Je doet maar lekker, gnoe.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
jij gaat zo bij dagonet in de groep hoor![]()
dan weet ik niet wat jouw belevings gezicht van een kut isquote:Op zondag 11 juli 2004 01:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar.... die van jou is ook kut..
als jij dat ook eens met je bovenlip doet, ik krijg altijd jeuk aan m`n anus als jij me pijpt, door die turkensnor die jij hebtquote:Op zondag 11 juli 2004 01:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*Check!
Heb jij je aambeien al onthaard?
Kan ik er wat aan doen dat jij zo'n micropenis hebt waardoor ik m steeds met je aambeien verwar!quote:Op zondag 11 juli 2004 01:29 schreef laffer het volgende:
[..]
als jij dat ook eens met je bovenlip doet, ik krijg altijd jeuk aan m`n anus als jij me pijpt, door die turkensnor die jij hebt![]()
Die zijn er vele soorten en maten.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:26 schreef laffer het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat jouw belevings gezicht van een kut is![]()
het is nog alijd dezelfde schatquote:Op zondag 11 juli 2004 01:21 schreef laffer het volgende:
[..]
hoi mop, ik vond die vorige leuker![]()
ssssssssstquote:Op zondag 11 juli 2004 01:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor...
dat heb ik bij jou ook, ik dacht eens jouw rug te masseren...quote:Op zondag 11 juli 2004 01:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij zo'n micropenis hebt waardoor ik m steeds met je aambeien verwar!!
whahahahahahahahaha .:Dquote:Op zondag 11 juli 2004 01:35 schreef laffer het volgende:
[..]
dat heb ik bij jou ook, ik dacht eens jouw rug te masseren...
kom ik er pas na 20 min. achter dat ik je borsten aan het inwrijven ben![]()
huh, ik zie nu dit clowntje, je had toch eerst wat anders?quote:Op zondag 11 juli 2004 01:34 schreef nikky het volgende:
[..]
het is nog alijd dezelfde schat
[..]
*checkquote:Op zondag 11 juli 2004 01:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*Brunette
*Maatje 36
*Geen extreem grote borsten
*En ik ben heel goed in wiskunde
quote:Op zondag 11 juli 2004 01:34 schreef nikky het volgende:
[..]
het is nog alijd dezelfde schat
[..]
ssssssssst
anders verwacht men nog zinnige bijdrages van me op fok
quote:Op zondag 11 juli 2004 01:35 schreef laffer het volgende:
[..]
dat heb ik bij jou ook, ik dacht eens jouw rug te masseren...
kom ik er pas na 20 min. achter dat ik je borsten aan het inwrijven ben![]()
ik heb altijd dit clowntje al gehadquote:Op zondag 11 juli 2004 01:38 schreef laffer het volgende:
[..]
huh, ik zie nu dit clowntje, je had toch eerst wat anders?
of ben ik nou in de war?![]()
Als je het consumeren van extreem veel toxic grachtenwater prettig vindt. Misschien zullen we er dan eens over denken in 2054.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:38 schreef FlyingFox het volgende:
Hoi. Ik val in alle zes de 'niet welkom'-catagoriën. Dit maakt me zó uniek, dat ik wel welkom ben.
Vind ik.![]()
![]()
kan ik het helpen dat die van jou steeds knappen bij het openhaard vuur, tijdens ons romantisch dinerquote:Op zondag 11 juli 2004 01:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]![]()
![]()
!!
Als jij nou gewoon je glazen ogen in je oogkassen doet ipv ze als anusstimulators te gebruiken, zou je gotver ook een keer zien waar je mee bezig bent!
dan ben ik dus ff in de warquote:Op zondag 11 juli 2004 01:41 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb altijd dit clowntje al gehad
maar kunnen we nu kappen over die kutclown
Kunnen jullie niet gewoon op het forum bekvechten en op de l&s meet een biertje drinken?quote:Op zondag 11 juli 2004 01:48 schreef gelly het volgende:
Hoi laffer ! Mail
een jaartje eerder maar doenquote:Op zondag 11 juli 2004 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Als je het consumeren van extreem veel toxic grachtenwater prettig vindt. Misschien zullen we er dan eens over denken in 2054.
Uit de vuilnisbak vreten valt bij mij niet onder de noemer 'romantisch'. Heb je je winkelwagentje alweer uit de sloot gevist trouwens? Wel jammer dat je nu al je mooie glimdingetjes kwijt bent.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:46 schreef laffer het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat die van jou steeds knappen bij het openhaard vuur, tijdens ons romantisch diner![]()
toffe mailquote:Op zondag 11 juli 2004 01:48 schreef gelly het volgende:
Hoi laffer ! Mail
jij verwart me nu met je plaatselijke lotgenotenquote:Op zondag 11 juli 2004 01:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uit de vuilnisbak vreten valt bij mij niet onder de noemer 'romantisch'. Heb je je winkelwagentje alweer uit de sloot gevist trouwens? Wel jammer dat je nu al je mooie glimdingetjes kwijt bent..
Laat me raaien, voortaan mag gelly je met een grote voorbinddildo nemen en ik kan opzouten?quote:Op zondag 11 juli 2004 01:55 schreef laffer het volgende:
[..]
toffe mail![]()
bedankt man![]()
dat lijkt me beterquote:Op zondag 11 juli 2004 01:49 schreef static het volgende:
[..]
op de l&s meet een biertje drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |