oke, hier de mijne:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:49 schreef duuuuus het volgende:
Ik (jongen & homo)
(...)
Ben wel benieuwd wat de reacties zijn...
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij homo's logischer vind als bij hetero mannen. Maar ik ben benieuwd naar de reakties.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:49 schreef duuuuus het volgende:
Ik (jongen & homo) vind dat het moet kunnen. Inderdaad wat je zegt, heel erg weinig, dat kan onwijs mooi zijn. Vooral foundation vind ik wel een goed plan.
Toch durf ik het zelf niet op te doen, omdat de meeste mensen het raar vinden als jongens dat doen.
Zo dacht ik er eerst ook overquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oke, hier de mijne:
make-up bij mannen is gay, punt.
maar stoor je er vooral niet aan als je het zelf wel graag doet, bevestigt alleen wel mijn mening![]()
Mij boeit dat dus welquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wat een gedoe. Trek een trui, een broek en schoenen aan en ga naar de kroeg. Boeiend hoe je er uit ziet..
Waarom?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
Mij boeit dat dus welen met mij veel andere jongens
*me eens is met appelsapquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:52 schreef appelsap het volgende:
Ik (meisje) vind het mooi als jongens wat make-up op hebben.
Wel op een manier dat het natuurlijk lijkt.
Gewoon wat mascara...kan heel mooi en sexy zijn!
Waarom zouden mannen met make-up gay zijn?
Omdat ik er verzorgd en netjes uit wil zien, dan voel ik me lekkerder. Ik kies ook m'n kleding altijd goed uit (al is dat doordat ik er niet zoveel heb soms lastig). M'n -op oor lengte- haren zitten altijd netjes. Anders voel ik me niet fijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Waarom?
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik er verzorgd en netjes uit wil zien, dan voel ik me lekkerder. Ik kies ook m'n kleding altijd goed uit (al is dat doordat ik er niet zoveel heb soms lastig). M'n -op oor lengte- haren zitten altijd netjes. Anders voel ik me niet fijn.
Naar school boeit het me niet zo (alleen maar jongens), maar als ik moet werken, de stad in ga, of ga stappen, dan let ik er zeker opnet zoals welk luchtje ik op doe.
Het kost idd tijd.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Oh man. Als ik daar ook nog allemaal tijd aan zou besteden, zou ik helemaal geen tijd meer over hebben. Wat een onzin.
bekijk het bij jezelf, zonder make-up en met minimale make-up.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:05 schreef Nouk het volgende:
Ik heb nog nooit een man gezien met make up. Behalve dan zo'n travestiet dan, ik kan me er weinig bij voorstellen.
Versieren.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die tijd win je 3x terug bij het versieren![]()
Jij bent al zo mooi als een engeltje van je zelf BSquote:Op zondag 4 juli 2004 00:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Oh man. Als ik daar ook nog allemaal tijd aan zou besteden, zou ik helemaal geen tijd meer over hebben. Wat een onzin.
Als je nou gewoon wat minder tijd op FOK! besteed?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
He, bedankt schat. Ik neem je een keer mee uit eten.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij bent al zo mooi als een engeltje van je zelf BS.
Hm. Oke. Maar mascara bij een jongen zie je echt direct. En blush enzo ook denk ik? Naja als jij het leuk vind moet je het doenquote:Op zondag 4 juli 2004 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bekijk het bij jezelf, zonder make-up en met minimale make-up.
Dat verschil is er bij een jongen net zo. Het werkt verbluffend, mensen die tegen je gaan zeggen dat je er goed uitziet enzo
Ja? Dan.....?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je nou gewoon wat minder tijd op FOK! besteed?
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
He, bedankt schat. Ik neem je een keer mee uit eten.
wij artsen zouden dat 'verwijving' of 'neigingen naar travestie noemen' ... voor je het weet heeft je vriending je zo ver dat je panty's gaat dragenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo dacht ik er eerst ook over![]()
maar nu vind ik dat bekrompen (dankzij mn vriendin denk ik een stuk ruimer nu)
[..]
mij en met mij nog veel meer jongens welquote:Mij boeit dat dus welen met mij veel andere jongens
ook tjidens het uitgaan? Bedenk wel dat ik zo weinig op heb, dat zelfs m'n moeder het niet ziet! (en dat is een wonder, want die ziet echt alles)quote:Op zondag 4 juli 2004 00:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm. Oke. Maar mascara bij een jongen zie je echt direct. En blush enzo ook denk ik? Naja als jij het leuk vind moet je het doen
dit kun je binnen geen enkele grens van de redelijkheid vergelijken met waar TS mee komt... straks gaan ze nog zeggen, hey maar clowns hebben toch ook make-up?quote:
Heb je misschien wat meer tijd over om je op te maken!quote:Op zondag 4 juli 2004 00:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ja? Dan.....?
LOLquote:Op zondag 4 juli 2004 00:09 schreef dr.dunno het volgende:
nee sorry mensen, tis echt gay, vraag maar na in de lokale kroeg
Clowns zijn gay..quote:Op zondag 4 juli 2004 00:11 schreef dr.dunno het volgende:
dit kun je binnen geen enkele grens van de redelijkheid vergelijken met waar TS mee komt... straks gaan ze nog zeggen, hey maar clowns hebben toch ook make-up?
Maarja, als niemand het ziet, en jij je d'r beter bij voelt, moet je het gewoon doen.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook tjidens het uitgaan? Bedenk wel dat ik zo weinig op heb, dat zelfs m'n moeder het niet ziet! (en dat is een wonder, want die ziet echt alles)
Bassie, de jeugdheld van ieder 80'iger jaren kiddoquote:Op zondag 4 juli 2004 00:12 schreef Kogando het volgende:
[..]
Clowns zijn gay..
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:15 schreef Kogando het volgende:
Zeg PeuRac, heb je misschien 2 foto's met en zonder? Dan kunnen wij beoordelen schuddenbuiken over hoe het staat.
Waarom vind je dit vreemd?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Maarja, als niemand het ziet, en jij je d'r beter bij voelt, moet je het gewoon doen.
Het blijft vreemd
Het is vreemd, omdat vrouwen make up op horen te hebben en jongens niet. Maargoed, ik ben zo conservatief en hou niet van nieuwe dingen enzo, dus daar ligt t vast aanquote:Op zondag 4 juli 2004 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom vind je dit vreemd?
btw, al die reactie's van [u]jongens[/s] die 'Gay' roepen verbazen me niks, de meesten hebben waarschijnlijk totaal niet nagedacht over hun reaktie maar gewoon geroepen wat er van een "man" () verwacht wordt
![]()
sorry, dat moest ik ff kwijt
ik heb er heel lang en heel vaak over nagedacht hoor; had een huisgenoot die ook latent homofiel was en bovendien nog in een beertjespyama over de gang heen banjerde naar de keuken in z'n ongewassen troniequote:Op zondag 4 juli 2004 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom vind je dit vreemd?
btw, al die reactie's van [u]jongens[/s] die 'Gay' roepen verbazen me niks, de meesten hebben waarschijnlijk totaal niet nagedacht over hun reaktie maar gewoon geroepen wat er van een "man" () verwacht wordt
![]()
sorry, dat moest ik ff kwijt
Waarom zopu je het niet doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:49 schreef duuuuus het volgende:
Ik (jongen & homo) vind dat het moet kunnen. Inderdaad wat je zegt, heel erg weinig, dat kan onwijs mooi zijn. Vooral foundation vind ik wel een goed plan.
Toch durf ik het zelf niet op te doen, omdat de meeste mensen het raar vinden als jongens dat doen.
Sorry, geen foto'squote:Op zondag 4 juli 2004 00:15 schreef Kogando het volgende:
Zeg PeuRac, heb je misschien 2 foto's met en zonder? Dan kunnen wij beoordelen hoe het staat.
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:18 schreef PeuRac het volgende:
@ Boislock,
Dan nog. Het kost tijd. Ga dan in de bank hangen met een bier.quote:dit gaat dus niet over het ondersmeren van je gezicht, of het plamuren wat sommige meisjes doen. Dit gaat over de accenten, en is niet zoveel werk, en heel snel schoon te maken.
en achter de vrouwen aan ipv te doen alsof je er een bent c.q. wilt zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 00:19 schreef Bioslock het volgende:
[..]!
[..]
Dan nog. Het kost tijd. Ga dan in de bank hangen met een bier.
Ohja. Weet ik veel wat je wil doe als je make-up op hebt. Ook al ga je dan parkieten vangen in het vondelpark. Het is gewoon tijdverspilling.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en achter de vrouwen aan ipv te doen alsof je er een bent c.q. wilt zijn
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:18 schreef Bosco het volgende:
Ik, jongen en hetero, vind dat het moet kunnen!
Vrouwen kunnen zichzelf al jarenlang mooier maken dan ze zijn...(naja..beetje dan)
Ik scrub, was, smeer van alles op mn gezicht en gebruik ook wel eens een soort van make up ja.
Ik gebruik als ik bijv een krasje/vlekje heb door het scheren ook een soort wegwerkspulletje van mn vriendin. Daarbij wil ik bij droge lippen ook nog wel eens een lippenbalsem gebruiken die ook een beetje zorgt dat je lippen er verzorgder en wat glimmender uitzien.
Ik vind wel dat je er ten allen tijde mannelijk uit moet blijven zien, maar je mag best wat aan jezelf doen!
Ik mag m'n benen niet scheren van m'n vriendin, dat vindt ze niet mannelijk (en make-up welquote:Op zondag 4 juli 2004 00:17 schreef kibber het volgende:
[..]
Waarom zopu je het niet doen?
Ik scheer mijn benen ook ( jongen ) en dat vinden mensen ook raar..
So What? Ik vind behaarde benen niet mooi.
Als jij je er toch lekker bij voelt moet je het doen!
Voor mij hoeft het niet maar als iemand zich er lekker bij voelt moet ie het vooral doen
lippenbalsem, moet ik ook maar eens gebruikenquote:Op zondag 4 juli 2004 00:18 schreef Bosco het volgende:
Vrouwen kunnen zichzelf al jarenlang mooier maken dan ze zijn...(naja..beetje dan)
Ik scrub, was, smeer van alles op mn gezicht en gebruik ook wel eens een soort van make up ja.
Ik gebruik als ik bijv een krasje/vlekje heb door het scheren ook een soort wegwerkspulletje van mn vriendin. Daarbij wil ik bij droge lippen ook nog wel eens een lippenbalsem gebruiken die ook een beetje zorgt dat je lippen er verzorgder en wat glimmender uitzien.
Ik vind wel dat je er ten allen tijde mannelijk uit moet blijven zien, maar je mag best wat aan jezelf doen!
schop ik hem wel achter hem dicht, mijn god wat een nicht iddquote:Op zondag 4 juli 2004 00:21 schreef Kogando het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe de deur wel voor je open..
Jean Paul Gaultier en Biotherm Homme hebben hele geschiktequote:Op zondag 4 juli 2004 00:23 schreef PeuRac het volgende:
@ dr.dunno, nee geen beertjespyama, ik slaap in m'n boxershort.
[..]
Ik mag m'n benen niet scheren van m'n vriendin, dat vindt ze niet mannelijk (en make-up welmaar das een andere vraag).
[..]
lippenbalsem, moet ik ook maar eens gebruikenwant ik heb altijd van die droge lippen
mannelijke make-up is schoensmeer in cammoflage strepen op je gezicht smeren... de rest is gayquote:Op zondag 4 juli 2004 00:18 schreef Bosco het volgende:
Van respectvolle replies nog nooit gehoord zeker?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
schop ik hem wel achter hem dicht, mijn god wat een nicht idd
Ik ken die namen niet eens. Ik ga dit topic verlaten.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:24 schreef Bosco het volgende:
[..]
Jean Paul Gaultier en Biotherm Homme hebben hele geschikte
sorry... ken aantal mensen die zelf ook gay zijn en die spreken elkaar ook aan met dat woord; was niet beledigend bedoeldquote:Op zondag 4 juli 2004 00:25 schreef Bosco het volgende:
[..]
Van respectvolle replies nog nooit gehoord zeker?![]()
zien gerust, maar de rest niet sorryquote:Je zou mn vriendin moeten zien..je zou accuut de merkjes van mijn verzorgingsspullen willen weten
Ik vind die kast ook wel LOL ja. En eigenlijk heb ik best medelijden met diegene welke er zo bang voor zijn. Want eigenlijk is het net zo normal als wanneer vrouwen het dragen. (zie het als een omgekeerde emancipatie)quote:Op zondag 4 juli 2004 00:23 schreef Bosco het volgende:
Ach...iedereen mag er van mij het zijne van denken. Van mijn reply, van Peuracs topic en van de andere <postieve> replies.
Ik weet wat ik ben, wat ik voel en voor welk geslacht..dat heeft niks te maken met of ik wel of niet zorg besteed aan mn uiterlijk als man dmv verzorging, kleding en soms make up.
(kan de humor van de kast wel inzien btw)
Ok, we're coolquote:Op zondag 4 juli 2004 00:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
sorry... ken aantal mensen die zelf ook gay zijn en die spreken elkaar ook aan met dat woord; was niet beledigend bedoeld
[..]
zien gerust, maar de rest niet sorry
Dankje, dat hoop ik ook. Al verbazen de reakties me absoluut niet, ik hoop dat er snel meer mensen reageren welke open staan voor nieuwe dingen.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:27 schreef Bosco het volgende:
Doeg![]()
Hmm..cool topic Peurac..hoop dat er meer (hetero of homosexuele..maakt natuurlijk niet uit..) mannen er voor uit durven te komen!
Laat eht dan amar niet mannelijk zijn het zal mij wat verotten..quote:Op zondag 4 juli 2004 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag m'n benen niet scheren van m'n vriendin, dat vindt ze niet mannelijk (en make-up welmaar das een andere vraag).
Je vergeet alleen dat ik niet homoseksueel ben. Ik heb al bijna een jaar een vaste relatie. En ben door haar, make-up gaan gebruiken.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
sorry... ken aantal mensen die zelf ook gay zijn en die spreken elkaar ook aan met dat woord; was niet beledigend bedoeld
Misschien dat ik haar deze zomer kan overtuigen, ik heb veel beenhaar, en vind het verschrikkelijk, m'n borsthaar zou ik wel laten zitten btwquote:Op zondag 4 juli 2004 00:30 schreef kibber het volgende:
[..]
Laat eht dan amar niet mannelijk zijn het zal mij wat verotten..
Wat je zegt, ik voel mij in de zomer gewoon fijner als ik gladde benen heb , in de winter doe ik het zelden maar in de zomer vind ik het gewoon lekkerder..
En voor de zeikerds onder ons ik ben overtuigd Hetro...
Schaamstreek doe ik ook.. Ik vind het gewoon verzorgder en frisserquote:Op zondag 4 juli 2004 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien dat ik haar deze zomer kan overtuigen, ik heb veel beenhaar, en vind het verschrikkelijk, m'n borsthaar zou ik wel laten zitten btw(en uiteraard scheer ik m'n schaamstreek, maar dat is weer heel wat anders)
Oja okselhaar doe ik ook.. Borsthaar heb ik ook geen last van dus ik weet niet of ik dat zou doenquote:Op zondag 4 juli 2004 00:34 schreef Bosco het volgende:
Benen scheren doe ik niet...dat vind ik op zich wel..ja..mannelijk.
Oksels en Schaamstreek wel.
Borsthaar heb ik totaal niet, als ik het had zou ik het scheren.
* konniet *quote:Op zondag 4 juli 2004 00:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
schop ik hem wel achter hem dicht, mijn god wat een nicht idd
Hij heeft net even een reply erachteraan gezet dattie het niet helemaal zo bedoelde...quote:Op zondag 4 juli 2004 00:38 schreef Pearly het volgende:
[..]
LeeS ! .....
Ik ben een meid .....
En ik weet in ieder geval zeker dat ik op types als jij onmiddellijke afkeer heb!
Bah .... zielige post ditte ......
Scherpe reactie dudequote:Op zondag 4 juli 2004 01:09 schreef UseraL het volgende:
Jongens + Make-up = Homo
quote:Op zondag 4 juli 2004 01:31 schreef itsontoday het volgende:
Van Dale zegt:
Homo = Man met seksuele voorkeur voor mannen
Hmmm, staat nergens iets over make-up ofzo.
Goed dat was netjes, maar wat kan ik me kapot ergeren aan dat stelletje achterlijke achtergestelden hokjesmensen hier. Wat is er nou gay/homo achtig aan make-up? Ik draag het niet, maar dat komt omdat ik het niet mooi vind, als ik het wel mooi vond had ik het wel gedaan en ik ben geen homo en wat nog gekker is, als ik makeup op zou doen zou ik nog steeds geen voorkeur voor mannen hebben. En ook al heeft iemand dat wel, WAT DAN NOG? Het word hier gebracht als iets negatiefs.
Ik vind het meer voor homos omdat een echte man toch geen makeup op zijn gezicht gaat smeren.quote:Op zondag 4 juli 2004 01:11 schreef appelsap het volgende:
[..]
Waarom?
Homo's schijnen nogal verwijfd te zijn, gedragen zich zo, en willen dus ook zo make-up gebruiken [/vooroordeel]quote:Op zondag 4 juli 2004 01:11 schreef appelsap het volgende:
[..]
Waarom?
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:58 schreef Brennie het volgende:
Verzorgende creme en andere huidproducten prima
Make-up...
Met alle respect, ik zie het liever niet bij mijn vent. ( scheren, nagels netjes, deo & aftershave vind ik voldoende)
Mocht mijn vent het echt willen, dan is dat ok ( mits subtiel)
Maar zie hem het never nooit niet doen.
Ik denk dat het bij mannen best kan staan ( subtiel), maar echt opvallen moet het niet.
Als zelfs je moeder, de vrouw die jou zo ongeveer het beste kent van iedereen lijkt me, het niet ziet, terwijl zij echt alles ziet, wat is dan het nut er van? Denk je dat iemand die niet "alles ziet'' het dan wel opvalt?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bedenk wel dat ik zo weinig op heb, dat zelfs m'n moeder het niet ziet! (en dat is een wonder, want die ziet echt alles)
En vrouwen zonder make-up zijn lesbisch??quote:Op zondag 4 juli 2004 01:09 schreef UseraL het volgende:
Jongens + Make-up = Homo
Doe es rustig joh, tis zijn mening..quote:Op zondag 4 juli 2004 11:34 schreef Pearly het volgende:
[..]
uhhh Joehoe ! Met zo'n nick als jij hebt zou je toch moeten weten dat schoonheid van binnen uit komt, ja!
Extra mooi ...
Net als iemand die zijn haar verft?
Grow up ....
Zeikerd!
Iddquote:Op zondag 4 juli 2004 00:07 schreef ee-04 het volgende:
... waarom is make-up vrouwelijk? Alleen omdat vrouwen er meer om geven ofzo maar waarom zou een man met make-up dan gay zijn
quote:Op zondag 4 juli 2004 11:17 schreef SEX het volgende:
Ik vind dat make-up niet hoort bij mannen, eigenlijk ook niet bij vrouwen. Als iemand echt mooi is
dan heeft die persoon helemaal geen make-up nodig, natuurlijk kan een vrouw zich bij speciale
gelegenheden extra mooi maken. Een man met make-up is net als een man die zijn haar verft.
Hij is tenminste wel consequent...quote:Op zondag 4 juli 2004 11:34 schreef Pearly het volgende:
uhhh Joehoe ! Met zo'n nick als jij hebt zou je toch moeten weten dat schoonheid van binnen uit komt, ja!
Extra mooi ...
Net als iemand die zijn haar verft?
Grow up ....
Zeikerd!
dat zeggen alle lelijke mensenquote:Op zondag 4 juli 2004 11:34 schreef Pearly het volgende:
[..]
Extra mooi ...
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:38 schreef Pearly het volgende:
[..]
LeeS ! .....
Ik ben een meid .....
En ik weet in ieder geval zeker dat ik op types als jij onmiddellijke afkeer heb!
Bah .... zielige post ditte ......
Blijf weg a.u.b.... watje
Nou ja, ze zag wel dat er wat anders aan me was, en ik stond een eind van dr af. Toen ik haar een hint gaf zag ze het ook. Plus dat ze zelf geen make-up gebruikt.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:11 schreef Credence het volgende:
[..]
Als zelfs je moeder, de vrouw die jou zo ongeveer het beste kent van iedereen lijkt me, het niet ziet, terwijl zij echt alles ziet, wat is dan het nut er van? Denk je dat iemand die niet "alles ziet'' het dan wel opvalt?
Tja, van mij mogen jullie, als jullie het fijn vinden, maar voor mij hoeft 't niet hoor..
Tja, het was goedkope mascara/eyeliner, dus na veel zweten en het wegwrijven daarvan was t iets uitgelopen.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:28 schreef -moi- het volgende:
O my god @ openingspost.. uitgelopen eyeliner bij mannen
maar bij sommige jongens is een lijntje oogpotlood nog wel mooi, maar dan moet het niet uitlopendan is het echt té gay.
Ik smeer dus niet m'n hele gezicht onder. Ik breng een klein beetje aan, op 3 plaatsten: m'n wimpers, m'n oogleden, en m'n wangen heel iets (om m'n bleke huid te camoufleren)quote:Op zondag 4 juli 2004 13:20 schreef P-Style het volgende:
Het enige wat ik ooit heb gedaan is mijn wimpers krullen... mijn wimpers zijn (voor een man) vrij lang namelijk. Had op zich wel een positief effect.Maar verder zou ik nooit make-up op m'n gezicht smeren.
Je hoeft niet mee te doen hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat het een trend gaat worden, make-up voor mannen... Waarom niet? Omdat ik geen zin heb in dat gesodemieter, persoonlijke verzorging kost me nu al veel te veel naar mijn zin.
Wat een onzin dat deze toevoeging er weer bij moet!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:49 schreef duuuuus het volgende:
Ik (jongen & homo) vind dat het moet kunnen.
Tot op het moment dat het als bizar wordt gezien als je het niet gebruikt, dus net zoals bij vrouwen nu het geval is. Vrouwen die helemaal geen make-up gebruiken worden vaak toch gezien als een beetje onverzorgd.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te doen hoor
Uit het archief:quote:Op zondag 4 juli 2004 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat het een trend gaat worden, make-up voor mannen... Waarom niet? Omdat ik geen zin heb in dat gesodemieter, persoonlijke verzorging kost me nu al veel te veel naar mijn zin.
bronquote:Mannenmake-up rukt op in Nederland. Met de feestdagen in zicht gaan de doorgaans zo nuchtere Hollandse mannen massaal aan de dagcrème, lippenbalsem en oogpotlood. Onlangs heeft een Frans cosmeticahuis zelfs een bronzend gezichtspoeder op de markt gebracht, dat in de parfumeriezaken inmiddels gretig aftrek vindt.
"Er is echt sprake van een revolutie", zegt eigenaar Pieter Jelle Heidstra van parfumerie Beauty Center in Amsterdam.
"Er zijn voor mannen al jarenlang allerlei producten op de markt, maar de laatste tijd neemt de verkoop echt grote vormen aan."
De almaar stijgende vraag naar herencosmetica heeft ertoe geleid dat alle grote merken zich inmiddels op de mannenmake-upmarkt hebben gestort.
"Je staat er versteld van wat Nederlandse mannen tegenwoordig allemaal op hun gezicht smeren hoor", bevestigt ook verkoopster Delia van de Bijenkorf in Rotterdam, waar de herenmake-up in de drukke decemberdagen niet aan te slepen is.
"Bronspoeder, mascara, camouflagestiften, mannen schamen zich er tegenwoordig echt niet meer voor wat hulpmiddeltjes te gebruiken om er wat jonger en frisser uit te zien."
Volgens de verkoopster zijn het allang niet meer alleen homoseksuele mannen die extra aandacht aan hun uiterlijk besteden.
quote:Wallen, een vale huid, gespleten nagels en gebarsten lippen staan voor stress. Voor mannen jarenlang symbolen van hun jachtige leven. Niet meer. In de badkamer grijpt de man allang naar zijn eigen potten crèmes.
Jean Paul Gaultier gaat met zijn lijn Le Male Tout Beau Tout Propre een stap verder. De Franse ontwerper is van mening dat ook een man zich aantrekkelijk mag voelen.
Producten als Better than Tan, een matte bronzing powder voor het verleidelijke 'net terug van vakantie' uiterlijk, Sneaky Kiss om lippen te verzorgen en onweerstaanbaar te laten glanzen, Sharp Eyes, een concealer tevens oogpotlood en Strong Nailsom zwakke nagels aan te pakken, moeten daar voor zorgen.
Ze zitten in een stoere verpakking, geïnspireerd door de beroemde zeep uit Marseille. Trendsetters als Robbie Williams, David Beckham en David Bowie die niet zonder kohlrandje het huis verlaten, hebben weer meer keus.
Godverdegodver....quote:
Beste puber girl,quote:Op zondag 4 juli 2004 00:38 schreef Pearly het volgende:
bla bla bla
In mijn opzicht heeft dit niets met het doorbreken van een taboe te maken maar met het feit datquote:Op zondag 4 juli 2004 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Vijftig jaar geleden werd een vrouw die een broek aan wilde ook voor gek versleten
Kortom: wat mij betreft mag het taboe doorbroken worden
Waarom vind je het zo belangrijk om mensen op hun geslacht te beoordelen?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:31 schreef SEX het volgende:
In mijn opzicht heeft dit niets met het doorbreken van een taboe te maken maar met het feit dat
make up eigenlijk op de markt is gebracht voor vrouwen en dat mannen net zoals veel dames
onzeker worden over hun uiterlijk door de 'hollywood cultuur' en door achterlijk nieuwe termen
zoals metro seksueel, en zich hierdoor willen perfectioneren met mascara, eye-liner en lipstick.
Er moet ergens een grens worden getrokken tussen man en vrouw. Het is bijna al normaal als
een kerel met borsten rondloopt of een vrouw met een piemel. Waar stopt al dit circus? Naar
mijn mening loopt dit langzamerhand nogal uit de hand en zal het straks nogal moeilijk zijn om te
zien wie er vrouw of man is, iedereen moet natuurlijk doen wat hij of zij wil maar alsnog blijf
ik van mening dat er ergens grenzen getrokken moeten worden en je verschil moet kunnen zien.
Hoewel ik nooit geloof dat het zo'n vaart zal lopen, magoe: waarom MOET je per se het verschil kunnen zien?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:31 schreef SEX het volgende:
Er moet ergens een grens worden getrokken tussen man en vrouw. Het is bijna al normaal als
een kerel met borsten rondloopt of een vrouw met een piemel. Waar stopt al dit circus? Naar
mijn mening loopt dit langzamerhand nogal uit de hand en zal het straks nogal moeilijk zijn om te
zien wie er vrouw of man is, iedereen moet natuurlijk doen wat hij of zij wil maar alsnog blijf
ik van mening dat er ergens grenzen getrokken moeten worden en je verschil moet kunnen zien.
Het boeit me werkelijk niets alleen weet ik dat het daar naar toe zal gaan, dat je met moeite kunt zienquote:Op zondag 4 juli 2004 18:36 schreef Daphne85 het volgende:
Waarom vind je het zo belangrijk om mensen op hun geslacht te beoordelen?
Dan weet je of het de moeite waard is om iemand te versieren, als je geen bisexueel bent.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoewel ik nooit geloof dat het zo'n vaart zal lopen, magoe: waarom MOET je per se het verschil kunnen zien?
Kijk !! ... en nou zet je iets fatsoenlijks neer!quote:Op zondag 4 juli 2004 15:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
respect verder voor mensen die dat wel doen, ieder z'n meug
daar ging het mij helemaal niet om .. maar dat geeft niet hoor kerelquote:Op zondag 4 juli 2004 18:15 schreef SEX het volgende:
[..]
Beste puber girl,
We leven in een land waarin ieder zijn eigen mening kan geven over bepaalde kwesties.
Door je druk te maken zal ik mijn mening omtrent dit onderwerp niet veranderen en blijf ik
erbij dat ik make-up voor mannen niet vind staan. Respecteer mijn mening, thank you girl.
Maar uhh ....quote:Op zondag 4 juli 2004 21:19 schreef Ghadir het volgende:
verhaaltje
Ik kan me geheel in deze mening vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oke, hier de mijne:
make-up bij mannen is gay, punt.
maar stoor je er vooral niet aan als je het zelf wel graag doet, bevestigt alleen wel mijn mening![]()
Laat ik het zo stellen, ik had het vanavond niet op, en t versieren ging boutquote:Op zondag 4 juli 2004 23:41 schreef RIVDSL het volgende:
Het val me op dat de mannen die hier make-up gebruiken al een vriendin hebben, maar ik vraag me toch af of het nu ernorm helpt bij het versieren?
passe .....quote:Op maandag 5 juli 2004 03:39 schreef Chandler het volgende:
passé
Make up voor wijfen niet voor ons!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:01 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik kan me geheel in deze mening vinden.
Dan ben ik maar een ouderwetse barbaar. Mijn mannelijke trots zou het niet aankunnen als ik make-up opdeed.
Er is in mijn ogen toch wel een verschil tussen een man met make-up en een travestiet, magoe... een vrouw die GEEN make-up op heeft wordt toch ook niet automatisch voor kerel versleten (om het maar even om te keren).quote:Op zondag 4 juli 2004 18:40 schreef SEX het volgende:
[..]
Dan weet je of het de moeite waard is om iemand te versieren, als je geen bisexueel bent.
en dat is omdat van vrouwen maatschappelijk verwacht wordt dat ze zich goed voor doen komen, van mannen wordt verwacht dat ze sterk in hun schoenen staan en hun kroost beschermen etc. , niet dat ze zich gay gaan kleden en anderszins te gaan verwijven.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is in mijn ogen toch wel een verschil tussen een man met make-up en een travestiet, magoe... een vrouw die GEEN make-up op heeft wordt toch ook niet automatisch voor kerel versleten (om het maar even om te keren).
Precies! Ik ken zo\\\'n meid die altijd enorm veel make-up op doet! Dikke zwarte strepen op d\\\'r oogleden, altijd lipstift, rouze op d\\\'r wangen en veel foundation. Nou heb ik haar één keer zonder make-up gezien... Ze zag er gelijk véél mooier uit!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:31 schreef Sebulba het volgende:
Mensen die make-up dragen, dragen in feite een masker. Ze zijn bang om zichzelf te laten zien. Mijn motto is: wees puur jezelf en draag geen masker. Iemand die mooi is is dan ook echt mooi en je hoeft dan niet te schrikken als je betreffende persoon een keer zonder make up ziet.
Wat een gelul. Die paar likjes mascara etc. is echt geen masker hoor, je kunt prima zien hoe ik er uit zie zonder make up. Je leukt het alleen wat op met make up. Uitzonderingen daargelaten uiteraard, sommige dames zijn wel heel scheutig met de plamuur.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:31 schreef Sebulba het volgende:
Mensen die make-up dragen, dragen in feite een masker. Ze zijn bang om zichzelf te laten zien. Mijn motto is: wees puur jezelf en draag geen masker. Iemand die mooi is is dan ook echt mooi en je hoeft dan niet te schrikken als je betreffende persoon een keer zonder make up ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |