dank jullie wel voor de lieve felicitatiesquote:Op zondag 4 juli 2004 17:54 schreef SCH het volgende:
JM feli
Net voor JM gaat staan..............quote:Op zondag 4 juli 2004 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
JustMe, ben je jarig?
* dikke tongzoen geeft!
JustMe je prikt een beetje!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:09 schreef SCH het volgende:
Net voor JM gaat staan..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hadden het over kussenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:
JustMe je prikt een beetje!
Nu is het wel genoeg Franky, lang droog gestaan ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
JustMe je prikt een beetje!
Toch al zo'n 8 uurtjes ja!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef SCH het volgende:
Nu is het wel genoeg Franky, lang droog gestaan ofzo?![]()
Oeps! Verkeerde lippen!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef Bluezz het volgende:
We hadden het over kussen
Eetsmakelijk en geniet van de kidsquote:Op zondag 4 juli 2004 17:52 schreef just me het volgende:
eerst even met de kinderen naar de pizzeria om mijn verjaardag nog iets te vieren en dan mijn eigen koffer inpakken en dan kijken naar de EK finale kijken
[afbeelding]
't Is best wel vermakelijk daar. POL staat zelfs weer in m'n AT.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:47 schreef SCH het volgende:
pfaf, nou hang je alweer rond in POL
Dat zat idd in de planning, maar zoals zo vaak, lieten er een hoop het weer afweten...quote:Op zondag 4 juli 2004 18:33 schreef pascalheister het volgende:
hey franky ik dacht dat je naar rock werchter ging?
dat is weer balen danquote:Op zondag 4 juli 2004 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zat idd in de planning, maar zoals zo vaak, lieten er een hoop het weer afweten...
Keel doorgesneden, omdat hij klaagde over geluidsoverlast!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:39 schreef pascalheister het volgende:
las vanmiddag op de FP dat er een nederlander was neergestoken op RW![]()
OMG - wie let er op Harry???quote:Op zondag 4 juli 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Keel doorgesneden, omdat hij klaagde over geluidsoverlast!
Harry valt onder jouw voogdij!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:46 schreef SCH het volgende:
OMG - wie let er op Harry???
Homo's mogen kinderen, volgens mij heeft Bluezz de papieren getekend.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Harry valt onder jouw voogdij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |