klopt toch nog steeds ????quote:Op maandag 5 juli 2004 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Bjoro zou je niet eens wat aan je sig doen
en nu ben je er achter dat het allemaal verzonnen is ???quote:Op maandag 5 juli 2004 13:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nog niet down?
En ik heb net een half uur Harry Potter 'feitjes' zitten lezen, omdat Fok er volgens mij niet meer was.
Ja of je werkt de toto bijquote:Op maandag 5 juli 2004 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt toch nog steeds ????
Maar wel erg leuke boeken.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nu ben je er achter dat het allemaal verzonnen is ???
Heb een 350 pagina's dik boek over Quantum Mechanica gedownload om de tijd door te komen.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nog niet down?
En ik heb net een half uur Harry Potter 'feitjes' zitten lezen, omdat Fok er volgens mij niet meer was.
'quote:Op maandag 5 juli 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga de stand van de vlinders op Oost-Anctartica bestuderen
Uitgestorven.quote:Op maandag 5 juli 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga de stand van de vlinders op Oost-Anctartica bestuderen
Ik zie niemand Klompjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:40 schreef Juan Zueco het volgende:
Bluezz![]()
Schenk de heren c.q. Dames deze dag in namens moi.
J.
* golfer komt schoorvoetend een afzakkertje halen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:43 schreef Bluezz het volgende:
We zijn de enige twee hier![]()
Biertje voor jou en ZAatje voor mij dan maar!
Thanx mate.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:06 schreef Juan Zueco het volgende:
Single malt voor golfer
J.
Drankje voor Heatwave.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:17 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco trekt aan de bel
J.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 04:24 schreef popolon het volgende:
Avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |