waarom heb je die gekocht??, de 200 is wel erg ver weg...quote:Op maandag 27 december 2004 16:08 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
haai all ben nieuw in WGR![]()
*bookmark*
anywayz, ga dit ook maar volgen. Dit topic heeft immers de doorslag gegeven > Heb zojuist een put AEX okt 2006 200 gekocht. Iemand hier toevallig een mening, zienswijze of advies over?
ik dacht 2 jaar (met indeed een onwaarschijnlijke 200) is wel een veilige positie bij een aanname van een mogelijke beurscrashquote:Op maandag 27 december 2004 16:14 schreef superbient het volgende:
[..]
waarom heb je die gekocht??, de 200 is wel erg ver weg...
is wel dik 40% dalen he, vanaf dit niveau, maar goed 2 jaar is lang, ik zou zeggen laten we het niet hopen want dat zal betekenen dat het bagger gaat met de economie, al die premies voor zorg en pensioen door het dak gaan en dat er weinig welvaart overblijft voor deze student...quote:Op maandag 27 december 2004 16:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
ik dacht 2 jaar (met indeed een onwaarschijnlijke 200) is wel een veilige positie bij een aanname van een mogelijke beurscrash
Daar heb je als enkel persoon weinig invloed op. Dus als dat gaat gebeuren kun je maar beter zorgen dat je er zelf flink beter van wordtquote:Op maandag 27 december 2004 17:43 schreef superbient het volgende:
[..]
is wel dik 40% dalen he, vanaf dit niveau, maar goed 2 jaar is lang, ik zou zeggen laten we het niet hopen want dat zal betekenen dat het bagger gaat met de economie, al die premies voor zorg en pensioen door het dak gaan en dat er weinig welvaart overblijft voor deze student...
Je denkt dat ie verder stijgt?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:24 schreef PR_Sha het volgende:
Morgen maar eens kijken of er een call valt te schrijven op de AEX![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 23:54 schreef dop het volgende:
schrijf je een call dan denk je niet aan stijging
let op het verschil tussen schrijven en kopen
Call 360 geworden over 2.5 week expiratie, eens kijken of ik dit maal de ontvangen premie in mijn zak kan houden, positie stel ik veilig enkel boven een slot van 356quote:Op maandag 3 januari 2005 19:24 schreef PR_Sha het volgende:
Morgen maar eens kijken of er een call valt te schrijven op de AEX![]()
is mogelijk, zou wel betekenen dat al die investeerders op 325 of er dan al uit zijn, maar dan hebben ze veel geld over, of ze staan dan op grote verliezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:04 schreef PR_Sha het volgende:
[..]
Call 360 geworden over 2.5 week expiratie, eens kijken of ik dit maal de ontvangen premie in mijn zak kan houden, positie stel ik veilig enkel boven een slot van 356
Overigens denk ik dat deze stijging een van de laatste zal zijn. Gaandeweg dit jaar gaat de aex weer terein verliezen, denk zelf eind 2005 -- 295 ptn.
quote:Op maandag 27 december 2004 16:08 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
haai all ben nieuw in WGR![]()
*bookmark*
anywayz, ga dit ook maar volgen. Dit topic heeft immers de doorslag gegeven > Heb zojuist een put AEX okt 2006 200 gekocht. Iemand hier toevallig een mening, zienswijze of advies over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |