Pas nog op de posbank geweest zitten ook hoogte verschillen en bochtjes in,quote:Op zondag 4 juli 2004 20:32 schreef PatrickM het volgende:
Wanneer gaan we eens naar Limburg voor een meet?
* Mercy_symbol wil mooie bochtjes met hoogteverschil
Patm heb je al een datum geprikt voor de rit?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:46 schreef PatrickM het volgende:
Een hoop oude routes... Moeten denk eerst nagekeken worden met een actueel route programma
Ben overigens nu die route Zuid Limburg/Eifel in een excel bestand aan het zetten
doe ik vanavondquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik mis het plaatje hier... OPM ?
iig in m'n vakantie (week 33 of 34) en waarschijnlijk toch maar een paar daagjes motorcamping aan vastplakkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:49 schreef RB het volgende:
[..]
Patm heb je al een datum geprikt voor de rit?
De 10e weet ik wel iets leuks te doen... werkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat en waar is er de 11e iets te doen ??
de 18e kan Bandit 600N ook meequote:Op donderdag 8 juli 2004 12:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat ik die gelderland/overijssel/duitsland route voor de 25ste wel gereed kan hebben. Misschien wel voor de 18de
Ik kan een toertje ff inkloppen uit m'n Tom Boudewijns boekje deel 6quote:Op zondag 11 juli 2004 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar gaat het plaatsvinden ?
Maakt weinig uit op wat voor een motor je de ritjes rijdt. Zijn voornamelijk mooie toeristische B-weggetjesquote:Op zondag 11 juli 2004 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ga je dan ook voorop rijden? Even 2-3 keer uitproberen die route .. en dan op de dag zelve de Stucgaatie lenen.
Ik rijd zelf vrij regelmatig binnendoor naar Schiphol via Gouda, Boskoop, Alphen enz enz.... maar dat is daar inderdaad ERG saaiquote:Op zondag 11 juli 2004 20:18 schreef PatrickM het volgende:
Ik was meer van plan richting Boskoop/Waddinxveen/Reeuwijkse plassen te gaan (en eindpunt wil ik ook op Vlaardingen uit laten komen)
Alhoewel ik ook richting Noordwijk kan gaan, en dan weer afzakken richting Hoek van Holland en dan weer binnendoor naar Vlaardingen... alleen ben ik bang dat er dan te veel saaie rechtoe-rechtaan stukken in komen
de Rijndijk is wel een leuke wegquote:Op zondag 11 juli 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik rijd zelf vrij regelmatig binnendoor naar Schiphol via Gouda, Boskoop, Alphen enz enz.... maar dat is daar inderdaad ERG saai
Dan heb je praktisch nog maar een weg... de A7quote:Op zondag 11 juli 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat pas saai is..... Noord-Holland, Alkmaar en hoger enz.
Wij raken hier niet uitgekeken gewoon.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
er is zoveel meer te zien dan alleen ZH manne
Duitsland zijn de wegen prima hoor...quote:Op zondag 11 juli 2004 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eerst maar es onze eigen provincies afgaanbij de ooster- en zuiderburen zijn die wegen altijd zo fantastisch
![]()
(wel mooie gebieden natuurlijk)
Ik kan me niet herinneren dat er buiten de eerste meet er nog gemeet is in Z-Hquote:Op zondag 11 juli 2004 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eh mannen uit ZH...ik vind het leuk rijden in ZH maar voor de eerst komende meets wil ik graag ook andere provincies zien...vandaar dat ik voorstel om dit weekend de route van oneugend te doen (mits zij het redt), daarna die van luc en gerako (welke volgorde dan ook) en dan zien we wel weer
ondanks dat jij alles(!) al hebt gezien kunnen we toch ook wel ergens anders rijden dan in ZHquote:Op maandag 12 juli 2004 01:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb alles in NL al gezien..... het meeste is gewoon saai![]()
Limburgquote:Brabant en Z-Limburg zijn nog wel het leukst..... vind ik.
je hebt altijd baas boven baasquote:Maar Nederland kan echt NIET tippen aan Luxemburg en de Eiffel
En de Eiffel en Luxemburg kan weer niet tippen aan Zwitserland (Alpen)![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 07:54 schreef PatrickM het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er buiten de eerste meet er nog gemeet is in Z-H
En al helemaal niet in het groene hart
Maar goed, mijn route is nog in ontwerp dus
Ik moet toch nog ff een keer vanaf Alphen richting Waddinxveen/Boskoop/Reeuwijk verkennen voor mooie weggetjes
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij raken hier niet uitgekeken gewoon.Maarre na Assen had ik nog energie over om verder te rijden. Misschien een Belgie of Duitsland meet doen?
![]()
Wij zijn lui, anders is het veel te ver rijdenquote:Op maandag 12 juli 2004 08:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]niet? ok, missch niet alleen in ZH maar wel daar in de regio: Rdam, Chaam, Zeeland, en de laatste toen luc pech had was ook weer daar in de buurt
en nu ben jij weer 1 aan het maken in ZH
(en niet te vergeten de tussendoor ritjes buiten de meets om, zoals Holec en de Havenroute)
zoals ik al zei, ik rijd graag bij jullie in de buurt maar wil ook graag es wat anders zien.
quote:Op maandag 12 juli 2004 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij zijn lui, anders is het veel te ver rijden![]()
Assen was niet in ZH.... Veluwe ook niet![]()
Vanwaar dezequote:Op maandag 12 juli 2004 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga jij ook mee Lars
Nu wellicht iets minder vanwege die oliestokerij onder mequote:Op maandag 12 juli 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]de rest wel
en trouwens, je was toch zo'n km-vreter
?
Gewoon, leuk tochquote:Op maandag 12 juli 2004 11:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vanwaar deze?
Ik zie de grap niet. Maar als jij het leuk vindt, go ahead.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gewoon, leuk toch
Zullen we er maar weer even mee stoppen? Ik dacht dat we er uit waren na het gesprek over MSN.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe heet die schrijver uit Amerika ook alweer die geen humor heeft en nooit lacht?
das klote jaquote:Op maandag 12 juli 2004 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu wellicht iets minder vanwege die oliestokerij onder me
quote:Op zondag 11 juli 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat pas saai is..... Noord-Holland, Alkmaar en hoger enz.
Dan is het voor mij wel duidelijk dat jullie daar nog niet echt hebben gereden met de motor.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan heb je praktisch nog maar een weg... de A7
Ik zou zeggen, maak/kopieer een mooie route en bewijs het tegendeelquote:Op maandag 12 juli 2004 18:43 schreef Gerako het volgende:
[..]
[..]
Dan is het voor mij wel duidelijk dat jullie daar nog niet echt hebben gereden met de motor.
Die komt er zeker, maar ik heb nu ieder weekend iets anders te doen dus zal het nog wel een tijdje duren voordat ik een route klaar heb en tijd heb om hem te rijden.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak/kopieer een mooie route en bewijs het tegendeel
Zeeland en Noord-Brabant zijn geen Zuid-Hollandquote:Op maandag 12 juli 2004 08:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]niet? ok, missch niet alleen in ZH maar wel daar in de regio: Rdam, Chaam, Zeeland, en de laatste toen luc pech had was ook weer daar in de buurt
(en niet te vergeten de tussendoor ritjes buiten de meets om, zoals Holec en de Havenroute)
zoals ik al zei, ik rijd graag bij jullie in de buurt maar wil ook graag es wat anders zien.
Wij wachten met smart afquote:Op maandag 12 juli 2004 18:53 schreef Gerako het volgende:
[..]
Die komt er zeker, maar ik heb nu ieder weekend iets anders te doen dus zal het nog wel een tijdje duren voordat ik een route klaar heb en tijd heb om hem te rijden.
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:54 schreef PatrickM het volgende:
Zeeland en Noord-Brabant zijn geen Zuid-Holland
niet alleen lezen wat je wilt lezen hequote:Ennuh, sterker nog, er is nooit een echte Zuid-Holland meet geweest
heb even de belangrijkste delen vet voor je gemaakt...quote:Op maandag 12 juli 2004 08:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:niet? ok, missch niet alleen in ZH maar wel daar in de regio: Rdam, Chaam, Zeeland, en de laatste toen luc pech had was ook weer daar in de buurt
zoals ik al zei: deze niet te vergeten!quote:en niet te vergeten de tussendoor ritjes buiten de meets om, zoals Holec en de Havenroute
Waarom niets bij jou in de buurt organiseren??quote:Op maandag 12 juli 2004 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
niet alleen lezen wat je wilt lezen heen niet mierenneuken zoals accountants dat wel eens kunnen doen
[..]
heb even de belangrijkste delen vet voor je gemaakt...
[..]
zoals ik al zei: deze niet te vergeten!
feit is dat er gewoon veel is gereden in jullie regio, of dat nu ZH, Zeeland of Brabant is en dat maakt ook niet uit want het is leuk rijden maar voor de eerste paar komende meets toch even ergens anders graag dan regio ZH/Zeeland/West-Brabant.
jawel, maar graag een keer wat anders dan binnen deze cirkel:quote:Op maandag 12 juli 2004 19:47 schreef PatrickM het volgende:
@ OPM: Volgens mij wil jij uberhaupt niet rijden in NL![]()
Hier heb je alvast de eerste aanmeldingquote:Op maandag 12 juli 2004 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als er genoeg animo voor is om hier te rijden dan wil ik ook wel een keer een route plannenen veluwe blijft erg mooi om te rijden!
Poosje terug toen ik een rit rondom Arnhem had gehad en vertelde over de Posbankquote:we hebben de vorige keer maar een klein deel gezien en trouwens, wanneer heb ik gezegd dat ik dat weinig aan vind?
Route van mij komt niet in die cirkelquote:Op maandag 12 juli 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawel, maar graag een keer wat anders dan binnen deze cirkel:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eh mannen uit ZH...ik vind het leuk rijden in ZH maar voor de eerst komende meets wil ik graag ook andere provincies zien...vandaar dat ik voorstel om dit weekend de route van oneugend te doen (mits zij het redt), daarna die van luc en gerako (welke volgorde dan ook) en dan zien we wel weer
Niet zo zeiken man! Zeelandmeet was voor een deel buiten die cirkel!quote:Op maandag 12 juli 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawel, maar graag een keer wat anders dan binnen deze cirkel:
[afbeelding]
zeeland en chaam was ook in jullie regioquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet zo zeiken man! Zeelandmeet was voor een deel buiten die cirkel!
Drenthe route al helemaalEn Chaam ook...
niks, maar ik wil ook es ergens anders rijdenquote:Wat zeur je nou man
eens is,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeeland en chaam was ook in jullie regio
[..]
niks, maar ik wil ook es ergens anders rijdenthats all!
Owquote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat ondeugend de route plant voor zondag, ik hoop alleen dat zij zelf wel mee kan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne wanneer word er nou iets gepland ??
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
*the finger smile*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga jij nou maar aan je Administratie want kaartlezen kan je ook al niet
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:en gewoon doorgaan he
jij bent wel het oudste wijf
riet: boeiendddddd of chaam nu wel of niet ‘in mijn cirkeltje’ zit, een cirkel die ik ook met de losse hand heb gemaakt natuurlijk, het is en blijft gewoon jullie regio
Zie ik lekker toch nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zou ik bijna deze vergeten
[..]
[afbeelding]
graagquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:en gewoon doorgaan he
Ik neem je weleens mee naar de EiffelWil je er nooit meer weg
O enne, Zwitserland zou nog beter zijn, maar ja
Chaam staat op de verkeerde plaats, dat ligt nog een STUK onder Breda hoorquote:
quote:
tjeesuss, hey oud wijfquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Chaam staat op de verkeerde plaats, dat ligt nog een STUK onder Breda hoor
Buiten dat cirkeltje
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi kruisje
Maar ik kan wel raden wat voor plaatje het is denk ik
Jij bent ouderquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tjeesuss, hey oud wijfalles goed
?
t duurde trouwens wel even voordat je het gevonden had in de atlasquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Chaam staat op de verkeerde plaats, dat ligt nog een STUK onder Breda hoor
Buiten dat cirkeltje
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:54 schreef ondeugend het volgende:
Uhhhhh mannen, is het nou wel of niet de bedoeling dat ik voor zondag a.s. de Overijssel/Gelderland/stukje Duitserland route ga uitzetten
ik wil wel, wil altijd wel eigenlijk, heb nog nooit niet gewillen,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Vind ik ook
Oke ik maak voor komende zondag de route mits er goede argumenten komen om niet te willen
Week 34 en week 35 is ik beschikbaarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Einde van augustus misschien????
Misschien kunnen we iets regelen voor Fok! 4 dagen Eiffel ! Lijkt me enorm cool. Ik weet nog een heel goed, mooi en goedkoop pensionnetje. 140 euro voor 3 overnachtingen met ontbijt en diner
Waarom niet voor zaterdag?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Vind ik ook
Oke ik maak voor komende zondag de route mits er goede argumenten komen om niet te willen
Ik denk nooit in weken, ik prefereer een datumquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Week 34 en week 35 is ik beschikbaar
Ja is misschien wel een goed idee Jessequote:Op woensdag 14 juli 2004 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm, missch kan ik de route voorrijden zaterdag? alleen voorop rijden is niet voor mij weggelegd
Hoezo nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm, missch kan ik de route voorrijden zaterdag? alleen voorop rijden is niet voor mij weggelegd
mail em eens zou ik zeggen, kan ik vast een beetje kijken hoe of watquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja is misschien wel een goed idee Jesse
Geen tijd meer... ik moet weg.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mail em eens zou ik zeggen, kan ik vast een beetje kijken hoe of wat
Geen idee,quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:04 schreef pmponer het volgende:
nu heb ik dit topic helemaal doorgelezen, maar waar gaan jullie nu precies meeten?
ga je mee?quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:04 schreef pmponer het volgende:
nu heb ik dit topic helemaal doorgelezen, maar waar gaan jullie nu precies meeten?
ik let ook op, maar waar we meeten is nog niet ter sprake gekomen,quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
manne, beetje opletten hierer wordt zondag in Gelderland/Overijssel gereden, ondeugend heeft de route gemaakt. dit is notabene vandaag nog gepost hier
quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:42 schreef pmponer het volgende:
mickey ligt eraan waar gereden wordt en waar en hoelaat er wordt gestart en hoe het weer is :p maar anders wil ik wel even komen kijken... Ik ga 's morgens namelijk eerst naar Emmen Super Motard kijken
quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
manne, beetje opletten hierer wordt zondag in Gelderland/Overijssel gereden, ondeugend heeft de route gemaakt. dit is notabene vandaag nog gepost hier
Beetje in algemene zin..quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:10 schreef PatrickM het volgende:
Riet, ga je nog mee zondag of nie?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:48 schreef Rietvaerder het volgende:
manne, beetje opletten hier[..]
Maar vragen staat vrij natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
De 16e vertrekken wij naar italie..
Er staat niet 16 juli of 16 augustusquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar vragen staat vrij natuurlijk.![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]Er staat niet 16 juli of 16 augustus
Maar die andere post kan inderdaad betrekking hebben op Augustus omdat het donderdag 15 Juli is en geen 16.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga donderdag op vakantie dus
quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oja, wie gaat er voorop rijden?
ben ik zo vaag?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edit
Hey dat had ik vanmorgen ook, post van ondeugend van 3.uur nog iets in AT,quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee hoorik zag alleen je post wel in mijn AT maar niet het topic zelf
gebeurd wel es vaker vandaar zulke posts van mij af en toe
Ik kan Zaterdag wel met je de route verkennen OPM.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik heb de route dus ontvangen van ondeugend, ik zou de route evt zaterdag kunnen voorrijden, maar dan wel het liefst niet alleen. Dus als iemand zin heeft om mee te gaan, meld je hier
Kleine misrekening van mijn kant ,ik heb wel 1.5 uur nodig naar de Macquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:37 schreef RB het volgende:
Voor jou is het +/- 60 Km.
Maakt mij niet uit hoe laat, heb ongeveer een uur nodig om bij de Mac te komen.
Ik hoor het wel.
Dat kan nog steeds in een uur.quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:51 schreef RB het volgende:
[..]Kleine misrekening van mijn kant ,ik heb wel 1.5 uur nodig naar de Mac![]()
150 Km van mijn huis gerekend.![]()
Valt best mee hoor ik heb ook keer voorop gereden en niemand vond het te langzaam gaan,quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:09 schreef RB het volgende:
Nog niet Pepijn maar kan hem wel ff checken met OPM Zaterdag.
En ik:? voorop rijden met mijn bochten techniekDat gaat jullie vast niet snel genoeg.
Wat is te langzaam, en waarom zou het perse door moeten jakkerenquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:09 schreef RB het volgende:
Nog niet Pepijn maar kan hem wel ff checken met OPM Zaterdag.
En ik:? voorop rijden met mijn bochten techniekDat gaat jullie vast niet snel genoeg.
Was dat een representatieve meet dan met alleen PatrickM en OPM.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Valt best mee hoor ik heb ook keer voorop gereden en niemand vond het te langzaam gaan,
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:23 schreef hollander172 het volgende:
Waar is Mark eigenlijk gebleven? Zit ie vast op de wc? (bolletjes dwars?)
Eigenlijk zouden ze iedereen preventief het paspoort af moeten pakken die uit die regionen terugkomt, eerst poepenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:25 schreef RB het volgende:
[afbeelding] en maar persen
Zaterdag wel aardig geloof ik, zondag minder.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:19 schreef RB het volgende:
Het weer woerdt er niet beter op dit weekend![]()
als er nu 1 afvalt haak ik ook af, dan vind ik het niet de moeite om zo’n mooie route met zijn 3en/4en te rijdenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn moeder zou haar verjaardag zaterdag vieren, nu word het ineens zondag.
Maar ik probeer wel te meeten .. whatever it takes.
Ze zijn alleen wel erg "keen" met dit soort verplichtingen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:29 schreef hollander172 het volgende:
poepen
Ik ben inderdaad een leek maar deze kwam toch uit het OUD forum?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]de omschrijving voor die smile
en dat voor een smile-leek
kloptquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:44 schreef RB het volgende:
Staan 29 namen op de lijst maar er komen/kunnen er altijd maar een man of 5 - 6 en als het zover is blijf je met 4 over OPM
suc6quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ik bel vanavond mamma om te klagen over zondag.![]()
Mijn zus heb ik al een mail gestuurd.
De site ligt gelijk plat door 3 bezoekers extra.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:07 schreef RB het volgende:
Leuke plek voor een tussenstop lijkt mij voor komende Zondag.
http://www.steegje.nl![]()
quote:Eetcafé 't Steegje
This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn moeder zou haar verjaardag zaterdag vieren, nu word het ineens zondag.
Maar ik probeer wel te meeten .. whatever it takes.
Ze zijn alleen wel erg "keen" met dit soort verplichtingen.
[..]
Was dat een representatieve meet dan met alleen PatrickM en OPM.![]()
Trouwens afhaken omdat er iemand afvalt vind ik ook niet echt de juiste spirit eigenlijk. Op die manier worden meets steeds sporadischerquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als er nu 1 afvalt haak ik ook af, dan vind ik het niet de moeite om zo’n mooie route met zijn 3en/4en te rijden
ik niet. dat heb ik al eerder aangegeven, als er te weinig motoren komen ga ik niet de halve wereld afreizen (ok, deze keer valt dat wel mee).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:01 schreef ondeugend het volgende:
Trouwens afhaken omdat er iemand afvalt vind ik ook niet echt de juiste spirit eigenlijk. Op die manier worden meets steeds sporadischer
ik ga er ook niet vanuit dat ie niet kan komen, maar mocht ie niet komen haak ik ook af.quote:Kom op Jesse !! Pep gaat vast en zeker komen.... hem kennende. Met de Drenthemeet was ie er immers ook toen iedereen hem al afgeschreven had
Je porren is gelukt.....quote:ik ga es kijken of ik iemand kan porren om die route samen met mij voor te rijden zaterdag, anders zien we wel hoe we het doen zondag
En dus beinvloed je zo de meet zelf. Door die instelling slinkt het aantal mensen wel. Dan zou het volgens jouw 'systeem' een soort alles of niets worden. Misschien zegt PatM nu ook wel "ja maar met 3 ga ik ook niet ...."quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
ik ga er ook niet vanuit dat ie niet kan komen, maar mocht ie niet komen haak ik ook af.
je kunt de oorzaak van de opkomst niet bij mij neerleggen...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:10 schreef ondeugend het volgende:
En dus beinvloed je zo de meet zelf. Door die instelling slinkt het aantal mensen wel. Dan zou het volgens jouw 'systeem' een soort alles of niets worden. Misschien zegt PatM nu ook wel "ja maar met 3 ga ik ook niet ...."
als er iemand is die dat jammer vind dan ben ik dat wel. met al deze fanatieke motorrijders krijgen we het maar niet voor elkaar om elke meet een mooi aantal motoren te regelen.quote:Ik vind dat wel een beetje jammer eigenlijk
we krijgen een superherfstquote:De kansen zijn deze zomer al zo beperkt met het rotweer hier...
Nee das ook niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je kunt de oorzaak van de opkomst niet bij mij neerleggen...
[..]
dat sowiesoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:44 schreef ondeugend het volgende:
Het is ook je goed recht Jesse.... wie ben ik om te zeggen wat je wel of niet moet doen
Ik vind het alleen jammer.
Ik insinueer ook niet dat het je om Pepijn gaat.... wie doet er ook helemaal niet toe dat begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat sowiesohet ging mij om dat punt...
laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik insinueer ook niet dat het je om Pepijn gaat.... wie doet er ook helemaal niet toe dat begrijp ik wel.
ik bedoel dat je het in dit geval van het aantal mensen af laat hangen inderdaad.... dus wel van anderen ( De groote van de groep )
Nou ja..... ik denk dat we op dit punt zullen blijven verschillen.
quote:Geeft niks... eigenlijk maakt dat het alleen maar interessanter
Ga jij hem nu voorrijden dan ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:55 schreef RB het volgende:
veel kijk plezier met een bak koffie erbij![]()
Als ik wat snottebellen betreft kan repeteren, moet ik repeteren. De hele band is compleet en ruimte gehuurd.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar kun jij nu eigenlijk mee, vandaag zou je het weten toch?
picquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:27 schreef ondeugend het volgende:
Zo bel haal ik vast als ik mijn best doe
moeilijk maar niet onmogelijkquote:Met helm op wordt het moeilijk snuiten ...
beterquote:Maar het gaat al wat beter hoor
Denk het wel maar dan wel met de auto.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ga jij hem nu voorrijden dan ?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:52 schreef RB het volgende:
[..] Denk het wel maar dan wel met de auto.
Als je mee wilt moet je ff bellen
quote:De verwachting tot morgen middernacht
Opgesteld op 17 juli 2004, om 11.49 uur.
Zomers warm en in de loop van de middag enkele hagel- en onweersbuien.
Vanochtend schijnt overal de zon volop. De temperatuur
stijgt snel en ligt tegen het middaguur plaatselijk al tegen de
25 graden. Dan verschijnen er al wat stapelwolken aan de hemel.
Vanmiddag loopt de temperatuur nog verder op en op veel
plaatsen wordt het zomers warm, in het zuidoosten stijgt het
kwik zelfs tot dicht bij de 30 graden. In de onstabiele lucht
ontstaan enkele stevige onweersbuien, waarbij ook hagel en
windstoten (60-70 km/uur ) kunnen voorkomen. De wind komt uit
zuidelijke richtingen en is zwak tot matig, kracht 2 tot 3.
Ook Zondag bevindt ons land zich in de warme en onstabiele
lucht. Opnieuw ontstaan er gemakkelijk onweersbuien(lijnen),
met wederom kans op hagel en windstoten.
Er kan over grotere gebieden 10-15 mm en plaatselijk het
dubbele aan neerslag vallen.
De minimumtemperatuur is komende nacht omstreeks 17, en de
middagtemperatuur loopt opnieuw op tot ruim boven de 20
graden.
bron: http://www.knmi.nl
9 uur!?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:05 schreef PatrickM het volgende:
Mijn idee is iig om rond een uur of negen af te spreken
ja, ik weet het, iedereen moet dan vroeg z'n bed uit, maar ik ben het zieligst, voor mij is het net geen twee uur rijden
Het is vlakbij !!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:21 schreef PatrickM het volgende:
Tis hier behoorlijk drukkenden een vage grijze lucht...
ja vind ik een goed plan om af te spreken is wel leuker rijden dan,quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy, volgens mij komen jullie langs mij als je naar Holten rijdt:
[afbeelding]
zullen in Arnhem-Noord ergens afspreken?
Damn.. wat een omslag in het weer was dat ..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:23 schreef ondeugend het volgende:
[..] Het is vlakbij !!Met wolkbreuken en al
Ik zit in het verkeerde topic te slowchatten
Dus ik heb weer goed gegoktquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:33 schreef RB het volgende:
Hier ben ik weer
Foutje van mijn kant het moet de A1 zijn.
Aan beide kanten van de snelweg is een Mac, de Mac voor ons heet Bolder
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:42 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, hebben we het over deze mac:
McDonalds HOLTEN
Adres:
Zuidzijde 7
Postcode: 7451 NX
Plaats: HOLTEN
Telefoon: 0548-366636
Afslag: A1 Struik/Bolder
[img=http://www.mcdonalds.nl/gfx_content/restaurants/Holten.jpg]afbeelding[/img]
Dus jij weet hoe wij moeten rijden.. wij zien mekaar om 8:00 Mac Hoogvliet dus?!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:40 schreef PatrickM het volgende:
[..] Dus ik heb weer goed gegokt
Ik heb het weerbericht op RTL 4 gezien.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgen moet het wel droog blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |