Want? Ze hebben nu ook een Braziliaan in de spits lopen hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:26 schreef robh het volgende:
Wat een kul.
Dan zou Makaay nooit mogen spelen voor het Duitse team.
Maakt niet uit. Makaay heeft al in een nationaal team gespeeld en mag derhalve niet in een ander nationaal team spelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:27 schreef supercreep het volgende:
Want? Ze hebben nu ook een Braziliaan in de spits lopen hoor
Dat is geen regel meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:28 schreef paultje- het volgende:
hij mag tog nooit spelen....hij heeft naamlik al x anatal keer voor oranje gespeeld...;)
Je hebt veel verstand van voetbal zie ikquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:27 schreef supercreep het volgende:
[..]
Dankequote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je hebt veel verstand van voetbal zie ik
omdat hij liever Duitser wordtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:30 schreef El_Catalan het volgende:
waarom nog geen nab
Makaay heeft al voor nederland gespeeld, dus mag hij niet meer voor een ander team spelen..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:27 schreef supercreep het volgende:
[..]
lul niet.. dat was eerst geen regel, dat is het nu juist weer wel.. (al een tijdje hoor.)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:29 schreef supercreep het volgende:
[..]
Dat is geen regel meer.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:31 schreef supercreep het volgende:
[..]
omdat hij liever Duitser wordt
je gaat toch zeker niet serieus een discussie aan met supercreep?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
lul niet.. dat was eerst geen regel, dat is het nu juist weer wel.. (al een tijdje hoor.)
Blaaaaat.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:29 schreef supercreep het volgende:
[..]
Dat is geen regel meer.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:36 schreef hellmondunited het volgende:
rot op kut supercreep met je achterlijke onzin
Zonder een banaanvraag te doen snap ik niet wat die gozer hier nog doet..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je gaat toch zeker niet serieus een discussie aan met supercreep?
ik kan het vaak ook niet laten hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zonder een banaanvraag te doen snap ik niet wat die gozer hier nog doet..
En je hebt gelijk.. moet me minder druk maken om die gast..
misschien omdat een ban niks uithaaltquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik kan het vaak ook niet laten hoormaar idd ik snap ook niet dat die modjes niks tegen hem beginnen
Bravo, het is je gelukt om in 5 woorden 3 fouten te maken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
misschien omdat een ban niks uithaaltBinnen 2 minuten ben ik hier weder met enen anderen naam, mijn kamaraad
![]()
scherpquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bravo, het is je gelukt om in 5 woorden 3 fouten te maken.![]()
En nu deel 2 van de post, svp.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:47 schreef supercreep het volgende:
[..]
scherpeen andere ......... kameraad.
bron is radio 538,........ vind je het erg dat ik er geen bandopname van heb gemaakt?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En nu deel 2 van de post, svp.
dan is er in ieder geval eentje weg.. en jou andere naam hebben we nu ook in een topic gevonden dus is zo door gegeven aan de modjesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
misschien omdat een ban niks uithaaltBinnen 2 minuten ben ik hier weder met enen andere naam, mijn kamaraad
![]()
das ONZIN wat ze daar lullen, of snap je dat niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:49 schreef supercreep het volgende:
[..]
bron is radio 538,........ vind je het erg dat ik er geen bandopname van heb gemaakt?
goedzo, mocht je zn kloon nodig hebben dan hoor ik tquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga er ff achteraan hellmond
wat is jouw motivatie om dit te doen? Gebrek aan leven ben ik bang..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
misschien omdat een ban niks uithaaltBinnen 2 minuten ben ik hier weder met enen andere naam, mijn kamaraad
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dan is er in ieder geval eentje weg.. en jou andere naam hebben we nu ook in een topic gevonden dus is zo door gegeven aan de modjes
Hoiii helmontunietet! Superkriep kan weer praten...Frisk is nu zeker met de achterhoede begonnen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
goedzo, mocht je zn kloon nodig hebben dan hoor ik t
Ik heb niks opgestuurd, maar dan is t een vriend ofzo van je in een pas geopend topic van je in ieder geval. Ga daar maar eens kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:52 schreef supercreep het volgende:
[..]ik heb slechts 1 naam, die andere maak ik binnen 2 minuten wel aan als het moet. Best funny voor die gosert wiens nickname je hebt opgestuurd
Ja, aangezien ik genoeg van 538 ken om te weten dat ze alles in het 'shownieuws' op het internet zetten. En 3 keer raden waar ik de afgelopen 5 minuten heb rondgehangen? Precies, radio538.nlquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:49 schreef supercreep het volgende:
[..]
bron is radio 538,........ vind je het erg dat ik er geen bandopname van heb gemaakt?
zullen we ff kappen met dat ge-ouwehoer?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
![]()
haaaiiiiiiquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:53 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Hoiii helmontunietet! Superkriep kan weer praten...Frisk is nu zeker met de achterhoede begonnen?
Je gaat toch geen meelij met Superkriep krijgen he?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:54 schreef hellmondunited het volgende:
haha ik vrees van wel ja![]()
zeg ff welk topic, ik heb een hekel aan zoeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik heb niks opgestuurd, maar dan is t een vriend ofzo van je in een pas geopend topic van je in ieder geval. Ga daar maar eens kijken
en kap gewoon met al die shit. wat schiet je er nou mee op?
Inmiddels zekerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:55 schreef tong80 het volgende:
Hij is er lelijk genoeg voor.
Zullen we kappen met Supercreep.. vervuilt het hele EK-forum met zijn topics..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:54 schreef nikky het volgende:
[..]
zullen we ff kappen met dat ge-ouwehoer?
en wij hebben een hekel aan jou. Jij tieft niet op en dan verwacht je dat ik iets voor jou ga doen? dies gek. zoek zelf maarquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:55 schreef supercreep het volgende:
[..]
zeg ff welk topic, ik heb een hekel aan zoeken.
Frisk werkte hem af - dat schept verwachtingen hequote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en wij hebben een hekel aan jou. Jij tieft niet op en dan verwacht je dat ik iets voor jou ga doen? dies gek. zoek zelf maar
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:59 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Frisk werkte hem af - dat schept verwachtingen he
En wie zijn wij dan om het baggeren en afzeiken niet voort te zetten...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:00 schreef hellmondunited het volgende:
alleen maar bagger en afzeik topics
nee daar hebben jullie gelijk in.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zullen we kappen met Supercreep.. vervuilt het hele EK-forum met zijn topics..
Lijkt me niet de bedoeling Nikky? Toch?
Zo zou je het kunnen stellen inderdaadquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:02 schreef peach_ii het volgende:
bedenken
Je snapt het inderdaad niet nee. Hij bedenkt topics ja. Heb je ook gezien wat voor? hij zit alles en iedereen af te zeiken/ uit te schelden en weet ik wat allemaal. bijna iedereen walgt van dat pubertjequote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:02 schreef peach_ii het volgende:
ik snap het niet helemaal. wat doet supercreep allemaal??? topics bedenken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |