Ze loopt alles te ontdekken, piept af en toe even en wisselt dat af met korte slaapjes. Ze is moe van alle nieuwe indrukken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:37 schreef Spindizzy het volgende:
Lieffffff
Hoe vindt ze het in haar nieuwe thuis?
Dat durf ik nog niet hoor, ik schrik al van blote voetenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:21 schreef SCH het volgende:
Koen, Kriebel en Djamu hebben hun nieuwe nichtje al bewonderd, wanneer kom je een keer logeren lieve Xena?
Maar wij hebben sokjes aan hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Dat durf ik nog niet hoor, ik schrik al van blote voeten![]()
Jawel, maar jammer van dat menschbeestquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Die foto op die panter is idd zoooo lief!
Gewoon negeren, doet Bluezz ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:06 schreef SCH het volgende:
Jawel, maar jammer van dat menschbeest
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:22 schreef QuietGuy het volgende:
[digmode] Goed merk monitor trouwens[/digmode]
die speakers mogen er ook wel wezenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:22 schreef QuietGuy het volgende:
ik zou het ook bijna doen, ja.quote:
Wat een lieve fotoquote:Op zondag 4 juli 2004 02:27 schreef golfer het volgende:
Ze ligt nu zo lekker onder een vestje van Bluezz op een stoel diep te slapen:![]()
SCH is jaloersquote:Op zondag 4 juli 2004 13:11 schreef SCH het volgende:
Volgens mij komt er ook van alles in Golfer los
Wel gewoon streng tegen haar zijn hoor, volgens mij vertroetelen jullie dat mormel teveel
Het is geen mormel.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:11 schreef SCH het volgende:
Volgens mij komt er ook van alles in Golfer los
Wel gewoon streng tegen haar zijn hoor, volgens mij vertroetelen jullie dat mormel teveel
Wat ziet ze in hemquote:Op zondag 4 juli 2004 16:34 schreef SCH het volgende:
Kriebel is dol op Jeroen Pauw
Je kan zo leuk spelen met dat bolletje wol op zijn hoofdquote:Op zondag 4 juli 2004 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat ziet ze in hem![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:08 schreef p_iglet het volgende:
Wat een geweldig leuk katje![]()
Ons katertje was toen hij kleiner was ook erg dol op tv kijken, maar wel erg kieskeurig.
Hij was dol op tennis kijken, maar alleen als verkerk speelde![]()
Normaal is tennis zo'n 2 minuten leuk, maar naar verkerk kan hij uren kijken, en dan zwaar beledigd wezen als je wilt zappen hihi.
Is het ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:22 schreef QuietGuy het volgende:
Vegeta, I suppose?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups, die is ook al in luv met Xena.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vegeta, I suppose?
Voor de rest leuke plaatjes.
Owww, ik ben voor alles in de wereld allergisch geworden... t/m parfum toequote:Op zondag 4 juli 2004 22:13 schreef Moonah het volgende:
Oeeeehhhh...
Die is echt keeeiiiilief!
Ik ben stikjaloers.
Ik had twee jaar geleden precies zo'n dotje.
Maar ze moest weg want ik bleek zwaar allergisch.![]()
Aint that cute?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vandaag ben ik een paar keer in hazeslaapjes gevallen, en ach.... het maakt me niet uit hoe ik dan lig![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Haha, het blijft lievvv he, al heb je er 10quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:27 schreef DuchessX het volgende:
Bluezz en Golfer, gefeliciteerd met jullie snoepige aanwinst![]()
Ik wil ook weer een klein poesje erbij!
Die vloer... zullen we het daar niet over hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Adfundum het volgende:
Goede schutkleur trouwens, zo op die vloer en bij die schoen.
Ze begint op het vrouwtje te lijken, die slettebak.quote:
ze knipoogtquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Ze houdt tenminste nog één oog open
Kom 's ff op msn danquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:40 schreef pascalheister het volgende:
is het filmbestandje groot bluezz?
anders wil ik het wel ff hosten
kom jij ook danquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom 's ff op msn dan
quote:Op zondag 11 juli 2004 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Ah, de snelheid van het downen van het filmpje is opgevoerd zie ik
Nu niet meer, photobucket had blijkbaar even problemen.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
In plaats van 'allemaal beestjes', allemaal kruisjes.
Zie je wel!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:43 schreef Bjoro het volgende:
heee Xena, jouw collega Viggo (van 12 mei 2004) gaat ook als een speer...breekt de boel af, schijt naast de bak ipv erin, miauwt het liefst de hele nacht....maar is wel lief !!!!![]()
![]()
Ze is erg foto-geniek, ons kleine modelletje.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt wel of ze er voor gaat zitten ja
ze is echt lief en mooi en.. en.. en..quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is erg foto-geniek, ons kleine modelletje.![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:57 schreef Kroekiepoes het volgende:
haha die onderste is leuk! Mooie lijst erom en je hebt een echt kunstwerk!!!een échte XENA
quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Méééééér foto's
Ze heeft inderdaad i.p.v. een roze egaal neusje een soort boomerangafbeelding erop.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is er met haar neus? Of hoort dat zo?
Liev he?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:21 schreef shmoopy het volgende:
Die laatste foto, die blik!
Je bent onverzadigbaar! , de hoerige foto's waren van een uurtje geledenquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:40 schreef shmoopy het volgende:
Dan wil ik nieuwe foto's, golfer.
Tja, wat hoerige foto's betreft wil ik altijd meer.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent onverzadigbaar! , de hoerige foto's waren van een uurtje geleden
Nee, dit is een plaidquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:52 schreef 303 het volgende:
He, dat is precies mijn badjas die vorig jaar in het kerstpakket zat, bij jou ook?
Ze slaapt in de meest ongemakkelijke houdingen.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Maatje van me heeft ook zo'n klein frutseltje gekocht, DJ...
Wat slaapt Xientje eigenlijk vreemd op die laatste foto
Ja, ze begint enorm hard te knorren bijna als je haar maar aanraakt, en als ze je ziet na een hele nacht of zo, likt ze je hele hand om daarna als een bezetene door het huis te vliegenquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:10 schreef Mtijn het volgende:![]()
Wat liiieeefff
Spint ze ook veel?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuke sticker.![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:15 schreef VoreG het volgende:
Die laatste foto.
CWquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:30 schreef CartWOman het volgende:![]()
Wat een mooi kleurig bandje, Xena!
Was de dierenarts een beetje lief voor je? En deed het zeer?
Een prachtig poesje ben je!!
Sientje!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag.... woensdag 14 juli was ik weer eens een hele dag alleen
Ik hou voor mezelf wat ik zoal de hele dag doe, maar als de deur opengaat wordt ik geroepen
Net als je weer lekker bent bekomen van het kattekwaad van de hele dag, hoor ik dan weer mijn naam.... nou ja... ik heet Xena, maar ze noemen me Sientje
Dan heb je zo'n mooie naam![]()
Nou ja..
Toen ik eenmaal beneden was heb ik zitten wachten....
of het nou op de bar is, of op de krabpaal....
gewoon stug volhouden, net zolang tot ze je zien en tot je eten krijgt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cute, vooral de 3e.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een nieuw slaap/speelplekje... en in die tas zit vanalles om eens ff lekker in te bijten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou kan ie ook mee naar de meetquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een nieuw slaap/speelplekje... en in die tas zit vanalles om eens ff lekker in te bijten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met je kin precies op het coputer-uit-zet-knopje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat het hier het koelst is.
[afbeelding]
Kont zit een stukkie hoger dan de voorpotenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Donderdag Appeldag
Het gaat verder goed met me, ik krijg alleen wat té veel pokon geloof ik
[afbeelding]
Vrouwelijke vormen kan ik zeer goed zienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Jij hebt tenminse oog voor mijn details
Ze loopt nu nog wat mank, vooral als ze net ergens van af is gesprongen, wel rent en speelt ze alsof er niets aan de hand isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:45 schreef golfer het volgende:
En toen vloog er boven vanwege wat tegenover elkaar openstaande deuren plotseling een deur dicht en hoorden Bluezz en ik een afgrijselijke kreet en bleek onze Xena met haar pootje tussen de dichtgeslagen deur te hebben gezeten.
Ze loopt nu even wat mank, maar zo te voelen is er niets echt gebroken.
Als het morgen/straks nog mank-lopen is, maar even naar de dierenarts met haar, maar nu ligt ze alweer vredig bijna bovenop het toetsenbord te knorren en te slapen.
Ik schrok me echt helemaal wild bij die gil van haar.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:45 schreef golfer het volgende:
En toen vloog er boven vanwege wat tegenover elkaar openstaande deuren plotseling een deur dicht en hoorden Bluezz en ik een afgrijselijke kreet en bleek onze Xena met haar pootje tussen de dichtgeslagen deur te hebben gezeten.
Ze loopt nu even wat mank, maar zo te voelen is er niets echt gebroken.
Als het morgen/straks nog mank-lopen is, maar even naar de dierenarts met haar, maar nu ligt ze alweer vredig bijna bovenop het toetsenbord te knorren en te slapen.
Ik schrok me echt helemaal wild bij die gil van haar.
das ivm Olympische Spelen, aerodynamica enzo !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:45 schreef VoreG het volgende:
Kont zit een stukkie hoger dan de voorpoten.
Het valt gelukkig zo te zien allemaal mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is het nu met het kleine schatje?
mag viggo ook mee ??quote:Kattenrestaurant
Het eerste restaurant speciaal voor katten wordt 17 augustus geopend in New York. De poezen en hun baasjes kunnen een week lang genieten van de lekkerste gerechten, zoals 'Deep Sea Delight' en 'Fillet Meow'. Ook kan de kat diverse spelletjes spelen, zoals het vissen naar prijzen. Als het Meow Mix Café een succes blijkt, zal het concept worden uitgevoerd door heel Amerika.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:34 schreef Bjoro het volgende:
Goed nieuws (en binnenkort lezen in de recenties van Golfer en Bluezz)
mag viggo ook mee ??
die met dat vis enzo ???quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
Heb je zussie een restaurant geopend, Bluezz?
Ze kan yu typen, dat is een belgische verwelkomingquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Muiten tijdens het MSN-en van Vegeta/Frank![]()
[afbeelding]
Zij is de enige bij jullie met een leven?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:32 schreef SCH het volgende:
Zij is de enige bij jullie met een leven?
JAAAAAAAA ik heb een accountjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:24 schreef SCH het volgende:
heeft ze al een inlog op fok?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Muiten tijdens het MSN-en van Vegeta/Frank![]()
[afbeelding]
Kom je een keer in VBL - daar zijn veel bronstige katersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:41 schreef Xenaatje het volgende:
[..]
JAAAAAAAA ik heb een accountje![]()
![]()
Joepieeeeee, blij is![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |