Ik wil het wel makenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:58 schreef vps het volgende:
wie wil voor 20 euro voor mij donderdagmorgen kansrekenen alias kansloosrekenen maken.
zou je me enorm mee uit de brand halen.
heb echt geen zin om het te leren, kut opleiding iedereen heeft al vakantie behalve ik
de statistiek champignonquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:25 schreef -moi- het volgende:
als lexie het maakt haal je het wel
whehehe
ja, ik ben wel de statistiek paddestoelquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:47 schreef L-mo het volgende:
[..]
de statistiek champignon
Princess toadstoolquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:53 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja, ik ben wel de statistiek paddestoel![]()
We bedoelden eigenlijk Lexiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:53 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja, ik ben wel de statistiek paddestoel![]()
geen id, ben geen ICU expert... zoek een save knop ofzo...quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:55 schreef yozd het volgende:
Eej nog ff over ICU heh..
kan je de filmpjes die je krijgt..ook uit het programma halen en via mediaplayer kijken ofzo?
Of kan je ze alleen maar forwarden in het programma naar andere ICU gebruikers?
ja, ik dacht dat ik vroeg wasquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:19 schreef wx het volgende:
[..]
wat een tijd![]()
Ja en ik dacht dat ik vroeg op wasquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:21 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat ik vroeg was![]()
Wat een geluk, dat worden weer gratis studiepuntjesquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:26 schreef -moi- het volgende:
hihi
statistiek begint bijnaaa [afbeelding] [afbeelding] om 9ulullo's
Wat is dat voor een rare vraagquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:15 schreef Lexie het volgende:
Is er vandaag iemand op de b-faculteit vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |