kei leukquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:10 schreef Fliepke het volgende:
Nog maar een paar nachtjes en dan woont -moi- bij mij in huis.
Doe is nie zo eng met je hoofdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:18 schreef -moi- het volgende:
[..]
kei leuk
Ik vraag me vooral af wat dat rode inlegkruisje daar deedquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:22 schreef wx het volgende:
Fliep wat deed die onderbroek bij jullie op de gang?
[afbeelding]
Had je het nog bijna goed ook, zonder dat je het zag whehehequote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat dat rode inlegkruisje daar deed.
Nu is de grap eraf, het plaatje doet hetquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat dat rode inlegkruisje daar deed.
In Venlo hebben ze ook vrouwen en bier hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:37 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Venlo dusis toch net wel ff wat minder dan Nijmegen, lijkt me zo
vandaar dat ik ook zeg net ff wat minderquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:38 schreef wx het volgende:
[..]
In Venlo hebben ze ook vrouwen en bier hoor![]()
hehe ik zeg niksquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:41 schreef DonStefano het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook zeg net ff wat minder
blijft natuurlijk wel 'n beetje 'n dorp in t groot
mijn OP's zijn toch stukken hoger van kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:10 schreef Fliepke het volgende:
Jaja, we zijn weer in de lucht
Nog maar een paar nachtjes en dan woont -moi- bij mij in huis.
Jij hebt ook meer ervaring met KUN OP'squote:Op zondag 4 juli 2004 11:05 schreef L-mo het volgende:
[..]
mijn OP's zijn toch stukken hoger van kwaliteit.
Wedden dat ik brakker benquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:37 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Venlo dusis toch net wel ff wat minder dan Nijmegen, lijkt me zo
Get a life. over de op scrollt iedereen meteen heen.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:05 schreef L-mo het volgende:
[..]
mijn OP's zijn toch stukken hoger van kwaliteit.
niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Get a life. over de op scrollt iedereen meteen heen.
Ik weet waarover ik praat, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:41 schreef L-mo het volgende:
[..]
niet.![]()
get a life. zegt hij met 15k posts
Nee, nee, nee.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:19 schreef Just-Little-Me het volgende:
Ff vraagje weer:
Wie van jullie zit er bij een studentenvereniging of studievereniging in Nijmegen?
De moeite waard?
Zo jah, welke enzo?
en dan is er natuurlijk ook nogquote:Op zondag 4 juli 2004 14:27 schreef -moi- het volgende:
http://www.carolusmagnus.nl/ hier wil je toch niet bij
-hockeyquote:Op zondag 4 juli 2004 14:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
en dan is er natuurlijk ook nog
www.ovumnovum.nl.
In een aantal studentensteden zoals delft zit een heel groot deel van de studenten bij een studentenvereniging, ik heb wel eens getallen gehoord van 60-70 procent.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:51 schreef Just-Little-Me het volgende:
Jah, nouj ik d8 ik kijk t eerst wel ff aan.. eerst nog zowieso niet bij zo'n vereniging.. maarjah als julie nouj allemaal helemaal positief daarover waren! Maar niet echt dus
Okj, thanX!
Ja hoor, het weekend is het leukstequote:Op zondag 4 juli 2004 15:16 schreef IndemnitY het volgende:
*Kijkje komt nemen*
mede-Nijmegenaren
Is de intro van de KUN een beetje leuk/de moeite waard?
Motiveer je stellingquote:Op zondag 4 juli 2004 15:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja hoor, het weekend is het leukste.
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 4 juli 2004 15:20 schreef Lexie het volgende:
Intro is tof, heeft niks te maken met studentenverenigingen.
Ja erm, het was gewoon gezellig.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:19 schreef IndemnitY het volgende:
[..]
Motiveer je stelling![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:21 schreef -moi- het volgende:
ik (her)ken mensen in dat smoelenboek
Als je op de b-fac zit heb je daar geen last van, daar zitten alleen nerds en ik natuurlijk.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:21 schreef -moi- het volgende:
ik (her)ken mensen in dat smoelenboek
Toen ik laatst vroeg of ik met mijn nieuwe bril en wortelbroek op een nerd leek, zei je van nietquote:Op zondag 4 juli 2004 15:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je op de b-fac zit heb je daar geen last van, daar zitten alleen nerds en ik natuurlijk.
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je op de b-fac zit heb je daar geen last van, daar zitten alleen nerds en ik natuurlijk.
Ah, klinkt wel okquote:Op zondag 4 juli 2004 15:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja erm, het was gewoon gezellig.
Beetje chillen in de zon, beetje domme spelletjes, beetje bier drinken, drank binnen laten smokkelen, beetje naar de sterren kijken op een grasveldje...
Dat soort dingen.
je kan ook een poging doen om vrouwen te versieren overigens.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:26 schreef IndemnitY het volgende:
[..]
Ah, klinkt wel ok
Hmm, misschien moet dat maar gewoon, ik ben bang dat ik na de intro geen vrouw meer zie op de b-faculteitquote:Op zondag 4 juli 2004 15:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
je kan ook een poging doen om vrouwen te versieren overigens.
Want zo'n weekend kamp is met een aantal groepjes van jou studie, maar ook van anderen.
Meestal is het wat alfa mensen en wat beta mensen.
Nou die huppelen er best wel wat rond, aangezien de grote collegezalen niet gebruikt worden door de b-fac maar verhuurd zijn aan de alfa faculteit.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:37 schreef IndemnitY het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet dat maar gewoon, ik ben bang dat ik na de intro geen vrouw meer zie op de b-faculteit![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:14 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
Hier zijn we tijdens een rijtoer door de stad, waar we met een hoop geschreeuw en gebral gelachen hebben om het gepeupel op straat. Wat een paupers:'(
. Nee, dan ben ik blij dat ik uit een hoger milieu afkomstig ben. Niet dat ik wil stigmatiseren, maar kijk die kneuzen nou lopen op straat. Gelukkig was er een hoge railing op onze rijkoets, waardoor er een gepaste afstand bleef. Joost (degene liggend op de voorgrond), had nog een mieterse opmerking. Toen zo'n pauper riep: "kutstudenten,flikker op, omhoogevallen gesponsorde rijkeluiszoontjes, kankahlijers!", reageerde hij snel doch gevat: "Als ik later jouw baas ben, ben jij de eerste die eruit vliegt." Werd die man even goed op zijn plaats gezet! Natuurlijk werd Joost even later getrakteerd op een gratis biertje, die hij wel ad fundum moest nuttigen.
nog nooit van Phocas gehoord....??quote:Op zondag 4 juli 2004 15:41 schreef -moi- het volgende:
wtf is Phocas?
studievereniging van CW is mycelium....stelt geen kloot voor alleenquote:Op zondag 4 juli 2004 14:26 schreef -moi- het volgende:
studievereniging is wel handig voor de korting op de boeken..en de uittreksels.. bij bedrijfswetenschappen is het synergy, weet niet hoe die van CW heet..
www.phocas.nlquote:Op zondag 4 juli 2004 15:45 schreef -moi- het volgende:
ohja, heb je een website?
hahahahhahahaquote:Op zondag 4 juli 2004 15:14 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
Hier zijn we tijdens een rijtoer door de stad, waar we met een hoop geschreeuw en gebral gelachen hebben om het gepeupel op straat. Wat een paupers![]()
![]()
. Nee, dan ben ik blij dat ik uit een hoger milieu afkomstig ben. Niet dat ik wil stigmatiseren, maar kijk die kneuzen nou lopen op straat. Gelukkig was er een hoge railing op onze rijkoets, waardoor er een gepaste afstand bleef. Joost (degene liggend op de voorgrond), had nog een mieterse opmerking. Toen zo'n pauper riep: "kutstudenten,flikker op, omhoogevallen gesponsorde rijkeluiszoontjes, kankahlijers!", reageerde hij snel doch gevat: "Als ik later jouw baas ben, ben jij de eerste die eruit vliegt." Werd die man even goed op zijn plaats gezet! Natuurlijk werd Joost even later getrakteerd op een gratis biertje, die hij wel ad fundum moest nuttigen.
Het Phocashoofdkwartier zit vlakbij Lexie!quote:
ja, het boothuis! prachtig *kuchkuch* gelegen aan t maaswaalkanaal!quote:Op zondag 4 juli 2004 15:51 schreef wx het volgende:
[..]
Het Phocashoofdkwartier zit vlakbij Lexie!
We hebben nog is een poging gedaan zo'n hele roeiboot leeg te vissen
Maarja zelfs toen sloeg Lexie niets aan de haak
Roeit die ookquote:Op zondag 4 juli 2004 15:52 schreef -moi- het volgende:
ik lees de hele tijd pocahontas
ja dusquote:Op zondag 4 juli 2004 15:58 schreef wx het volgende:
[..]
Roeit die ook
Toch maar een gamecube dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:32 schreef -moi- het volgende:
lexie hij doet t.. dankjewel![]()
ik vind t alleen niet zo leuk meer als vroeger
gameboy advance?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:08 schreef -moi- het volgende:
ik hou het maar bij de sims op de game boy advance
Toch niet zo'n tribalquote:Op zondag 4 juli 2004 19:08 schreef -moi- het volgende:
ik hou het maar bij de sims op de game boy advance
Dat is de gba sp, n00bquote:Op zondag 4 juli 2004 19:25 schreef wx het volgende:
[..]
Toch niet zo'n tribal
Ik ben ook nie zo'n kennerquote:Op zondag 4 juli 2004 19:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat is de gba sp, n00b.
Toen ik wegging van de persconferentie kreeg ik een goodiebag met tribalstickers en een tribalsleutelhanger :').
De vreugde was onbeschrijfelijk :').
Geen idee, ik weet wel wie dit isquote:Op zondag 4 juli 2004 20:19 schreef Fliepke het volgende:
lexie, is dat trouwens smots die daar op de bank zit?
Hij lijkt er wel een beetje op zo half van achter.
OE!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef Lexie het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel wie dit is
[afbeelding]
*trommeldetrommel*
Zozo, nu weer met DRIE meisjes..!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:59 schreef DonStefano het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa......Griekeland Europees kampioen![]()
![]()
![]()
Was met 3 meisjes in Zorba de Griek gaan eten/kijken.....echt briljant!
dan was het bij jou tenminste niet saaiquote:Op zondag 4 juli 2004 23:59 schreef DonStefano het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa......Griekeland Europees kampioen![]()
![]()
![]()
Was met 3 meisjes in Zorba de Griek gaan eten/kijken.....echt briljant!
kijk em nou, helemaal in z'n elementquote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef Lexie het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel wie dit is
[afbeelding]
*trommeldetrommel*
Maar nu gaan wij weer rare dingen denken :xquote:Op zondag 4 juli 2004 19:36 schreef wx het volgende:
[..]
Je hebt jou "ding" (ik durf nu niks meer te zeggen)
nu zeker wel aangekleed met van die mooie stickers![]()
![]()
[FOK]eerste [BUG] op nieuwe server! :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:00 schreef Lexie het volgende:
Mijn smiley wordt vertiefd en dan mag ik hem niet wijzigen![]()
.
wat ben jij scherp zo op de late avond...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:31 schreef -moi- het volgende:
[..]
[FOK]eerste [BUG] op nieuwe server! :\\\')
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:32 schreef L-mo het volgende:
[..]
wat ben jij scherp zo op de late avond...![]()
ik ging m\'n sleutel ophalenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:29 schreef L-mo het volgende:
[..]
en dan nog vroeg op ook![]()
Ik wil het wel makenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:58 schreef vps het volgende:
wie wil voor 20 euro voor mij donderdagmorgen kansrekenen alias kansloosrekenen maken.
zou je me enorm mee uit de brand halen.
heb echt geen zin om het te leren, kut opleiding iedereen heeft al vakantie behalve ik
de statistiek champignonquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:25 schreef -moi- het volgende:
als lexie het maakt haal je het wel
whehehe
ja, ik ben wel de statistiek paddestoelquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:47 schreef L-mo het volgende:
[..]
de statistiek champignon
Princess toadstoolquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:53 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja, ik ben wel de statistiek paddestoel![]()
We bedoelden eigenlijk Lexiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:53 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja, ik ben wel de statistiek paddestoel![]()
geen id, ben geen ICU expert... zoek een save knop ofzo...quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:55 schreef yozd het volgende:
Eej nog ff over ICU heh..
kan je de filmpjes die je krijgt..ook uit het programma halen en via mediaplayer kijken ofzo?
Of kan je ze alleen maar forwarden in het programma naar andere ICU gebruikers?
ja, ik dacht dat ik vroeg wasquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:19 schreef wx het volgende:
[..]
wat een tijd![]()
Ja en ik dacht dat ik vroeg op wasquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:21 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat ik vroeg was![]()
Wat een geluk, dat worden weer gratis studiepuntjesquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:26 schreef -moi- het volgende:
hihi
statistiek begint bijnaaa [afbeelding] [afbeelding] om 9ulullo's
Wat is dat voor een rare vraagquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:15 schreef Lexie het volgende:
Is er vandaag iemand op de b-faculteit vandaag?
Nu is het genoeg! Leg die waterpijp wegquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:04 schreef Fliepke het volgende:
piep piep piep.
mijn hoofdpijn.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:10 schreef wx het volgende:
Wie heeft er regen besteld?
ik irriteer me eraan, heb dr niet zo vaak last van.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:26 schreef wx het volgende:
huilie![]()
en AC is natuurlijk nog niet binnen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:35 schreef wx het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
mijn hoofdpijn.
en?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:19 schreef wx het volgende:
[..]
-moi- ben jij reikie goeroe![]()
ja, hoe weet je dat?!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:19 schreef wx het volgende:
[..]
-moi- ben jij reikie goeroe![]()
gelukkigquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
het is nu eigenlijk wel weer weg, het heeft geholpen.
Ik voelde het... die warmtequote:Op woensdag 7 juli 2004 23:37 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja, hoe weet je dat?!![]()
[..]
gelukkig![]()
ik natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
het is nu eigenlijk wel weer weg, het heeft geholpen.
ALLEBIJquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:00 schreef L-mo het volgende:
[..]
ik natuurlijkmet mijn uberleete laatste potje...:
"gvd het lex heeft nog maar 2 balle, ikke 6"
"welke zal ik doen?wx; ow doe die twee er gwoon allebij in"
"lexie; 1 is ook goed"
"nee allebij! *stoot* en jawel"
daarna nog een, en toen eentje mis lexie nog wat prutsen ik nog wat prutsen, we hebben allebij nog maar 1 bal.... Lexie MIST!!!! ik leg de witte bal goed, stoot de bal erin, de zwarte ligt tegen die van lexie aan.... maar via een uberleete stoot gaat ie toch in de pocket!![]()
sukkelsquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:50 schreef wx het volgende:
We wisten nie eens waar dat poolding was![]()
We waren Sint Anna maar stuk opgelopen... en het kon dus nog wel stukje korter merkten we de terugweg [afbeelding]
We hadden ook weer ff gedie-djeet de mensen hebben weer kunnen genieten van YMCA![]()
Die imagenail kan Lexie mooi gebruiken voor het "Help ik word gothic" topicquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:20 schreef L-mo het volgende:
Link dumb #2Coole screensaven van een 3D bos De saddam rap... Voor -moi- Whehehehe
Ik wordtquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:15 schreef wx het volgende:
[..]
Die imagenail kan Lexie mooi gebruiken voor het "Help ik wordt gothic" topic![]()
Ja idd, maar ik zit hier hemelsbreed misschien maar 500 m van het postkantoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:42 schreef -moi- het volgende:
volgens mij ligt dat aan de bezorgvolgordewe kregen eerst de post altijd om 3u... en nu hebben we een nieuwe postbode en die komt altijd rond 10u al
oh leukquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:58 schreef Kopstoot het volgende:
Toekomstig student Recht & Management meldt zich.
Volgende week donderdag krijg ik de sleutel van mijn kamer![]()
Dan zou ik dus naar de vierdaagse kunnen ware het niet dat ik dan op vakantie ben, wat ook wel leuk is.
Van binnen zitten wordt je ook sloom, en als je al slapie bent...quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:44 schreef -moi- het volgende:
[..]
oh leukwaar ga je wonen??
hebben jullie dat ook wel eens, dat je om 12u wakker wordt, en dat je dan uren later nog het gevoel hebt dat je pas 1 minuut wakker bent![]()
helemaal niet leuk
![]()
ik ben al buiten geweestquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:47 schreef wx het volgende:
[..]
Van binnen zitten wordt je ook sloom, en als je al slapie bent...![]()
dan moet je dus naar buiten gaan dan is dat zo over![]()
Vakantieritme zit er bij jou gewoon te snel inquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:56 schreef -moi- het volgende:
whehe wat een zielepiet ben ik weer
vakantieritme is niet fijn...quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:58 schreef wx het volgende:
[..]
Vakantieritme zit er bij jou gewoon te snel in![]()
1 dag klaar en het is al raak
Dan maar flink Douwe Egberts of Kanis en Gunnik of Max Havelaar ofzoiets sponsoren, als dat je helptquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:00 schreef -moi- het volgende:
[..]
vakantieritme is niet fijn...dan ga je de hele dag hangen enzo.. ach en wee
Als je nu al rommel hebt op nieuwe kamerquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:59 schreef wx het volgende:
Ruimen jullie ook bij andere mensen op![]()
Kamer is OKE met grote lettersquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:11 schreef -moi- het volgende:
mja
hoe bevalt je nieuwe kamer wx? leuke nieuwe spulletjes gekocht?
ik was gister in de ikea, en ik haat nieuwe dingen uitzoeken eigenlijk.. althans, daar kwam ik achterzo saai
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:26 schreef -moi- het volgende:leuk een nieuwe bank! wil ik ook, maar mn budget is al op geloof ik
whehe... wij kregen m'n nieuwe tafel ook de auto bijna niet in.. en mn vader maar duwen, maar hij ging niet verder, want mijn hand zat er tussen
maar hij hoorde het pas 10 sec. later toen ik begonnen was met krijsen
maarem ik heb dus nieuwe tafel, en ook zeil besteld
![]()
Maar beetje rondkijken dan, kom je vast wel wat mooie kleuren tegenquote:ga wel volgende week pas meer dingen kopen, maar weet nog niet welke kleuren ik wil![]()
Vossenveld, het is een stukje van de stad af, dat wel, maar dan heb ik in ieder geval al iets om in te kunnen wonen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:44 schreef -moi- het volgende:
[..]
oh leukwaar ga je wonen??
...
Die intro is leuk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:39 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Vossenveld, het is een stukje van de stad af, dat wel, maar dan heb ik in ieder geval al iets om in te kunnen wonen.
In de toekomst ga ik denk ik nog wel eens kijken voor een kamertje dichter bij het centrum.
Die intro he, die duurt 10 dagen![]()
, maar die is ook wel een beetje leuk verder ofniet?
Dan wordt je complexgenoot van Lexiequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:39 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Vossenveld, het is een stukje van de stad af, dat wel, maar dan heb ik in ieder geval al iets om in te kunnen wonen.
In de toekomst ga ik denk ik nog wel eens kijken voor een kamertje dichter bij het centrum.
Die intro he, die duurt 10 dagen![]()
, maar die is ook wel een beetje leuk verder ofniet?
Ik zei nog dat ie niet aan de sint anna lag, maar die andere twee wisten et zekerquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
sukkels.
Vertel vertel..quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:50 schreef wx het volgende:
[..]
Dan wordt je complexgenoot van LexieHij kan je er van alles over vertellen, van gezellige ganggenoten tot een persoonlijke gangneger over elk onderwerp heeft hij wel wat mooie anekdotes
![]()
Okay, een neger die heel goed ruzie kan maken met zijn vriendin, waarbij je hoort dat er van alles door de kamer vliegt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Vertel vertel..![]()
Maar niet te veel want dan heb ik dadelijk geen zin meer![]()
Hé jammer, ik had er meer op gerekend dat hij de afwas ofzo zou doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, een neger die heel goed ruzie kan maken met zijn vriendin, waarbij je hoort dat er van alles door de kamer vliegt.
En daarna hoor je dan *pets pets*.
Altijd alle deuren dicht, alleen contact als men in de keuken staat. Veel verder dan hallo komt het niet. lexie, vul aan!
Nuttig dagje danquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef Lexie het volgende:
Ik heb alles gepoetst. Zelfs onder en in de kastjes, en zelfs onder het vloerkleed
. Nu nog even ijskast ontdooien, en mijn kamer is klaar voor de vakantie. Kan ik weer opnieuw beginnen als ik terugkom
.
ga je de hele vakantie naar huis toe?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef Lexie het volgende:
Ik heb alles gepoetst. Zelfs onder en in de kastjes, en zelfs onder het vloerkleed
. Nu nog even ijskast ontdooien, en mijn kamer is klaar voor de vakantie. Kan ik weer opnieuw beginnen als ik terugkom
.
Ik kom misschien nog wel even terug voor de vierdaagse, maar voor de rest ben ik in Maastrichtquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:00 schreef -moi- het volgende:
[..]
ga je de hele vakantie naar huis toe?
vierdaagsequote:Op donderdag 8 juli 2004 18:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik kom misschien nog wel even terug voor de vierdaagse, maar voor de rest ben ik in Maastricht.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef DonStefano het volgende:
Ow god, net VMBO-T examenuitreiking van mn broertje gehad....
*alvorens de 'plechtigheden' begonnen kreeg elke kandidaat een echte breezah
*bij een overzicht van het afgelopen jaar (waardeloze powerpoint presentatie) draaiden ze keihard Dragostea Din Tei van O-Zone
*onder de geslaagden werd een scooter verloot
En ja, dit is serieus
omgquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef DonStefano het volgende:
*bij een overzicht van het afgelopen jaar (waardeloze powerpoint presentatie) draaiden ze keihard Dragostea Din Tei van O-Zone
En ja, dit is serieus
whehe...quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:26 schreef L-mo het volgende:
[..]
omg
mijn wereld?! wat doe je!
OE, en nu ik!quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef DonStefano het volgende:
En ja, dit is serieus
snel druk op de edit knop.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef L-mo het volgende:
[url=http://www.collegehumor.com/?movie_id=50877]Lexie gaat bowlen op zijn gang[/ur]
ja, dat alle venlonaren racisten zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
En weet je wat het leuke was, geen enkele neger of marrokaan..
Alleen een paar chinezen, ik moest dr stiekem wel hard om lachen. Is dit nu het bewijs?.
hehehe....ongetwijfeldquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik had me denk ik meer vermaakt bij die uitreiking van jou, lachen gieren brullen.
grappig die illusie, dat wel, blijkt alleen wel uit onderzoek dat die lui gelukkiger zijn dan mensen die VWO zijn afgestudeerd... het is maar wat je liever hebt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:41 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hehehe....ongetwijfeld![]()
Klinkt als een behoorlijk saaie, langdradige uitreiking, dat van je zusje. Overigens waren er bij mn broertje in zn jaarlaag (hoe verrassend!) wel veel allochtonen. Ze mochten -frappant genoeg- ook een praatje houden, en ze gingen allemaal International Business(?!) op het ROC studeren, en later heeeeeeeel veel geld verdienen![]()
Ik weet niet waar je dat op baseert, maar we hebben hier onze eigen klein turkije enzo.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:40 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja, dat alle venlonaren racisten zijn.
Tis ook niet zo lastig, je hebt niks om je over druk te maken. Daar hebben je hersenen te weinig capaciteit voor om het zo maar eens te zeggen. Ga jij maar eens een dagje achter een lopende band staan, dan heb jij allemaal rare dingen bedacht. Vraag je op datzelfde moment aan een lager opgeleid iemand, en dan zegt ie dat ie helemaal niks heeft gedachtquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:42 schreef L-mo het volgende:
[..]
grappig die illusie, dat wel, blijkt alleen wel uit onderzoek dat die lui gelukkiger zijn dan mensen die VWO zijn afgestudeerd... het is maar wat je liever hebt.
op hezelfde als jij dat doet, vandaar dequote:Op donderdag 8 juli 2004 22:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat op baseert, maar we hebben hier onze eigen klein turkije enzo.
Maar het viel me dus gewoon op, het kan ook zijn dat er op die andere school wel veel Turken en negers geslaagd zijn voor het VWO. Maar goed, dat lijkt me sterk
En dat ik een racist ben, tja dat ga ik niet eens ontkennen. Dat geef ik eerlijk toe.
Ja, idd, hij weet niet beter, dat maakt em dommer en gelukkiger...quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tis ook niet zo lastig, je hebt niks om je over druk te maken. Daar hebben je hersenen te weinig capaciteit voor om het zo maar eens te zeggen. Ga jij maar eens een dagje achter een lopende band staan, dan heb jij allemaal rare dingen bedacht. Vraag je op datzelfde moment aan een lager opgeleid iemand, en dan zegt ie dat ie helemaal niks heeft gedacht.
Jah, ben ik ook wel benieuwd naar.. vertel es!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:24 schreef Kopstoot het volgende:
Is het in Nijmegen een beetje makkelijk om een bijbaantje te vinden of zijn er maar weinig baantjes beschikbaar? Want de OV wordt ook aan de dure kant over enkele jaren..
-moi- is geloof ik de callcentre expert hier, die weet er wel wat vanaf.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:24 schreef Kopstoot het volgende:
Is het in Nijmegen een beetje makkelijk om een bijbaantje te vinden of zijn er maar weinig baantjes beschikbaar? Want de OV wordt ook aan de dure kant over enkele jaren..
Dat zal een flink selectieproces wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:44 schreef DonStefano het volgende:
Ik weet binnenkort nog wel een heeeeele leuke vacature die vrijkomt bij een zekere vlaaienzaak....
Ik weet ook nog een leuke locatie voor een eigen zaakje in de nabije toekomst, vlakbij het stationquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:44 schreef DonStefano het volgende:
Ik weet binnenkort nog wel een heeeeele leuke vacature die vrijkomt bij een zekere vlaaienzaak....
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik weet ook nog een leuke locatie voor een eigen zaakje in de nabije toekomst, vlakbij het station.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:54 schreef -moi- het volgende:
[afbeelding]
I'm heeeere
is het sportcentrum op zondag gewoon open?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:54 schreef -moi- het volgende:
is het sportcentrum op zondag gewoon open?
Dat is 1 van de redenen waarom Nijmegen stuk fijner isquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:14 schreef Fliepke het volgende:
Pff, je bent nog geen twee dagen thuis en het begint al.
Poets hier, klusje daar, ruim dat eens op, knip dat eens bij (en nee niet mijn mat).
En dan zo van, ja op je kamer is het ook hardstikke netjes en je hangt hier alleen maar.
Rot effe op.
tell me about itquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:22 schreef wx het volgende:
[..]
Dat is 1 van de redenen waarom Nijmegen stuk fijner is![]()
vertel vertel,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:12 schreef SG_Tannus het volgende:
Hallo allen.
Hier is ie weer na een lange afwezigheid. Ook kan ik jullie verblijden (of niet mag je zelf kiezen) dat ik hier 'niet meer welkom ben' na de zomervakantie. Ik ga stoppen met de opleiding... maar tot die tijd blijf ik jullie nog wel ff lastig vallen
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:12 schreef SG_Tannus het volgende:
Hallo allen.
Hier is ie weer na een lange afwezigheid. Ook kan ik jullie verblijden (of niet mag je zelf kiezen) dat ik hier 'niet meer welkom ben' na de zomervakantie. Ik ga stoppen met de opleiding... maar tot die tijd blijf ik jullie nog wel ff lastig vallen
Ik dacht juist dat al die economische studies naar hier werden verplaatst in die nieuwbouw.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:21 schreef SG_Tannus het volgende:
Ik stop omdat het gewoon echt niet ging. had het op zich echt naar mn zin. Maar ik het liep niet lekker met de studie zelf....
Ik ga nu naar de HEAO in Arnhem --> Logistiek en economie
Helaas is die niet in Nijmegen want dan was ik daar gebleven. Leuker stad
Ik had dat ook met bedrijfswetenschappen...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef -moi- het volgende:
echt jammer.. ik hoor van steeds meer mensen dat ze het niet halen dit jaar
Is dat zo?? dan gaan we ff navraag doenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat al die economische studies naar hier werden verplaatst in die nieuwbouw.
maar dat heb ik dan weer mis.
Ja ik snapte al niet waarom jullie allemaal al naar huis gingen enzoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:14 schreef Fliepke het volgende:
Pff, je bent nog geen twee dagen thuis en het begint al.
Poets hier, klusje daar, ruim dat eens op, knip dat eens bij (en nee niet mijn mat).
En dan zo van, ja op je kamer is het ook hardstikke netjes en je hangt hier alleen maar.
Rot effe op.
Sommige mensen moeten ook gewoon werkenquote:Op zondag 11 juli 2004 11:35 schreef L-mo het volgende:
[..]
Ja ik snapte al niet waarom jullie allemaal al naar huis gingen enzo
als je eenmaal op kamers zit wil je niet anders hoor...
Ik ben er al de vierdaagse begint, dat zal wel maandag zijn? Ik blijf alleen als er gewandeld wordt, moet ook een beetje aan het budget denkenquote:Op zondag 11 juli 2004 19:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook gewoon werken.
Maar goed, vanaf wanneer zijn jullie (lexie en wx) weer in Nijmegen voor de vierdaagse?
En moi ben je al verhuisd? Ik ben een beetje wat je ook alweer zei over het leggen van zeil, etc.
Weet ik nog nie.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook gewoon werken.
Maar goed, vanaf wanneer zijn jullie (lexie en wx) weer in Nijmegen voor de vierdaagse?
je eerste keer verhuizen, altijd spannendquote:Op zondag 11 juli 2004 20:35 schreef -moi- het volgende:
morgenvroeg wordt zeil gelegd in m'n kamer, en dan ga ik dinsdagochtend over! woei, spannend!! heb vandaag zoveel mogelijk ingepakt en in de gang gezet, maar het is nog best veel enzode eerste keer dat ik in m'n leven verhuis, echt vreeemd
dinsdag dus.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik ben er al de vierdaagse begint, dat zal wel maandag zijn? Ik blijf alleen als er gewandeld wordt, moet ook een beetje aan het budget denken.
jaquote:Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef wx het volgende:
[..]
je eerste keer verhuizen, altijd spannend![]()
gelukkig begin je voorzichtig, je gaat niet al te ver weg
nu kan je tenminste snel even naar huis, mocht je heimwee krijgen![]()
Je hebt toch een autoquote:Op zondag 11 juli 2004 22:11 schreef L-mo het volgende:
na drie uur reizen weer in nijmegendomme kut automobilisten, rij dan gvd geen trein aan ofzo
nu was het spoor dus rot waardoor de trein vertraging kreeg en ik dus een uur in dat venlo's dorp was gestrand...bah.
ik ben er gewoon doordeweeks met de vierdaagse dus ook.
ja maarja hèquote:Op zondag 11 juli 2004 22:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hebt toch een auto
Klaag dan niet over iets dat gratis is.
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:57 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja maarja hè
en dat het gratis is betekend nie dat et muk moet zijn... achja, khad gelukkig m'n laptop bij dus mooi nog wat voor school kunnen doen
Als je nu elke maandag begint met de trein van Nijmegen Dukenburg naar Nijmegen Centraal te gaan dan komt het vast wel eens voor dat hij geen vertraging heeftquote:Op zondag 11 juli 2004 22:21 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja![]()
maar nou kan ik wel altijd m'n pa en ma in de stad tegenkomen [afbeelding] [afbeelding]
L-mo, de eerste keer dat ik geen vertraging heb met de NS moet nog komen geloof ik
Leuke wallpaperquote:Op maandag 12 juli 2004 14:26 schreef L-mo het volgende:
even om iedereen wakker te houden:
[afbeelding]
knidsen, knedsen å knadsenquote:Op maandag 12 juli 2004 16:11 schreef L-mo het volgende:
oldskool
http://www.blizzard.com/blizzclassic/vikingsdemo.shtml
ja hahaquote:Op maandag 12 juli 2004 13:33 schreef wx het volgende:
En dan kunnen je ouders je zelfs nog![]()
bij de trein ook
dan lijkt het net of je heel ver weg gaat![]()
Wat origineel een vloerprikbordquote:Op maandag 12 juli 2004 17:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja haha![]()
als ik de trein op dukenburg pak, dan ben ik binnen 15 minuten op m'n kamer
vandaag is zeil gelegd in m'n kamer, maar het schijnt een 'prikbord' te zijn, omdat ik het tapijt eronder wilde laten liggen
fliep, wanneer kunnen we het internet regelen? morgen ga ik oververhuizen
Misschien morgen al, ik denk dat ik er 's middags wel ben tot ergens in het begin van de avond.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja haha![]()
als ik de trein op dukenburg pak, dan ben ik binnen 15 minuten op m'n kamer
vandaag is zeil gelegd in m'n kamer, maar het schijnt een 'prikbord' te zijn, omdat ik het tapijt eronder wilde laten liggen
fliep, wanneer kunnen we het internet regelen? morgen ga ik oververhuizen
laten we dat even niet via hier doen enzoquote:Op maandag 12 juli 2004 17:29 schreef -moi- het volgende:
euhmmmm waar kan ik zoiets vinden
vast.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
laten we dat even niet via hier doen enzo.
Want anders logt zometeen iedereen in op het netwerk.
GEEN IDEE.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:37 schreef -moi- het volgende:
fliepke, ik heb zeil over m'n tapijt heen gelegd he.. maar denk je dat als ik het tapijt weg haal, en dat als ik het zeil mooi oplever als ik er weer uit ga, dat het dan ook goed is
oh, te laatquote:Op maandag 12 juli 2004 20:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
GEEN IDEE.
weet je wat moet doen, even bellen met stefan gerritsen.
Ik zou niet met Mulders bellen, want die doet standaard lastig.
gewoon laten liggen.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:54 schreef -moi- het volgende:
[..]
oh, te laat
ik heb vanavond mulders gebeld, en eerst zei ie van dat tapijt er moest liggen als ik eruit ging, toen zei ie van ja misschien kan je het zeil zelfs verkopen aan diegene die na jou komt, en daarna zei ie van ja eigenlijk weet ik het niet, ik spreek de huisbaas aan het eind van de week, en bel dan nog maar.. ik zal even het nummer van die gerritsen opzoeken, en anders dan doe ik morgen wel gewoon de spullen in m'n kamer, en als tapijt eruit mag haal ik het aan het eind van de week er alsnog uit... lekker omslachtig allemaal
Eigenlijk had je even moeten zeggen dat die vloerbedekking hardstikke prut is en afgesleten en dat hij eigenlijk wel eens vervangen mag wordenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:06 schreef -moi- het volgende:
nou, ik heb gerritsen gebeld, en ik ging helemaal stotteren [afbeelding] [afbeelding] want ik was bang dat ie even moeilijk zou doen als die mulders, maar hij was heel aardighaha! maar hij zegt van dat het eigenlijk wel moet kunnen drie jaar, en anders dan kan ik evt van die houten plaatjes over het tapijt heen leggen, en dan het zeil erover.. maar hij zegt van ja als het goedkoop zeil is, dan kan je dat beter niet doen, anders ben je nog duurder uit met die houten plaatjes als dat je weer nieuw zeil neemt evt. Maargoed.. het tapijt moet blijven liggen, omdat dat in het hele huis ligt, en ik kijk het even aan met dat zeil eroverheen.. en als het echt niet gaat neem ik wel van die houten plaatjes eronder.
hehe, wat een heisa om dat zeil
hm ja.. heb je gelijk in.. maarjaaa als m'n kamer maar mooi wordt, en ik binnen een week een koelkast heb, vind ik op dit moment alles bestquote:Op maandag 12 juli 2004 22:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Eigenlijk had je even moeten zeggen dat die vloerbedekking hardstikke prut is en afgesleten en dat hij eigenlijk wel eens vervangen mag worden.
Net zoals al de dingen die op het lijstje stonden, maar waar nog niks aan gedaan is.
Van mij krijg je er +boot bij.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:06 schreef -moi- het volgende:
nou, ik heb gerritsen gebeld, en ik ging helemaal stotteren [afbeelding] [afbeelding] want ik was bang dat ie even moeilijk zou doen als die mulders, maar hij was heel aardighaha! maar hij zegt van dat het eigenlijk wel moet kunnen drie jaar, en anders dan kan ik evt van die houten plaatjes over het tapijt heen leggen, en dan het zeil erover.. maar hij zegt van ja als het goedkoop zeil is, dan kan je dat beter niet doen, anders ben je nog duurder uit met die houten plaatjes als dat je weer nieuw zeil neemt evt. Maargoed.. het tapijt moet blijven liggen, omdat dat in het hele huis ligt, en ik kijk het even aan met dat zeil eroverheen.. en als het echt niet gaat neem ik wel van die houten plaatjes eronder.
hehe, wat een heisa om dat zeil
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:24 schreef -moi- het volgende:
ja gelukkig
ik ga m'n ma nu m'n kamer showen![]()
ik zie je morgen fliepke, als ik er niet ben, ben ik even naar de gamma oid.. maar ik denk dat ik wel 'savonds blijf slapen.. en als ik je niet meer zie dan doen we het wel een andere keer!
En ik dacht dat jij zo'n braaf meisje wasquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:09 schreef -moi- het volgende:
[..]
wat een desillusie hè... whehequote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:15 schreef Lexie het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij zo'n braaf meisje was.
Truste! En veel succes met wat je moet doen (heb even geen zin om terug te lezen :') ).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:18 schreef -moi- het volgende:
[..]
wat een desillusie hè... whehe
maar ik ga slapen, morgen vroeg op, dus truste
ik vond die zin ook al zo vaag, en ik maar denken dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Komt vast door OnT, de scherpte was erafquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:14 schreef L-mo het volgende:
ik had niks door
Heb je snel gedaanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:09 schreef -moi- het volgende:
zow ik ben verhuisdkzit nu weer thuis, op m'n oude computer te internetten
![]()
maareh ik ben waarschijnlijk rond 17u weer op m'n kamer fliepke, dus dan kunnen we t internet wel aansluiten als jij d'r ook bent
nog altijd beter dan andersom, nu kom je tenminste nog bovenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:32 schreef Lexie het volgende:
Vloerbedekking van een houten trap verwijderen is NIET grappig.
je nieuwe kamer fipoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:30 schreef -moi- het volgende:
heeere I am
ik ben lui, ik heb allemaal dozen staan, maar heb geen zin meer in uitpakken..
wel even wennen hier zegmaar gelukkig! ik ga zo even naar buiten...
vast wx, vast.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:34 schreef wx het volgende:
[..]
je nieuwe kamer fipo![]()
was het een emotioneel moment![]()
de slijmbalquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:00 schreef L-mo het volgende:
[..]
vast wx, vast.
wat weet jij er nou vanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
de slijmbal.
-Moi- je laptop bevat geen wireless.
Ga maar zo'n kaartje halen..
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef wx het volgende:![]()
De eerste post vanuit m'n nieuwe kamer![]()
![]()
De emoties... onbeschrijvelijk![]()
![]()
patserquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:30 schreef Lexie het volgende:
Bling bling![]()
Ow nee nog 1quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
TSSS....
jaa echt mooi, draadloos internetquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:34 schreef wx het volgende:
[..]
je nieuwe kamer fipo![]()
was het een emotioneel moment![]()
oh hmm jammer.. zal morgen eens gaan kijken in een computershopquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
de slijmbal.
-Moi- je laptop bevat geen wireless.
Ga maar zo'n kaartje halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |