passoa, amaretto, spa rood, fanta lemon, water, red bull, bier, feigling.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
D'r is toch vast wel wat anders dan cola?
Yeah! Of de whisky!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
Cola? Cola?!! Djiez, ik dacht dat het veel erger was en dat de Fiero of de wijn op was..
Dan moet ik ook maar eens naar de Red & Bluequote:Op zondag 4 juli 2004 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze schenken ook Fiero in de Red & Blue
't is dat ik gezworen had het rustig aan te doen gisteren
Tis af en toe wel prijzig daar hequote:Op zondag 4 juli 2004 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze schenken ook Fiero in de Red & Blue
't is dat ik gezworen had het rustig aan te doen gisteren
En toen kwam de rekeningquote:Op zondag 4 juli 2004 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis af en toe wel prijzig daar he
*LOL* Kan me nog een keer herinneren dat Marc_Mga en ik zin hdden in flinke glazen witte wijn... hadden we gewoon een hele fles besteld. Zegt die lekkere barman "Ga maar zitt'n. Tkomt 'r zo aan." Kwam ie even later heerlijk ontbloot met een wijnkoeler, een fles, glazen, ijs, de hele reutemeteut aan ons tafeltje
Neuh. Een fles is goedkoper dan 5 glazen hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En toen kwam de rekening
Is zeker een aanrader...quote:Op zondag 4 juli 2004 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar eens naar de Red & Blue
ow, dat valt dan wel meequote:Op zondag 4 juli 2004 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Een fles is goedkoper dan 5 glazen hoor
Glas = 3.50
Fles = 13.00 of zoiets
Is een literfles... dat zijn 4 a 5 glazen? Nah. Tel maar uit
En het staat nog lekker trendy decadent ook
De champagnaflessen zijn IETS duurder (meen dat de duurste 165.00 is of zo daar)
Ow.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is zeker een aanrader...
Je mag alleen naar binnen met een pasje
Maakt het ook nog uit welk pasje?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:33 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. de jongen achter die hele kleine bar was zo ge... lekker om te zienquote:Op zondag 4 juli 2004 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Een fles is goedkoper dan 5 glazen hoor
Glas = 3.50
Fles = 13.00 of zoiets
Is een literfles... dat zijn 4 a 5 glazen? Nah. Tel maar uit
En het staat nog lekker trendy decadent ook
De champagnaflessen zijn IETS duurder (meen dat de duurste 165.00 is of zo daar)
Kun je gratis (dacht ik) laten maken daar.. wel legitamatie bewijs meenemen als je de eerste keer gaat.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow..
Maar dat pasje kun je daar meteen aan laten maken.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:33 schreef Vlarp het volgende:
ja als je een usb stekker uittrekt of insteekt komt er zo'n geluidje van windows xpquote:Op zondag 4 juli 2004 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
geluidjes?
Uhm.. dan zijn er instellingen/drivers niet goed gok ikquote:Op zondag 4 juli 2004 23:37 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
ja als je een usb stekker uittrekt of insteekt komt er zo'n geluidje van windows xp
Die van helemaal linksachter bedoel je? Ja die was het die de wijn bracht.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. de jongen achter die hele kleine bar was zo ge... lekker om te zien![]()
Uhm ja.. daar waar je eigenlijk maar een klein stukje hout hebt als 'bar' en waar je eerst door een deuropening moetquote:Op zondag 4 juli 2004 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van helemaal linksachter bedoel je? Ja die was het die de wijn bracht.
Normaal staat ie daar met Ruben, maar die was er ook niet gister (zeker met Xavier mee).
Nee die bedoel ik nietquote:Op zondag 4 juli 2004 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja.. daar waar je eigenlijk maar een klein stukje hout hebt als 'bar' en waar je eerst door een deuropening moet
Nee, dan hebben we de verkeerde voor onsquote:Op zondag 4 juli 2004 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet
Ik bedoel die links van het podium, die op dat platform staat, met al die tafeltjes.
Whatever makes you happy.quote:
maar ze zijn geen pot...quote:Op zondag 4 juli 2004 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whatever makes you happy.
Of denk je dat een stripje over potten het goed doet in een mannelijk homotopic?
Nouja, het gaat wel over potterij.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar ze zijn geen pot...
Ha.quote:I'm not a comedic talent...![]()
![]()
Well duh. Hij's aan 't inloggen op chatboy.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom draagt die ene jongen geen kleren?
Eey. Hij heeft het doorquote:Op maandag 5 juli 2004 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Well duh. Hij's aan 't inloggen op chatboy..
Tis in ieder geval grappiger dan het mijne. Al was het mijne niet bedoeld als ha-ha hi-hi-grappigquote:Op maandag 5 juli 2004 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey. Hij heeft het door
ghetto pussyquote:Op maandag 5 juli 2004 09:45 schreef ikbengeweldig het volgende:
Tokyo!
Is dat ook die van Battle Royale of is dat weer een ander?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind ze altijd zo moeilijk uit elkaar te houden
Volgens mij zijn ze daar allemaal een beetje homo stiekem.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is it a he?
En zijn er nog Japanners met gewoon zwart haar?quote:Op maandag 5 juli 2004 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij zijn ze daar allemaal een beetje homo stiekem.
In al die Manga's en Final Fantasy en zo... al die gasten lijken op meisjes!
Jun Matsumoto heeft soms gewoon zwart haarquote:Op maandag 5 juli 2004 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En zijn er nog Japanners met gewoon zwart haar?
WAT?!?!?!?!?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:04 schreef Andyvie het volgende:
O ja, we zitten vanmiddag zonder Fok! he? Hmz, moet ik een ander tijdsverdrijf verzinnen voor vanmiddag
Ze gaan servers verhuizen, kijk maar op de Frontpagequote:Op maandag 5 juli 2004 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WAT?!?!?!?!?
goeie smaak, kugar!iquote:Op maandag 5 juli 2004 11:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
"die ene" uit Battle Royale: Masanobu Ando
En we kunnen niet eens slowchatten in GC over fokradioquote:Op maandag 5 juli 2004 11:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ze gaan servers verhuizen, kijk maar op de Frontpage
*ril ende beef*quote:Op maandag 5 juli 2004 11:04 schreef Andyvie het volgende:
O ja, we zitten vanmiddag zonder Fok! he? Hmz, moet ik een ander tijdsverdrijf verzinnen voor vanmiddag
hoewel zelf ga ik meer voor de street-style freaks uit de hippe wijken van tokyoquote:Op maandag 5 juli 2004 11:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
"die ene" uit Battle Royale: Masanobu Ando
En Polen wel wil je zeggen?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:34 schreef Cybart het volgende:
asian people are not atractive
je hebt wel een gespecialiseerde smaak, je maaakt er werk van, je weet naam en toenaam van japanse jongens, je kent ze op je (klein)duimpje, ja poolse jongens dat denk i eerder aan "bel ami" en "boiys of summer" etc. bleke, magere, beetje ongelukkig uitziende blonde jongens, maar sommige best cute....quote:Op maandag 5 juli 2004 11:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En Polen wel wil je zeggen?
Doe mij maar een Dolce & Gabbana meneerquote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
je hebt wel een gespecialiseerde smaak, je maaakt er werk van, je weet naam en toenaam van japanse jongens, je kent ze op je (klein)duimpje, ja poolse jongens dat denk i eerder aan "bel ami" en "boiys of summer" etc. bleke, magere, beetje ongelukkig uitziende blonde jongens, maar sommige best cute....![]()
er zijn heel wat cute polen inderdaad...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En Polen wel wil je zeggen?
ja beetje stoere strak in pak zittende italiaanse marine-officier, heel af en toe verschijnen er plotseling een groepje marine-officieren hier op straat van een een of andere (zuid-amerikaans) schip wat hier aangelegd is, mooie strakke uniformen, zo'n groepje jongens/mannen die ook metteen ALLE ogen op zich gericht zien als ze over straat lopen, heeeeeel geil.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe mij maar een Dolce & Gabbana meneer
Japanners hebben vaak leuke gezichten, in ieder geval de knappe jongens, ze doen me een beetje denken aan Peter Pan.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
je hebt wel een gespecialiseerde smaak, je maaakt er werk van, je weet naam en toenaam van japanse jongens, je kent ze op je (klein)duimpje, ja poolse jongens dat denk i eerder aan "bel ami" en "boiys of summer" etc. bleke, magere, beetje ongelukkig uitziende blonde jongens, maar sommige best cute....![]()
noem er eens vierquote:Op maandag 5 juli 2004 12:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
er zijn heel wat cute polen inderdaad...
en ik moet de eerste aziaat die ik aantrekkelijk vindt nog tegenkomen...
jaa peterpan! de eerste jongen op wie ik (in retrospectief) verliefd was. (de disney pan dan).quote:Op maandag 5 juli 2004 12:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Japanners hebben vaak leuke gezichten, in ieder geval de knappe jongens, ze doen me een beetje denken aan Peter Pan.
Lichaamsbouw is... apart, geef me dan maar een Italiaan ofzo.
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
jaa peterpan! de eerste jongen op wie ik (in retrospectief) verliefd was. (de disney pan dan).
wat is het waxxepaxje?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:14 schreef Waxxer het volgende:
ehm, ik had als jongen nooit een elfachtig uiterlijk hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 12:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Peter Pan is overigens het proto-type jongen, wordt nooit ouder, heeft een lichtelijk elf-achtig uiterlijk, kan vliegen, is behendig, speels en symboliseert kattenkwaad en onschuld. Alles dat een jongen een jongen maakt zit opgesloten in het figuur van Peter Pan.
Maar ben jij dan ook ontworpen om de ideale jongen te zijn?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ik had als jongen nooit een elfachtig uiterlijk hoor.
wel grote tanden.
Peter pan is een mietje.... welke jongen doet er vrijwillig een groene maillot aan. welke jongen heeft een schoonheids ideaal van een baby face, puntige oren, speels, onschuldquote:Op maandag 5 juli 2004 12:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Peter Pan is overigens het proto-type jongen, wordt nooit ouder, heeft een lichtelijk elf-achtig uiterlijk, kan vliegen, is behendig, speels en symboliseert kattenkwaad en onschuld. Alles dat een jongen een jongen maakt zit opgesloten in het figuur van Peter Pan.
je bent ook niet verwekt door walt disney (hoop ik)quote:Op maandag 5 juli 2004 12:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ik had als jongen nooit een elfachtig uiterlijk hoor.
wel grote tanden.
dus?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
Peter pan is een mietje.... welke jongen doet er vrijwillig een groene maillot aan. welke jongen heeft een schoonheids ideaal van een baby face, puntige oren, speels, onschuld
peter pan is homo!
kan ie nooit proto type jongen zijn....quote:Op maandag 5 juli 2004 12:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
dus?
peter pan is dan in mijn ogen dus ook geen ideale jongen.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar ben jij dan ook ontworpen om de ideale jongen te zijn?
jij bent anders ook een homo.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:26 schreef Cybart het volgende:
Peter pan is een mietje.... welke jongen doet er vrijwillig een groene maillot aan. welke jongen heeft een schoonheids ideaal van een baby face, puntige oren, speels, onschuld
peter pan is homo!
dus jij ziet jezelf als de ideale jongen, het proto-type?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
peter pan is dan in mijn ogen dus ook geen ideale jongen.
nee. gelukkig nietquote:Op maandag 5 juli 2004 12:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
je bent ook niet verwekt door walt disney (hoop ik)
Jij gaat VAST naar de film Finding Neverlandquote:Op maandag 5 juli 2004 12:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
dus?
Ik zie jou toch meer als Tinkerbell. Leuk rokje, fladderend van hot naar her, en onderwijl leuk toverstof strooiendquote:Op maandag 5 juli 2004 12:31 schreef Jerruh het volgende:
anders had ik nu een groene maillot aan en was ik een of andere vliegende nicht met puntoortjes.
*ahum*quote:Op maandag 5 juli 2004 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee. gelukkig niet
anders had ik nu een groene maillot aan en was ik een of andere vliegende nicht met puntoortjes.
hmm vandaar da veel homo's steward zijn.
en jij gelooft in sprookjes !quote:Op maandag 5 juli 2004 12:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij bent anders ook een homo.![]()
Ten eerste, de groene maillot is een bedenksel van Disney, het origineel droeg echt geen maillot. En het ideaal van een jongen, een jongensachtige jongen qua gedrag is speels, obstinaat, eigenwijs, een doordrammer, veranderlijk, en met een levendige fantasie.
Jouw ideaal is dus duidelijk iemand die oud geboren is, fantasieloos, stokkerig, gebonden, meegaand, apathisch en voorspelbaar.![]()
eh...nee johnny depp is niet mijn ding, kan ik echt niks mee met dat soort stoer-en-toch-best-wel cute-en-gevoelig-hoor!-jongens, en kate winslet vind ik een huilebalk-actricequote:Op maandag 5 juli 2004 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gaat VAST naar de film Finding Neverland
Met Johnny Depp in de hoofdrol, en Kate Winslet als liefje.
doe eesn nietquote:Op maandag 5 juli 2004 12:33 schreef Partygurl het volgende:
jij loopt Peter Pan te dissen, als je Peter Pan dissed dan diss je dus ook alles waar hij voor staat, en als je die dingen dissedquote:Op maandag 5 juli 2004 12:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
en jij gelooft in sprookjes !
en wat the fuck loop je te lullen over mijn idealen...
heb je ooit dat stukje van hans teeuwen over Peter Pan gehoord/gezien.....quote:Op maandag 5 juli 2004 12:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij loopt Peter Pan te dissen, als je Peter Pan dissed dan diss je dus ook alles waar hij voor staat, en als je die dingen dissed
![]()
je moet gewoon Peter Pan niet lopen te dissen
nueken?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij loopt Peter Pan te dissen, als je Peter Pan dissed dan diss je dus ook alles waar hij voor staat, en als je die dingen dissed
![]()
je moet gewoon Peter Pan niet lopen te dissen
Nah, dan ben je ook geen echte Peter Pan-fan. Want die film gaat over het maken van het boek over Peter Panquote:Op maandag 5 juli 2004 12:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...nee johnny depp is niet mijn ding, kan ik echt niks mee met dat soort stoer-en-toch-best-wel cute-en-gevoelig-hoor!-jongens, en kate winslet vind ik een huilebalk-actrice
Zo'n film moeten ze eens maken over Alice in Wonderland, erg recent, aangezien die schrijver zo goed als een pedofiel was en Alice Lidell het object van zijn lust.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, dan ben je ook geen echte Peter Pan-fan. Want die film gaat over het maken van het boek over Peter Pan
Johnny Depp speelt de schrijver. Trailer zag er erg mooi uit
ze hadden mij moeten vragen. met waxxer als wendyquote:Op maandag 5 juli 2004 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, dan ben je ook geen echte Peter Pan-fan. Want die film gaat over het maken van het boek over Peter Pan
Johnny Depp speelt de schrijver. Trailer zag er erg mooi uit
waarom nietquote:Op maandag 5 juli 2004 12:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
doe eesn niet
*luitsert naar briggite bardot liedjes*
over lewis carrol als pedofiel valt ook nog wel wat te zeggen, maar over james barrie (schrijver van peter pan, eerst als toneelstuk en later als kinderboek) wordt ook gezegd dat hij verliefd was op jongetje, dat hij later verbeeldde als peter pan (eerst verschene als the little wwhite bird), dat maakt peter pan, de mannelijke versie van alice als lustobject.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ps, jullie zijn allemaal een stelletje literatuur barbaren
Maar Barrie heeft geen foto's gemaakt van zijn lustobject in poses die niet door de beugel konden en nu al helemaal nietquote:Op maandag 5 juli 2004 12:49 schreef ajuu het volgende:
[..]
over lewis carrol als pedofiel valt ook nog wel wat te zeggen, maar over james barrie (schrijver van peter pan, eerst als toneelstuk en later als kinderboek) wordt ook gezegd dat hij verliefd was op jongetje, dat hij later verbeeldde als peter pan (eerst verschene als the little wwhite bird), dat maakt peter pan, de mannelijke versie van alice als lustobject.
waarom was je boos?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:49 schreef Partygurl het volgende:
[..]
waarom niet
Neh. Ik walg van vis en ben niete cht een waterrat. Als ik dan eentje moest zijn dan dans en huppel ik toch meer als Peter Pan dan dat gezwem en geblub van die ariel-voorgangers. Enige overeenkomst is dat die meerminnen best wel krengen warenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
.....en jij als zeemeermin?
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:47 schreef ajuu het volgende:
(oh,,,en beaverhausen als rinkellbell!
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
waarom was je boos?![]()
ket rare is dat het in die tijd WEL door de beugel kon, maar tegenwoordig niet (terwijl vaak wordt gedacht dat de victoriaanse tijd preuts was) wat dan te zeggen van deze tijd waar fotografen veel meer moeite hebben met het laten zien van foto's van kinderen, een foto van een kind is tegenwoordig bijna bij definite een pedofiele afbeelding.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar Barrie heeft geen foto's gemaakt van zijn lustobject in poses die niet door de beugel konden en nu al helemaal niet
hej hallo zeg!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Ik walg van vis en ben niete cht een waterrat. Als ik dan eentje moest zijn dan dans en huppel ik toch meer als Peter Pan dan dat gezwem en geblub van die ariel-voorgangers. Enige overeenkomst is dat die meerminnen best wel krengen waren
jah en dus?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ariel ging dood in het originele verhaal, schuim op de zee enzo, omdat ze de prins niet kon doden toen hij een andere chick vond.
Ik heb helemaal niks ingepikkerd want ik wist niet eens dat jij hetzelfde plaatje had.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:54 schreef Partygurl het volgende:
[..]
*huil* beaver heeft mn plaatje gepikkerd *huil*
![]()
Yep, dat krijg je als je Engels doet, dan moet je dat soort dingen weten.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
ket rare is dat het in die tijd WEL door de beugel kon, maar tegenwoordig niet (terwijl vaak wordt gedacht dat de victoriaanse tijd preuts was) wat dan te zeggen van deze tijd waar fotografen veel meer moeite hebben met het laten zien van foto's van kinderen, een foto van een kind is tegenwoordig bijna bij definite een pedofiele afbeelding.
ach, heb je die foto's van charles dodgon (lewis carrol) wel eens gezien?
niks, maar misschien is het leuk om iets minder dom te zijn dan dat je voorheen was.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:55 schreef blublub het volgende:
[..]
jah en dus?
Ja klopt. Ik zou best wel eens diep in d'r zee willen zittenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:54 schreef blublub het volgende:
[..]
hej hallo zeg!blub is okay jah
en de kleine zeemeermin is keicool
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
niks, maar misschien is het leuk om iets minder dom te zijn dan dat je voorheen was.
ja en dan kun je lekker wendy (gespeeld door waxxer in een gordijnenjurk) pesten !quote:Op maandag 5 juli 2004 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Ik walg van vis en ben niete cht een waterrat. Als ik dan eentje moest zijn dan dans en huppel ik toch meer als Peter Pan dan dat gezwem en geblub van die ariel-voorgangers. Enige overeenkomst is dat die meerminnen best wel krengen waren
ik ben hoogstwaarschijnlijk slimmer dan jij, maar ik doe niet steeds wanhopige pogingen om bij anderen intellectueel over te komenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
niks, maar misschien is het leuk om iets minder dom te zijn dan dat je voorheen was.
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:58 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben hoogstwaarschijnlijk slimmer dan jij, maar ik doe niet steeds wanhopige pogingen om bij anderen intellectueel over te komen
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
faghag
![]()
nee die weet jij toch ook gewoon? algemene ontwikkeling. kunnen foto's van lewis carrol op fok?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Yep, dat krijg je als je Engels doet, dan moet je dat soort dingen weten.
ik heb genoeg van jou gelezen en gezien om te kunnen concluderen dat je een muts bent en niet een die bijster slim is. En dat baseer ik toch echt op uitspraken waar het duidelijk is dat je met begrijpend lezen nooit veel verder bent gekomen dan de brugklas.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef blublub het volgende:
[..]dankje, zo bewijs je maar precies weer dat je niets zinnigs terug weet te zeggen en dan maar lukraak onzin gaat roepen. thanks buddy
hee niet kugar!i gaan dissen he, als je kugar!i dist dan dis je mijquote:Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef blublub het volgende:
[..]dankje, zo bewijs je maar precies weer dat je niets zinnigs terug weet te zeggen en dan maar lukraak onzin gaat roepen. thanks buddy
Thehe... die was bijna net zo leuk als je stripje over potten die geen potten zijn....quote:Op maandag 5 juli 2004 12:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik denk dat je dan een perm-ban aan je broel hebt hangenquote:Op maandag 5 juli 2004 13:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee die weet jij toch ook gewoon? algemene ontwikkeling. kunnen foto's van lewis carrol op fok?
het was dan ook niet grappig bedoelt, als die muts niet eens inziet dat er iets staat dat ter verduidelijking moet leiden dan is er iets mis met haar.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thehe... die was bijna net zo leuk als je stripje over potten die geen potten zijn....
zoals ik al eerder zei, ik hoef niet te doen alsof ik intelligent ben door interessante praatjes over zogenaamde wijsheden om te weten dat ik intelligent ben. ik weet wat voor opleiding ik doe, ik weet hoe ik dat doe en hoe ik alles haal, en ik weet precies wat mijn intelligentie niveau is, en ik hoef dat niet aan anderen te bewijzen door zogenaamd interessant te doen. dus het zal mij werkelijk waar aan mn aars oxideren als jij denkt dat ik dom benquote:Op maandag 5 juli 2004 13:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb genoeg van jou gelezen en gezien om te kunnen concluderen dat je een muts bent en niet een die bijster slim is. En dat baseer ik toch echt op uitspraken waar het duidelijk is dat je met begrijpend lezen nooit veel verder bent gekomen dan de brugklas.
dat jij je er niet in kunt vinden betekent niet dat Peter Pan niet door Barrie is ontworpen om als ideaal beeld te fungeren, en het betekent niet dat je niet in kunt zien dat hij als ideaal beeld is bedoeld.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:03 schreef Jerruh het volgende:
misschien ben ik geen literatuurbarbaar, maar is peterke pan niet mijn ideaalbeeld, en misschien van heel veel mensen niet. vooral niet van ouders. en ik denk dat er veel mensen zijn die niet terug willen keren naar die periode waarin peter pan zich nu bevind.
Dan is het dus ZIJN ideaalbeeld en niet HET ideaalbeeld.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat jij je er niet in kunt vinden betekent niet dat Peter Pan niet door Barrie is ontworpen om als ideaal beeld te fungeren, en het betekent niet dat je niet in kunt zien dat hij als ideaal beeld is bedoeld.
Het kan mij waarschijnlijk net zo weinig boeien, drie keer raden waarom ik je eigenlijk altijd heb genegeerd hier.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:05 schreef blublub het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei, ik hoef niet te doen alsof ik intelligent ben door interessante praatjes over zogenaamde wijsheden om te weten dat ik intelligent ben. ik weet wat voor opleiding ik doe, ik weet hoe ik dat doe en hoe ik alles haal, en ik weet precies wat mijn intelligentie niveau is, en ik hoef dat niet aan anderen te bewijzen door zogenaamd interessant te doen. dus het zal mij werkelijk waar aan mn aars oxideren als jij denkt dat ik dom ben
Shhhtquote:Op maandag 5 juli 2004 13:05 schreef blublub het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei, ik hoef niet te doen alsof ik intelligent ben door interessante praatjes over zogenaamde wijsheden om te weten dat ik intelligent ben. ik weet wat voor opleiding ik doe, ik weet hoe ik dat doe en hoe ik alles haal, en ik weet precies wat mijn intelligentie niveau is, en ik hoef dat niet aan anderen te bewijzen door zogenaamd interessant te doen. dus het zal mij werkelijk waar aan mn aars oxideren als jij denkt dat ik dom ben
wacht ffquote:Op maandag 5 juli 2004 13:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat jij je er niet in kunt vinden betekent niet dat Peter Pan niet door Barrie is ontworpen om als ideaal beeld te fungeren, en het betekent niet dat je niet in kunt zien dat hij als ideaal beeld is bedoeld.
*zucht*quote:Op maandag 5 juli 2004 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is het dus ZIJN ideaalbeeld en niet HET ideaalbeeld.
Wat is een HOENR?quote:Op maandag 5 juli 2004 13:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het kan mij waarschijnlijk net zo weinig boeien, drie keer raden waarom ik je eigenlijk altijd heb genegeerd hier.
zo kunnen mensen me niet beschuldigen van scheldenquote:Op maandag 5 juli 2004 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is een HOENR?
Dan is alles en iedereen wel gemaakt als een ideaalbeeld. Tis maar door wiens ogen je kijktquote:Op maandag 5 juli 2004 13:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
*zucht*
For the love of God!
Hij presenteert het als HET ideaalbeeld, en het is niet en ideaalbeeld als "zo is het goed" maar het een is een ideaalbeeld als in "alle eigenschappen die jongens tot jongens maken in 1 personage gerold"
hij's net to chicken om blublub voor hoer uit te maken.... (wat te ver zou gaan)quote:Op maandag 5 juli 2004 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is een HOENR?
is een ideaalbeeld een ideaalbeeld als minder dan 1% van de mensheid het geen ideaalbeeld vind? besides: er zijn miljoenen andere beelden van jongensaspecten die niet in peter pan zit, dus eigenlijk is dit scheppen van een ideaalbeeld hopeloos gestrand in een of ander typetje dat voor ideaalbeeld door zou moeten gaan...quote:Op maandag 5 juli 2004 13:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
*zucht*
For the love of God!
Hij presenteert het als HET ideaalbeeld, en het is niet en ideaalbeeld als "zo is het goed" maar het een is een ideaalbeeld als in "alle eigenschappen die jongens tot jongens maken in 1 personage gerold"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |