Twee jaar geleden werd Levy nog achtste in de Tour.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:55 schreef The_Hives het volgende:
Het grote Leipheimer én Rasmussen topic
sssstt...geen slapende honden wakker makenquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:44 schreef 9christensen het volgende:
Morgen gaat Menchov winnen
quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:47 schreef Moonuh het volgende:
[..]
sssstt...geen slapende honden wakker maken![]()
![]()
Money is what counts. Je budget geeft je geen andere keuzequote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:24 schreef Maartentje85 het volgende:
ik snap echt al die heisa om Leipheimer niet... als Rabo nou in een renner zou investeren die wel presteert... ik bedoel: kom op, hij is één keer 8e geworden? die laat je toch niet als kopman van je ploeg rijden?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:17 schreef tong80 het volgende:
Hij wint een etappe
Moet hij eerst leren bij de grote jongens te fietsen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:17 schreef tong80 het volgende:
Leipheimer laat zich nog wel zien hij zag dat de Touroverwinning niet zou lukken en heeft zich gespaard.
Der aankomende dagen rijdt ie vooraan.
En tussen jullie en mij :
Hij wint een etappe
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:21 schreef mitt het volgende:
hij rijd 200 meter voorop, het moet niet gekker worden
Voor de rest wel knap hoor dat hij vandaag meekan, maar hij staat 10e in de algemene rankschikking, what the hell hebben we daaraanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]trut.
Hij heeft de hongerklop gehad vorige week volgens zijn ploegleider. Is niet erg professioneel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor de rest wel knap hoor dat hij vandaag meekan, maar hij staat 10e in de algemene rankschikking, what the hell hebben we daaraan
Ja mooi hè ? En hij fietste recht vooruit.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:30 schreef mitt het volgende:
Hij was weer een paar keer in beeld
dat dacht ik ook , hoe zwak moet je al spurten om van Axel een spurt te verliezen ...quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij werd wel in een spurt geklopt door Axel Merckx. Ik denk dat dit voor het eerst in z'n carrière was dat Axel een spurt won.
Het was ook de eerste keer dat hij kort finishte in een zware bergetappe in de Tour.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat dit voor het eerst in z'n carrière was dat Axel een spurt won.
Kweetnie, hij is al eens 10de geëindigd in de Tour. Het lijkt me sterk dat hij dan nooit vooraan zou geëindigd zijn in een bergetappe.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 04:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het was ook de eerste keer dat hij kort finishte in een zware bergetappe in de Tour.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |