15 verschillende hè...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:03 schreef QyRoZ het volgende:
15 per jaar maar? Niet per week?
Dan zit je wel een beetje aan de lage kant hoor. Hallo 2004 weet je! Stel je voor, 1 a 2 nieuwe gozers per maand, dan kun je net zo goed het klooster in......quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde 16-20 jarige meid per jaar zo'n 15 verschillende pikken in haar kutje heeft, wie kan dit beamen?
Dus?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:03 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
15 verschillende hè...
is het zo erg??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:05 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Dan zit je wel een beetje aan de lage kant hoor. Hallo 2004 weet je! Stel je voor, 1 a 2 nieuwe gozers per maand, dan kun je net zo goed het klooster in......
hoe vaak heb jij dan met verschillende jongens sex in een jaar?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:28 schreef new_moon het volgende:
[..]
![]()
ik zit gewoon thuis hoor
1,2,3, zoiets?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij dan met verschillende jongens sex in een jaar?
das niet veel, je bent een gematigd meisje, netjes! daar zijn er niet veel meer van..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:31 schreef new_moon het volgende:
[..]
1,2,3, zoiets?
dat ik nu geen vaste vriend heb betekend nou ook weer niet "open huis" zegmaar,...![]()
Ik heb het over die dames die er 15 per jaar hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:28 schreef new_moon het volgende:
[..]
![]()
ik zit gewoon thuis hoor
echt wel meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:42 schreef nozem het volgende:
Ik denk iets van 20-30 gemiddeld..
En dat is in Enschede!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
echt wel meer.
alle vrouwen zijn hoeren! wel 40 tot 50 denk ik.
dank u dank uquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
das niet veel, je bent een gematigd meisje, netjes! daar zijn er niet veel meer van..![]()
thanxquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:36 schreef Bosco het volgende:
goed bezig new moon!
quote:Op zondag 4 juli 2004 02:12 schreef Lotusss het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet voldoe aan de term "Breezah-sletje"... Ben al 2 jaar vrijgezel (nee, ben niet lelijk of dik of whatever) en ben er trots op ook!
Ik kies er gewoon niet voor om met elke vent die me aanspreekt het bed te delen. Ik zou ook echt geen seks kunnen hebben met iemand waar ik geen gevoelens voor zou hebben op liefdesgebied.
*Mag ik nou ook een complimentje???*
same herequote:Op zondag 4 juli 2004 02:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik zou ook echt geen seks kunnen hebben met iemand waar ik geen gevoelens voor zou hebben op liefdesgebied.
jep. en voor al die andere wannaB players die hier posten. schep lekker op bij je vrienden, daar zit je nog wel evenquote:Op zondag 4 juli 2004 02:12 schreef Lotusss het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet voldoe aan de term "Breezah-sletje"... Ben al 2 jaar vrijgezel (nee, ben niet lelijk of dik of whatever) en ben er trots op ook!
Ik kies er gewoon niet voor om met elke vent die me aanspreekt het bed te delen. Ik zou ook echt geen seks kunnen hebben met iemand waar ik geen gevoelens voor zou hebben op liefdesgebied.
dus dan zit ik wel goed met gemiddeld 12-15 per jaar..quote:Op zondag 4 juli 2004 02:33 schreef Troetel het volgende:
Poehee....15 is wel erg veel....Maar denk nu niet dat alle vrouwen frigide meiden zijn.
Ik denk dat de meeste vrijgezelle dames, die dus ook gewoon lekker gaan stappen toch wel zeker 1 keer per maand een kerel mee naar huis slepen na het stappen....!!
geen 360?quote:Op zondag 4 juli 2004 02:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
15? er zitten toch ruim 260 dagen in een jaar?![]()
Volgens mij gaat het topic over de vraag hoeveel seks vrijgezelle *meiden* hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:44 schreef nozem het volgende:
Ik denk iets van 20-30. De meeste zitten toch wel boven de 15 per jaar. Zelfde geldt voor mannen denk ik. Ondergetekende heeft er dit jaar toch toch al wel 25 in zijn bed gehad.
Nja ben wel wat minder lang vrijgezel ma da doet er niet toe verder heeeeelemaal met je eensquote:Op zondag 4 juli 2004 02:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik niet, het zal eerder dichter bij de 0 zitten. Maar goed, ik val dan ook niet in de leeftijdscategorie, ik ben tenslotte al 21....ik zou niet eens aan de 15 komen wat betreft het aantal jongens dat ik gezoend heb, en nee ik ben niet frigide of lelijk, maar er zijn gewoon maar heel weinig jongens die het überhaupt waard zijn...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[...]
Ik denk dat de gemiddelde 16-20 jarige meid per jaar zo'n 15 verschillende pikken in haar kutje heeft, wie kan dit beamen?
Ach ja, ik sta al een jaar droog en je hoort mij toch ook niet klagen?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:20 schreef erodome het volgende:
Zo beetje opgeruimd, ben ik even blij geen vrijgezel te zijn, ik zou er niet aan moeten denken, een jaar geen relatie hebben en dan maar 15 keer per jaar sex hebben.....
Als ik vrijgezelf zou zijn zou ik wel over de 15 heen gaan denk ik zo, of ik zal een paar verschillende sexmaatjes hebben voor regelmatig, dat is nog beter denk ik...
eensquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:49 schreef Sylvana het volgende:
ik 0, als ik geen vriend heb dan heb ik ook geen sex, ik hou niet van one-night stands of sexrelaties ofzo,
Als jij een beamer hebt, kan ik wel wat jpeg's op jouw muur toveren.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
daar ben ik nu echt benieuwd naar. Dus meiden die geen relatie hebben ( en dan een relatie van een week ofzo , vind ik geen relatie)
Dit is Nederlands....knulletje...geen Engels.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:37 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Als jij een beamer hebt, kan ik wel wat jpeg's op jouw muur toveren.
vind je dit zelf wel grappig?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:37 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Als jij een beamer hebt, kan ik wel wat jpeg's op jouw muur toveren.
Ow.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:43 schreef Mighty het volgende:
[..]
Dit is Nederlands....knulletje...geen Engels.
be·amen (ov.ww.)
1 instemmen met
Dat kan ik wel beamen ja.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:44 schreef AltamirA het volgende:
[..]
vind je dit zelf wel grappig?
Valt tegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:57 schreef marsterretje het volgende:
[..]
En dat is in Enschede!
Hier in de Randstad is het aanbod wel iets beter. Ik denk dat je hier als meid al snel wat hoger zit, en dan heb ik het gewoon over een 'girl next door".
ook niet in een Mercedes?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:49 schreef Sylvana het volgende:
ik 0, als ik geen vriend heb dan heb ik ook geen sex, ik hou niet van one-night stands of sexrelaties ofzo, en aangezien ik het eind maart uit heb gemaakt heb ik sindsdien dus ook geen sex meer gehad
Niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:31 schreef new_moon het volgende:
[..]
dat ik nu geen vaste vriend heb betekend nou ook weer niet "open huis" zegmaar,...![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:35 schreef merpeltje het volgende:
[..]
Ik niet, het zal eerder dichter bij de 0 zitten. Maar goed, ik val dan ook niet in de leeftijdscategorie, ik ben tenslotte al 21....ik zou niet eens aan de 15 komen wat betreft het aantal jongens dat ik gezoend heb, en nee ik ben niet frigide of lelijk, maar er zijn gewoon maar heel weinig jongens die het überhaupt waard zijn...
Ik ben er zo goed als zeker van dat de instelling en ervaring van Merpeltje, die jij aanmoedigt, voor het allergrootste gedeelte van de NL'se meisjes ( en jongens) geldt.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:01 schreef ConQuestador het volgende:
[..]een vrouw naar mijn hart
(daar zouden ze meer van moeten maken)
quote:Op zondag 4 juli 2004 02:12 schreef Lotusss het volgende:
Inderdaad, enquetes wijzen uit dat het allemaal best wel meevalt en jongeren er vaak zelfs conservatievere meningen dan hun ouders op nahouden..quote:Op zondag 4 juli 2004 17:18 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ik ben er zo goed als zeker van dat de instelling en ervaring van ConQuestador, die jij aanmoedigt, voor het allergrootste gedeelte van de NL'se meisjes ( en jongens) geldt.
Hoewel ik graag BHFH wil laten geloven dat alle meiden niets liever doen dan elk weekend een playa in hun sponde uitnodigen, zal het overgrote deel van de Nederlandse jeugd gewoon redelijk kuis zijn, en alleen nachtelijke gymnsastiek uitoefenen met hun eigen vriendjes. De keren dat een one-night stand zich voordoet zullen er best wel zijn, maar niet met de frequentie die door TS wordt veronderstelt. :')
Inderdaad ja, zometeen stik ik helemaal in die slok drinken die eruit proestte toen ik je reaktie lasquote:Op zondag 4 juli 2004 15:32 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat kan ik wel beamen ja.
*houdt nu echt op
Haha.. Maar jij hecht ook erg veel waarde aan sex.. En ik niet.. Jij bent met 1 keer per week niet tevreden.. Ik kan daar best tevreden mee zijn..quote:Op maandag 5 juli 2004 10:52 schreef erodome het volgende:
Nou joepie, dan heb ik handen en speeltjes.........![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nu echt een downer![]()
Stel je hebt geen sex relatie, geen gewone relatie, als je dan 15 one night stand per jaar hebt heb je maar 15 keer per jaar sex!!!!!!!!!!!!
15 keer maar, dat is toch om van te gaan huilen mensen...
En voor die 15 keer moet je dan ook nog dat hele versiergedoe door enzo, wat een gedoe....
Alhoewel, dat is niet waar, als dame zijnde kan je supergoedkoop of zelfs gratis naar parenclubs, hoef je niet zoveel moeite te doen en je kan zoveel geneukt worden als je maar wil, hmzzzzzzz, mental note, onthou voor als ik perongelijk ooit vrijgezel wordt....
15 keer per jaar sex is gewoon harstikke veel als je vrijgezel bent, dat kun jij je niet voorstellen, maar het is wel zo. De meeste vrijgezelle mannen komen amper aan 1 keer of helemaal geen keer. En dat terwijl mannen juist vaker zin hebben, verplaats je eens in ons.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:52 schreef erodome het volgende:
![]()
![]()
Stel je hebt geen sex relatie, geen gewone relatie, als je dan 15 one night stand per jaar hebt heb je maar 15 keer per jaar sex!!!!!!!!!!!!
En voor die 15 keer moet je dan ook nog dat hele versiergedoe door enzo, wat een gedoe....
Alhoewel, dat is niet waar, als dame zijnde kan je supergoedkoop of zelfs gratis naar parenclubs, hoef je niet zoveel moeite te doen en je kan zoveel geneukt worden als je maar wil, hmzzzzzzz, mental note, onthou voor als ik perongelijk ooit vrijgezel wordt....
Besef wel dat die sexrelatie's voor de meeste mannen niet zomaar even te 'kiezen' zijn en dat vrouwen wat dat betreft doorgaans in een luxepositie zitten.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:18 schreef erodome het volgende:
Tja dat is idd zo nozem, het is zo'n gedoe om aan een beetje leuke sex te komen als je vrijgezel bent...
Ik zou dan al snel voor 1 of meer sexrelatie's kiezen, dus niet zoveel verschillende, maar een paar "vaste" luitjes...
DAT is in ieder geval een onbetwistbaar feit.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:25 schreef flipsen het volgende:
Vrijgezelle meiden, hoe vaak sex? Mwa, denk in ieder geval vaker dan de TS
Tering man, leer mij die truc!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:44 schreef nozem het volgende:
Ik denk iets van 20-30. De meeste zitten toch wel boven de 15 per jaar. Zelfde geldt voor mannen denk ik. Ondergetekende heeft er dit jaar toch toch al wel 25 in zijn bed gehad.
Cynisme waarde vriend, cynisme.. natuurlijk heb ik er geen 25 in mijn bed gehad.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Tering man, leer mij die truc!
Misschien zegt dat meer over jullie dorpquote:Op maandag 5 juli 2004 12:09 schreef RealZeus het volgende:
Een vrouw die het met 15 per jaar doet?
Dat noemen wij in ons dorp een stoephoer en daar wil je dood nog niet op liggen.
Buiten dat,hebben vrouwen meteen een man nodig voor sex?
Ze hebben toch vingertjes gekregen,net zoals wij mannen handen hebben?(en ze hebben Tarzan)
Dus heren,helaas de vrouwen kunnen prima zonder ons :-(
in Staphorst is 2 in het jaar al te veel, 1 al zelfs, als de vrouw in kwestie niet getrouwd is.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien zegt dat meer over jullie dorp![]()
Je zit nu echt te miepen hoor! Wat moet ik dan wel niet zeggen, ik neuk misschien 6 keer per jaar, en dan betaald ook. Heb jaren gehad dat ik helemaal niet neukte en ik leef toch ook nog steeds??quote:Op maandag 5 juli 2004 10:52 schreef erodome het volgende:
![]()
![]()
Gadverdamme Sylvana, nu kan ik vanavond weer niet slapen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:49 schreef Sylvana het volgende:
ik 0, als ik geen vriend heb dan heb ik ook geen sex, ik hou niet van one-night stands of sexrelaties ofzo, en aangezien ik het eind maart uit heb gemaakt heb ik sindsdien dus ook geen sex meer gehad
Dan heb jij nog nooit gehoord wat er op het balkon van de kerk daar gebeurt. Ik ken iemand die daar elke zondag (ja dat mag dan wel ineens...) de kerk schoonmaakt na een dienst. En de \"kinderen\" zitten op het balkon. Daar worden meer condooms gevonden na een dienst als op een afwerkplek van hoeren...quote:Op maandag 5 juli 2004 13:50 schreef nozem het volgende:
[..]
in Staphorst is 2 in het jaar al te veel, 1 al zelfs, als de vrouw in kwestie niet getrouwd is.
Heel erg verleidelijk als de ex nog \"in the picture\" is.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:14 schreef MP-Sentinel het volgende:
maar dan is er ook nog zoiets als sex met je ex..
als vrijgezel zijnde erg verleidelijk toch?
Hoe goed de seks ook is, het weegt echt niet op tegen de ellende erna, geloof me...eerlijk, dan doe ik het zelf wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:14 schreef MP-Sentinel het volgende:
maar dan is er ook nog zoiets als sex met je ex..
als vrijgezel zijnde erg verleidelijk toch?
Wat er in GTST wordt verzonnen gebeurt hier echt.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien zegt dat meer over jullie dorp![]()
Ben je weer op zoek naar ruk-stories? Nouja, on topic, ik ken meiden die meer lullen hebben gegeten dan doperwtjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
daar ben ik nu echt benieuwd naar. Dus meiden die geen relatie hebben ( en dan een relatie van een week ofzo , vind ik geen relatie)
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:26 schreef nozem het volgende:
[..]
DAT is in ieder geval een onbetwistbaar feit.
Waar woon jij?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat er in GTST wordt verzonnen gebeurt hier echt.
Dus zo heilig is ons dorpje niet.![]()
Nee,geloof me,dat wil je niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Dat wil ik wel eens in het echt meemaken! Het leven van 10000 mensen bij 20 mensen.
Tja, sommigen houden nu eenmaal niet van doperwtjes.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:00 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ben je weer op zoek naar ruk-stories? Nouja, on topic, ik ken meiden die meer lullen hebben gegeten dan doperwtjes.
grapje zeker!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
echt wel meer.
alle vrouwen zijn hoeren! wel 40 tot 50 denk ik.
er is nog hoop.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:35 schreef merpeltje het volgende:
[..]
Ik niet, het zal eerder dichter bij de 0 zitten. Maar goed, ik val dan ook niet in de leeftijdscategorie, ik ben tenslotte al 21....ik zou niet eens aan de 15 komen wat betreft het aantal jongens dat ik gezoend heb, en nee ik ben niet frigide of lelijk, maar er zijn gewoon maar heel weinig jongens die het überhaupt waard zijn...
Dat is geheel waarquote:Op maandag 5 juli 2004 13:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Besef wel dat die sexrelatie's voor de meeste mannen niet zomaar even te 'kiezen' zijn en dat vrouwen wat dat betreft doorgaans in een luxepositie zitten.
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:47 schreef Aneurism het volgende:
Snap niet hoe sommige vrouwen 1 jaar droog kunnen staan..
Omdat er X miljard mensen op de wereld zijn waar er heus wel een vonk bij kan zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom niet?
dan moet je dıe wel toevallıg tegenkomen en een jaar ıs nıet bepaald lang hoo0rquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Omdat er X miljard mensen op de wereld zijn waar er heus wel een vonk bij kan zijn.
Niet om het een of ander, maar is dat stoer ofzo? Voor mij hoeft het niet hoor, zo'n afgelebberde boterham. Ik zit er ver onder en ik ben er trots op!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:56 schreef GWD het volgende:
Ik ben geen meid, wel vrijgezel en ik neuk toch wel meer dan 15 per jaar dus vrouwen moeten daar ook ruim overheen zitten
Dan doe je iets fout.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:57 schreef Le_Chef het volgende:
En wat nou als je wel een vriend of vriendin hebt maar nog steeds geen sex
Jij neukt 15 verschillende vrouwen per jaar?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:56 schreef GWD het volgende:
Ik ben geen meid, wel vrijgezel en ik neuk toch wel meer dan 15 per jaar dus vrouwen moeten daar ook ruim overheen zitten
"Bindingsangst" heet datquote:Op maandag 26 juli 2004 12:27 schreef Rest het volgende:
[..]
Jij neukt 15 verschillende vrouwen per jaar?
Dan doe je toch iets goed volgens mij...![]()
nee, die krijgen er voor betaald.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:51 schreef Leanne het volgende:
![]()
15?
ik ben geen hoer
Ondergetekende heeft het laatste zijn ex in bed gehad 3 maanden geleden en wil het dit jaar daarbij houden, of dat gaat lukken valt nog te bezien...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:44 schreef nozem het volgende:
Ik denk iets van 20-30. De meeste zitten toch wel boven de 15 per jaar. Zelfde geldt voor mannen denk ik. Ondergetekende heeft er dit jaar toch toch al wel 25 in zijn bed gehad. :')
Is dit een geintje ofzo? Ik heb een relatie van 4 jaar gehad, dat is nu 9 maanden voorbij. Hij is de enige waar ik sex mee heb gehad. Heb er nog geen behoefte aan om het met een ander te doen, daarvoor ligt mijn gevoel nog te veel bij hem.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Foei!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 07:32 schreef Sylvana het volgende:
gister voor ( tot nu toe 1 keer ) me principes overboord gegooid, en toch sex gehad, ook al heb ik niks met hem
Is normaal, de stap naar de tweede was bij mij ook wel lastig...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:59 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Is dit een geintje ofzo? Ik heb een relatie van 4 jaar gehad, dat is nu 9 maanden voorbij. Hij is de enige waar ik sex mee heb gehad. Heb er nog geen behoefte aan om het met een ander te doen, daarvoor ligt mijn gevoel nog te veel bij hem.
tsssquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:00 schreef ondeugend het volgende:
4 keer dit jaar.
Ja, ik betwijfel of ik nummer 5 wordquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:01 schreef ondeugend het volgende:
Valt tegen he !?
Ik al helemaalquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, ik betwijfel of ik nummer 5 word![]()
dan moesten we maar haast maken he?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik al helemaal
jahquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Foei!
was het lekker?
Dus de volgende afspraak is al gemaakt?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jah
was voor het eerst dat ik het met een ervaren iemand deed, heb wel meer vriendjes gehad, maar voor hun was ik steeds de 1e en ik kan toch echt wel verschil merken![]()
haha, neej, dat nog niet, maar heb hem op msn ( sinds 4 dagen, en gister dus ontmoet) dus dat gaat vast wel lukkenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dus de volgende afspraak is al gemaakt?
een date na 4 dagen MSN-contact?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha, neej, dat nog niet, maar heb hem op msn ( sinds 4 dagen, en gister dus ontmoet) dus dat gaat vast wel lukken
Beetje wanhopig en pakken wat er te pakken valt denk ik eerder..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:01 schreef DaveM het volgende:
[..]
een date na 4 dagen MSN-contact?
was hij zó lekker dan?
of jij iets te lang vrijgezel misschien![]()
hehequote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Beetje wanhopig en pakken wat er te pakken valt denk ik eerder..
Geruststellend, nietwaar? Minder geruststellend voor je misschien dat ook heel veel vrouwen erover liegen. Dat is niet meer dan logisch natuurlijk, want een vrouw die door veel mannen alleen maar goed genoeg bevonden werd om enkel genaaid te worden, wil vroeg of laat toch ook dat één 'bijzonder' (lees: de eerste gek die zich aandient wanneer ze beseft dat ze te oud wordt om nog veel langer alleen maar door te gokken op haar seksuele aantrekkingskracht - die uiteraard aan het vervliegen is) persoon haar 'liefheeft' (lees: haar gezelschap houdt omdat ze niet wil sterven als een eenzame ouwe vrijster).quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:16 schreef P. A. Lumile het volgende:
Ik vind het geweldig, vrouwen die gewoon zeggen het niet te doen. Ik was al bang dat alle jonge vrouwen zo zouden zijn als die ik doorgaans beroepshalve tegenkom.
[..]
haha nee hoor, maar het klikte gewoon errug goedquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Beetje wanhopig en pakken wat er te pakken valt denk ik eerder..
Het schijnt ook te zijn dat na een bepaalde leeftijd de behoefte aan sex afneemt..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
Wat Rooie-Zita zegt: beter geen sex als slechte sex.
Ik sta al jaren droog wegens gebrek aan aanbod. En nee, daar heb ik geen probleem mee.
Ik ga ook geen verdacht kliekje eten, liever honger als een ziekte.
of hij heeft een lage drempel, en pakt elke hork die hij pakken kanquote:Op maandag 26 juli 2004 12:27 schreef Rest het volgende:
[..]
Jij neukt 15 verschillende vrouwen per jaar?
Dan doe je toch iets goed volgens mij...![]()
Hm, ben net 40 geworden maar ik merk geen verschil met 20 jaar terug, dat houdt in 3-4 per week maar ja, ik heb dan ook een vaste relatie dus dan ben je geen tijd en energie kwijt aan breezah sletjes achterna te rennenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:06 schreef White_Wolf het volgende:
Het schijnt ook te zijn dat na een bepaalde leeftijd de behoefte aan sex afneemt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |