Kreek.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:30 schreef SCH het volgende:
Ik had er wel zin in maar dat zaaddodende gesprek bij Van Gelder - wie is die rechter? Zo saai is mijn broertje niet eens
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Net voor JM gaat staan..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwegein ligt niet aan zee hoor.quote:Spinvis – Nieuwegein Aan Zee
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Leuke collectie pfaf, zie nog wel wat hiaten in met name de sectie klassiekers.
Je kan brand-CD'tjes kopen voor 9.95 bij de lokale Dixons. (10 CD'tjes. )quote:Op zondag 4 juli 2004 21:20 schreef pfaf het volgende:
[..]weet ik. Maar het is iedere week weer de keuze tussen eten/bier drinken/cd's kopen.
Op mp3 heb ik trouwens wel aardig wat klassiekers. Van Lou Reed en Neil Young tot The Clash en The Ramones. Alleen nog geen geld om ze om te zetten in hard-copy
Maar ik wacht uiteraard op aanbevelingen.
Je kijkt alleen wielrennen vanwege de manager-spelen?quote:Op zondag 4 juli 2004 20:30 schreef tuindwerg het volgende:
Wielrennen was ook al bagger, van de top tien had ik alleen nummer 2, 6, 8 en 9 geloof ik in m'n team staan. Bij de Rondemaster was ik te laat met bijwerken, dus ben ik daar ongeveer 9000 plekken gezakt....![]()
Die cd's heb ik ook, maar liggen vol schaamte weggestopt onder mijn bed.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je kan brand-CD'tjes kopen voor 9.95 bij de lokale Dixons. (10 CD'tjes. )
jeetje, wat is dit hier voor anti-vrouwelijk forum zeg... Je bent echt de derde al die dat vraagt.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kijkt alleen wielrennen vanwege de manager-spelen?
Ben ik meteen weer anti-vrouwlijk.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:24 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
jeetje, wat is dit hier voor anti-vrouwelijk forum zeg... Je bent echt de derde al die dat vraagt.![]()
Maar nee, ik volg het de rest van het jaar ook. Ik probeer zoveel mogelijk klassiekers op tv te kijken, en als ik niet op vakantie ben ga ik ook dit jaar weer naar de Gouden Pijl toe.![]()
De tourrit was niet teleurstellend. Spannende sprint, leuke ontsnappingen (Wauters en Piilquote:Op zondag 4 juli 2004 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben ik meteen weer anti-vrouwlijk.
Ik weet dat je klassiekers kijkt. Vond het alleen raar dat je een tour-rit teleurstellend vind als je manager-rijders het slecht doen.
Hoeveel ik het ook probeer, ik luister anders naar gebrande dan naar orginele cd's. Echt goede albums koop ik dan ook regelmatig terwijl ik de gebrande versie al thuis heb.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Heb inmiddels zo'n 300 CD'tjes gebrand
Voor mij ook.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:35 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
De tourrit was niet teleurstellend. Spannende sprint, leuke ontsnappingen (Wauters en Piil), alleen de uitslag was voor mij teleurstellend...
![]()
Boonen, Cipo, Petacchi (die heb ik in mijn niet-fok-poule voor groen), o'grady, een kirsipuu die ik niet had....quote:Op zondag 4 juli 2004 21:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Boonen
Tong laat zich niet meer opligten door de muziekbranche. Een CD kopen voor 20 euro als je hem voor één euro kan branden.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoeveel ik het ook probeer, ik luister anders naar gebrande dan naar orginele cd's. Echt goede albums koop ik dan ook regelmatig terwijl ik de gebrande versie al thuis heb.
Kirsipuu had ik, gelukkig. Alleen ik had geen McEwen, die had ik net te laat doorgegeven.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:38 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Boonen, Cipo, Petacchi (die heb ik in mijn niet-fok-poule voor groen), o'grady, een kirsipuu die ik niet had....Morgen meer succes hopelijk.
![]()
Ik heb nog een paar orginele Normaal cassette bandjequote:Op zondag 4 juli 2004 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong laat zich niet meer opligten door de muziekbranche. Een CD kopen voor 20 euro als je hem voor één euro kan branden.
Heb trouwens ook nog 400 cassette bandjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |