quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:57 schreef methodmich het volgende:
Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:
methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.
Doc: Steven Gerrard, Milan Baros. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.
tong80: Frank de Boer, Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places.
Tony Montana 67: Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán. Zeeuwse stal met warmbloedige voetballers. Ook wel jongens met blöf.
Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.
Da_Sandman: Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Clarence Seedorf*. Rood-witte stal, met gewilde spelers.
Popolon: Mateja Kezman*, Arie van Lent*, Martin Drent. Stalletje vol culthelden.
SCH: Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.
Franky McG: Thomas Buffel. Slechts één speler, die wel alle aandacht krijgt.
Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie.
Zjroentje: Arie van Lent*, Ruud van Nistelrooij*, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.
mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.
Qi: Ruud van Nistelrooij*. Bureau lijkt echter opgeheven.
CAZZO: Clarence Seedorf*. Ook al een tijd niet meer rond duels gesignaleerd.
Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.
RedGuy: Alfred Schreuder, Dirk Kuijt*. Een bureau voor werkers.
Golfer: Daniël de Ridder. De sierlijkste voetballer van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken.
RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.
Duiveltja: Cristiano Ronaldo, Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.
Asspirine: Patrick Kluivert*. Buurman van Patrick in Barcelona.
Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.
DutchGooner: Ruud van Nistelrooij*. Is inmiddels meer anti-zaakwaarnemer.
pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.
Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".
Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.
The_Coach: Giuseppe Signori, Thierry Henry. Beetje een succeszoekstalletje.
Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.
twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Maarten Stekelenburg*. Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.
Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu. Ook zo'n warmbloedige stal.
Schmeich: Fernando Torres. Schmeich houdt het bij één speler, maar gaat er vol voor.
The_Hives: Clandestiene zaakwaarnemer die aast op de stal van twi.
Doekes: Paulus Roiha. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.
DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.
Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".
ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.
Cart_man: Chris Gyan. Fanatiekste zaakwaarnemer van Nederland?
Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler onder contract.
Mr_Anonimous: Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved en Patrick Vieira. Baros wil ie, maar is van Doc. Kan met de andere 4 voor de dag komen.
Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas en alle Grieken die ooit in Nederland speelden of komen spelen.
BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.
Frenkie: Jean-Paul de Jong enirk Kuyt. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Eist logischerwijs alle voetballers van Utregse bodem op .
Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen, Ramon van Haaren. Intelligent bureau "Lof der zotheid".
Hellmondunited: Remco Evers. Deze zaakwaarnemer kijkt niet naar status.
Devano: Winston Bogarde. Bogarde ligt stevig aan de gouden ketting van Devano.
Mr_Brownstone: Leonardo van Feyenoord. Bureau "Brekebeen".
Stanley_Climbfall: Gaat Victor Sikora terug aan de top brengen, verder Jochem de Weerdt, Ugur Yildirim, Alessandro Del Piero en Resit Schuurman. Beetje een Deventer-stalletje.
2meterpeter: Jan Riezebos. Nuchter Overijssels bureau.
Djens1: Jeroen Boere. Bureau voor spelers met een handicap.
Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus.
ernie_09: Jeffrey Hoogervorst. Bureau voor te jong vertrokken jeugdspelers.
tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet.
Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen. Mooi stalletje.
Sersjee: Paul Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!
Actania: Nicolae Mitea. Stalletje voor de spelers onder de 1.50.
Sjorz: Oscar Moens. Zaakwaarnemer is regelmatig te vinden in de Baja Beachclub.
JPzegthallo: Ebi Smolarek. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.
Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel.
Igor Demo fussballgott, heb ik je regelmatig zien typen.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:54 schreef zjroentje het volgende:
Dat gedoe met Van Lent is gewoon een uit de hand gelopen geintje. Hoe je erbij komt dat ik 'dit' met Igor Demo heb, weet ik niet.
Alleen maar omdat dat dan in het stadion wordt omgeroepen.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Igor Demo fussballgott, heb ik je regelmatig zien typen.
Vanaf Bergen op Zoom beginnen met graven en afduwen zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:57 schreef methodmich het volgende:
Conclusie is dan dus wel dat Zeeuwen blijkbaar Clarence-minded zijn.
Okee, dan zit ie niet in jouw portefeuille dus. Ik haal het weg.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat dat dan in het stadion wordt omgeroepen.
De speaker roept Igor, het publiek Fussballgott, en de speaker weer Demo. Aardige speler, daar niet van, maar ik ben geen fan van hem.
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vanaf Bergen op Zoom beginnen met graven en afduwen zou ik zeggen.
Hoeft niet dat je die naspeelt. Kan een speler zijn die jij persoonlijk altijd verdedigt, als anderen hem bekritiseren en dergelijke. Is misschien lastig bij Feyenoord (quote:Op zondag 4 juli 2004 14:00 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb er niet echt een. Ik speelde altijd mezelf
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, waar is Qi gebleven.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:05 schreef methodmich het volgende:
Maar vooral Qi met Ruud. Waar is Qi eigenlijk gebleven?
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:54 schreef zjroentje het volgende:
Dat gedoe met Van Lent is gewoon een uit de hand gelopen geintje.
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:11 schreef popolon het volgende:
[..]
![]()
Dank je.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoeft niet dat je die naspeelt. Kan een speler zijn die jij persoonlijk altijd verdedigt, als anderen hem bekritiseren en dergelijke. Is misschien lastig bij Feyenoord (), maar toch...
Hufter.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:18 schreef methodmich het volgende:
Je wordt alleen niet boos als mensen Arie een langzame, techniekloze spits noemen.
Iedereen kan zien dat die jongen talent heeft.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:35 schreef golfer het volgende:
Ik ben groot fan van Daniël de Ridder en promoot hem net zo lang totdat hij de nieuwe rechtsbuiten van Oranje is.
Een soort promotie voor Ryan dus.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
MM zet RYAN BABEL altijd in hoofdletters, vandaar ook dat hij zijn 'zaakwaarnemer' is
Misschien vanavond al wel.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iedereen kan zien dat die jongen talent heeft.
Dan kies ik C. Ronaldo ik denk dat hij ooit nog wel eens in een finale zal staan
Nou nee ik ben meer een Kluivertfan.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:44 schreef methodmich het volgende:
Dat maakt niet uit Duiveltja. Jij verdedigt dus Cristiano Ronaldo altijd?
Buijs symphatiek?quote:Op zondag 4 juli 2004 15:14 schreef methodmich het volgende:
Buijs is een sympathieke Alblasserdammer.
En nu ben je zo anti-Ruud? Beetje tegenovergestelde van een successupporter.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
Ik met Ruud van Nistelrooij in zijn FC Den Bosch tijd![]()
Het was wel een aardige speler maar niet meer dan dat terwijl ik riep dat deze jongen het helemaal ging maken,helaas deed hij dat![]()
Zijn eigen schuld,dat krijg je als je de verkeerde keuzes maakt.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
En nu ben je zo anti-Ruud? Beetje tegenovergestelde van een successupporter.
Yep zeer symphatiek zelfsquote:Op zondag 4 juli 2004 15:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Buijs symphatiek?![]()
Ja, Kuijt verdedig ik op Feyenoord fora's ook nog wel eens vaak, vooral tegen die Lazovic aanhangers die hem veel beter vinden dan Kuijt die toch echt 20 doelpunten maakten dit seizoen.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:35 schreef Staanplaats het volgende:
Dirruk Kuijt natuurlijk, die jongen had ook op rechts moeten voetballen afgelopen EK..
quote:Op zondag 4 juli 2004 16:35 schreef Staanplaats het volgende:
Dirruk Kuijt natuurlijk, die jongen had ook op rechts moeten voetballen afgelopen EK..
en 10 assisten. Nee Kuijt heeft het helemaal niet slecht gedaan afgelopen seizoen.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:36 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, Kuijt verdedig ik op Feyenoord fora's ook nog wel eens vaak, vooral tegen die Lazovic aanhangers die hem veel beter vinden dan Kuijt die toch echt 20 doelpunten maakten dit seizoen.
Wat lach je nou?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
Neenquote:Op zondag 4 juli 2004 16:42 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat lach je nou?
Of zit hier de zaakwaarnemer van Van der Meyde?
En helemaal niet rechtsbuitenquote:Op zondag 4 juli 2004 16:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen![]()
Kuijt doet het aardig bij Fnoord maar op een EK heeft hij niks te zoeken (net zoals Mandy overigens)
Dat is wel een van de. Ik snap ook niet waarom hij nu bij zo'n kutclub in Duitsland speelt.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:05 schreef Grimm het volgende:
kevin hofland....naar mijn mening nog altijd de beoogde opvolger voor frank de boer
1 van mijn helden!! Waarom heb je hem naar Samp laten verkassen!!?!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:54 schreef The_Coach het volgende:
Guiseppe signori
Castroman. Heb hem nog ontmoet in Rome drie jaar terug en mezelf voorgesteld als zaakwaarnemer. Dat liep erg goed, met als hoogtepunt die vette goal tegen Roma natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2004 22:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Seedorf idd, maar Kezman en (waarschijnlijk héél verrassend) Castroman, een fantastische voetballer die door vrijwel iedereen onder gewaardeerd wordt
Naahh niet voor het eerst denk ik...quote:Op maandag 5 juli 2004 09:56 schreef Smeich het volgende:
Geen slecht woord overFernando Torres
, want dan kom ik ff langs.
![]()
[..]
[..]
Jojomen, ik ben het (voor het eerst?) met je eens, over Meija. Die komt er wel.
Jammer dat ie niet 'de" verrassing van het toernooi is gewordenquote:Op maandag 5 juli 2004 10:05 schreef Doc het volgende:
Voeg Baros maar aan mijn lijstje toe. Ik had 'm poule tussen de topscorers staan en zei dat-ie de verrassing van het toernooi zou worden.
Baros in de spits met Cisse, dat zeg ik!
volgens mij hebben we samen een buroquote:Op maandag 5 juli 2004 01:00 schreef twi het volgende:
Ik neem het toch wel vaak op voor Sonck. Maarten Stekelenburg zet ik boven Lobont (al draag ik ook hem een warm hart toe) en ook Escude en Grygera houd ik een beetje de hand boven het hoofd. Kortom, vooral de nieuwelingen wil ik de kans gunnen die ze door velen niet wordt gegund. Verder zijn er een hoop Ajacieden waarvan ik jaloers ben op hun zaakwaarnemer, zoals Pienaar, Ibrahimovic, de Jong, Heitinga en Maxwell.
Sonck, Grygera, Escude en Stekelenburg heb ik onder contract.
Dat zei ik nou ookquote:Op zondag 4 juli 2004 16:35 schreef Staanplaats het volgende:
Wel als rechtsbuiten bij gebrek aan beterquote:Op zondag 4 juli 2004 20:33 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
En helemaal niet rechtsbuiten![]()
Qua speler was het zeker een van de verrassingen, als topscorer van het toernooiquote:Op maandag 5 juli 2004 10:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet 'de" verrassing van het toernooi is gewordenDas Griekenland...
haal er daar maar 10 vanafquote:Op maandag 5 juli 2004 10:18 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wel als rechtsbuiten bij gebrek aan beter
Kuyt toch 18 assists afgelopen seizoen ofzo.. en bovendien begon hij bij Utrecht ooit als rechtsbuiten..
als je geen verstand van zaken hebt, blijf dan gewoon wegquote:Op maandag 5 juli 2004 10:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
haal er daar maar 10 vanaf
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:28 schreef Frenkie het volgende:
[..]
als je geen verstand van zaken hebt, blijf dan gewoon weg
Moet je zien, Kuijt meer assits dan Mandy aan wedstrijden..quote:Op maandag 5 juli 2004 10:40 schreef The_Hives het volgende:
[..],
ach hij had er meer dan 8, maar hij had er geen 18.
Dus als je alleen maar kan overdrijven, blijf dan zelf weg![]()
het waren er 13 btw
Dat zijn de uitspraken waar ik op zit te wachten!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:05 schreef Grimm het volgende:
kevin hofland....naar mijn mening nog altijd de beoogde opvolger voor frank de boer
Hofland daar heb ik het ook heel lang in zien zitten. Was er heilig van overtuigd dat die naar ManU zou komen. Gelukkig is dat allemaal niet uitgekomen ...quote:Op maandag 5 juli 2004 14:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn de uitspraken waar ik op zit te wachten!
Hij opbouwend gewoon zwak. Verdedigend is ie iid een goeie maakt gewoon heel weinig foutjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:45 schreef Stpan het volgende:
Over de andere zaakwaarnemers zo hier-en-daar:
Christian Gyan is ook gewoon een zeer goede rechtsback voor de NLse competitie. Die jongen doet nooit iets fout, maar krijgt op de 1 of andere manier maar geen basisplek van welke trainer dan ook bij Feyenoord. Ik houd het op lengte-discriminatie!
Ook een prachtige om in je stal te hebben!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:59 schreef Heerlijkheid het volgende:
Tim de Cler
![]()
Hoe hij de laatste seizoenen bij PSV acteerde...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:40 schreef ErikT het volgende:
Hoezo gelukkig? Superzonde. Hopelijk wordt hij toch nog knettergoed, kunnen we in Oranje wel gebruiken.Hofland tegen Perugia
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:40 schreef mitt het volgende:
Richard Witschge
Hmm.. Okay, Machlas dan..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:48 schreef Duiveltja het volgende:
Was ik al
Ik heb hem het eerst geclaimd
Ik heb trouwens ook wel last van spelers die ik altijd afzeik.. Ook al spelen ze gewoon goed..quote:De rijkdom van Willem II zit hem niet alleen in het basisteam, maar vooral in wat daar achter komt. Frank van der Struijk en Frank van Mosselveld maakten het afgelopen seizoen een geweldige ontwikkeling door. Steef Nieuwendaal was een vaste waarde voor Oranje onder negentien. Met de talentvolle middenvelder Kemi Augustijn kan hij wel eens de verrassing van het seizoen worden, terwijl ook buitenspelers als Hadouir en Denissen nog volop vooruitgang kunnen boeken.
Maxwell ben je te laat mee.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zlatan, Maxwell spelen altijd goed bij Ajax..
En ik ga de komende tijd aan de gang met Steef Nieuwendaal.. Volgens het Brabants Dagblad de verrassing van het seizoen.
[..]
Ik heb trouwens ook wel last van spelers die ik altijd afzeik.. Ook al spelen ze gewoon goed..
Maxwell houd ik er gewoon bijquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maxwell ben je te laat mee.
In de ogen van de scheids zo nu en dan wel hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:16 schreef Frenkie het volgende:
Jean Paul de Jong kan werkelijk niks fout doen in mijn ogen
Ben ik ook druk mee bezig. Er lopen wat contacten met wat Serie C2 clubs. Een uitdaging natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:21 schreef methodmich het volgende:
Jörg Stiel, die moet je snel ergens onderbrengen, want hij is nog clubloos en wil wellicht stoppen!
Ik ga Jorg toch niet bij PSV onderbrengen. Ik heb ook gevoel hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:23 schreef methodmich het volgende:
De Graafschap wil ook nog een goalie. En je had PSV moeten proberen, die hebben zich door cultheld een Arabische Braziliaan laten aansmeren.
Dat wordt nog een grote jongen,quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:04 schreef methodmich het volgende:
Ook Iannis Tzelepis?
Das Brenny Eversquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Remco speelt nu toch in Duitsland of is dat Brenny?
Kostas Chaniotakisquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:49 schreef methodmich het volgende:
reservekeeper bij Vitesse van Kreta (Kostas Ch... ofzo).
Voor zover ik weet staat ie nog bij Emmen onder contract.. Verder hadden we Dedeletakis bij de Graafschap.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:49 schreef methodmich het volgende:
Hij gaat weer terug naar Griekenland toch.
Even kijken, hoeveel Grieken zijn er tot nu toe geweest in Nederland... Tzelepis, Machlas, Anastasiou, Samaras, reservekeeper bij Vitesse van Kreta (Kostas Ch... ofzo). Vergeet ik er nu nog?
Als je ook fysiotherapeut was had Leonardo je gelijk aangenomen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:12 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Leonardo van Feyenoord. Die jongen gaat groot worden, ik weet het nog steeds zeker!
In dat geval neem ik Sikora graag over.. was ooit scherp afmaker.. nu domme draver.. ik zeg: gebruik die jongen naar zijn mogelijkheden, geef hem vertrouwen en Oranje behoort weer tot de mogelijkheden..quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:15 schreef methodmich het volgende:
Goed dat je Sikora hebt gedumpt!
Tzelepis ging volgens VI weer terug naar Griekenland. Dedeletakis, kwam die niet via Udinese toen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staat ie nog bij Emmen onder contract.. Verder hadden we Dedeletakis bij de Graafschap.
Die reservekeeper heet Kostas Chaniotakis, die speelt inmiddels bij Paniliakos geloof ik..
Van OFI Kretaquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tzelepis ging volgens VI weer terug naar Griekenland. Dedeletakis, kwam die niet via Udinese toen?
LOLquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In dat geval neem ik Sikora graag over.. was ooit scherp afmaker.. nu domme draver.. ik zeg: gebruik die jongen naar zijn mogelijkheden, geef hem vertrouwen en Oranje behoort weer tot de mogelijkheden..
quote:Gerets zoekt nieuwe spits bij amateurs
Gepost door Rick (rickmans) - Bron: http://www.ijvv6.nl
Gepubliceerd: vrijdag 26 oktober 2001 @ 13:01
johanw had ons via de newssubmit het volgende te melden:
De beheerder van het gastenboek van IJVV 6, een voetbalelftal uit de provincie werd gisteren opgeschrikt door een berichtje van Erik Gerets.
De PSV-trainer stelde hierin voor Jan Riezebos, de topschutter van IJVV 6, in te ruilen tegen Jan Vennegoor of Hesselink of Matea Kezman. Hoewel de eigenaar direct aan een grap dacht, viel er wel te replyen op het opgegeven e-mail adres.
Na een uurtje of wat kwam dan het verlossende antwoord: iemand had via een internetprogrammaatje het email adres van Erik Gerets misbruikt. Opgelucht haalden de mannen van IJVV 6 adem: Riezebos blijft waar hij is.
www.foppevoorbondscoach.nlquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:12 schreef methodmich het volgende:
En Foppe als trainer in je stal natuurlijk.
Kun je niet een mooi overzichtje maken?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:29 schreef methodmich het volgende:
De Ridder zit al bij de stal van Golfer.
Mancini van Roma? Echt een geweldige voetballer en daarom had ik eerst in mijn stal staan ja, totdat hij tegen mijn beter weten in voor de verkeerde club uit Rome had getekend. Hij zal me wellicht verkeerd hebben begrepen, je weet dat nooit met die Braziliaantjes. Maar al met al, toen dat eenmaal was gebeurd heb ik m verteld dat die in de stront kan zakken...als die dat nog verder kan als je eenmaal bij Roma hebt getekend.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Soms komt het wel eens voor. Ik heb ook geen Grieken in mijn zaakwaarnemersstal. Heb jij Mancini?
LOL das veel werk man!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kun je niet een mooi overzichtje maken?
i.o.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Jij hebt blijkbaar nog geen bureau gesticht Bjoro.
Lol ik had ze genoemd omdat ik die dus nie goed vindquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:07 schreef methodmich het volgende:
Oh ja. En Jojomen, dan moet je hem verkopen!
Hij is dus nog vrij?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
Oei, nieuwe aankopen of spelers. Dat moet goed bekeken worden. Frenkie, je had alleen Dirk verdedigd, nergens geclaimd.
Vieira zeker overheen gelezen Ano.
Nee, dat leek me wel duidelijk zegquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
Oei, nieuwe aankopen of spelers. Dat moet goed bekeken worden. Frenkie, je had alleen Dirk verdedigd, nergens geclaimd.
Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:
methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.
Doc: Steven Gerrard, Milan Baros. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.
tong80: Frank de Boer, Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places.
Tony Montana 67: Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán. Zeeuwse stal met warmbloedige voetballers. Ook wel jongens met blöf.
Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.
Da_Sandman: Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Clarence Seedorf*. Rood-witte stal, met gewilde spelers.
Popolon: Mateja Kezman*, Arie van Lent*, Martin Drent. Stalletje vol culthelden.
SCH: Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.
Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie.
Zjroentje: Arie van Lent*, Ruud van Nistelrooij*, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.
mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.
Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.
Golfer: Daniël de Ridder. De sierlijkste voetballer van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken.
RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.
Duiveltja: Cristiano Ronaldo, Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.
Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.
pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.
Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".
Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.
Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.
twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Maarten Stekelenburg*. Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.
Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu. Ook zo'n warmbloedige stal.
Schmeich: Fernando Torres. Schmeich houdt het bij één speler, maar gaat er vol voor.
DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.
Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".
ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.
Mr_Anonimous: Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved en Patrick Vieira. Baros wil ie, maar is van Doc. Kan met de andere 4 voor de dag komen.
Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas en alle Grieken die ooit in Nederland speelden of komen spelen.
BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.
Frenkie: Jean-Paul de Jong enirk Kuyt. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Eist logischerwijs alle voetballers van Utregse bodem op .
Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen, Ramon van Haaren. Intelligent bureau "Lof der zotheid".
Stanley_Climbfall: Gaat Victor Sikora terug aan de top brengen, verder Jochem de Weerdt, Ugur Yildirim, Alessandro Del Piero en Resit Schuurman. Beetje een Deventer-stalletje.
tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet.
Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen. Mooi stalletje.
JPzegthallo: Ebi Smolarek. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.
Moest Dirkie er ook bij?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Okee, voeg het even toe Frenkie, mijn editrechten zijn verstreken.
Jep.. en de toevoeging: Eist logischerwijs alle voetballers van Utregse bodem op.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moest Dirkie er ook bij?
Staat er bij Frenkie.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:49 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Jep.. en de toevoeging: Eist logischerwijs alle voetballers van Utregse bodem op.
Als MM het wil, dan wil ik de lijst wel aan de OP toevoegen??
Kein probleem, methodmich.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Zou leuk zijn, in de OP. En Ano, dank weer!
donequote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Zou leuk zijn, in de OP. En Ano, dank weer!
* zal Suijk een beetje helpen met de promotie.quote:Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.
BansheeBoy als ballenjongen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ah goed zo. Nu nog kaartjes maken en we kunnen een golfdag organiseren.
sanderquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:34 schreef Asskicker14 het volgende:
van
David Seaman
Sander Westerveld
Fabian Barthez
Blunderende keepers dus
Geef je gelijk een verklaring waarom hij zo goed speelde.quote:Op zondag 11 juli 2004 04:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik heb het met Daniel Gomez, voormalig topscorer in de Belgische eerste klasse met Virton, vorig jaar goed begonnen met Aachen in de 2.Bundesliga maar daarna in een vreemd dopingschandaal betrokken geraakt , maar desondanks, een potentiele topscorer in een net geen europese topcompetitie ...
Nog goed gegokt ook?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:57 schreef methodmich het volgende:
quote:Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas en alle Grieken die ooit in Nederland speelden of komen spelen.
overigens in mijn clandistiene stalquote:Op zondag 11 juli 2004 13:56 schreef methodmich het volgende:
Zo dan.
En als hij aan 15 wedstrijden komt (en heel blijftquote:Op zondag 11 juli 2004 15:06 schreef methodmich het volgende:
John O'Brien. Die heeft een prestatiecontractje nu. Goed werk.
* Frenkie claimt Angela Kluivertquote:Op maandag 12 juli 2004 15:04 schreef methodmich het volgende:
Gaan we ook al handelen in spelersvrouwen dan?
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:07 schreef Frenkie het volgende:
[..]
* Frenkie is nu alvast een lening aan het afsluiten om Angela te onderhouden
Zolang ze d'r bek niet opentrekt, heb ik nog wel ergens 50 euro voor haarquote:Op maandag 12 juli 2004 15:25 schreef methodmich het volgende:
Wie biedt er op Sylvie?
Nee, maar je weet hoe belangrijk de vrouw achter de man is...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:04 schreef methodmich het volgende:
Gaan we ook al handelen in spelersvrouwen dan?
sorry?quote:Op zondag 11 juli 2004 13:56 schreef methodmich het volgende:
Zo dan. Moet je even c/p doen.
Ik doe het wel even. Ik wou zelf Kaka nog aan mijn stalletje toevoegen. Moeten die spelersvrouwen er ook bij MethodMich?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:55 schreef methodmich het volgende:
c/p. Copy / paste. En dan de lijst aanpassen.
Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats
Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu en Joaquin. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)
Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.
Mr_Anonimous: Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved, Kaka, en Patrick Vieira. Baros wil ie, maar is van Doc. Kan met de andere 5 voor de dag komen.
Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.
Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)
tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Maduro en De Mul
Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen en Jason Oost. Mooi stalletje.
MagicFrankie: Roberto Carlos en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike.
Dank je. Misschien kun jij nog zo'n leuk tekstje voor MagicFrankie verzinnen? Ik ben niet zo creatief met taal.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:44 schreef methodmich het volgende:
Mooi werk weer!
quote:Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)
Dat was toch de prijs die je er voor over had?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeker, maar ze vond me zo lief en aantrekkelijk dat ik 'r gratis kon krijgenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was toch de prijs die je er voor over had?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeker, maar ze vond me zo lief en aantrekkelijk dat ik 'r gratis kon krijgen
Maar ik heb wel de beste spits op deze aardbolquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een mager stalletje trouwens.
Laten we het maar op een van de beste houden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de beste spits op deze aardbol
zo de eerste uit mijn stalletje verkocht !!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
i.o.
heb gesprekken gevoerd met.....
mijn locale helden:
Patrick Zwaanswijk
Mark de Vries
Chima Onyeike
Barry v Galen
en door een vriend van mij opgedrongen.......Theo Lucius !!
Ik moet ook maar eens aan een promotiepraatje werken denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:25 schreef Sloggi het volgende:
De beste
ik moet wel reclame maken hč
Sylvie ziet er zeker goed uit als ze een Sloggi aan heeftquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Sylvie is op zich niet zo mager, dus die stal van Sloggi is minder mager dan je denkt. En was Sloggi niet iets dat met mager zijn te maken had?
Dat is waar. Nu hij Meis in zijn stal heeft moet hij ook Beckham claimen eigenlijk. Dan kan zijn stalletje strings en noppen heten.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Sylvie is op zich niet zo mager, dus die stal van Sloggi is minder mager dan je denkt. En was Sloggi niet iets dat met mager zijn te maken had?
Lastige clubs om Europees topscorer bij te worden, mm.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:10 schreef methodmich het volgende:
Goed zo keeper. Wesley is in potentie de beste voetballer van Nederland.
Overigens beroering rond mijn cliënt Ahmed Hossam. Ik wil hem één dezer dagen slijten bij Newcastle United of Southampton.
Bij deze gedaan Kang He.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:16 schreef Kang-He het volgende:
Ik voeg bij deze ook Jason Oost toe aan mijn stalletje.
Het wordt wel een beetje druk bij jou in de stal Jojo.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:56 schreef jojomen4 het volgende:
Jose Maria Gutierez A.K.A Guti!!!!!!!!!!!
Voeg ik toe aan m'n stal.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het wordt wel een beetje druk bij jou in de stal Jojo.
Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta Arvid Smit en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats
Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu,Guti en Joaquin. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)
Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.
Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.
Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.
Mr_Anonimous: Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved, Kaka, en Patrick Vieira. Baros wil ie, maar is van Doc. Kan met de andere 5 voor de dag komen.
Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.
Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)
tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Maduro en De Mul
MagicFrankie: Roberto Carlos en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike.
VoreG: Tom de Mul
PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol en Rick Kruijs
Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen
Keeper: Wesley Sneijder
Het is de bedoeling dat je spelers kiest waarvan je denkt dat die goed worden héquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:07 schreef Doekes het volgende:
Ik wil Darl Douglas en Sandro Calabro
Wacht jij nou maar een seizoentje afquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je spelers kiest waarvan je denkt dat die goed worden hé
Done!quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:07 schreef Doekes het volgende:
Ik wil Darl Douglas en Sandro Calabro
Thanx.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Done!
Aan MM's creatieve teksten kom ik liever niet.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:19 schreef Doekes het volgende:
[..]
Thanx.
Stal hoeft nu ook niet meer opgedoekest te worden denk ik.![]()
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aan MM's creatieve teksten kom ik liever niet.
Grote voetballerquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:01 schreef methodmich het volgende:
Guti.
Gedver, dat verongelijkte manneke?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:04 schreef Sloggi het volgende:
MM heeft het ook niet over zijn kwaliteiten als voetballer, maar over zijn persoon.
Guti is gewoon een arrogante kwal
Ano????quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Graag zie ik Arvid Smit en, vooruit, Jefferson Farfŕn toegevoegd...
Sorry Dylan. Ik heb ze toegevoegd hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ano????
np. Thanks...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry Dylan. Ik heb ze toegevoegd hoor.
quote:JPzegthallo: Ebi Smolarek. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.
Moet je aan Rob vragenquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Wanneer is de jaarlijkse golfdag?
Al gebeurdquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil graag David di Tommaso, Joost Terol en Rick Kruijs.
Dank U.
Ook gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:21 schreef Heerlijkheid het volgende:
Net onderhandeld en we zijn er uitgekomen.
Ik voeg Engelaar en Goor aan mijn stal toe.
Daar haal je een heikel punt aan. Dat kan ie namelijk simpelweg nietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:01 schreef jojomen4 het volgende:
.....op het moment dat ie 5 maanden fit kan zijn....
Pleasequote:Duiveltja: Cristiano Ronaldo, Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.
Ik heb Robben en de Mulquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Weer een hoop gloryhunters zie ik.
Komt omdat het werd uitgezonden op SBS.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
Zolang commentatoren hem nog De Mol noemen is het een project voor de toekomst inderdaad!
Komt nog wel, komt samen met Babel voorin.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
SBS is slecht, met je eens. Tom was ook niet super.
Ook die neem ik over, dank je welquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:36 schreef Magicfrankie het volgende:
Direct na de bloedeloze nul-nul van gisteravond heb ik José Antonio Reyes van Arsenal aan agentschap De Toverdoos toegevoegd.
C. Ronaldo is verwijderd, de rest is toegevoegd.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:57 schreef methodmich het volgende:
Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta Arvid Smit en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats
Duiveltja: , Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.
Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu,Guti en Joaquin. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)
Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.
Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.
Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen, Ramon van Haaren. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag.
MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes
VoreG: Tom de Mul, Arjen Robben.
PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol en Rick Kruijs
Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.
Keeper: Wesley Sneijder
Steven Gerrard: Djibril Cissé en John Welsh
Bos81: Johann Vogel.
Silverado: Kim Källström
Hij staat erbij hoor Bos.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou graag de "zaakwaarnemer" van Johann Vogel willen zijn.
Ik geef toe hij is niet de allerbeste, maar ik vind het wel een nuttige speler, die ik een transfer gun naar een goede (Duitse) club. Zeker nu hij hoogstwaarschijnlijk niet vaak zal spelen bij PSV dit jaar.
dank jequote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij staat erbij hoor Bos.
Ook dat schoonheidsfoutje is inmiddels hersteld.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hij heet wel Johann met 2 Nico's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |