Dat zou wel wat zijn , want lance rijdt nietquote:Op zondag 25 juli 2004 21:01 schreef mitt het volgende:
[..]
mooi zo Jan
Jan in vorm voor de olympische tijdrit
Grote kans dat Ulle em wint, want Millar rijd he ook niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn , want lance rijdt niet
Wat een gekut gister met z'n bandquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:57 schreef mitt het volgende:
Jan had gister last een lekke band
Toch zag hij er goed uit, ik verwacht iets gouds in Athene
Niks, noppes, nadaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:26 schreef Joene het volgende:
Jan ,wat ga je laten zien zometeen ?
Als de concurrentie op het strand zit moet het toch eindelijk eens lukken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:01 schreef mitt het volgende:
dan maar de Vuelta![]()
Geen Jan morgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:46 schreef mitt het volgende:
Morgen in Zurich
hup Jan, maak er wat van
Bron: http://www.oranje.nl/planet/show/id=963749/contentid=501033quote:BERLIJN (ANP) - De Duitse renner Jan Ullrich zal zondag in de strijd om de wereldbeker niet aan de start verschijnen bij het Kampioenschap van Zürich. Hij kampt met een blessure aan het zitvlak die hij opliep tijdens de tijdrit op de Olympische Spelen in Athene.
Dat maakte teamchef Mario Kummer van de T-mobile ploeg zaterdag bekend. ,,Misschien lag het aan de ongewone broek van het nationale team. Bij T-mobile gebruikt hij een speciaal leren zitvlak'', aldus Kummer. Ullrich stelde teleur op de Spelen met een negentiende plaats in de wegwedstrijd en een zevende stek in het tijdrijden. In Zürich eindigde Ullrich al vier keer als tweede
quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:16 schreef mitt het volgende:
en het WK?
quote:Jan Ullrich gaat zondag niet van start in de wegwedstrijd bij de WK in het Italiaanse Verona. De Duitse renner van T-Mobile heeft te veel last van een virale infectie. "Ullrich kan geen competitie rijden. Hij is te zwak", aldus zijn persoonlijk begeleider Rudy Pevenage. Eerder trok Ullrich zich al terug voor de individuele tijdrit van woensdag.
Ik denk juist van niet! Kweenie, kep zo'n gevoel dat-ie niet gaat winnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:22 schreef Wombcat het volgende:
Ben nu eigenlijk bang dat het weer Armstrong gaat worden, maar wie weet.
Ik hoop iig van nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk juist van niet! Kweenie, kep zo'n gevoel dat-ie niet gaat winnen.
Zeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |