abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20407769
Hallo,

ik heb een vraagje Wij hebben 23 april brand gehad in onze keuken, aan onze keuken grenst de woonkamer waar parket in ligt. De brandweermannen hebben op de drempel van de woonkamer naar de keuken staan blussen, en hier is dus wat water terecht gekomen.

Nu is mijn vraag, komt het parket nog omhoog vanwege de waterschade of zal dit dan al gebeurd moeten zijn? We vragen ons namelijk af of we genoeg hebben aan alleen schuren en lakken of dat we een hele nieuwe vloer moeten.

Alvast bedankt!
  zondag 4 juli 2004 @ 16:13:27 #2
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_20408194
Waterschade doet parket uitzetten. Probeer anders eerst het parket wat ruimte te geven door een gleuf te vrezen tussen de muur en het parket. Dan zakt het misschien wel weer.

Anders ben ik bang dat je een nieuw vloertje kan gaan aanleggen. Verhalen op de verzekering als indirect brandschade
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  zondag 4 juli 2004 @ 16:14:53 #3
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_20408218
Een hele nieuwe vloer sowieso niet. Mocht het beschadidigd zijn, dan kun je een stuk parket laten weghalen en bijleggen. Hebben wij ook gedaan thuis, en dat parket was al 25 jaar oud! Bijna niets van te zien, en na een tijd al helemaal niet meer
Ik zou nog ff afwachten, misschien zie je nog een effect van het water op de parket, anders kun je voldoen met alleen schuren en lakken.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_20408263
Normaal als je brand hebt gehad, wordt de stichting Salvage gewaarschuwd. Die helpt je verder met verzekering, schade enzo. Is die niet gebeld?
pi_20408272
Inderdaad gewoon even aankijken, maar meestal werkt het wel al na zo'n periode (maand of 2 nu), ik denk dat die schade wel meevalt. Ik denk dat je er goed vanaf bent gekomen. En volgende keer even opletten bij het koken hè.
.
pi_20408274
quote:
Op zondag 4 juli 2004 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vraag
Wij hebben een halfjaar terug grote waterschade gehad op onze parketvloer, en er is een behoorlijke hoeveelheid water onder de vloer terechtgekomen. Toch is het maar een klein beetje gaan bollen, met name op de naden. Het viel al met al reuze mee.
pi_20408372
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:17 schreef _Denker het volgende:
Normaal als je brand hebt gehad, wordt de stichting Salvage gewaarschuwd. Die helpt je verder met verzekering, schade enzo. Is die niet gebeld?
Jawel Is ook allemaal wel geregeld met de verzekering, maar we vroegen ons gewoon af of het nog omhoog gaat komen of niet, tot nu toe nog niet namelijk. Ook schoonmaakbedrijf geweest en alles. Maar nu moeten we het zelf regelen.
pi_20408377
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:14 schreef miki het volgende:
Een hele nieuwe vloer sowieso niet. Mocht het beschadidigd zijn, dan kun je een stuk parket laten weghalen en bijleggen. Hebben wij ook gedaan thuis, en dat parket was al 25 jaar oud! Bijna niets van te zien, en na een tijd al helemaal niet meer
Ik zou nog ff afwachten, misschien zie je nog een effect van het water op de parket, anders kun je voldoen met alleen schuren en lakken.
Das een handige tip, dank je!
pi_20408399
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:18 schreef Gloryhallastoopid het volgende:
Inderdaad gewoon even aankijken, maar meestal werkt het wel al na zo'n periode (maand of 2 nu), ik denk dat die schade wel meevalt. Ik denk dat je er goed vanaf bent gekomen. En volgende keer even opletten bij het koken hè.
.
Nouja, de hele keuken is wel opgebrand, dus dat valt tegen hoor En we hebben het niet zelf gedaan, kortsluiting.
Maar alles is nu weer netjes, moeten alleen overal nog nieuwe vloeren hebben. Maar we vroegen ons af of we ook voldoende hadden aan schuren en lakken.
pi_20408429
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:18 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Wij hebben een halfjaar terug grote waterschade gehad op onze parketvloer, en er is een behoorlijke hoeveelheid water onder de vloer terechtgekomen. Toch is het maar een klein beetje gaan bollen, met name op de naden. Het viel al met al reuze mee.
Dan zal het bij ons ook wel meevallen denk ik, zo heel veel is er niet opgekomen.
pi_20408481
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Dan zal het bij ons ook wel meevallen denk ik, zo heel veel is er niet opgekomen.
Dat denk ik ook, anders was het vast en zeker al zichtbaar geweest. Bij ons zag je het al gelijk, 't werd erger gedurende een maand. De naden zetten dus een beetje op. Waarschijnlijk hebben jullie gewoon kwaliteitsspul erin liggen. Ach, en anders: zoals al gezegd: een stuk laminaat erbij leggen is geen probleem!
pi_20408525
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:32 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, anders was het vast en zeker al zichtbaar geweest. Bij ons zag je het al gelijk, 't werd erger gedurende een maand. De naden zetten dus een beetje op. Waarschijnlijk hebben jullie gewoon kwaliteitsspul erin liggen. Ach, en anders: zoals al gezegd: een stuk laminaat erbij leggen is geen probleem!
Dat hopen we dan maar
  zondag 4 juli 2004 @ 16:35:19 #13
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_20408540
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:32 schreef UncleFunk het volgende:

een stuk laminaat erbij leggen is geen probleem!
Laminaat is geen parket dude.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_20408708
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja, de hele keuken is wel opgebrand, dus dat valt tegen hoor En we hebben het niet zelf gedaan, kortsluiting.
Maar alles is nu weer netjes, moeten alleen overal nog nieuwe vloeren hebben. Maar we vroegen ons af of we ook voldoende hadden aan schuren en lakken.
Damn. Nou in ieder geval sterkte ermee, wat een gedoe. In ieder geval, ik had wel verwacht dat de vloer inmiddels omhoog was gekomen en denk dat dit niet alsnog zal gebeuren. Dus je kunt hem prima oplappen denk ik.
.
pi_20408722
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:35 schreef Furby het volgende:

[..]

Laminaat is geen parket dude.

Zo, ik zit even lekker te slapen
pi_20408885
Alle reacties hier zijn het zelfde, iedereen denkt dat het dan al wel omhoog zou zijn moeten gekomen en dat het wel op te knappen valt. Dat zou mooi zijn

Nog meer mensen met ervaringen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')