oke, was de draad van je verhaal ff kwijt !!!quote:Op maandag 5 juli 2004 08:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nee, ik wil geen alcohol.
En die kurk, DIGGER had een keer een kurk zgn. ingestopt bij EW, om te zorgen dat de baby niet tijdens de EK finale zou komen.
Het is vroeg, kan gebeuren.quote:Op maandag 5 juli 2004 08:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke, was de draad van je verhaal ff kwijt !!!
maar als je had gezegd dat de kurk eruit had gekunt, ipv eraf had het ook al gescheelt, denk ikquote:Op maandag 5 juli 2004 08:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is vroeg, kan gebeuren.
Het is maar hoe je het bekijkt, of EW ondersteboven ligt of niet.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar als je had gezegd dat de kurk eruit had gekunt, ipv eraf had het ook al gescheelt, denk ik
Hoop voor je dat je biologie niet hebt laten vallen voor komend jaar, maar verdenk je er wel van !!!quote:Op maandag 5 juli 2004 09:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, of EW ondersteboven ligt of niet.
ik weet genoeg !!quote:Op maandag 5 juli 2004 09:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb geen bio volgend jaar.
Liever eco.
maritiem toernooi ???quote:Op maandag 5 juli 2004 09:16 schreef RedGuy het volgende:
Ik was zaterdag uit, hier in Den Helder, en raad eens wie ik zag?
Kofi Mensah en Regillio Simons, what the fuck moeten die hier?
Nee, dat is pas in Augustus. En dan komt Aachen.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maritiem toernooi ???
ff bij de bumpers ??? of odeklonje ??quote:Op maandag 5 juli 2004 09:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, dat is pas in Augustus. En dan komt Aachen.
Volgens mij zijn ze bevriend met die schietgrage Antilianen hier..
Odeklonje, de Bumpers had weer zo'n stom hardcore feest.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff bij de bumpers ??? of odeklonje ??
Die was al eerder duidelijk.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik weet genoeg !!
1 tip speciaal voor jou : vrouwen zijn slecht voor je portemonee !!!
ach ja......woon er niet hoor !!quote:Op maandag 5 juli 2004 09:20 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Odeklonje, de Bumpers had weer zo'n stom hardcore feest.
Dat volk dat daar rondloopt vind ik maar eng.
Wel eng hoor, iemand die het uitgaansleven van Den Helder kent..
Ik kom er ook maar een paar keer per jaar, en ik woon er wel.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja......woon er niet hoor !!
maar kom er een paar keer per jaar !!
@LG: de economische benadering van de vrouw !!
klopt, maar voor een paar keer per jaar is het wel acceptabel, zeker als je dan een aantal bekenden tegenkomt !quote:Op maandag 5 juli 2004 09:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik kom er ook maar een paar keer per jaar, en ik woon er wel..
Zegt genoeg over het uitgaansleven in Den Helder, maarja, het is kermis en vorige week was het jazzweekend, dus dat is wel okay. (Wel erg druk..)
gefeliciteerd met je gedeelde 1e plek !!!quote:Op maandag 5 juli 2004 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
hallo luitjes...
Daarom ook, dit Griekenland had wel gewonnenquote:Op maandag 5 juli 2004 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
4-0 voor Nederland een paar weken geleden, weet je het nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |