maar die reageert nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:04 schreef Fliepke het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 juli 2004 17:20 schreef MmadviewW het volgende:
oke laat ik mare beginnen = ik ben op zoek naar driv3r en true crime=streets of LA
[/quote
driv3r heeft quasar_de_duif nog in de aanbieding.
jawel... wat vraag je ervoor?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:04 schreef ALPacino het volgende:
ik heb hier splinter cel liggen, iemand geinteresseerd?
Op marktplaats zijn diverse mensen die hun xbox met controller(s) aanbieden voor rond de 100 euro http://www.marktplaats.nl/markt/hardware/consoles.htmquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:50 schreef ktulu het volgende:
Ik zoek een goed werkende xbox met controller voor ¤100
doe eens een bodquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:11 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
jawel... wat vraag je ervoor?![]()
Wat vind je leuk? 1 v/d games die ik aangeboden heb misschien?quote:Op zondag 4 juli 2004 10:10 schreef BMH het volgende:
Ik heb Project Gotham Racing 2 (bij me xbox gekregen, met boekje, zonder hoesje), en wil em wel ruilen tegen een leuke game.
welke dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:42 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Op marktplaats zijn diverse mensen die hun xbox met controller(s) aanbieden voor rond de 100 euro http://www.marktplaats.nl/markt/hardware/consoles.htm![]()
Ik wil hem wel ruilen voor Soul Calibur 2quote:Op zondag 4 juli 2004 10:10 schreef BMH het volgende:
Ik heb Project Gotham Racing 2 (bij me xbox gekregen, met boekje, zonder hoesje), en wil em wel ruilen tegen een leuke game.
Aangeboden: Xboxquote:Op zondag 4 juli 2004 10:35 schreef off_topic het volgende:
[..]
welke dan?
Ik zie alleen eur100,- bij GEVRAAGD hoor...![]()
Alles wat niets te maken heeft met racen of sport.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat vind je leuk? 1 v/d games die ik aangeboden heb misschien?
Niet echt super overtuigende titels voor mij.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:23 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb te ruil:Fifa EK 2004 (o.i.d.) SPORT Project Gotham racing Race Indy car racing Race Mortal kombat deadly alience sport Need for speed underground Race Top Spin Sport Sega gt/JSf radio Race/mmmhhhh Gun metal naa
Solly, die heb ik voor me cube.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:40 schreef wx het volgende:Ik wil hem wel ruilen voor Soul Calibur 2![]()
jouw topspin tegen mijn Enclave en Mechassault ?quote:Op zondag 4 juli 2004 11:23 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb te ruil:Fifa EK 2004 (o.i.d.) Project Gotham racing Indy car racing Mortal kombat deadly alience Need for speed underground Top Spin Sega gt/JSf radio Gun metal
Lijken me allebei niet erg boeiend, sorry.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:14 schreef Gamephreek het volgende:
[..]
jouw topspin tegen mijn Enclave en Mechassault ?
ik heb true crime liggen waar ik nu niks meer mee doe.....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:19 schreef MmadviewW het volgende:
ik zag in vraag & aanbod dat er een gamecubekraam was .. waar mensen kunnen ruilen etc.. dus ik dacht is ook wel relaxed om er 1 voor de xbox te hebben vandaar..
underground ruilen tegen topspin?quote:Op zondag 4 juli 2004 15:43 schreef EblijsiE het volgende:
Heb te ruil: Need for speed underground, capcom vs snk 2, XIII, Worms 3dzoek nix specifieks
dus bied maar
kzou bij de dixons voor 15 euro van die big ben controllers halen (ook viberatie etc.)quote:Op zondag 4 juli 2004 19:48 schreef Tha_Butcha het volgende:
gezocht:
xbox controllers
aangeboden:
cash
shaolin heeft um ... ==quote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:57 schreef tonks het volgende:
Ik zoek NFS underground.. heeft iemand hem voor me (goedkoop)??
the sims,quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:12 schreef MmadviewW het volgende:
btw ik heb hier ook nog the sims als iemand interesse heeft
is goed, msn: sgviolator @ hotmail.comquote:Op zondag 4 juli 2004 23:30 schreef Revision het volgende:
[..]
underground ruilen tegen topspin?
Dat is een discussie die je elders op dit forum kunt voeren.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:09 schreef mtv het volgende:
is zo'n xbox nou echt mooier met games dan een pc???
sorry die heb ik vanne week aan een vriend verkochtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
the sims,
heb ik wel interesse in.
Ruilen?
* nadenkt over spellen die wegkunnen
Brute Force ruilen tegenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:41 schreef 303 het volgende:
Had dit topic niet gezien, net een verkoop/ruiltopic voor mijn games gestart, maar hier plaats ik het ook even:
De volgende xbox games heb ik uitgespeeld en wil ik ruilen / verkopen (ruil tegen gamecube of xbox games):
Metal Gear Solid 2 Substance
Brute Force
Hunter The Reckoning
10 euro incl als het niet de classic isquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:04 schreef ALPacino het volgende:
ik heb hier splinter cel liggen, iemand geinteresseerd?
10 euriesquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:41 schreef wx het volgende:
Ik heb Soul Calibur 2
iemand?
Als je hem nog zoekt... wat heb je ervoor over?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
GEZOCHT: NBA Street Vol.2
Ey, sorry. Zitten niet echt spellen tussen die ik echt leuk vindt. Ik ben op zoek naar wat nieuwers, aangezien deus ex ook nog redelijk nieuw isquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:51 schreef percy het volgende:
jipjoran: voor het geval ik het nog niet gevraagd had, weet niet meer zkr
iets uit dit lijstje voor deus ex
Amped, PGR1, Cel Damage, MGP1, Crash Bandicoot, Ghost Recon IT, Blinx, Gun Metal, Azurik, James Bond AUF, NBA Inside Drive 2002, Bloodwake
Ok wat heb je ervoor over ??? pmponer at hotmail dot comquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:05 schreef EmjaY het volgende:
Ik zoek Moto GrandPrix 2![]()
Sorry k'heb hem al.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:08 schreef jipjoran het volgende:
Zwarte Engels, je mag mijn morrowind voor 20 incl verzendskosten overnemen.
Jip
Qua ruilwaar heb ik vrij weinig in de aanbieding, hooguit XIII en Beyond good and Evil. Maar ik wil voor Deux Ex: invisible war ook best betalen....voor hoeveel doe je em weg??quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:05 schreef jipjoran het volgende:
Niemand hier geinteresseerd in Driver 3, Morrowind of Deus Ex: Invisible war?? Zijn toch redelijk nieuwe (behalve Morrowind) en vooral goede spellen (vooral Deus Ex: Invisible war) Ik wil wel ruilen, of je kan met een goed bod komen.
hoeveel voor driv3r??quote:Op maandag 19 juli 2004 00:25 schreef Boes-boes het volgende:
Ik heb de voglende games nog te ruil als je een leuk bod hebt:
Counter-Strike (live)
Crimson Skies: High Road to Revenge (live)
Driv3r (live)
Rainbow Six 3 (live)
Sega GT Online (live)
Enter the Matrix
Splinter Cell
Je kunt me ook mailen: thijssen_rene@hotmail.com
In principe alleen te ruil, maar ik sta open voor een geldbod. Wat geef je ervoor?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:11 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hoeveel voor driv3r??
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:25 schreef Boes-boes het volgende:
Ik heb de voglende games nog te ruil als je een leuk bod hebt:
Splinter Cell
10 euro incl.quote:Op maandag 19 juli 2004 14:51 schreef hifonics het volgende:
splinter cell
liever ruilenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
[..]
10 euro incl.
Punt is een beetje dat ik weinig te ruilen heb. Althans, ik neem niet aan dat je geinteresseerd ben in XII of Beyond good and evilquote:Op maandag 19 juli 2004 22:30 schreef Boes-boes het volgende:
[..]
In principe alleen te ruil, maar ik sta open voor een geldbod. Wat geef je ervoor?
Hee,quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:40 schreef twi het volgende:
Ik twee games voor een werkende normale controller
nfsuquote:Op maandag 19 juli 2004 11:58 schreef pkwarts het volgende:
heb hier nog NFS:U en Project Gotham Racing (1) liggen
ook nog Mechassault, deze is nog volledig geseald!
zowel ruilen als cash kan.
ruilen voor James Bond EoN?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:34 schreef RaBdY het volgende:
Ik heb te koop:
Driv3r
Sorry,quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:10 schreef Darkhacker het volgende:
[..]
ruilen voor James Bond EoN?
voor 15 zou ik er nog over na kunen denkenquote:Op woensdag 15 september 2004 18:40 schreef BlackAngelzz het volgende:
heb Halo 1 maar doe hem alleen weg voor 20 euro inclusief.
ruilen tegen ninja gaiden?quote:Op maandag 13 september 2004 21:07 schreef BlackAngelzz het volgende:
aangeboden,
top spin (origineel mist alleen doos, wel 2 boekjes ook live compatible) ign score:9.3
Morrowind (origineel + handige kaart voor het geval je de weg kwijt bent) ign score:9.4
Kwanta kosta topspin ?quote:Op maandag 13 september 2004 21:07 schreef BlackAngelzz het volgende:
aangeboden,
rainbow six 3 (origineel en xbox live compatible.) ign score: 9.3
tenchu return from darkness(origineel en xbox live compatible.)ign score: 7.8
top spin (origineel mist alleen doos, wel 2 boekjes ook live compatible) ign score:9.3
Morrowind (origineel + handige kaart voor het geval je de weg kwijt bent) ign score:9.4
Ruilen voor XGRA?quote:Op maandag 13 september 2004 21:07 schreef BlackAngelzz het volgende:
aangeboden,
(...)
Sorry Topspin is weg, voor morrowind en Rainbow six 3 miss?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
ruilen tegen ninja gaiden?
Voor 15 euro mag je hem hebben van me..quote:Op woensdag 15 september 2004 18:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
voor 15 zou ik er nog over na kunen denken
rainbow six heb ik alquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:11 schreef BlackAngelzz het volgende:
[..]
Sorry Topspin is weg, voor morrowind en Rainbow six 3 miss?
die heb ik geruild maar heb nu wel grabbed by the ghoulies. Dies ook vet.quote:Op zondag 26 september 2004 14:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
rainbow six heb ik al
wat is tenchu voor game dan?
Ik wil XGRA met bijbetlaing ruilen tegen GTA Doublepack.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:46 schreef SilverBolt het volgende:
Ik heb:
Splinter Cell Pandorra Tomorrow
GTA: Double pack
Ik zoek:
PGR2
Teenage mutant ninja turtles
Burnout 3
Type S controller
Spiderman 2
Sorry geen interesse in XGRA, je kunt het gta pack eventueel ook voor 30e incl verzendkosten overnemen of ruilen tegen een 128 mb MMC cardquote:Op zondag 26 september 2004 18:33 schreef -RottenGijs- het volgende:
[..]
Ik wil XGRA met bijbetlaing ruilen tegen GTA Doublepack.
Nieuwprijs XGRA: 47,95
Nieuwprijs GTA Doublepack: 57,95
Ik wil wel 12 euro bijbetalen.
GTA heerscht![]()
Gta VC en GTA 3 tegen XGRA, met bijbetaling?quote:Op zondag 26 september 2004 19:10 schreef HOPit het volgende:
ik heb: GTA:VC + hoes (zonder dvd) gta 3 + zilveren hoes, Worms 3d, XIII, Tony hawk underground, Sega pack en deathrow...
ik zoek: alles wat ik nog niet gehad hebcombo's tegen nieuwere spellen zijn offcourse ook mogelijk... en kotor is ook altijd welkom
beide GTA's tegen Ninja Gaiden?quote:Op zondag 26 september 2004 19:10 schreef HOPit het volgende:
ik heb: GTA:VC + hoes (zonder dvd) gta 3 + zilveren hoes, Worms 3d, XIII, Tony hawk underground, Sega pack en deathrow...
ik zoek: alles wat ik nog niet gehad hebcombo's tegen nieuwere spellen zijn offcourse ook mogelijk... en kotor is ook altijd welkom
jammerquote:Op maandag 27 september 2004 14:04 schreef HOPit het volgende:
ik mis de gta 3 dvddus dat zal niet lukken
Ik heb Teenage Mutant Ninja Turtles voor je. Hij is alleen niet origineel (geen boekje en geen doos), want het is een promo exemplaar. Het hele spel staat echter op de schijf en deze is gewoon op elke xbox te spelen. Wil hem wel, evt. met kleine bijbetaling van mijn kant, ruilen tegen splinter cell.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:46 schreef SilverBolt het volgende:
Ik heb:
Splinter Cell Pandorra Tomorrow
GTA: Double pack
Ik zoek:
PGR2
Teenage mutant ninja turtles
Burnout 3
Type S controller
Spiderman 2
Splinter cell is helaas net weg, ik had de game graag van je willen overnemen maar ben totaal blut.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:35 schreef Dr.E het volgende:
[..]
Ik heb Teenage Mutant Ninja Turtles voor je. Hij is alleen niet origineel (geen boekje en geen doos), want het is een promo exemplaar. Het hele spel staat echter op de schijf en deze is gewoon op elke xbox te spelen. Wil hem wel, evt. met kleine bijbetaling van mijn kant, ruilen tegen splinter cell.
Deal, mail me maar ff op silverbolt (apenstaartje) ct.utwente.nlquote:Op donderdag 30 september 2004 12:37 schreef Dr.E het volgende:
tegen brute force wil ik hem wel ruilen.
en de prijs?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:24 schreef Guerra het volgende:
Ik heb te ruil/ te koop:
Chronicles of Riddick
Rainbow Six 3 + Headset
Rainbow Six 3: Black Arrow
James Bond: Everything or Nothing
Serious Sam
Mortal Kombat
MechAssault
XIII
Midtown Madness 3
Ik ben op zoek naar Burnout 3, Prince of Persia...
Kopen mag ook.
Hoeveel vraag je voor Sillent Hill4? Of ben je miss geinterreseerd in om hem te ruilen voor Grabbed by ghoulies of Morrowind ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb deze spellen te koop of te ruil.
Silent Hill 4: The Room
Halo
Pirates of the Caribbean
Brute Force
LOTR Two Towers heb ik wel interesse in. Evt ruilen tegen Pirates?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:09 schreef Rex_Hunt het volgende:
Ik heb hier Soul Calibur 2, Beyond Good & Evil en LOTR:Two Towers liggen, iemand interesse?
Ik heb wel interesse in CoR, wat dacht je van Ninja Gaiden of Full Spectrum Warrior ?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:24 schreef Guerra het volgende:
Ik heb te ruil/ te koop:
Chronicles of Riddick
Rainbow Six 3 + Headset
Serious Sam
Mortal Kombat
MechAssault
XIII
Midtown Madness 3
Kopen mag ook.
COR tegen Ninja Gaiden of Counter-Strike?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:24 schreef Guerra het volgende:
Ik heb te ruil/ te koop:
Chronicles of Riddick
Rainbow Six 3 + Headset
Serious Sam
Mortal Kombat
MechAssault
XIII
Midtown Madness 3
Kopen mag ook.
35 euroquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:42 schreef Cutie het volgende:
Wat is een reeele prijs om voor burnout 3 te vragen, splinternieuw, nog nooit gespeeld, in seal?
Je mag hem hebben voor 17,50 inclusiefquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:23 schreef peristilius het volgende:
Iemand die Morrowind aanbiedt tussen de 10 en 15 euro incl. ?
hey Pappie_Culo, pirates ruilen tegen Iss2 of XGRA?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb deze spellen te koop of te ruil.
Silent Hill 4: The Room
Halo
Pirates of the Caribbean
Brute Force
Dan koop ik heb liever nieuw voor 22,50quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:27 schreef BlackAngelzz het volgende:
[..]
Je mag hem hebben voor 17,50 inclusief
25 incquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:12 schreef Kondros het volgende:
Mister T: Red dead revolver 20 incl ?
30e incl voor Fable ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:51 schreef BlackAngelzz het volgende:
Heb hier te ruil en/of te koop,
Fable
Morrowind
Grabbed by the ghoulies
splinter cell
RainbowSix3 tegen MechAssault?quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:23 schreef Rahl het volgende:
Te ruil (nog steeds)
MechAssault
Counter-Strike
Ninja Gaiden (zonder hoesje)
doe maar een bod,dan zie ik wel of ik het wat vind
ik heb Rainbow Six 3: Black Arrow ook al.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:47 schreef -RottenGijs- het volgende:
[..]
RainbowSix3 tegen MechAssault?
Kben blut helaasquote:Op donderdag 11 november 2004 21:37 schreef BlackAngelzz het volgende:
Jimmyjamer je mag fable hebben voor 30 exclusief mail me naar HenryBrinkman@hotmail.com als je interrese hebt
Burnout 3 tegen Full Spectrum Warrior ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:00 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb BurnOut 3: TakeDown over (nieuw, 1x gespeeld), ik zoek er Euro's of een leuk spel zoals bijvoorbeeldCrimson Skies voor.
Overigens wil ik ook Fable wel proberen of andere leuke single player spellen.
Nee geen FPS alsjeblieft. Vind ik geen donder aan (sprak de dwaas die zowel Doom3 als HalfLife 2 legaal heeft/krijgt)quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:05 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Burnout 3 tegen Full Spectrum Warrior ?
Hey jah is goed ik heb hier wel fable liggen, mail me naar HenryBrinkman@hotmail.comquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:00 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb BurnOut 3: TakeDown over (nieuw, 1x gespeeld), ik zoek er Euro's of een leuk spel zoals bijvoorbeeldCrimson Skies voor.
FSW is geen FPS, maar een strategie spel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:06 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee geen FPS alsjeblieft. Vind ik geen donder aan (sprak de dwaas die zowel Doom3 als HalfLife 2 legaal heeft/krijgt)
Ik heb Crimson skies liggen, slechts een uurtje gespeeld, niet mijn game.. Als je wilt ruilen dan hebben we wat mij betreft een deal!quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:00 schreef Khadgar het volgende:
als je het tegen mij hebt.... okquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:51 schreef hifonics het volgende:
Wil je ze ruilen tegen mijn GTA - Double Pack ?
ja tegen jouw jaquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:00 schreef nexhil het volgende:
[..]
als je het tegen mij hebt.... ok
ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:58 schreef Paperclipjes het volgende:
En met bijbetaling?
ahquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:07 schreef hifonics het volgende:
[..]
ja tegen jouw ja
hehe
ik ben nu op werk dus dan moe je me maar effe mailen om het af te handelen
spitfire_sinned@hotmail.com
wat is voor jou een zachtprijsje?, mijne mijn verkeerdein absolute nieuwstaat!!quote:Op woensdag 17 november 2004 15:25 schreef Konijn het volgende:
Wie heeft er nog een xbox voor een zacht prijsje?
Dus alleen de xbox met 1 controller en kabels.
Ik haak afquote:Op woensdag 17 november 2004 18:17 schreef BOER172 het volgende:
ik woon nabij amersfoort maar wil er echt 100 voor, dus helaas denk ik?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:04 schreef Tuutje het volgende:
Iemand hier Rainbow six 3 te ruil?
Ik heb zelf nog wel een aantal spellen in de aanbieding. te weten: GTA: Double Pack, Soldier of Fortune 2, Top Spin, Fifa 2004, Amped. NBA Street vol.2
Ze zijn ook te koop overigens![]()
Ben er weer! Ik mail je meteenquote:Op donderdag 18 november 2004 21:22 schreef BlackAngelzz het volgende:
ben je dr nog?
90!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:28 schreef BOER172 het volgende:
thnx, voor 90 mag je em komen halen.. laatste verlaging
???quote:Op woensdag 24 november 2004 14:50 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
90!
Ik krijg binnenkort Fable nieuw bij een x-box. Dan laat ik je het rond die tijd wel weten!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:15 schreef Dr.E het volgende:
ik ben op zoek naar Def Jam Fight For NY, Burnout 3, Fable, Ninja Gaiden en Prince Of Persia 2. Voor elk spel wil ik max 30,- betalen (incl. verzenden)
Ik heb Top spin nog(uit grand slam pack, dus met DVD hoesje) en Splinter cell: Pandorra Tomorrow(Hele vette game!) & Hunter: The reckoning(vette game). Maar al jouw games heb ik al, dus heb je nog wat anders te bieden?(Geld, controller, NGC Games, GBA games) ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:44 schreef DeLux0r2 het volgende:
Ben op zoek naar:
Top Spin
SSX Tricky
GTA
of andere vette games
Als je nog interesse hebt ik heb hier burnout 3 voor 30e incl is ie de jouwe.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:15 schreef Dr.E het volgende:
ik ben op zoek naar Def Jam Fight For NY, Burnout 3, Fable, Ninja Gaiden en Prince Of Persia 2. Voor elk spel wil ik max 30,- betalen (incl. verzenden)
Hoeveel vraag je hiervoor?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:51 schreef IJsmuts het volgende:
te ruil, house of the living dead 3 + lightgun
[afbeelding]
geld hoef ik niet, wel een vette, redelijk nieuwe game (en dan denk ik aan zoiets als PoPWW)quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je hiervoor?
10 euroquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:38 schreef flappiewappie het volgende:
Counterstrike
ik heb interesse in je gun, want HOTD heb ik zelf alquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:51 schreef IJsmuts het volgende:
te ruil, house of the living dead 3 + lightgun
[afbeelding]
te weinig...quote:
Hoeveel wil je minimaal voor CS hebben?quote:Op zondag 2 januari 2005 16:21 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
te weinig...
NFSU+Counterstrike+NFL Street+Madden 2004+Shenmue 2
gaan in 1 keer weg voor 45 euro..., dat is minder dan een tientje per spel.
nah, 20 euro exclusief wil ik er nog wel eens moeite voor doen...quote:Op zondag 2 januari 2005 21:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoeveel wil je minimaal voor CS hebben?
Zijn ze allemaal compleet (doosje / boekje) en in goede staat? Zit bij Shenmue 2 ook de bonus DVD bij?quote:Op zondag 2 januari 2005 16:21 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
te weinig...
NFSU+Counterstrike+NFL Street+Madden 2004+Shenmue 2
gaan in 1 keer weg voor 45 euro..., dat is minder dan een tientje per spel.
zou ik even moeten kijken, weet niet cker, je hoort binnenkort van mijquote:Op maandag 3 januari 2005 15:18 schreef .Pas het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal compleet (doosje / boekje) en in goede staat? Zit bij Shenmue 2 ook de bonus DVD bij?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:27 schreef zBus het volgende:
San andreas is niet uit voor de xbox... duurt nog tot 2006 ofzo
beetje off-topic: maar hij komt ergens in juni dit jaar voor de xboxquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:27 schreef zBus het volgende:
San andreas is niet uit voor de xbox... duurt nog tot 2006 ofzo
Had je nog gekeken?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:09 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
zou ik even moeten kijken, weet niet cker, je hoort binnenkort van mij![]()
en als het goed is is de rest wel compleet.
Heeft iemand nog leuke titels te ruil?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:23 schreef Paperclipjes het volgende:
Heeft nog iemand leuke titels te koop?
ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:31 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik heb Hitman Contracts te ruil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |